9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Sveiki,
Situācija sekojoša - man ir iespēja iegādāties 2002.gada 9-3 OG 2.0t Aero hatchbacku. Biju test draivā un aizvedu uz ArTeh diagnostiku. Secinājumi - salons vizuāli izcilā stāvoklī, bet nu mašīnas salons čīkst un grab baigi (it īpaši pa grants ceļu), ķēde neesot jāmaina (13mm), vienīgā kļūda ko met ir DI kasetei (tā gan esot jāmaina) un citādi vēl šādi tādi nieki, nekas ļoti nopietns. Taču ir viena problēma, kas mani padara ļoti bažīgu - rūsa! Grīdā vēl caurumu nav, taču piecās vietās ir sācis pūt un rūsēt - esot jālabo. Tāpar arī aizmugurējās arkas mala no augšas līdz lejai pie durvju savienojuma vietas ir rūsā (klasiskā problēma) - cauruma vēl nav, bet nu tuvu tam, turklāt nav zināms, kas tur darās apakšā. Tā, protams, arī esot pēc iespējas ātrāk jālabo.
Šobrīd esmu pārdomās, jo pērkot šo SAAB plāns būtu ar to braukt ikdienā nākamo gadu, un pēc tam to ideālā variantā atstāt kā brīvdienu mašīnu daudzus jo daudzus gadus. Taču tas, ka ir konstatēta rūsa gan grīdā, gan aizmugurējās arkas malā, mani biedē, jo neesmu drošs vai no tās rūsas vispār ir iespējams tikt vaļā. Negribētos tagad ielikt naudu rūsas apkarošanā, bet pēc gada vai diviem to auto dot šrotā dēļ tā, ka rūsa atkal parādījusies.
Es ļoti novērtētu, ja kāds varētu padalīties ar savām domām par sekojošo:
(1) Vai jūsuprāt vispār ir saprātīgi pirkt rūsainu 9-3OG, mēģināt tikt galā ar rūsu un plānot ar to braukt ilgtermiņā?
(2) Vai kādam vispār ir patiešām sekmīgi izdevies atbrīvoties no rūsas grīdā un aizmugurējās arkās? Skatos, ka Scandixā ir kaut kādi remonta paneļi aizmugurējām arkām, taču galīgi nezinu vai tie ir jēzīgi. Par grīdu vispār nav info.
Paldies!
Situācija sekojoša - man ir iespēja iegādāties 2002.gada 9-3 OG 2.0t Aero hatchbacku. Biju test draivā un aizvedu uz ArTeh diagnostiku. Secinājumi - salons vizuāli izcilā stāvoklī, bet nu mašīnas salons čīkst un grab baigi (it īpaši pa grants ceļu), ķēde neesot jāmaina (13mm), vienīgā kļūda ko met ir DI kasetei (tā gan esot jāmaina) un citādi vēl šādi tādi nieki, nekas ļoti nopietns. Taču ir viena problēma, kas mani padara ļoti bažīgu - rūsa! Grīdā vēl caurumu nav, taču piecās vietās ir sācis pūt un rūsēt - esot jālabo. Tāpar arī aizmugurējās arkas mala no augšas līdz lejai pie durvju savienojuma vietas ir rūsā (klasiskā problēma) - cauruma vēl nav, bet nu tuvu tam, turklāt nav zināms, kas tur darās apakšā. Tā, protams, arī esot pēc iespējas ātrāk jālabo.
Šobrīd esmu pārdomās, jo pērkot šo SAAB plāns būtu ar to braukt ikdienā nākamo gadu, un pēc tam to ideālā variantā atstāt kā brīvdienu mašīnu daudzus jo daudzus gadus. Taču tas, ka ir konstatēta rūsa gan grīdā, gan aizmugurējās arkas malā, mani biedē, jo neesmu drošs vai no tās rūsas vispār ir iespējams tikt vaļā. Negribētos tagad ielikt naudu rūsas apkarošanā, bet pēc gada vai diviem to auto dot šrotā dēļ tā, ka rūsa atkal parādījusies.
Es ļoti novērtētu, ja kāds varētu padalīties ar savām domām par sekojošo:
(1) Vai jūsuprāt vispār ir saprātīgi pirkt rūsainu 9-3OG, mēģināt tikt galā ar rūsu un plānot ar to braukt ilgtermiņā?
(2) Vai kādam vispār ir patiešām sekmīgi izdevies atbrīvoties no rūsas grīdā un aizmugurējās arkās? Skatos, ka Scandixā ir kaut kādi remonta paneļi aizmugurējām arkām, taču galīgi nezinu vai tie ir jēzīgi. Par grīdu vispār nav info.
Paldies!
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Atkarigs no cenas
Plus noteikti slieksnji ari beigti zem plarsmasaam un priekshaa pie lanzheronien un glaazeem
9-3 og grab vairak par 9-5
Plus noteikti slieksnji ari beigti zem plarsmasaam un priekshaa pie lanzheronien un glaazeem
9-3 og grab vairak par 9-5
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Iemet bildi, kas par auto tas ir..
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Bildes nav - biju dzīvē skatīties un pirktu no pazīstamā. Cena šajā gadījumā man nav svarīga. Svarīgāk ir atbildēt uz tiem diviem jautājumiem - vai jūs ieteiktu šādu rūsainu pirkt un mēģināt ar to tikt galā, un galu galā vai kādam ir veiksmīgi izdevies ar to tikt galā (piemēram, iemetinot repair paneļus tādus kā scandix).
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Nee nu ja pats visu dari, tad protams ir verts.. vairak to auto nepaliek.
Bet ja kadam jamaksaa un jaludzas lai uzmetina un uzkraso, tad padoma gan vai tas vajadzigs.
Musdienas labi sametinat un sakrasot maksaas dargi. Iespejams pat parsniegs auto cenu sobrid. Par nakotnes vertibu gruti teikt.
Bet ja kadam jamaksaa un jaludzas lai uzmetina un uzkraso, tad padoma gan vai tas vajadzigs.
Musdienas labi sametinat un sakrasot maksaas dargi. Iespejams pat parsniegs auto cenu sobrid. Par nakotnes vertibu gruti teikt.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Nahrenā nav 9-5 remont paneļi
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Cik maksā tas 9-3? Kāds noskrējiens?
Ja ķēde ir 13mm pēc spriegotāja, tad tā ir jauna ķēde. Tātad nesen mainīta. Kur un kā - jautājums.
Sametināt rūsējošās vietas nav problēma, pa lielam. Labi sametināt būs dārgi. Ainars pareizi piebildēja, ka visdrīzāk arī būs jāpārmetina/jālabo sliekšņu stūrus. Bet ja sāka pūt tur, tad jau līdīs arī pa citām vietām ar laiku, ātrāk, vai vēlāk.
Ja gribi kkādu adekvātāku viedokli, tad vismaz bildes jāredz.
Ja ķēde ir 13mm pēc spriegotāja, tad tā ir jauna ķēde. Tātad nesen mainīta. Kur un kā - jautājums.
Sametināt rūsējošās vietas nav problēma, pa lielam. Labi sametināt būs dārgi. Ainars pareizi piebildēja, ka visdrīzāk arī būs jāpārmetina/jālabo sliekšņu stūrus. Bet ja sāka pūt tur, tad jau līdīs arī pa citām vietām ar laiku, ātrāk, vai vēlāk.
Ja gribi kkādu adekvātāku viedokli, tad vismaz bildes jāredz.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Pēc rakstītā - šķiet, ka rūsu uztver kā reālu apdraudējumu auto nākotnei. Tā arī ir - ja rūsējis ir lielos mērogos. Bet - ja tie ir tikai arku stūrīši un grīdas fragmenti (kas parasti lokalizējas ap gumijas aizdarēm), tad pa lielam tas tāds sīkums vien ir, ko ir iespējams pietiekoši kvalitatīvi (lasi - braukšanai, nevis izstādēm) salabot arī bez visādām remonta arkām un tmldz. Nu - vismaz tā, lai uz saviem pieciem gadiem pietiktu ar garantiju. Ja gribēsi to visu izdarīt pedantiski un ar garantiju - rēķinies ar ciparu auto vērtībā. Katrā ziņā - pāris aprūsējušas vietas nav nopietns arguments, lai nepirktu šo auto.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Man jau arī liekas, ka rūsa (ja nav sapuvuši nesošie elementi) ir apkarojama, griežot ārā sapuvušo dzelzi un metinot vietā jaunu +kvalitatīva apstrāde. Pašam izdevies atrast prātīgu meistaru par adekvātu ciparu tikai Latgales pusē.
SAAB 9-5 Aero 1999 gāze
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Paldies visiem par vērtīgajiem viedokļiem! Domāšu tālāk.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Nav ko domāt. Ņem manu
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Shis butu labs variants! Izskatas jau smuks tas vechuks!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Lūdzu!
https://www.saabpartscounter.com/oem-pa ... el-5413877
Rakājos pa EPC un izrādās, ka dzīvē arī eksistē.
Re: 9-3OG ar rūsu - pirkt vai nepirkt?
Skan labi, tikai kur un mūžīgais jautājums cik? Kad relatīvi nesen apvaicājos šeit pat, tad ieteikumi bija vai nu remontarkas vai arī nobraukt līdz sapūst...ak jā vēl bija "dari pats"