Ralfa Airis
Re: Ralfa Airis
Runājot par pašu bloku - Honējums vēl bija ļoti skaists, un pats bloks nebija dikti netīrs un piedzedzis.
Balansieru vāles ir izravētas, un līdz ar to, liekie eļļas kanāli noslēgti. 9k virzuļi, 9k klaņi, 9k blīve.
Vāles vēl pagaidām tiek atsātas no Aero, bet esmu B234i vāļu meklējumos, tas tā, tuvākajai nākotnei.
Noslēdzošais posms, kurš nebija tik attēliem bagāts, bet pārītis ir:
Viss, kas nepieciešams Ķēdes process Un te jau gatavs.
Un līdz ar to galerija ir beigusies, un vairs bilžu īsti nav.
Auto rūc, auto brauc, auto eļļu neēd.
Neliels reviews par pašu "smago iekšu swapu":
Personīgi, man patīk. Jā, apgriezieni krīt lēnāk, jā, motors nedaudz lēnāk iegriežas, bet sajūta, ka strādā mīkstāk.
Bez balansieru vālēm gan dižas izmaiņas nejūtu, tik vien, cik jūtams lielāks "feedbacks" un ir sajūtas, ka tur priekšā ir motors, kas man arī, patīk!
Kaut kā tā, pagaidām. Tuvākajā laikā tiks novērsts neveiksmīgais atgadījums uz Merķeļa ielas un salocītajām durvīm, un tad jau varēs sākt domāt tālāk
Liels paldies, Vilciņam, par darbu, nu cita dzīve, cits auto, jebšu cita diršana, kad to biksi novelk
Balansieru vāles ir izravētas, un līdz ar to, liekie eļļas kanāli noslēgti. 9k virzuļi, 9k klaņi, 9k blīve.
Vāles vēl pagaidām tiek atsātas no Aero, bet esmu B234i vāļu meklējumos, tas tā, tuvākajai nākotnei.
Noslēdzošais posms, kurš nebija tik attēliem bagāts, bet pārītis ir:
Viss, kas nepieciešams Ķēdes process Un te jau gatavs.
Un līdz ar to galerija ir beigusies, un vairs bilžu īsti nav.
Auto rūc, auto brauc, auto eļļu neēd.
Neliels reviews par pašu "smago iekšu swapu":
Personīgi, man patīk. Jā, apgriezieni krīt lēnāk, jā, motors nedaudz lēnāk iegriežas, bet sajūta, ka strādā mīkstāk.
Bez balansieru vālēm gan dižas izmaiņas nejūtu, tik vien, cik jūtams lielāks "feedbacks" un ir sajūtas, ka tur priekšā ir motors, kas man arī, patīk!
Kaut kā tā, pagaidām. Tuvākajā laikā tiks novērsts neveiksmīgais atgadījums uz Merķeļa ielas un salocītajām durvīm, un tad jau varēs sākt domāt tālāk
Liels paldies, Vilciņam, par darbu, nu cita dzīve, cits auto, jebšu cita diršana, kad to biksi novelk
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02: Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa): Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
FM57 B02: Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa): Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
nu baigi esi iekarsis uz TOP Zustand stāvoklirzmzr wrote: ↑Mon Jan 22, 2018 2:25 pm Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02:
box.jpeg
Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa):
linkage.jpeg
Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
tas ka gara kārba, tas jau labi - nezaudēs laiku uz štepselēšanu un pa šoseju varēs ekonomiski braukt nevis ar 2.5k-3k rpm apgriezieniem zāģēt.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Ralfa Airis
Man 9-3 1-9 traktoram 6. Atruma 1.5 apgriezieni uz 100 braucot.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Ralfa Airis
Tur jau tas suns! Tev traktors, a vinam benzins. Tur jau savadaka dzive pavisamNight panel wrote: ↑Mon Jan 22, 2018 6:05 pm Man 9-3 1-9 traktoram 6. Atruma 1.5 apgriezieni uz 100 braucot.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Ralfa Airis
Tas nozime ka degvielas paterinu var dabut zem 18 l uz simts cik saprotu. Ar manu smago kaju tas bija man standarta minimalais paterins pilsetas režīmā vismaz
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Ralfa Airis
2.3 benzinam
Re: Ralfa Airis
Kādi plusi un mīnusi fm57 kārbai? Vai braucot 90 km/h pie apdzīšanas neprasās mest 3 robā? Cik apgriezienu dzinējam kruizējot tos pašus atļautos 90?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ralfa Airis
Ja kāds vēl "iekarst" uz šādu kārbu - arī man viena tāda ir. Noskrējiens bija ap 160tk.rzmzr wrote: ↑Mon Jan 22, 2018 2:25 pm Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02:
box.jpeg
Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa):
linkage.jpeg
Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Ralfa Airis
Atbildot Hofmakam:
Nu, kruīzs uz 90km/h būs eksperiments, jo konkrētus motora apgriezienus neesmu rēķinājis. Fakts, ka Youtubē ir video ar šo pašu kārbu, trešais robs atdurās ap ~170km/h
Auto noteikti, uz neilgu laika periodu, paliks turlāks, gala attiecības atšķiras, ja atmiņa neviļ - Aero - 4.05, un šai kārbai - 3.8~.
