Dažādi jautājumi par 9-5
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
sveicināti , īsti nekur nevar atraast cik lielam ir jābūt turbīnas spiedienam 9-5 2,3lpt ,man uzrāda 0.5 bar un vairāk nevar dabūt:blush:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Tas jau laikam arī netūnētam lpt ir normāli. ;)turbo wrote:sveicināti , īsti nekur nevar atraast cik lielam ir jābūt turbīnas spiedienam 9-5 2,3lpt ,man uzrāda 0.5 bar un vairāk nevar dabūt:blush:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Vērtībās netiek uzrādīts vairāk par 0.75, tb - tātad virs 0.75 noteikti nav.turbo wrote:sveicināti , īsti nekur nevar atraast cik lielam ir jābūt turbīnas spiedienam 9-5 2,3lpt ,man uzrāda 0.5 bar un vairāk nevar dabūt:blush:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Cik atceros tad 0,5 arī ir standartā. Man ar Maptunu bija līdz 0,7..., lai gan arī tagad ar M04 turbīnu arī īpaši augstāk par 0,8 neesmu manījis- varbūt pārāk viegla kāja :whistle:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Divi jautājumi. Pamanīju, kad vecais īpašnieks nav saudzējis mašīnīti. Šofera krēslam durvju pusē ir baigais nodilums. Āda nodilusi, pat maziņš caurumiņš ir izveidojies. Benķi ir melni. Kā varētu "salabot" šo nodilumu? Visticamāk nodilis ar drošības jostu. Ir sporta krēsli. Un otrs. Vai tā ir tiesa, kad AERO elektroniski palielina par 30% motora jaudu?
Paldies!
Paldies!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Visdrīzāk nāksies pāršūt tās izdilušās daļas ādu..Zoom wrote:Divi jautājumi. Pamanīju, kad vecais īpašnieks nav saudzējis mašīnīti. Šofera krēslam durvju pusē ir baigais nodilums. Āda nodilusi, pat maziņš caurumiņš ir izveidojies. Benķi ir melni. Kā varētu "salabot" šo nodilumu? Visticamāk nodilis ar drošības jostu. Ir sporta krēsli.
Kad Tu pamanīji, ka autiņš nav saaudzēts?:blink:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Piemēram ar to, kad eļļa ir bijušas metāliskas skaidas, pārsists un metināts lietais disks, visticamāk ir bijis karters pārsist, jo meistars, kurš to mašīnu ir remontējis ir teicis, kad ir brauks kādu laiku bez eļļas, visticamāk nereizi nav mainīta ķēde. Mašīna ir nobraukta 260000. Iepriekšējais īpašnieks ir taupījis un lauzis cik var..
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Kāpēc pirki tādu jātu?Zoom wrote:Piemēram ar to, kad eļļa ir bijušas metāliskas skaidas, pārsists un metināts lietais disks, visticamāk ir bijis karters pārsist, jo meistars, kurš to mašīnu ir remontējis ir teicis, kad ir brauks kādu laiku bez eļļas, visticamāk nereizi nav mainīta ķēde. Mašīna ir nobraukta 260000. Iepriekšējais īpašnieks ir taupījis un lauzis cik var..
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Aero versijai tas ieguvums, atkarībā no izlaiduma gada un esošajiem kumeļiem, nomainot tikai softu (smadzenes) maksimāli iegūst 265 HP un kādus 420 Nm. Tas viss protams atkarīgs no auto tehn stāvokļa.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Nu ir 2003. gada Aero. 250 zirgi. Kāpēc tik sūdīga mašīna nopirkta? Jo viņa ir samērā jauna pa lēto. Protams bija zināms, kad lēts nav labs, bet pašlaik liekas baigi forši. Viss strādā. Un arī nav žēl ieguldīt, ja kas noplīst. Jo šāda tipa mašīna labā stāvoklī maksātu par 3000 vai pat 4000ls dārgāk. Var jau kādus 1.5 - 2 tūkstošu ieguldīt. Šā vai tā apmaksāsies.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Njā, mašīnas tagad šausmīgi lētas, arī nenojātas! Piemēram, 2006. gada Volvo V50 dīzelis, ar visu ādas salonu par 7000 Ls ir dabonams. Tik līzingi vairs nav tik pieejami, kā agrāk,citādi paņemtu ģimenē otru auto.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Kurš pateiks, 2002.g. 9-5, Aero blakussēdētāja AIRBAG ir atslēdzams vai nav? Zinu tikai ka 99.SE nevar atslēgt..
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Ir, un var atslēgt arī 99g. Bet - ne jau pa taisno izraujot štekeri.chippy wrote:Kurš pateiks, 2002.g. 9-5, Aero blakussēdētāja AIRBAG ir atslēdzams vai nav? Zinu tikai ka 99.SE nevar atslēgt..
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Man ir atsledzams....
Re:Dažādi jautājumi par 9-5
Kā varu atslēgt uz to brīdi, kamēr bērnu lieku priekšā?Arnijs wrote:Ir, un var atslēgt arī 99g. Bet - ne jau pa taisno izraujot štekeri.chippy wrote:Kurš pateiks, 2002.g. 9-5, Aero blakussēdētāja AIRBAG ir atslēdzams vai nav? Zinu tikai ka 99.SE nevar atslēgt..