Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bāc, man vajag priekšējos sēdekļus no šitā!
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja nu kadam interesē, varu izteikt savu viedokli par so zilo 9k
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cehbi.html
īsumā- braucama varbūt ir , bet salons ļoti nolaists (nevarēju iedomāties ,ka 97 gada sābam var tik ļoti nolaist salonu), un arī durvīm dīvaini iespiedumi no apakšas (+ruusa!! Saimnieks gan teica - ko var gribet no tā gada auto, kam piekrist gan nevarēju) ,
kas rosinaja domat,ka tā mēģinata celt no apakšas, bet ielūzusi grīda.
Bildē ir reliņi, dzīvē nav.
Uz šosejas izbraukt neļauj, kaut pa telefonu teica, ka ir arī apdrošināsana, uzsverot,ka mašīna braucama
Kārba slēdzās mīksti arī atpakaļgaitā , bet arī - nezin kā pedējā robā uz šosejas,kas man interesēja visvairāk
Kusls auto, iespējams, ka pie vainas 2.0 un zemspiediena turbo?
Nez, man to ko redzeju ir sāpīgi aprakstīt, jo tam vajadzetu veselu palagu, nav vērts
(..visur kkas trūkst un šur tur ir kaut kas lieks,kam tajā vietā nevajadzēja būt)
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cehbi.html
īsumā- braucama varbūt ir , bet salons ļoti nolaists (nevarēju iedomāties ,ka 97 gada sābam var tik ļoti nolaist salonu), un arī durvīm dīvaini iespiedumi no apakšas (+ruusa!! Saimnieks gan teica - ko var gribet no tā gada auto, kam piekrist gan nevarēju) ,
kas rosinaja domat,ka tā mēģinata celt no apakšas, bet ielūzusi grīda.
Bildē ir reliņi, dzīvē nav.
Uz šosejas izbraukt neļauj, kaut pa telefonu teica, ka ir arī apdrošināsana, uzsverot,ka mašīna braucama
Kārba slēdzās mīksti arī atpakaļgaitā , bet arī - nezin kā pedējā robā uz šosejas,kas man interesēja visvairāk
Kusls auto, iespējams, ka pie vainas 2.0 un zemspiediena turbo?
Nez, man to ko redzeju ir sāpīgi aprakstīt, jo tam vajadzetu veselu palagu, nav vērts
(..visur kkas trūkst un šur tur ir kaut kas lieks,kam tajā vietā nevajadzēja būt)
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jūs ar tos 9k saabus gribat nopirkt pa 500 eiro jauna auto stāvoklī viņi pēc definīcijas jau ir mēsls, savu jau nokalponusi diemžēl tāds mums te tas tirgus.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu 9k pēc definīcijas nav mēsls, tur nu Tev piekrist nevarēšu.
Runa ir par konkrēto mašīnu, ka tā, manuprāt, nav 550 eur vērta, kaut ar skati.
Piem, ja salīdzina to ko Uldis tirgo, mazliet dārgāka ; 90. gada, ok, motors nav turbo, bet stāvoklis ta kāds (7 gadus vecākai),
bet par to starpību, lai novestu Ulda 9k līdz skatei, nu nekad ... nekad nevarēs pacelt šo, apskatīto eksemplāru līdz tādam izskatam, ja vien pats neesi virsbūves eksperts ar savu šrotu un bezlimita brīvo laiku.
Runa ir par konkrēto mašīnu, ka tā, manuprāt, nav 550 eur vērta, kaut ar skati.
Piem, ja salīdzina to ko Uldis tirgo, mazliet dārgāka ; 90. gada, ok, motors nav turbo, bet stāvoklis ta kāds (7 gadus vecākai),
bet par to starpību, lai novestu Ulda 9k līdz skatei, nu nekad ... nekad nevarēs pacelt šo, apskatīto eksemplāru līdz tādam izskatam, ja vien pats neesi virsbūves eksperts ar savu šrotu un bezlimita brīvo laiku.
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
TA tiešām nav mašīnas stāvokļa rādītājs.
A kam vajag jumta reliņus tādai mašīnai? Man tādus airim arī iedeva līdz, tagad mētājas.
A kam vajag jumta reliņus tādai mašīnai? Man tādus airim arī iedeva līdz, tagad mētājas.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Manuprāt, Vilciņš domāja nevis "mēsls pēc definīcijas", bet "mēsli vairums dzīvu palikušo". Un tam nu gan var piekrist par visiem simts.. Savukārt, par modeli kā tādu gan, manuprāt, nevar teikt, ka mēsls, ņemot vērā gadu desmitu, kad tas tika radīts. Tam laikam lielisks braucamais, liekams vienā maisā ar to gadu mb, bmw, utt. Tāpēc jautājums, ar ko salīdzina. Jāņem vērā, ka, piemēram, 9k salons kāds nu bija 84.gadā, tāds arī saglabājās līdz 98'tam. Un loģiski, ka, iekāpjot julilejniekā un tā paša gada m-pakotā e39, atšķirība ir vērā ņemama. Taču noliekam blakus e28 un tur jau bilde rādās maķenīt cita.
Artūr, bet kur bija prāts vispār braukt skatīties 9k pa 550 euro? Pēc bildēm diezgan skaidrs, ka tur gadi darījuši savu. Arī marinējas jau labu laiciņu ss'ā.
Artūr, bet kur bija prāts vispār braukt skatīties 9k pa 550 euro? Pēc bildēm diezgan skaidrs, ka tur gadi darījuši savu. Arī marinējas jau labu laiciņu ss'ā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Lūk Jums "nenojāts" 9K. Nosacīti netālu - Hanoverē @ 999 Eur + ceļš turp & formalitātes + degviela atpakaļ + reģistrācija šeit uc. vietējās daarbības LV - ap 2k5 sanāks.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/s ... n=parkItem
Ja rodas šaubas cik patiesībā vāģis noskrējis, tad paskatiet "lūpu" zem priekšējā bampera un citas nianses (moldingu ap pr.logu, stūres spīdumu, lukturu mazgātāju sviras utt. utt.) Mana pārliecība - galva nesāpēs domājot ne par sabeigtu turbinu, ne sapuvushu AC - pliks kā baznīcas žurka - tātad, iespējams, drošāks.
Eech, kāpēc jau neesmu ceļā.
BTW. Freiburgas Azams ar cenu nolaidis
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/s ... n=parkItem
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/s ... n=parkItem
Ja rodas šaubas cik patiesībā vāģis noskrējis, tad paskatiet "lūpu" zem priekšējā bampera un citas nianses (moldingu ap pr.logu, stūres spīdumu, lukturu mazgātāju sviras utt. utt.) Mana pārliecība - galva nesāpēs domājot ne par sabeigtu turbinu, ne sapuvushu AC - pliks kā baznīcas žurka - tātad, iespējams, drošāks.
Eech, kāpēc jau neesmu ceļā.
BTW. Freiburgas Azams ar cenu nolaidis
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/s ... n=parkItem
Last edited by ifka on Mon Feb 26, 2018 10:19 am, edited 1 time in total.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Gaumes lieta. Kādam patīk jauns "Seiko" hronogrāfs (un,jāpiebilst, pamatoti), citam atkal 3 paaudzēs lietots, mantojumā saņemts "Rolex" ir vislabākais.
9K (platform 4) pamata dizaina līnijas naak no Giorgetto Giugiaro ateljē. Jā, jā - tas pats, kas Lamborghini, Ferrari uc. Nu kā lai nefano?
Lejāk links uz komercgrāmatu par viņu.
https://petrolicious.com/shop/giorgetto ... -of-design
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Artūr, bet kur bija prāts vispār braukt skatīties 9k pa 550 euro? Pēc bildēm diezgan skaidrs, ka tur gadi darījuši savu. Arī marinējas jau labu laiciņu ss'ā.
[/quote]
No savas pieredzes varu piemetināt , ka vēlamajai pārdošanas cenai sludinājumā pa lielam nav pilnīgi nekāda sakara ar autiņa stāvokli , bet tā drīzāk atspoguļo pārdevja nekaunību vai izpratni par tirgu - nevajag baidīties no lētiem sludinājumiem , bet arī tas ka dārgs nenozīmē ka būs labs Latvijā tas ir diezgan izteikti , bet arī ārzemēs ir nācies saskārties ...
