2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Jau 4 gadi pagāja, kopš iegadājos dīzeli, ko visi tik ļoti lamā, bet ne reizi nebiju nožēlojis savu izvēli par labu dīzelim (paveicās ar eksemplāru), jo degvielā biju ieekonomējis daudz vairāk nekā nacās maksāt par remontu, kā nekā ekonomiskākais 9-5 modelis:
Laiks jaunai mašīnai, ir jau noskatīta, tāpēc Saabu vēlos pārdot ātrāk un lētāk.
Ir defekts, būtu jau sen pats sataisījis, bet es pagaidām nevaru atļauties palikt bez auto pat uz dažām dienām (bet ja kādam ir bailes un interese, varēšu aizvest uzreiz uz servisu pats). Bet principā nav ko slēpt, izstāstīšu visas stiprās un vājas vietas, jo nespekulēju ar auto tirdzniecību un negribu neko sliktu iesmērēt. Defekta diagnostika jau ir no Arteha, jau zināms kas ir jadara.
Šonedēļ varu piedāvāt par 1700 EUR un brauciet labot paši, vēlāk gan nedaudz dārgāk.
Laiks jaunai mašīnai, ir jau noskatīta, tāpēc Saabu vēlos pārdot ātrāk un lētāk.
Ir defekts, būtu jau sen pats sataisījis, bet es pagaidām nevaru atļauties palikt bez auto pat uz dažām dienām (bet ja kādam ir bailes un interese, varēšu aizvest uzreiz uz servisu pats). Bet principā nav ko slēpt, izstāstīšu visas stiprās un vājas vietas, jo nespekulēju ar auto tirdzniecību un negribu neko sliktu iesmērēt. Defekta diagnostika jau ir no Arteha, jau zināms kas ir jadara.
Šonedēļ varu piedāvāt par 1700 EUR un brauciet labot paši, vēlāk gan nedaudz dārgāk.
Last edited by Hameleon on Thu Feb 15, 2018 11:13 am, edited 1 time in total.
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Kas tas par noslēpumainu defektu, pēc kura privāti katram jāzvana un jāuzzin?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Ja tāda cenas atšķirība ar defektu un bez, tad jau pauri jarauj nost, jo droši vien spiediens dzesēšanas sistēma
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Kas par diskiem, kuri tirgojas atsevišķi?
V70 un Saab 9-3
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Pirmais defekts. Tas ir saab. drosvien jaieliek remonta tik pat cik reali ta masina maksa un tapat nebus ideala stavokli. Pec pieredzes ar saabiem parasti ta ir.
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Pa 4 gadiem neko netaisot protams tur viss lupatās!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
nē, nav nekāds noslēpums, viens pareizi bija minējis - spiedies dzesēšanas sistēmā. Bet kāda jēga to rakstīt tiem, kam nav intereses?
Kā teica, vieglāk ir mainīt motoru. Bet nepiekritīšu, ka remonts maksā tik pat daudz cik auto. Aspaktieties cik maksā viss motors. Pielieciet tik pat daudz par darbu.
Kā teica, vieglāk ir mainīt motoru. Bet nepiekritīšu, ka remonts maksā tik pat daudz cik auto. Aspaktieties cik maksā viss motors. Pielieciet tik pat daudz par darbu.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Ja vien viss butu tik skaisti un leti...Hameleon wrote: ↑Wed Feb 14, 2018 3:19 pm nē, nav nekāds noslēpums, viens pareizi bija minējis - spiedies dzesēšanas sistēmā. Bet kāda jēga to rakstīt tiem, kam nav intereses?
Kā teica, vieglāk ir mainīt motoru. Bet nepiekritīšu, ka remonts maksā tik pat daudz cik auto. Aspaktieties cik maksā viss motors. Pielieciet tik pat daudz par darbu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
kurš neko netaisot? ja runā ir par mani, man katrs cents ir uzskaitīts, taisīju pilnīgi visu, ko vajag un ko nevajag. Ja kaut viena lampiņa izdeg uz paneļa braucu mainīt.
Negribās labot to defektu pirms pārdošanas, jo ļimonadņiki, tik un tā cenu metīs nost. Tgad vismaz zinās, par ko cena ir mazāka.Nevis nopērk par 2k perfektu auto (sēdies un brauc) un gada laikā ieguldā vēl 2k.
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Ja bija pieredze, pastāsti cik tas varētu maksāt, jo es minēju skaitļus, ko man teica servisā.Highlander wrote: ↑Wed Feb 14, 2018 3:21 pmJa vien viss butu tik skaisti un leti...Hameleon wrote: ↑Wed Feb 14, 2018 3:19 pm nē, nav nekāds noslēpums, viens pareizi bija minējis - spiedies dzesēšanas sistēmā. Bet kāda jēga to rakstīt tiem, kam nav intereses?
Kā teica, vieglāk ir mainīt motoru. Bet nepiekritīšu, ka remonts maksā tik pat daudz cik auto. Aspaktieties cik maksā viss motors. Pielieciet tik pat daudz par darbu.
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Vel jau visas blives .zobene ruļļi un vel noteikti izleks kkas pa celam. Un tapat jaludz dievu lai nebutu kkads gļuks tam jaunajam motoram no šrota.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Pieredze ir procesa ta ka gala skaitli tev nemacesu pateikt. Pliks motors+swap...nu bus leti. Bet pieskaiti klat visus sikumus, servisa laiku un tomer nemetisi ieksha dzindzeli tadu pasu nobrauktu kads bija donoram. To kautka cilveciga paskata ari butu velams savest kartiba. Vot tev i sanak gandriz vai 4 ciparu skaitlis. Ja protams to dari pats, tad ir cita lieta, tur tu ieekonome naudu uz servisa darbu.Hameleon wrote: ↑Wed Feb 14, 2018 3:26 pmJa bija pieredze, pastāsti cik tas varētu maksāt, jo es minēju skaitļus, ko man teica servisā.Highlander wrote: ↑Wed Feb 14, 2018 3:21 pmJa vien viss butu tik skaisti un leti...Hameleon wrote: ↑Wed Feb 14, 2018 3:19 pm nē, nav nekāds noslēpums, viens pareizi bija minējis - spiedies dzesēšanas sistēmā. Bet kāda jēga to rakstīt tiem, kam nav intereses?
Kā teica, vieglāk ir mainīt motoru. Bet nepiekritīšu, ka remonts maksā tik pat daudz cik auto. Aspaktieties cik maksā viss motors. Pielieciet tik pat daudz par darbu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Es piešķirtu pirmo vietu šim sludinājumam par pārdošanu 3.0TiD ar motora defektu
P.S. Kautgan līdz pirmai vietai trūkst teiciens:
"Odnoj rukoj ruļu, drugoj sļozi šastja vitiraju!"
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Nebūtu prātīgāk raut nost galvu tam dzinējam un sataisīt, ja ir vēlme braukt ilgāku laiku?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 2005 9-5 3.0 TDi par simbolisku samaksu
Es vinnēju no jums litrs