Apdzīšanās lieku ceturtajā, ne jau tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka gribās
Necik stiprākas tās kārbas nav, gan Aero gan 3.0TID nāk Aero sajūgs, šis viss būs viens liels eksperiments. Jāsaka, ka ar 9-3OG biju pieradis pie garajiem pārnesumiem, domāju, ka sliktāk nebūs. Ideāls variants ir atrast revīziju B10, bet par tām prasa kosmosu, tas ir iemesls, kāpēc meklēju no 3.0TID, un <2005, mazi noskrējieni, un var lēti dabūt. Aero 2006+ kārbas, ar līdzvērtīgiem noskrējieniem, Ebayos tirgojas pa 400+ Eur, tādu ciparu atstāt par, salīdzinoši, labi palietotu mantu, roka necēlās.
Degvielas patēriņš neinteresē, Saabam tas nav svarīgi, dīzeļa kārba vai nē, viņš to degvielu tāpat kūpina ļoti ātri
Mainu tāpēc, ka manai kārbai gaudo pirmais robs, kas mani šausmīgi tracina, un arī no ārpuses, var dzirdēt kārbas darbību, auto stāvot uz vietas. Varbūt kādreiz saņemšos atrestaurēt.
Nu, kruīzs uz 90km/h būs eksperiments, jo konkrētus motora apgriezienus neesmu rēķinājis. Fakts, ka Youtubē ir video ar šo pašu kārbu, trešais robs atdurās ap ~170km/h
Auto noteikti, uz neilgu laika periodu, paliks turlāks, gala attiecības atšķiras, ja atmiņa neviļ - Aero - 4.05, un šai kārbai - 3.8~.
Apdzīšanās lieku ceturtajā, ne jau tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka gribās
Necik stiprākas tās kārbas nav, gan Aero gan 3.0TID nāk Aero sajūgs, šis viss būs viens liels eksperiments. Jāsaka, ka ar 9-3OG biju pieradis pie garajiem pārnesumiem, domāju, ka sliktāk nebūs. Ideāls variants ir atrast revīziju B10, bet par tām prasa kosmosu, tas ir iemesls, kāpēc meklēju no 3.0TID, un <2005, mazi noskrējieni, un var lēti dabūt. Aero 2006+ kārbas, ar līdzvērtīgiem noskrējieniem, Ebayos tirgojas pa 400+ Eur, tādu ciparu atstāt par, salīdzinoši, labi palietotu mantu, roka necēlās.
Degvielas patēriņš neinteresē, Saabam tas nav svarīgi, dīzeļa kārba vai nē, viņš to degvielu tāpat kūpina ļoti ātri
Mainu tāpēc, ka manai kārbai gaudo pirmais robs, kas mani šausmīgi tracina, un arī no ārpuses, var dzirdēt kārbas darbību, auto stāvot uz vietas. Varbūt kādreiz saņemšos atrestaurēt.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ralfa Airis
Garai atvilkšanai ta skaidrs! Gaidam rezumē- kruīzā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ralfa Airis
Gaidu testa braucienu...rzmzr wrote: ↑Mon Jan 22, 2018 9:32 pm Atbildot Hofmakam:
Nu, kruīzs uz 90km/h būs eksperiments, jo konkrētus motora apgriezienus neesmu rēķinājis. Fakts, ka Youtubē ir video ar šo pašu kārbu, trešais robs atdurās ap ~170km/h
Auto noteikti, uz neilgu laika periodu, paliks turlāks, gala attiecības atšķiras, ja atmiņa neviļ - Aero - 4.05, un šai kārbai - 3.8~.
Apdzīšanās lieku ceturtajā, ne jau tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka gribās
Necik stiprākas tās kārbas nav, gan Aero gan 3.0TID nāk Aero sajūgs, šis viss būs viens liels eksperiments. Jāsaka, ka ar 9-3OG biju pieradis pie garajiem pārnesumiem, domāju, ka sliktāk nebūs. Ideāls variants ir atrast revīziju B10, bet par tām prasa kosmosu, tas ir iemesls, kāpēc meklēju no 3.0TID, un <2005, mazi noskrējieni, un var lēti dabūt. Aero 2006+ kārbas, ar līdzvērtīgiem noskrējieniem, Ebayos tirgojas pa 400+ Eur, tādu ciparu atstāt par, salīdzinoši, labi palietotu mantu, roka necēlās.
Degvielas patēriņš neinteresē, Saabam tas nav svarīgi, dīzeļa kārba vai nē, viņš to degvielu tāpat kūpina ļoti ātri
Mainu tāpēc, ka manai kārbai gaudo pirmais robs, kas mani šausmīgi tracina, un arī no ārpuses, var dzirdēt kārbas darbību, auto stāvot uz vietas. Varbūt kādreiz saņemšos atrestaurēt.
Nu es jau gribētu atrast no 9-5 2.2d sešinieci kārbu, bet cik pa netu tagad meklēju liekas nereāli, jo atrod tik jau uz kāda 9-5 projektauto....
Re: Ralfa Airis
Tad tāpēc aiz tevis šorīt bija sastrēgums?
Re: Ralfa Airis
Gaidu testa braucienu... Druvi
Tev ir griffins, kuram. Ir divas DI kasetes tam arī vari likt virsū manualo karbu un testēt no rīta līdz vakaram
Tev ir griffins, kuram. Ir divas DI kasetes tam arī vari likt virsū manualo karbu un testēt no rīta līdz vakaram
Re: Ralfa Airis
jo veca kārba vēl ir virsū
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible