Lai topiks galīgi nepazūd nebūtībā, atzīmēs pēdējos veikumus, un, šeit, visticamāk, nekas vairāk jauns arī neparādīsies.
Vasarā noģērbās dīzeļa kārba, tika iestellēta atpakaļ, šī auto, oriģinālā Aero kārba. Noģērbās piektais robs
Tagad auto ir aprīkots ar citu Aero kārbu, un, papildus tam, OEM sajūgu.
Sachs reising sajūga dienas ir beigušās, bez tam, arī tas jau gāja uz galu - sajūga diskam izdauzītas šlices.
Tas aizceļojis cita biedra rokās, skatīsies, varbūt iespējams atrestaurēt un lietot viņa brīvdienu Saabam.
Par reising sajūgu - ļoti ātri nokauj kārbas , tajā pašā laikā, sajūtu ziņā, diezgan nepārspējams. Bez liekām izdarībām, ieliekot robā, to arī sajūti - ir. Ne slīd, neko, vienkārši stiep.
Priekš sporta/trases auto šis ir teicams risinājums, bet, teikšu godīgi, salīdzinot OEM sajūgu ar reising sajūgu, es nekad mūžā, uz ikdienas auto, vairs neliktu tik cietu sajūgu. Pierast var arī čurāt sēdus, bet tagad ar auto ir tiešām patīkami braukt.
Tā kā esmu atgriezies pie OEM sajūga, nedaudz tiks pieregulēta jaudas līkne, lai nāk ar mazāku agresiju, kā arī, atpakaļ tiks atgriezts limiteris piektajam robam - 4x kārbas cilātas, pietiks.
Kaut kā tā - visādi citādi, kad Saabam samaina absolūti visu, nav ne vainas viņiem, maini tik eļļu un gāz
Ralfa Airis
Re: Ralfa Airis
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Pilnīgi piekrītu! Es paspiežot tavam airim to sajūga pedāli,jau biju šokā,ja man ikdienā tas būtu jādara pa korķiem,tad droši vien nošautos!
Prieks,ka airis dzīvs un turpina slīpēt ielas
Prieks,ka airis dzīvs un turpina slīpēt ielas
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ralfa Airis
Šis etaps ir noslēdzies. Auto ir pārdots cita entuziasta rokās, un, cerams, ka dzīvos pilnvērtīgu dzīvi vēl kādu laiku
Es, tikmēr, kratīšos ar savu 9-5 1.9 TDI un darbošos ap žurku
Es, tikmēr, kratīšos ar savu 9-5 1.9 TDI un darbošos ap žurku
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Sūds ar to benzīna kapli, kas tur ar 1.9? Izplūde, hibrīdturbo? Metanols?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Ralfa Airis
Korefun : man škiet, ka vīlēt 1.9 dīzeli mūsu laikos pie esošām degvielas cenām ir neprāts. Tagad jāsāk deforsēt un likt eko čipu
Ralf - kā ir bez Saaba? Dzīve laimīgāka?
Tā arī nesamērijāmies
Ralf - kā ir bez Saaba? Dzīve laimīgāka?
Tā arī nesamērijāmies
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Ralfa Airis
Pie Saab jau tāpat paliku
Neko sliktu par savu Aero teikt nevarēju, bet bija pienācis laiks tam auto - biju morāli no viņa noguris, un vairs nesniedza tādas emocijas, kā sākontēji. Protams, pieļauju, ka uzliekot lielāku turbīnu, atkal būtu bijis priecīgs un sajūsmā, bet pietiks to priekšpiedziņu spīdzināt
1punkts9 ir relatīvs stocks, motoram atļauts brīvāk elpot un nedaudz uzčipots, un tur arī viņš, ar savu AT, paliks. Vienīgais, ko es plānoju izdarīt - nosēdināšu (lasi - sapisīšu mīksto vector piekari dēļ labāka skata, un tad pats uz sevi dusmošos), un no malkas šķūņa izvilkšu rezerves 9-5 Aero diskus
Neko sliktu par savu Aero teikt nevarēju, bet bija pienācis laiks tam auto - biju morāli no viņa noguris, un vairs nesniedza tādas emocijas, kā sākontēji. Protams, pieļauju, ka uzliekot lielāku turbīnu, atkal būtu bijis priecīgs un sajūsmā, bet pietiks to priekšpiedziņu spīdzināt
1punkts9 ir relatīvs stocks, motoram atļauts brīvāk elpot un nedaudz uzčipots, un tur arī viņš, ar savu AT, paliks. Vienīgais, ko es plānoju izdarīt - nosēdināšu (lasi - sapisīšu mīksto vector piekari dēļ labāka skata, un tad pats uz sevi dusmošos), un no malkas šķūņa izvilkšu rezerves 9-5 Aero diskus
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā