elmo wrote:Mans benzīnnieks iesilst viens un div! A dīzelisti tā arī brauc līdz darbam cepurē un cimdos! Turklāt, ja man bāka izmaksā ap 35Ls, tad lai rij, nav žēl! :)Turklāt man benzīntankā nav jāzīlē, vai no pistoles tek ziemas benzīns vai vasaras! Kā zināms benzīns ķīselī nepārvēršas!
Aķīti gan derētu nomainīt, bet nu pagaidām vēl pīkst! :)
NEMULDI :)
Manam ir autonomā apsilde un līdz ar to arī nekur nekas nav jāsalst :) Uzsilst auto normāli 4-5 minūšu laikā tā lai pūstu silto gaisu. :P
Piekrītu ;)
Man bez autonomās apsildes uzsilst kādās 5-10 minūtēs... Vienīgi tas dzinēja troksnis uzsilstot šajos mīnusos nelutina ausis...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
mixeris wrote:Troksni var apspiest ar skaļāku mūziku :D
Kā arī es nesildu autiņu tādēļ braucot auto uzsilst ātrāk un ātrāk pazūd troksnis un vibrācija.
Troksni ar muziku, vibrāciju ar mīkstu spilvenu, smaku ar ziepēm...ja padomā tad pečku ar siltām zeķēm un kažoku, bet logu tīrītājus ar pagaru slotiņu un ja vēl padomā tad ņemam žiku :laugh:
Saprotu, saprotu, ka mūsdienās D ir nevis eko, bet gan sūro veču pašizteiksmes veids un sava veida reliģija.
Sorry, es tā...
mixeris wrote:Troksni var apspiest ar skaļāku mūziku :D
Kā arī es nesildu autiņu tādēļ braucot auto uzsilst ātrāk un ātrāk pazūd troksnis un vibrācija.
Troksni ar muziku, vibrāciju ar mīkstu spilvenu, smaku ar ziepēm...ja padomā tad pečku ar siltām zeķēm un kažoku, bet logu tīrītājus ar pagaru slotiņu un ja vēl padomā tad ņemam žiku :laugh:
Saprotu, saprotu, ka mūsdienās D ir nevis eko, bet gan sūro veču pašizteiksmes veids un sava veida reliģija.
Sorry, es tā...
Nuuuu.... Ja nekonkretizē, tad +1 :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Lai kā arī benzīnrijēju lietotāji smīkņātu, teikšo lūk ko...
Visu cieņu benzīnsābiem un viņu lietotājiem, bet dīzeļsābs ir racionālāka izvēle no izmaksu viedokļa... Protams, atšķirība lietošanas baudā... nu nezinu... tad nu tikai aero vai viggen ir tā vērti... un vēlams kupeja nevis liekas divas durvis vai vēl trakāk - desu vāģis... Protams, beigās atkal uzvar racionālisms un mans skatiens veras dīzeļsābuniversāla virzienā :D Sirds gan turpina pukstēt, ka grib Viggen... bet tas jau tikai normāli :D
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
lawyer wrote:Lai kā arī benzīnrijēju lietotāji smīkņātu, teikšo lūk ko...
Visu cieņu benzīnsābiem un viņu lietotājiem, bet dīzeļsābs ir racionālāka izvēle no izmaksu viedokļa... Protams, atšķirība lietošanas baudā... nu nezinu... tad nu tikai aero vai viggen ir tā vērti... un vēlams kupeja nevis liekas divas durvis vai vēl trakāk - desu vāģis... Protams, beigās atkal uzvar racionālisms un mans skatiens veras dīzeļsābuniversāla virzienā :D Sirds gan turpina pukstēt, ka grib Viggen... bet tas jau tikai normāli :D
Bet arī izmaksu ziņā šobrīd starpība ir niecīga. Man pagaidām ekspluatācijas izdevumi ir bijuši degviela, logūdens, dažas spuldzītes un pāris eļļas maiņas. Nezinu, vai ar dīzeli braucot būtu mazāk.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
lawyer wrote:Lai kā arī benzīnrijēju lietotāji smīkņātu, teikšo lūk ko...
Visu cieņu benzīnsābiem un viņu lietotājiem, bet dīzeļsābs ir racionālāka izvēle no izmaksu viedokļa... Protams, atšķirība lietošanas baudā... nu nezinu... tad nu tikai aero vai viggen ir tā vērti... un vēlams kupeja nevis liekas divas durvis vai vēl trakāk - desu vāģis... Protams, beigās atkal uzvar racionālisms un mans skatiens veras dīzeļsābuniversāla virzienā :D Sirds gan turpina pukstēt, ka grib Viggen... bet tas jau tikai normāli :D
lawyer intereses pēc varam sarēķināt cik daudz izmaksā 9-3 2.2.litru dīzeļa ekspluatācija, salīdzinājumā ar 9-5 3.0t v6 uzturēšanas izmaksām.Sāksim ar to cik daudz naudas ir iegrūsts Audio sistēmas uzlabošanā, lai slāpētu uzmācīgo tarrrrrrkšķi, un beidzot ar nopietnākiem remontiem (piemēram turbīna) :D
Sen esmu vēlējies sarēķināt, cik man tas sābs ir izmaksājis uzturēšanas ziņā, tik jāsaliek visu exel tabuliņā.
lawyer wrote:Lai kā arī benzīnrijēju lietotāji smīkņātu, teikšo lūk ko...
