lablaiks wrote:Ar lpt priekšrocībam es domāju, labāku dinamiku pie maziem apgriezieniem(tā nav mikrodaļa),
daudzreiz mazāku iespēju ka turbīnai kirdik tuvakajā laikā, daudzreiz mazāku iespēju ka vispār kā tāds autiņš būs nobraukts.Nu lūk, es nestrīdos ka HOT ir lielāka jauda utt utjpr.Lai jau viņa ir, man tā nešķita tik būtiska sajūtās braucot pie stūres automobīlim ar HOT,lai par katru cenu meklētu auto ar HOT vai arī visādā veidā uzlabotu savējo, bet ja man vajag mašīnu ikdienai tad es labāk ņemu lpt vai inžektoru parasto, jo zinu mani sagaida mazāk problēmu nākotnē.Kaut gan protams arī tas mani nepaglābs un nepaglāba no investīcijām.
Atkārtojos , bet man šī starpība starp 900 OG HOT un LPT šķita niecīga, un pie maziem apgriezieniem mans lpt uzvedas daudz ņiprāk,un tas reizēm ir būtiski, nevis iekabināt kādam pie 140 km/h uz Latvijas ceļiem.
tiešām, vienīgais, ka LPT var būt ir IESPĒJAMĪBA, ka tas (īpaši - kārba) būs mazāk nolietots, jo redzējis mazākus ņūtonmetrus savas dzīves laikā. Tajā pašā laikā kāds LPT var būt sliktākā stāvoklī nekā tik pat vecs HOT, viss atkarīgs no īpašnieka attieksmes.
Dinamikai pie maziem agreizieniem LPT un HOT nevajadzētu atšķirties, galu galā motors ir identisks. Ja nepieciešams c900 pilsētas satiksmei ar labāku zemo-galu, tad jāņem 2,0 i, kuram kompresija ir 10,1:1 kamēr turbo motoram (neatkarīgi no LPT vai HOT) tā ir 9:1.
Manam auto bija dīvaina kombinācija - rūpnīcas uzstādīts IC, bet iztrūkstosš APC. Tas bija LPT ar IC. Attiecīgi, manā gadījumā zemo apgriezienu gals palika nemainīgā pēc APC transplanata.
Un vispār - samērā ideāla kombo varētu būt 8v n-a motors, kam uzlikta turbīna, APC aizsardzība un tas viss noregulēts un drošiem speidieniem, lai neuzietu gaisā. Attiecīgi, labs zemo apgriezienu gals dēļ augstākas kompresijas un turbo atbalsts vēlāk pie 2000+ rpm. Pašam ir arī 8v n-a c900, kuram līmenī šāda kombinācija ir idejas līmenī. Īsti gan neesmu sapratis vai gribās "izbojāt" šī auto 8v i oriģinalitāti.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7