Diks wrote:Bremžu eļļa ir higroskopiska - uzsūc mitrumu. Ja tā ir pārāk "piesūkusies" - vairāk kā 3% ūdens, tad veselīgi būtu nomainīt. Ūdens labāk vada elektrību kā eļļa, tātad mēra pretestību;)
tagad toch skaidrs! :)
Diks wrote:Bremžu eļļa ir higroskopiska - uzsūc mitrumu. Ja tā ir pārāk "piesūkusies" - vairāk kā 3% ūdens, tad veselīgi būtu nomainīt. Ūdens labāk vada elektrību kā eļļa, tātad mēra pretestību;)
Īsi un eleganti!Diks wrote: Bremžu eļļa ir higroskopiska - uzsūc mitrumu. Ja tā ir pārāk "piesūkusies" - vairāk kā 3% ūdens, tad veselīgi būtu nomainīt. Ūdens labāk vada elektrību kā eļļa, tātad mēra pretestību;)
Teoretiski ir ok,bet ellai tiek merita varisanas temperatura,nevis elektrovaditspeja;)Nīgrais wrote:Īsi un eleganti!Diks wrote: Bremžu eļļa ir higroskopiska - uzsūc mitrumu. Ja tā ir pārāk "piesūkusies" - vairāk kā 3% ūdens, tad veselīgi būtu nomainīt. Ūdens labāk vada elektrību kā eļļa, tātad mēra pretestību;)
:)
+1
Īpaši priekš Latvijas tirgus... Pļauj un dedzina kūlu vienlaikus :woohoo:Diks wrote:Zinītim:
Kaut kā neizskatās, ka Ārnija minētais testeris ( http://www.chain-auto-tools.com/electri ... ET400L.htm ) vārītu eļļu ;) . Paņēmieni var būt dažādi, lai iegūtu vajadzīgo rezultātu. Piemēram, zāles pļaušanai ideju konkursā tika izgudrots agregāts, kas veica savu darbu bez jebkādiem motoriem vienkārši nogriežot zāli ar nokaitētu stiepli :) .
SAABam ar T7 standartā nevar saregulēt NEKO! Un nav tur nekādu degvielas un gaisa skrūvju jau kopš T5 laikiem, t.i., kopš parādījās DI kasete. Un pat Motronic tur nekas neregulējas...Broncālovs wrote:Arnij:
saregulēt var jebkura auto ''šprici'' ,Tev tak tas ir jāzin!
regulē parasti ar degvielas/gaisa padeves ''skrūvēm'', palabo mani ja sābam ir štansēts rūpnīcas parametrs kuru nevar izmainīt...
:D Nu ne gluži! DI kasete var tikai uztaisīt izlaistos aizdedzes ciklus, vai arī nokūpēt pavisam! Ja CO nebūs normā, tad pirmais, kas nāks prātā ir lambda zonde. :)Broncālovs wrote:ahā Arnij :)
pateicos ka izgaismoji, un ja co teiksim nenormējas tā uz bodi pēc dī kasetes , kura cik var nojaust pavisam nav lēta...
p.s baigi atpalicis esmu goda vārds :D
Tā parasti darīja žiguļu motoriem, kuriem ir karburators :DBroncālovs wrote:Arnij:
saregulēt var jebkura auto ''šprici'' ,Tev tak tas ir jāzin!
regulē parasti ar degvielas/gaisa padeves ''skrūvēm'', palabo mani ja sābam ir štansēts rūpnīcas parametrs kuru nevar izmainīt...
Kādreiz 21. VOLGAI arī ieliku "zelta adatu" karburatorā - varēja regulēt degvielas padevi. Rezultātā samazinājās degvielas patēriņš :) un motora jauda :( . Labākus rezultātus sasniedzu, kad izgatavoju un iebūvēju elektronisko aizdedzi B) .lawyer wrote:Tā parasti darīja žiguļu motoriem, kuriem ir karburators :DBroncālovs wrote:Arnij:
saregulēt var jebkura auto ''šprici'' ,Tev tak tas ir jāzin!
regulē parasti ar degvielas/gaisa padeves ''skrūvēm'', palabo mani ja sābam ir štansēts rūpnīcas parametrs kuru nevar izmainīt...
Auto. Pirkt/Pārdot.
29.04.2024, 17:05 by lawyer
2024 | SAAB sezonas atklāšanas pasākums
26.04.2024, 08:55 by Normunds
Auto riepu, disku, riteņu, un to aksesuāru tirgus
18.04.2024, 15:51 by Nauris
Es tevi redzu !!! Nr2
17.04.2024, 12:49 by Nauris
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
10.04.2024, 21:45 by Gunch*
Lawyer: c900 FF 4d racing edition
08.03.2024, 18:14 by lawyer