Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vienkāršākais jautājums :
Vai Tu esi mainījis tam auto ģeneratora bukses ? Ja nē , tad nomaini ...
Tas noteikti nav ne dārgi ne sarežģīti B)
Vai Tu esi mainījis tam auto ģeneratora bukses ? Ja nē , tad nomaini ...
Tas noteikti nav ne dārgi ne sarežģīti B)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ir jautājumi:
1.MegaSquirt- kas tas ir? Čipošana vai kas vairāk? Kādas vēl modifikācijas, t.sk. IC upgrade'ošana uz lielāku, pārišana no turbo uz Turbo, APC uzstādīšana utt. ir apvienojamas jaudas celšanai un vienlaicīgai pārējo motora funkciju uzlabošanai?
Droši atresāts jautājumam ir KurBads, kaut gan nezinu cik tālu ir Tavs MegaSquirt projekts.
2.HD springs- jautājumā pārspēju pats sevi: kas ir "HD"- piekares detaļu brends/ vienkārši HD= heavy duty, .. ?
Šitas mainly Zienonim, kurš periodiski par tām ieminās.
1.MegaSquirt- kas tas ir? Čipošana vai kas vairāk? Kādas vēl modifikācijas, t.sk. IC upgrade'ošana uz lielāku, pārišana no turbo uz Turbo, APC uzstādīšana utt. ir apvienojamas jaudas celšanai un vienlaicīgai pārējo motora funkciju uzlabošanai?
Droši atresāts jautājumam ir KurBads, kaut gan nezinu cik tālu ir Tavs MegaSquirt projekts.
2.HD springs- jautājumā pārspēju pats sevi: kas ir "HD"- piekares detaļu brends/ vienkārši HD= heavy duty, .. ?
Šitas mainly Zienonim, kurš periodiski par tām ieminās.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu vai siksna nav pārspriegota var vnk pārbaudīt. Normāli siksnu ir jāvar ar īkšķa spiedienu paspiest uz leja pa kādiem 1-1.5 cm.
Re:Dažādi jautājumi par 900
MegaSquirt ir degvielas iesmidzināšanas un aizdedzes menedžemneta sistēma (standalone) ... principā jauns ECU tavā autiņā. Tas ir projekts, ko aizsāka kaut kādi entuziasti un pašlaik ir iespējams nopirkt jau gatavus ECU (samontētus), kā arī pa detaļām (pašam jāsalodē viss kopā). Papildus nepieciešams uzstādīt Wideband O2 sensoru (lambda zondi), ieplūdes gaisa temperatūras mērītāju un kloķvārpstas stāvokļa devēju (CPS).alnislacis wrote:Ir jautājumi:
1.MegaSquirt- kas tas ir? Čipošana vai kas vairāk? Kādas vēl modifikācijas, t.sk. IC upgrade'ošana uz lielāku, pārišana no turbo uz Turbo, APC uzstādīšana utt. ir apvienojamas jaudas celšanai un vienlaicīgai pārējo motora funkciju uzlabošanai?
Droši atresāts jautājumam ir KurBads, kaut gan nezinu cik tālu ir Tavs MegaSquirt projekts.
Kam tas viss? Šis projekts ir tipa open source, kas nozīmē, ka tiešu TU PATS varēsi programmēt sava auto vadības algoritmus, t.i., pats izveidot un koriģēt degvielas padeves kartes un aizdedzes momentu. Pieskaņot visatbilstošāko aizdedzi pie attiecīgajiem rpm un ieplūdes spiediena, atbilsotšāko degvielas padevi, lai noturētu air-fuel attiecību.
Oriģinālais Bosch L-Jetronic ir samērā primitīvs kompis, kas degvielas paedi pieregulē pēc parastās zondes (kas rāda tikai divas vērtības - vai nu degmaisījums ir par liesu, vai par treknu, bet cik ...?). Un aizdedzes ziņā arī, saprotu, ka aidzedzes momenta regulēšana pamatojoties tikai uz ieplūdes spiedienu ir par maz. MS gadījumā tu visu vari piēregulēt pēc ieplūdes temp., spiediena, rpm ...
