Dažādi jautājumi par 900


Locked
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Labvakar. Sakiet lūdzu, ja var dzirdēt tā kā čabēšanu no ūdens sūkņa, tad tam sūknim var būt nepietiekama ražība?

Un vēl, vai kāds nevarētu izstāstīt, kas tas par brīnumu,(tā muca, kurai zils lejā) kas ir pieslēgts paralēli salona apsildes radiatoram?

Image
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

defektivais wrote:Viņas ražoja arī atsevišķi?
Jā, kādreiz viņas bija papildaprīkojuma katalogos pieejamas, līdz kādam gadam 2000ajam :dry:
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote: Un vēl, vai kāds nevarētu izstāstīt, kas tas par brīnumu,(tā muca, kurai zils lejā) kas ir pieslēgts paralēli salona apsildes radiatoram?
Tā ir kārtējā "gudrā" vieta, kas var čakarēt prātu. Manam ir novienkāršots variants, liekas, ka vecākiem modeļiem tur nāca divas vienkāršas gumijas trubas. Ja vajag, varu rīt nobildēt kā ir manējam ;)
900aero clubsport #8
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

Es nezinu vai Tu pamanīji nākamo ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 240%3A1318
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

alnislacis wrote:Es nezinu vai Tu pamanīji nākamo ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 240%3A1318
gumijas mala ir nost (noruuseejusas skruuves) u n tas ir suudiigi
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

ziedoniz wrote:
KoreFun wrote: Un vēl, vai kāds nevarētu izstāstīt, kas tas par brīnumu,(tā muca, kurai zils lejā) kas ir pieslēgts paralēli salona apsildes radiatoram?
Tā ir kārtējā "gudrā" vieta, kas var čakarēt prātu. Manam ir novienkāršots variants, liekas, ka vecākiem modeļiem tur nāca divas vienkāršas gumijas trubas. Ja vajag, varu rīt nobildēt kā ir manējam ;)
Būtu labi;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

Tas plastmasas brīnums ir kautkāds termostats, kas manējam ir jauki atdalīts, lai netaisa jokus :)

Image

Image
900aero clubsport #8
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by maris »

Ha , skatos ka te ir parādijusies interese par ekskluzīvām lietām B)
Varu piedāvāt :
pilns Aero uzliku komplekts ( kopā ar visām stiprinājuma sliedēm un arku uzlikām ) - lietots , bet oriģinālais :P :P :P
intercoolers ( ar trubām , žņaugiem un stiprinājumu )- arī lietots , bet ja ir vēlme no t pāreit uz T :P :P :P
Ja ir reāla interese , tad :)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KurBads »

maris wrote:Ha , skatos ka te ir parādijusies interese par ekskluzīvām lietām B)
Varu piedāvāt :
pilns Aero uzliku komplekts ( kopā ar visām stiprinājuma sliedēm un arku uzlikām ) - lietots , bet oriģinālais :P :P :P
intercoolers ( ar trubām , žņaugiem un stiprinājumu )- arī lietots , bet ja ir vēlme no t pāreit uz T :P :P :P
Ja ir reāla interese , tad :)
nu un kaadaas naudaas tad vareetu groziities aero kit`s?

IC ... originaalais ir OK, bet varbūt uzreiz ir vērts uzlikt FMIC nākotnes vārdā ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Ziedoni: Es uz garāžu tomēr agrāk aizgāju šodien, nekā tu ieliki bildes:P Tagad ar dienas gaismu ir švaki, jāķer katrs mirklis:P Tātad domāju es šodien, domāju un nolēmu tomēr paskatīties kas tur ir iekšā, tajā "mucā" :blush: Vobšem nekas tur nav:laugh: tā ir vienkarši truba. Bet tā samazina ūdens plūsmu, kas iet no sūkņa, sanāk puse iet uz salona apsildi, puse uzreiz aiziet tālāk uz dzinēju. Un viss:) Tam "brīnumam" ir viena "lieliska" iespēja, to var grozīt ap savu asi (priekš kam, tā arī nesapratu:laugh:) Bet tajā vietā, kur notiek tā grozīšana tas "brīnums" ļoti labi laiž cauri ūdeni:laugh: Tāpēc man bildē tā vieta bija hermetizēta ar zilu krāsu. Padomājot nedaudz arī noņēmu to "brīnumu" nost:P

Jautājums par sūkņa ražību paliek atklāts. Man ir nojauta, ka sūknis tagad vāji pumpē ūdeni. Kā tad var pārbaudīt to sūkni? Vai atverot bačoka korķi ūdenim jāstāv uz vietas, vai tomēr jābūt kaut kādai kustībai?:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

maris wrote:Ha , skatos ka te ir parādijusies interese par ekskluzīvām lietām B)
Varu piedāvāt :
pilns Aero uzliku komplekts ( kopā ar visām stiprinājuma sliedēm un arku uzlikām ) - lietots , bet oriģinālais :P :P :P
intercoolers ( ar trubām , žņaugiem un stiprinājumu )- arī lietots , bet ja ir vēlme no t pāreit uz T :P :P :P
Ja ir reāla interese , tad :)
Lūgšanas piepildītas. Esi iecelts par svētku vecīti pie manis ;)
Esmu jau iejūdzis zirgus un gatavs braukt pakaļ.
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by maris »

To KoreFun :
Tur jau tā problēma , ka Tev tajā trubā nekā nebija :( Tur bija jābūt kautkādam vārstam ( vai kautkā tamlīdzīgi :( )- drīzāk vajadzēja nevis to ņemt nost bet aizbāzt , lai netek cauri !!!
Par ūdens sūkni - var jau būt ka tas trokšņo , bet drīzāk trokšņo siksnas dēļ bojātām ģeneratora buksēm !!!
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nu ja tā muca būs sprostota, tad kādēļ viņu tur atstāt, ja rezultāts būs tāds pats?:P

Par to "ūdens laišanu cauri" es laikam neskaidri izteicos:P Es gribēju teikt, ka no tās mucas uz visām pusēm tek ārā ūdens, kad auto ir iedarbināts:laugh:

A kāda ir saistība starp čikstošām siksnām, un ģenerātora buksēm?:huh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by mixeris »

Ūdens sūknis ir tā lieta uz kuru visvairāk izpaužās Servisu neprofesionalitāte un beigtas ģeņģera bukses.

Ūdens sūkņa skriemeļa ass tiek saliekta, jo tiek pārspriegota siksna.
1) Servisā vnk tā tiek pārspriegota.
2) Nobeidzoties ģeņģera buksēm tas sāk vērpties un siksna pievelkot novirzas uz sānu un spriego ūdens sūkņa skriemeli.

Man dēļ šiem abiem iemesliem savu laik jauns ūdensūknis izbeidzās pusgada laikā. :(
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Nu lab, un kā atklāt šo parādību? No kā sākt? Kā pārbaudīt to visu? It kā siksnas nav pārspriegotas. Nu tas tā, uz aci mērot:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked