Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by ZingZeng »

Atbilde uz jautajumiem par uzlikam :laugh:
Sakritis tikai tie gabali, kas liekas uz durvim un uz pakaleja sparna pirms ritena, nesakritis tie gabali, kas ir abous auto galos un kuri vizuali papildina abus bamperus. Pamekle neta, atradisi bildes un pats sapratisi B)
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by maris »

Jūs gan kautkā dīvaini to visu risiniet :dry: Vajag nevis internetā meklēt kautkādas bildes , bet paņemt reālus gabalus , pielikt pie mašīnas un tad runāt :P :P :P
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Opapā! Airflows 5 durvju 900ajam ar taisno purnu laikam ir lielākā raritāte, kas vien var būt! :blink: :blink: :blink:
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Tam lietotājam vel tur daudz smuku bilžu http://www.flickr.com/photos/golfhunter/ . Sorry par spamu :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

defektivais wrote:Tam lietotājam vel tur daudz smuku bilžu http://www.flickr.com/photos/golfhunter/ . Sorry par spamu :)
ooo, jaa ... tas ir GOLFHUNTERs no Grenobles. Vinam ir vairaaki auto. Iipas izceljas vinja nesenais ieguvums - 96 cabriolet, vienkaarsi skaists auto un perfekti nostraadaats.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by maris »

Tad par tām Aero uzlikām - vakar piemēriju un varu apstiprināt ka tie gabali no bamperiem līdz riteņiem pēc izmēriem ir pilnīgi identiski parastajiem ( 87.-93. ) - tātad tie stiprinās uz tām pašām sliedēm un pasējās klāt pie parastajiem bamperiem :P :P :P
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Šodien atradu 9ooOG tabulu ar factory fuel consumption- pilnīgi sakrīt ar maniem pašrocīgajiem mērījumiem 1:1. 12,7 urban/ 7,6 highway ailē kas atbilst Turbo motoriem. :huh: Bet.. Mans auto ar lpt ir no Itālijas, kur bija galvenais ecopower tirgus.

Tādēļ jautājums:
Ja 9oo OG dzinēji dalās 3 kategorijās- turbo, ecopower un injection, tad lpt pieder pie kuriem?
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by chippy »

Kāds varētu latviešu valodā izstāstīt kas ir T8 un kas T16 motori? kādas atšķirības starp viņiem?
Image
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

turbo (augstspiediena) ar attiecīgi 8 vai 16 vārstiem
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by chippy »

alnislacis wrote:turbo (augstspiediena) ar attiecīgi 8 vai 16 vārstiem
Paldies! Domāju ka kautkas sarežģītāks..
Image
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Lpt=ecopower. Vēla jau ir arī motori ar vienu karburatoru, ar diviem karburatoriem...
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

ziedoniz wrote:Lpt=ecopower. Vēla jau ir arī motori ar vienu karburatoru, ar diviem karburatoriem...
Droši vien.. Tur tikai runa par pēdējo gadu 9ooOG, kas tad attiecīgi dalās minētajās 3 kategorijās.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by defektivais »

Man ir jauna problēma: dažreiz pie straujām apdzīšanām ir jūtama viena mašīnas noraustīšanās. Tukšgaitā nekas neraustas. Respektīvi pie normālas darba slodzes viss ir kārtībā. Benzīna filtra nomaiņa nepalīdzēja. Vai šeit vel kas var būt pie vainas izņēmot benzīna sūkni?
Un vai degvielas padeve 86 gada turbo, bez lamda zondes, atbilst šai shēmai:

Image

Paldies.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Vispār jau šī shēma ir no 8V motora, jo ir ar mehānisko degvielas iesmidzināšanu, tev vajag meklēt ar elektronisko. Galvenais, kas nodod, ir "degvielas sadalītājs" (fuel distributor) un aukstā starta inžektors droseļvārstā (shēmā - cold start valve - nez kāpēc?).
900aero clubsport #8
Locked