Projekts Zjurks
Re: Projekts Zjurks
Piedāvājums gan ir stipri ierobežots. Palikuši 2 komplekti rūpnīcas noliktavā. Kreisā puse ir. No labās tikai 2gb.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Projekts Zjurks
Paldies, esmu briidinaats
Re: Projekts Zjurks
Ivar,kur var nopirkt tādu gumijas vannu kā tavam zjurkam?
Re: Projekts Zjurks
Pirku Artehaa teju 2 gadus atpakalj - skjiet kkas no noliktavas atlikumiem.
Salona paklaaji no gumijas, diemzjeel, vairs nebija pieejami
Salona paklaaji no gumijas, diemzjeel, vairs nebija pieejami
Re: Projekts Zjurks
Uz rudeni garāžā jāizmitina divi traktoreļi un dotais vāģis jārotē uz laukiem, kur to visticamāk apsēdīs grauzēji.
Iedomājos, ka varbūt kādam ir interese un iespēja pārņemt šo, vēl nepabeigto, projektu (koncepts: ērts un sakopts vāģis bez īpašām, sabojāties tendētām, ekstrām).
9000CS, 1992 gads. 2,3l atmosferiskais dzinējs, automātiskā kārba. Bez AC. Pelēkā (metāliskā) krāsā. Nobraukums 270 t.km. V/n zīme JT-9229. Beidzamā skate 2015g rudenī, ar atzīmi “0”. Tad pat arī noņemts no uzskaites atsavināšanai .
Galvenā labā lieta ir, ka ieguldītais/nomainītais nav ticis lietots. Kopš nopirkšanas nobraukti pārsimts kilometri. Visi mazohista, kā arī šmulīgie darbi ir padarīti.Parējo var paveikt nenosmērējot rokas.
Rūsa apkarota, šur tur sametināts. Visa virsbūve, izņemot motora pārsegu, profesionāli nokrāsota. Durvis tika pagādātas bez rūsas. “Lielais” (retāk sastopams) aizm. spoileris. Stikla panorāmas lūka, kura turklāt pareizi darbojas (starpstāvokļi fiksējas). Jauns “Pilkington” vējstikls. Aizmugurējie logi ar oriģinālo tonējumu. Neskarts instrumentu komplekts, ieskaitot sniegbaltus cimdus
Salons (melna āda) ar elektriski regulējamiem krēsliem, ieskaitot svaigu griestu apšuvumu pārceļoja no jubilejas Aero. No tā paša donora tika iegūts arī bamperu, sliekšņu un spārnu uzliktu komplekts (viss sakopts, nokrāsots). Durvju pārsegi ar ekskluzīviem ādas elkoņbalstiem, koka imitācijas paneļi. Centrālais elkoņbalsts. Premium klases audiogalva ar BT & Handsfree. Jauni tā paša brenda skaļruņi. Grīdas paklāji un apsildes sistēmas gaisa trubas rūpīgi izmazgātas - bez smiltīm un putekļiem. Viss sauss. Visas slēdzenes jaunas, divi jauni atslēgu komplekti.
Dzinējs OK, sakopts vārstu vāks + blīve jauna = nekas nesulo. Jauns arī kartera apakšējais vāks, zem tā viss tīrs gan iekšpušē gan ārā. Jauni dzeses un apsildes radiatori. Jauns klusinātājs visā garumā. Beigu uzgalis no 9-5. Katalizators palika vecais (OK). Ritošajai daļai nomainīts viss, kas bija nepieciešams.
Kārba 50/50. Mainot eļļu bira laukā drupačas, kas lika domāt, ka kāds no sajūga diskiem ir sabirzis. Pagaidām braukt tas netraucē.
Līdzi tiek dots tāda paša gada & parametru donors ar kārbu kurai nekas ārā nav biris. Arī dzinējs tam OK, kaut ne tik svaigs. + Klāt nāk vairākas kastes ar dažnedažādiem sīkumiem, t.sk. godīgi, bet mazliet apvējoti oriģinālie ‘’Hella’’ lukturu bloki.