[/quote]
No savas pieredzes varu piemetināt , ka vēlamajai pārdošanas cenai sludinājumā pa lielam nav pilnīgi nekāda sakara ar autiņa stāvokli , bet tā drīzāk atspoguļo pārdevja nekaunību vai izpratni par tirgu - nevajag baidīties no lētiem sludinājumiem , bet arī tas ka dārgs nenozīmē ka būs labs Latvijā tas ir diezgan izteikti , bet arī ārzemēs ir nācies saskārties ...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šim nu gan jāpiekrīt. Klasisks piemērs ne gluži no saabu sērijas - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... djnbm.html
Par cik vienu brīdi gribēju kaut ko tādu ieķert, ik pa laikam pasekoju, kas ar šiem tirgū notiek. Konkrētais auto pārdošanā pirmo reizi parādījās tā ap septembri. Cena bija 5800 euro (nē, nepārrakstījos), bet auto tika pasniegts kā perfekts, izlaizīts utt. Pielikts vēl teksts, apmēram, "ja nu kādam cena šķiet pārak augsta, esmu dzirdējis, ka Maskavas ielā ap četrsimtajiem numuriem var nopirkt daudz labus un lētus auto" Tad cena metās zemē uz 5500, 5300, 4+++... nu jā, un te jau parādās 2200 ar kārbas defektu
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu re, nav ko sveci zem pūra turēt, būtu ielicis te,ka bezmaksas dāvini, nebūtu no Ulda beigās nopircis
Kā teikt - ar savām acīm neredzēsi, viedoklis nebūs Tavs Cerēju visas labas 4 durvis attiecīgā krāsā dabūt, pārējo uzsist gaisā, šo to paturēt
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Aa, nu tad cits stāsts.
Es ar vienu aci skatos, kas notiek ārzemju tirgos. Vienubrīd, sekojot līdzi volvo v70/xc70 vietējam tirgum (ar domu - vajag tak vienu auto tādu svaigāku, ejošāku, lai var uz to paļauties, utt.. ), nospļāvos un nospriedu "ai, jāmeklē vien labu 9k, labāk nolocu kādus 3-4k par labu 9k, nekā par to pašu summu nopērku sanīkušu v70 vai iepuvušu 9-5". Sāku skatīties - pff, skuju, ej nu tā nopērc par šādu naudu daudz maz labu 9k.. Ar "daudz maz labs" es primāri domāju bundžu. Ir tikai totāli bēdubrāļi, plikas baznīcas žurkas vai arī projektauto ar atbilstošu cenu. Uzreiz paraudzījos uz savējiem ar citādām acīm.
Es ar vienu aci skatos, kas notiek ārzemju tirgos. Vienubrīd, sekojot līdzi volvo v70/xc70 vietējam tirgum (ar domu - vajag tak vienu auto tādu svaigāku, ejošāku, lai var uz to paļauties, utt.. ), nospļāvos un nospriedu "ai, jāmeklē vien labu 9k, labāk nolocu kādus 3-4k par labu 9k, nekā par to pašu summu nopērku sanīkušu v70 vai iepuvušu 9-5". Sāku skatīties - pff, skuju, ej nu tā nopērc par šādu naudu daudz maz labu 9k.. Ar "daudz maz labs" es primāri domāju bundžu. Ir tikai totāli bēdubrāļi, plikas baznīcas žurkas vai arī projektauto ar atbilstošu cenu. Uzreiz paraudzījos uz savējiem ar citādām acīm.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Atvainojos par jautājumu, bet pieļauju ka laikam jau šis te ir apriests, Bet kā tad ir ar to ALfa Motors. Drīkst pirkt vai nedrīkst no viņiem auto. cik atceros tad viņi neļauj veikt nekādas pirms pirkšanas diagnostikas un lielus testdraivus. Par to garantiju tas jau skaidrs saknē ka ir mārketinga triks, bet nu lai kāda tur garantija tiem 10+ gadīgajiem auto, tas arī īpaši neinteresē (ja salūztu auto pēc iegādes no viņiem, pašam tikai sevi sanāktu vainot un viņiem nezvanītu, nu izņemot ja 100 m attālumā no viņiem motors izkristu)
Bet tajā pašā laikā, kas pie viņiem auto ir iegādājies, itkā sūdzējušies nav un brauc laimīgi
Kolēģis Grib pirkt lūk šo te Volvo bet īsti nezinu ko viņam pateikt/ieteikt.
Bet tajā pašā laikā, kas pie viņiem auto ir iegādājies, itkā sūdzējušies nav un brauc laimīgi
Kolēģis Grib pirkt lūk šo te Volvo bet īsti nezinu ko viņam pateikt/ieteikt.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Paprasi Vilciņu, kā tas ir pirkt Alfā SAABu. Kādā stāvoklī serviss pārdod mašīnas.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Da labija... ja pats lohs, jebkursh appisiis
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...