Rezultāts esot daudz labāka atsaucība uz akseleratora pedāli. Aizdedzes menedžments īpaši daudz dodot tieši pie zemo apgriezienu diapazona.
BET, pamatarguments kāpēc cilvēki iet šo ceļu ir - nepieciešamība koriģēt degvielas padevi un aizdedzi, ja motortelpā ir notikusie iejaukšanās ... ja ir uzlikta lielāka turbīna, saregulēts APC pieļaujot lielākus spiedienus, ir uzlikts nopietnāks degvielas spiediena regulators, uzlabota ieplūde, lielāki/ražīgāki iesmidzinātāji etc.
Pie lielāka spiediena/gaisa daudzuma ir nepieciešams "pievilkt" klāt arī lielāku degvielas daudzumu, jo savādāk būs ka-boom dēļ pārāk liesa degmaisījuma.
Es neesmu pagaidām vēl izlēmis vai man to vajag, jo tas tomēr prasa darbu, kā arī pēc tam tā regulēšana var prasīt arī nervus (neesot tik vienkārši), tomēr ir iespējams paņemt jau kaut kādas basic fuel un ignition kartes vai arī palienēt no tiem, kas sekmīgi jau darbina savus autiņus ar MS.
Principā es gribētu to izdarīt, bet tikai kā plug-play, t.i., ka varu to jebkurā brīdī atvienot un palaist oriģināko LH ECU.
www.diyautotune.com vairāk info par produktiem. Kā arī pieredze iekš www.saabcentral.com
IC galvenā problēma ir novietojums (oriģinālajā vietā gaisa plūsma ir nepietiekama), tāpēc daudzi liek lielo IC pirms radiatora (problemātiski, ja Tev ir air-con). Tas vajadzīgs, ja tu esi sagrozījis savu APC tā, ka viņš pieļauj lielākus spiedienus - ja ieplūde būtu vairāk atdzesēta, reālais gaisa daudzums viena laika vienībā būs lielāks, detonācija mazāka un, attiecīgi, APC ļaus spiedienu celt augstāk, kā arī spiediens būs noturīgāks, ilgāak varēsi no vietas turēt sarkanajā.
Ja tu uzstādi APC savam auto ar nominālajiem 0,75 bar, tad principā pietiek ar rūpnīcas IC, bet, ja vēlēsies viņu pieregulēt (900aero.com), tad prasīsies FMIC.
Darot jebko no minētā, vienmēr jāatcerās par kārbu (kādā stāvoklī tā ir un ko tā ir spējīga turēt).
HD tiešām ir heavy duty atsperes, ja nekļūdos, tad runa iet par aero atsperēm, kas ir cietākas, bet tajā pat laikā īsākas (vai tie bij 2 cm?), kas, attiecīgi, pazemina tavu auto.alnislacis wrote:Ir jautājumi:
2.HD springs- jautājumā pārspēju pats sevi: kas ir "HD"- piekares detaļu brends/ vienkārši HD= heavy duty, .. ?
Šitas mainly Zienonim, kurš periodiski par tām ieminās.
Man jau liekas, ka atsperu ziņā ir jāliek jaunas atsperes no tā paša PFS, bet ar oriģinālo garumu, lai nebūtu problēmu ar arkām. Visa vaina pamatā ar strīķēšanos ir no tā, ka atsperes ir nosēdušās, īpaši aizmugurē.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
1. No standalaone uzlikšanas mani attur nervu sistēmas ka-boom mēģinot to visu attiecīgi saregulēt :D Manuprāt, ja liek lielākus inžektorus, pilnīgi pietiek ar ECU čipu (speedparts vai Jack Stoll). Man patīk jautājums, ar ko vēl var pacelt jaudu :) Ar dajebko, sākot ar citu izplūdi, gigantiskas turbīnas uzstādīšanu, ūdens iesmidzināšanas sistēmu un beidzot ar sadalenēm (ar šitām prātīgi uz 16v motoriem dēļ hidrokompensatoriem, kas mēdz peldēt), NOS (vienam zviedram esmu redzējis, sauso sistēmu :) ), utt. Ļauj vaļu fantāzijai :Dalnislacis wrote:Ir jautājumi:
1.MegaSquirt- kas tas ir? Čipošana vai kas vairāk? Kādas vēl modifikācijas, t.sk. IC upgrade'ošana uz lielāku, pārišana no turbo uz Turbo, APC uzstādīšana utt. ir apvienojamas jaudas celšanai un vienlaicīgai pārējo motora funkciju uzlabošanai?