Nevainojami ziemas un vasaras diski (attiecīgi pelmeņi un Aero, pēdējie ar atklātiem skrūvju caurumiem). Abiem “labā gala” riepas ar nobraukumu 0km vasarai, 100 km ziemai = viss jauns, nobalansēts. Bonusā pilna bāka ar degvielu
Vēl paveicams: Generatoram neliela spēle gultņos – strādā, bet lietderīgi būtu to sakārtot. Lai noņemtu vajag veiklas rokas, vai pacēlāju. Jāuzpilda dzeses sķidrums. Mainot sūkni un radiatoru tas tika noliets. Iespējams, ka nākotnē vajadzēs jaunu aizdedzes atslēgas kontaktgrupu – pagaidām ok. Kārbai vajadzētu jaunu balsta buksi (esošā 75% nolietojums). Jāpieliek spārni (pēdējie nokrāsoti,bet atstāti uz novērošanu vai/kā attīstas rūsa to iekšpusē. Kad spārni klāt, tad var likt virsū arī sliekšņus un pr. bamperi. Jānoregulē apgaismojuma lukturi - gan galvenie, gan miglas.
Cena 1600 Eur, kas ir aptuveni ¼ no līdz šim ieguldītā. Piedāvāju tādēļ, ka ir citas prioritātes, bet tikpat labi tas var lauku sķūnī gaidīt savus 30g un vs statusu – neesmu mainījis savu pozitīvo attieksmi pret šo auto. Jautājumi/komentāri – publiski, PM, vai 29214921 voulez-vous.
P.S. Protams, ka “vinterbīterim” var sameklēt nesalīdzināmi lētākas alternatīvas, bet “bumerkillerim” šis nu nekādi nevarēs kvalificēties. Vienīgais pielietojums - ērts, drošs un cienītāja acīm smuks dīvāns uz riteņiem. Sorry par bildēm – ātrumā, pie nepiemērota apgaismojuma.
Iedomājos, ka varbūt kādam ir interese un iespēja pārņemt šo, vēl nepabeigto, projektu (koncepts: ērts un sakopts vāģis bez īpašām, sabojāties tendētām, ekstrām).
9000CS, 1992 gads. 2,3l atmosferiskais dzinējs, automātiskā kārba. Bez AC. Pelēkā (metāliskā) krāsā. Nobraukums 270 t.km. V/n zīme JT-9229. Beidzamā skate 2015g rudenī, ar atzīmi “0”. Tad pat arī noņemts no uzskaites atsavināšanai .
Galvenā labā lieta ir, ka ieguldītais/nomainītais nav ticis lietots. Kopš nopirkšanas nobraukti pārsimts kilometri. Visi mazohista, kā arī šmulīgie darbi ir padarīti.Parējo var paveikt nenosmērējot rokas.
Rūsa apkarota, šur tur sametināts. Visa virsbūve, izņemot motora pārsegu, profesionāli nokrāsota. Durvis tika pagādātas bez rūsas. “Lielais” (retāk sastopams) aizm. spoileris. Stikla panorāmas lūka, kura turklāt pareizi darbojas (starpstāvokļi fiksējas). Jauns “Pilkington” vējstikls. Aizmugurējie logi ar oriģinālo tonējumu. Neskarts instrumentu komplekts, ieskaitot sniegbaltus cimdus
Salons (melna āda) ar elektriski regulējamiem krēsliem, ieskaitot svaigu griestu apšuvumu pārceļoja no jubilejas Aero. No tā paša donora tika iegūts arī bamperu, sliekšņu un spārnu uzliktu komplekts (viss sakopts, nokrāsots). Durvju pārsegi ar ekskluzīviem ādas elkoņbalstiem, koka imitācijas paneļi. Centrālais elkoņbalsts. Premium klases audiogalva ar BT & Handsfree. Jauni tā paša brenda skaļruņi. Grīdas paklāji un apsildes sistēmas gaisa trubas rūpīgi izmazgātas - bez smiltīm un putekļiem. Viss sauss. Visas slēdzenes jaunas, divi jauni atslēgu komplekti.
Dzinējs OK, sakopts vārstu vāks + blīve jauna = nekas nesulo. Jauns arī kartera apakšējais vāks, zem tā viss tīrs gan iekšpušē gan ārā. Jauni dzeses un apsildes radiatori. Jauns klusinātājs visā garumā. Beigu uzgalis no 9-5. Katalizators palika vecais (OK). Ritošajai daļai nomainīts viss, kas bija nepieciešams.
Kārba 50/50. Mainot eļļu bira laukā drupačas, kas lika domāt, ka kāds no sajūga diskiem ir sabirzis. Pagaidām braukt tas netraucē.
Līdzi tiek dots tāda paša gada & parametru donors ar kārbu kurai nekas ārā nav biris. Arī dzinējs tam OK, kaut ne tik svaigs. + Klāt nāk vairākas kastes ar dažnedažādiem sīkumiem, t.sk. godīgi, bet mazliet apvējoti oriģinālie ‘’Hella’’ lukturu bloki.
Nevainojami ziemas un vasaras diski (attiecīgi pelmeņi un Aero, pēdējie ar atklātiem skrūvju caurumiem). Abiem “labā gala” riepas ar nobraukumu 0km vasarai, 100 km ziemai = viss jauns, nobalansēts. Bonusā pilna bāka ar degvielu
Vēl paveicams: Generatoram neliela spēle gultņos – strādā, bet lietderīgi būtu to sakārtot. Lai noņemtu vajag veiklas rokas, vai pacēlāju. Jāuzpilda dzeses sķidrums. Mainot sūkni un radiatoru tas tika noliets. Iespējams, ka nākotnē vajadzēs jaunu aizdedzes atslēgas kontaktgrupu – pagaidām ok. Kārbai vajadzētu jaunu balsta buksi (esošā 75% nolietojums). Jāpieliek spārni (pēdējie nokrāsoti,bet atstāti uz novērošanu vai/kā attīstas rūsa to iekšpusē. Kad spārni klāt, tad var likt virsū arī sliekšņus un pr. bamperi. Jānoregulē apgaismojuma lukturi - gan galvenie, gan miglas.
Cena 1600 Eur, kas ir aptuveni ¼ no līdz šim ieguldītā. Piedāvāju tādēļ, ka ir citas prioritātes, bet tikpat labi tas var lauku sķūnī gaidīt savus 30g un vs statusu – neesmu mainījis savu pozitīvo attieksmi pret šo auto. Jautājumi/komentāri – publiski, PM, vai 29214921 voulez-vous.
P.S. Protams, ka “vinterbīterim” var sameklēt nesalīdzināmi lētākas alternatīvas, bet “bumerkillerim” šis nu nekādi nevarēs kvalificēties. Vienīgais pielietojums - ērts, drošs un cienītāja acīm smuks dīvāns uz riteņiem. Sorry par bildēm – ātrumā, pie nepiemērota apgaismojuma.
Re: Projekts Zjurks
Atļaušos nedaudz iešmucēt svešā topikā... bet nu par tēmu.
Ja degvielas izmaksas ir tas, kas attur no domas ieviest šo auto sev kā ziemsiti vai arī, piemēram, nopirkt savai atvasei kā pirmo braucamo (manuprāt, ļoti labs pielietojums, drošs, uzticams un ērts - lielisks pirmais auto pa lēto), tad pastāv iespēja piesmiet šo ar gāzi (jel piedod, Ivar, par šo neganto domu!), par, teiksim, 100 euro atbrīvojot manu 9k no Arteh liktās gāzes iekārtas. Mans auto vēl iedarbināms un gāzes iekārta virsū, var pārliecināties par tās darbību.
Un es jau gan teiktu, ka liecies mierā, nekas daudz nav palicis, sakrāmē līdz galam un brauc pats! Būsim reāli, pa pusotru kilo neko līdzīgu vietā nedabūt. Ļaudis atskatīsies un smaidīs!
Ja degvielas izmaksas ir tas, kas attur no domas ieviest šo auto sev kā ziemsiti vai arī, piemēram, nopirkt savai atvasei kā pirmo braucamo (manuprāt, ļoti labs pielietojums, drošs, uzticams un ērts - lielisks pirmais auto pa lēto), tad pastāv iespēja piesmiet šo ar gāzi (jel piedod, Ivar, par šo neganto domu!), par, teiksim, 100 euro atbrīvojot manu 9k no Arteh liktās gāzes iekārtas. Mans auto vēl iedarbināms un gāzes iekārta virsū, var pārliecināties par tās darbību.
Un es jau gan teiktu, ka liecies mierā, nekas daudz nav palicis, sakrāmē līdz galam un brauc pats! Būsim reāli, pa pusotru kilo neko līdzīgu vietā nedabūt. Ļaudis atskatīsies un smaidīs!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Projekts Zjurks
Vienmēr laipni, Edij
Gāzes iekārta @ pieminēto cenu škiet vilinoša. Pats būtu gatavs paņemt. Vien jānoskaidro vai Artech ņemtos to no jauna atkal uzstādīt.
Citādiņ jāmēģina saņemties lai kaut kā nodabūtu nost ģeneratoru - ķepas par lielu un škirbas par mazu
Gāzes iekārta @ pieminēto cenu škiet vilinoša. Pats būtu gatavs paņemt. Vien jānoskaidro vai Artech ņemtos to no jauna atkal uzstādīt.
Citādiņ jāmēģina saņemties lai kaut kā nodabūtu nost ģeneratoru - ķepas par lielu un škirbas par mazu
Re: Projekts Zjurks
Nedaudz šaubos, ka Arteh vēlētos krāmēt virsū lietotu iekārtu. Manuprāt, variants ar lietotu iet krastā tad, ja max daudz dara paša rokām. Ja lietotā iekārta no identiska modeļa, tad jau bišk vienkāršāk.
Ja atmiņa neviļ, ģeneratoru esmu mājas apstākļos pašrocīgi mainījis.. un neatceros, ka pārlieku daudz rupjības būtu vienlaikus izteicis.
Ja atmiņa neviļ, ģeneratoru esmu mājas apstākļos pašrocīgi mainījis.. un neatceros, ka pārlieku daudz rupjības būtu vienlaikus izteicis.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Projekts Zjurks
7 gadus vēlāk.
Nomainītas priekšejās durvis bez rūsas, konversija uz elektrologiem un spoguļiem. Atjaunoti ādas elkoņbalsti visām durvīm. Vadītāja durvis vēl jāpieregulē - uzpūšot dvašu līdz galam neaizveras.
Pāris reizes iedarbināts - murrā kā kaķēns, klusi un sulīgi.
Šovasar 2 dienas veltītas, lai piestiprinātu airflow bamperi un attiecīgos moldingus pr. spārniem. Tie iegūti no cita auto, diemžēl, sākotnēji ne ideālā stāvoklī - jo īpaši bamperis, kuru nācās lipināt ar alu plāksnītēm un epo sveķiem. Daļa no stiprinājumu ligzdām izlauztas - bez risinājuma. Arī spārnu moldingiem.
Nācās bamperi turēt uz vienas skruves un locīt, lai tas daudzmaz nostātos vietā. Palēnām, bet izdevās. Diemžēl palika ca. 5mm sprauga starp moldingu un bamperi - iespējams arī sāņēmējauto ticis apdauzīts.Sapratu, ka ar manām prasmēm par maz un nolēmu, ka situācijau risinās polimēra hermētiķis
Pa šiem gadiem kkur iemeties elektrorūķis - ne visas spuldzītes deg un izčākštējuši logu mazgātāja tvertnes blīvējumi, bet nu to nākamgad, kad vedīs uz skati. Pats jau vairs visticamāk nebraukšu, bet dēls ar nepacietību gaida kad varēs doties pasaulē ar šo benzīna rijēju
Bildes pēc dažām dienām.
Nomainītas priekšejās durvis bez rūsas, konversija uz elektrologiem un spoguļiem. Atjaunoti ādas elkoņbalsti visām durvīm. Vadītāja durvis vēl jāpieregulē - uzpūšot dvašu līdz galam neaizveras.
Pāris reizes iedarbināts - murrā kā kaķēns, klusi un sulīgi.
Šovasar 2 dienas veltītas, lai piestiprinātu airflow bamperi un attiecīgos moldingus pr. spārniem. Tie iegūti no cita auto, diemžēl, sākotnēji ne ideālā stāvoklī - jo īpaši bamperis, kuru nācās lipināt ar alu plāksnītēm un epo sveķiem. Daļa no stiprinājumu ligzdām izlauztas - bez risinājuma. Arī spārnu moldingiem.
Nācās bamperi turēt uz vienas skruves un locīt, lai tas daudzmaz nostātos vietā. Palēnām, bet izdevās. Diemžēl palika ca. 5mm sprauga starp moldingu un bamperi - iespējams arī sāņēmējauto ticis apdauzīts.Sapratu, ka ar manām prasmēm par maz un nolēmu, ka situācijau risinās polimēra hermētiķis
Pa šiem gadiem kkur iemeties elektrorūķis - ne visas spuldzītes deg un izčākštējuši logu mazgātāja tvertnes blīvējumi, bet nu to nākamgad, kad vedīs uz skati. Pats jau vairs visticamāk nebraukšu, bet dēls ar nepacietību gaida kad varēs doties pasaulē ar šo benzīna rijēju
Bildes pēc dažām dienām.