Visu cieņu benzīnsābiem un viņu lietotājiem, bet dīzeļsābs ir racionālāka izvēle no izmaksu viedokļa... Protams, atšķirība lietošanas baudā... nu nezinu... tad nu tikai aero vai viggen ir tā vērti... un vēlams kupeja nevis liekas divas durvis vai vēl trakāk - desu vāģis... Protams, beigās atkal uzvar racionālisms un mans skatiens veras dīzeļsābuniversāla virzienā :D Sirds gan turpina pukstēt, ka grib Viggen... bet tas jau tikai normāli :D
lawyer intereses pēc varam sarēķināt cik daudz izmaksā 9-3 2.2.litru dīzeļa ekspluatācija, salīdzinājumā ar 9-5 3.0t v6 uzturēšanas izmaksām.Sāksim ar to cik daudz naudas ir iegrūsts Audio sistēmas uzlabošanā, lai slāpētu uzmācīgo tarrrrrrkšķi, un beidzot ar nopietnākiem remontiem (piemēram turbīna) :D
Sen esmu vēlējies sarēķināt, cik man tas sābs ir izmaksājis uzturēšanas ziņā, tik jāsaliek visu exel tabuliņā.
Un jāsāk jau ar to cik ir starpība cenā starp tavu(arī manu) V6 un piem. lawyer 2.2 105 HP, jo šo starpību es personīgi jau gandrīz gadu leju bākā- pērkot sarēķināju, ka patīkamāk paņemt ir divus gadus vecāku auto, bet ar V6 nevis jaunāku 9-5 ar tīzeli. Viens tīzelis manā parkā bij- pietiek! Jā 2.5 TDi ceļ labi, bet viss pārejais laiks(tātad 99% laika kad nespied pedāli grīda) ir vieni vienīgi sarūgtinājumi kā rezultātā sapratu, ka D tikai darba auto, bet savs tikai jaudīgs benz. Bet tieši tāpat esmu sapratis, ka jēl ko skaitīt un pierādīt dīzelistiem ir pilnīgi bezjēdzīgi- viņiem sniedz kaifu tieši dīzelis un viss, tur nav nekādas saistības ar eko vai vilkmi vai ko citu TUR IR TĪZEĻA AURA KURU MĒS- BENZĪNSIRDIS DIEZVAI KĀDREIZ SAPRATĪSIM TĀPAT KĀ VIŅI MŪS :laugh:
Cik nu es te esmu pamanījis, tad strīds pašreiz norit starp 3.0V6, Aero vienā pusē un 2.2TiD no otras puses.
Man tas liek pasmīnēt, jo šajā cīņa nepiedalās neviens, kam no tāda loģiskā viedokļa būtu jātiek pielīdzinātam 2.2TiD. Ar to es domāju piemēram 2.0t, kas jaudas ziņā un arī komplektācijas ziņā ir vairāk pielīdzināms dīzeļaparātu aprīkojumam.
Mēs pašreiz runājam par tekošajām izmaksām.
Jautājums ir par to cik ir auto iegādes izmaksas? Vidējās protams nevis kaut kādi ekstra gadījumi, kur auto tiek atdots par sviestmaizi.
PS.
Greger :P Tev mūs nesaprast, tāpat kā man nesprast autovadītājus bez apliecības ;)
mixeris wrote:Cik nu es te esmu pamanījis, tad strīds pašreiz norit starp 3.0V6, Aero vienā pusē un 2.2TiD no otras puses.
Man tas liek pasmīnēt, jo šajā cīņa nepiedalās neviens, kam no tāda loģiskā viedokļa būtu jātiek pielīdzinātam 2.2TiD. Ar to es domāju piemēram 2.0t, kas jaudas ziņā un arī komplektācijas ziņā ir vairāk pielīdzināms dīzeļaparātu aprīkojumam.
Mēs pašreiz runājam par tekošajām izmaksām.
Jautājums ir par to cik ir auto iegādes izmaksas? Vidējās protams nevis kaut kādi ekstra gadījumi, kur auto tiek atdots par sviestmaizi.
PS.
Greger :P Tev mūs nesaprast, tāpat kā man nesprast autovadītājus bez apliecības ;)
Vot dabūšu atpakaļ tiesības un Mix tev priekšā kā piegriezīšu uz brīvībenes un kā sasveicināšos... patiesībā sākumā tiešām jutos kā krastā izmests citplanētietis, bet tagad jau kādu brīdi rokas nedaiet aiziet un nolikt to fucking eksi, jau pieradu, ka mīļotā parūpējās un aizved kur vajag, bet ja nevar tad grāmatu lasot pats aiztieku vai ar vienu ļoti feinu taxi aizbraucu pa lēto un vēl norakstu to nodokļos :)
BET TĀPA' NAV GODĪGI :laugh: