Dienas snapšots 2. daļa
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Manam noteikti ir tadi paši. Kādi ir gļuki ja tuvojas bildē redzamais?
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Šim konkrēti jau dega divas kļūdas, viena uz klapem ieplūdes kolektora, kuram bij nost svira un katra dzīvoja savu dzīvi, ciet vaļā, ka nu patika, otra kļūda uz filtriem Izputeja, jo viņu tur vairs nebija.
Simptomi sākas kad auto saka gaitā gausak uzvesties, dumot un rīt degvielu, pa šoseju piemēram 6 litru vieta 10, līdz pēdējā laikā vispār tā kad furi nevarēja apdzīt
Nomainīju zobeni, iztiriju kolektoru, izmetu ārā klapes no kolektora, izmetu egr sistēmu un auto tajā pašā vakarā atguva otru elpu.
Un vēlāk tika vadības blokam iestāstīts kad jābrauc jaudīgak tika iesuts čips uz 200hp un 450nm, auto dzīvs un sprigans
Simptomi sākas kad auto saka gaitā gausak uzvesties, dumot un rīt degvielu, pa šoseju piemēram 6 litru vieta 10, līdz pēdējā laikā vispār tā kad furi nevarēja apdzīt
Nomainīju zobeni, iztiriju kolektoru, izmetu ārā klapes no kolektora, izmetu egr sistēmu un auto tajā pašā vakarā atguva otru elpu.
Un vēlāk tika vadības blokam iestāstīts kad jābrauc jaudīgak tika iesuts čips uz 200hp un 450nm, auto dzīvs un sprigans
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
No 110 kw dzineja ar cipu dabuji 200 hp?
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Un tas nav maximums!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tu izlasi lokomotīves projekta topiku
Nevis dabūja bet vienkārši ieorogrameja attiecīgo softu un viss ar standarta komponentēm.
Nevis dabūja bet vienkārši ieorogrameja attiecīgo softu un viss ar standarta komponentēm.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Tas ir tikai. Ar domu, lai sajugs vel padzivo kadu laiku bet ta, ja labi grib un naudina atlauj, tad no ta 1 punkts 9 var dabut 300+hp
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Ja nav noslepums tad cik ilgi iet tas dzinejs pec tam.? Pec personigas pieredzes tad bez tuninga un ar orginalo nobraukumu 1.9 pie 600 k nobraukuma beidzaas.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Par kuru no visiem 1.9 tu doma? Tid, ttid, dti, utt.Night panel wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 1:45 pm Ja nav noslepums tad cik ilgi iet tas dzinejs pec tam.? Pec personigas pieredzes tad bez tuninga un ar orginalo nobraukumu 1.9 pie 600 k nobraukuma beidzaas.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Laikam tid sanak 110 kw nekad isti nesmu iedzilinajies
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Neredzu iemeslu, kāpēc lai pats motors pēc čipošanas kalpotu īsāku mūžu.
Sajūgs, utt gan ir cits stāsts...
Sajūgs, utt gan ir cits stāsts...
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Iemesls tieši tāds pats, kā - ja vedīsi ar kravinieku smagas kravas, bet gribēsi, lai riepas dilst , kā braucot tukšā. Jebkura papildus slodze rada papildu nodilumu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Nu jā, tas skaidrs. Es vairāk ironizēju un sarkasmēju par to, ka cilvēkiem bieži vien ir ačgārns stereotips par dzinēju resursu un dilumu.
Respektīvi, es piekrītu, ka motoram var būt lielāka slodze un dilums brīžos, kad tas tiešām tiek izmantots pamatīgā slodzē.
Bet nez vai tas pats ''forsētais'' motors dils pastiprināti kruīzā uz simtiņu vai braucot ''parastā'' pilsētas režīmā.
Un tajā pat laikā cilvēki kaut kā piever acis uz to, ka ja ar ''parastu'' motoru biežāk dod pilnā ručkā, tad arī tas diluma faktors stājas spēkā tik pat ļoti.
Viss ir paurī - gan sereotipos, gan braukšanas stilā
Respektīvi, es piekrītu, ka motoram var būt lielāka slodze un dilums brīžos, kad tas tiešām tiek izmantots pamatīgā slodzē.
Bet nez vai tas pats ''forsētais'' motors dils pastiprināti kruīzā uz simtiņu vai braucot ''parastā'' pilsētas režīmā.
Un tajā pat laikā cilvēki kaut kā piever acis uz to, ka ja ar ''parastu'' motoru biežāk dod pilnā ručkā, tad arī tas diluma faktors stājas spēkā tik pat ļoti.
Viss ir paurī - gan sereotipos, gan braukšanas stilā
9-5 Aero AT stage sleeper
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dienas snapšots 2. daļa
Vakar kompī atradu vecu, mīļu bildi
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dienas snapšots 2. daļa
SAAB's pagājušo nakti labi "kodis" - šodien viena acs sarkana
SAAB 9-5 Aero 2006