Droši atresāts jautājumam ir KurBads, kaut gan nezinu cik tālu ir Tavs MegaSquirt projekts.
2.HD springs- jautājumā pārspēju pats sevi: kas ir "HD"- piekares detaļu brends/ vienkārši HD= heavy duty, .. ?
Šitas mainly Zienonim, kurš periodiski par tām ieminās.
2. HD (heavy duty) atsperes nav aero atsperes (Atkal manuprāt :D ). Tās ir atsperes, kas sākumā tikai paredzētas priekš auto, kas bieži velk piekabi vai brauc ar pilnu bagāžnieku. Vispār par šito var prasīt iERIM, jo viņš pagājušovasar uzlika melnajam tieši tādas atsperes.
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Runājot par speed parts, varbūt, kads var izskaidrot šos te modifikācijas soļus: http://www.speedparts.se/shop/prod/newu ... 4-88.shtml ? Gaisa filtrs tā kā būtu skaisdrs, bet ko nozīmē Modifierad APC, Bränslechip Box?
Un ar kādiem vel izdevumiem būtu jārēķinās?
Un ar kādiem vel izdevumiem būtu jārēķinās?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
Bränslechip Box tas ir degvielas chips ar kasti laikam :)
ja tā tieši tulko. Bet aptuveni jau tas arī ir.
ja tā tieši tulko. Bet aptuveni jau tas arī ir.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kas ir domāts ar vēl izdevumiem? Sūtīšana? Var mēģinat caur Igaunijas speedparrts pārstāvniecību.
Stage1
Modificēts APC
Degvielas čips
Atvērtā tipa JR gaisa filtrs, kas novietojas spārnā, pie apc.
Stage2
Modificēts APC
Degvielas čips
Atvērtā tipa JR gaisa filtrs, kas novietojas spārnā, pie apc.
3" izpūtējs, bez katalizatora, ar vienu bunduli un standarta downpipe, tikai resnāku
Stage3
Modificēts APC
Degvielas čips
Atvērtā tipa JR gaisa filtrs, kas novietojas spārnā, pie apc.
3" izpūtējs, bez katalizatora, ar vienu bunduli.
T3 trim60 turbīna
3" downpipe, kas prasa akumulatora pārvietošanu
Progresīvais degvielas spiediena regulators (nav fiksēts degvielas spiediens)
Stage1
Modificēts APC
Degvielas čips
Atvērtā tipa JR gaisa filtrs, kas novietojas spārnā, pie apc.
Stage2
Modificēts APC
Degvielas čips
Atvērtā tipa JR gaisa filtrs, kas novietojas spārnā, pie apc.
3" izpūtējs, bez katalizatora, ar vienu bunduli un standarta downpipe, tikai resnāku
Stage3
Modificēts APC
Degvielas čips
Atvērtā tipa JR gaisa filtrs, kas novietojas spārnā, pie apc.
3" izpūtējs, bez katalizatora, ar vienu bunduli.
T3 trim60 turbīna
3" downpipe, kas prasa akumulatora pārvietošanu
Progresīvais degvielas spiediena regulators (nav fiksēts degvielas spiediens)
900aero clubsport #8
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ir kādam pieredz caur Igaunijas pārstāvniecību? Ja nu kas, vienā citā biznesā arī regulāri braucu pakaļ lietām uz pārstāvniecību Tallinā, līdz ar to, ja tur ir pieejams tas, kas no speedparts.se, tad kļūst interesanti.ziedoniz wrote:Kas ir domāts ar vēl izdevumiem? Sūtīšana? Var mēģinat caur Igaunijas speedparrts pārstāvniecību.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Piemēram, vai ja liek stage 1 nav jamaina vel kaut kas bez tā kas tiek saņemts sūtījumā?ziedoniz wrote:Kas ir domāts ar vēl izdevumiem? Sūtīšana? Var mēģinat caur Igaunijas speedparrts pārstāvniecību.
Vienkārši izklausas kaut kā neticami ka pa 1 850 kronām var dabūt 45 zirgus :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
->alnislacis
Kad bijām uz pasākumu Igaunijā 01.11, tad Igaunijs speedparts pārstāvis pats piedāvājās palīdzēt, ja nu kaut kas ir vajadzīgs.
-> defektivais
Stage 1 būs jāpārvieto APC un citi pričendāļi, kas atrodas spārnā, sakarā ar to, ka ugunssienā vajadzēs izgriezt caurumu, kur izlaist filtra trubas (ar noteikumu, ka piedāvātais filtrs ir speedparts kit's, nevis vienkārši standarta filtra replacement taja pašā kastē). Par APC modificēšanu jau tev stāstīju zaķusalā, arī nedomāju, ka ir vērts maksāt par to cold air intake, to var pats uzbūvēt. Reāli vienīgais tajā stage 1, kam es saskatu vērtību ir degvielas čips ;)
Kad bijām uz pasākumu Igaunijā 01.11, tad Igaunijs speedparts pārstāvis pats piedāvājās palīdzēt, ja nu kaut kas ir vajadzīgs.
-> defektivais
Stage 1 būs jāpārvieto APC un citi pričendāļi, kas atrodas spārnā, sakarā ar to, ka ugunssienā vajadzēs izgriezt caurumu, kur izlaist filtra trubas (ar noteikumu, ka piedāvātais filtrs ir speedparts kit's, nevis vienkārši standarta filtra replacement taja pašā kastē). Par APC modificēšanu jau tev stāstīju zaķusalā, arī nedomāju, ka ir vērts maksāt par to cold air intake, to var pats uzbūvēt. Reāli vienīgais tajā stage 1, kam es saskatu vērtību ir degvielas čips ;)
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
nu par kaadiem 400-500$ MegaSquirts ir tavs un tad vairs nav svariigi stage 1 vai cik tur, griez savu sisteemu kaa vien gribi ... ilgterminjaa taa ir pareizaakais risinaajums. Bet nu cakars kameer uzlikt un noreguleet.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jautājums:
1.Vai 9ooOG pa gadiem atšķiras pamperi un uzlikas (aero kit in particular)- ir atšķirības starp flat front un to, kas vēlāk?:huh:
2.Auto nav pie rokas, tādēļ pats nevaru uzmest aci, bet:
2.1. Kā nprotu tad priekšejai bampera sekcijai ir 4 daļas- bamperis, pa pagarinājumam katrā pusē un apakšējā lūpa. Ja es dabūju tikai pagarinājumus no Aero, vai ir atsevišķi jāmeklē arī lūpa (bez šķuninga transformācijām)? Pieņemu, ka Aero pagarnājumi ar parasto bamperi savietojas, vai savietojas arī ar lūpu.
A att
Aero
B att
Mans 9oo t
2.2. Man ir nelāga aizdoma par pašrocīgām modifikācijām, jo kā redzams pēdējā (mana 9ooOG) attēlā- lūpa ir kniedēta+ pagarinājums ar skrūvi pie arkas pieķeksēts. Šitas taču nav standarts?
1.Vai 9ooOG pa gadiem atšķiras pamperi un uzlikas (aero kit in particular)- ir atšķirības starp flat front un to, kas vēlāk?:huh:
2.Auto nav pie rokas, tādēļ pats nevaru uzmest aci, bet:
2.1. Kā nprotu tad priekšejai bampera sekcijai ir 4 daļas- bamperis, pa pagarinājumam katrā pusē un apakšējā lūpa. Ja es dabūju tikai pagarinājumus no Aero, vai ir atsevišķi jāmeklē arī lūpa (bez šķuninga transformācijām)? Pieņemu, ka Aero pagarnājumi ar parasto bamperi savietojas, vai savietojas arī ar lūpu.
A att
Aero
B att
Mans 9oo t
2.2. Man ir nelāga aizdoma par pašrocīgām modifikācijām, jo kā redzams pēdējā (mana 9ooOG) attēlā- lūpa ir kniedēta+ pagarinājums ar skrūvi pie arkas pieķeksēts. Šitas taču nav standarts?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja ir gan.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tā ir atbilde uz kuru no n-tajiem jautājumiem?