SAAB 99 krutums


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB 99 krutums

Post by lawyer »

Somijā ražotie SAABi esot par kārtu kvalitatīvāki nekā SE ražotie, to arī grāmatās raksta. Ne tikai dēļ darbaspēka darba ētikas, bet arī dēļ ļoti laba metāla. Bet vispār, klasiskajiem auto viss ir atkarīgs no īpašniekiem, kā par tiem rūpējas to daudzo gadu garumā...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 294
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: SAAB 99 krutums

Post by ZZ_ZingZeng »

Par rūpēšanos, pats par sevi saprotams, bet es nespēju izskaidrot kāpēc identiski auto izskatās kā no dažādām ērām.
Atvainojiet balto auto cienītāji, bet ja noliek blakus piemēram, 1986.g. visplikāko 900 baltā krāsā un sarkanā, tad sarkanais izskatīsies kā 10 gadus jaunāks.
Ja tam pašam 900 salīdzina tos briesmīgos spīdīgos, sudramzilos plīša/flaneļa salonus ar ādas salonu, tad tur arī ir 10 ja ne visi 30 gadi starpā.
Brīžiem veco SAAB salonā izmantotie materiāli padaar to auto vizuāli vecu, jo izskatās absolūti bezgaumīgi.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 294
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: SAAB 99 krutums

Post by ZZ_ZingZeng »

Mani pārsteidz tas cik SAAB dizaineri vienlaicīgi spēj būt ar izsmalcinatu gaumi un bezgaumīgi. Tāpēc arī izteicu versiju par 2 vai 3 dizaineru maiņām.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB 99 krutums

Post by lawyer »

99 dizainu izstrādāja Sixten Sason vadībā, bet viņš šķiet nomira tā arī neredzējis laišanu tirgū. Līdz c900 ēras beigām SAAB bija vismaz vēl trīs citi dizaina šefi.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply