Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Protams! Cik atminos tad 2x gadā. Mēs to daram 1x gadā( lai arī stendu izmanto max 5x dienā). Rādījumi kardināli atšķirās starp mūsu un csdd
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas pats ir ar riepu balansēšanas kantoriem, nākamreiz pie riepu maiņas pajautājiet, kad pēdējo reizi veikta kalibrācija..
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
arī tas! + lampu augstuma mērierīces!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ko tieši var nokalibrēt lampu augstuma mērierīcei?
Un man, teiksim, ir vienalga, ka TA atšķiras bremžu mērījumi starp boksiem, galvenais, lai viņiem nepeld mērījumi uz viena stenda, t.i. lai pareizi rāda kreiso/labo - a tie visi uzrādītie spēki, manuprāt, ir stipri subjektīvi
900aero clubsport #8
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man viena no TA ielika 1 par nevienmerigu stavbremzi atbildeja, ka rokene ir tik stipra, ka stends nespej pareizi nolasit radijumus Vilcins bija nedaudz parcenties vienkarshi, jo rokene bija tiesham baigi novilkta
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nevajag rakstīt ja nezini .
Tur viss ir kārtībā ar uzskaiti , kalibrāciju , sertifikāciju utt . Pirmkārt ir iekšējā kvalitātes kontrole , tad vēl visādas kontrolējošās organizācijas kas viņus uzmana un tad vēl visādi ''gudrīši'' kas mēģina atrast kur piesieties ...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man gan šķiet, ka TA kantori kalibrē visus mēraparātus termiņos, kādus nosaka normatīvie akti, bet par riepu servisiem gan daļu man māc šaubas, vai viņu balansieri ir noteiktajos termiņos kalibrēti
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
rakstu to ko zinu!maris wrote: ↑Mon Jan 15, 2018 10:57 amNevajag rakstīt ja nezini .
Tur viss ir kārtībā ar uzskaiti , kalibrāciju , sertifikāciju utt . Pirmkārt ir iekšējā kvalitātes kontrole , tad vēl visādas kontrolējošās organizācijas kas viņus uzmana un tad vēl visādi ''gudrīši'' kas mēģina atrast kur piesieties ...
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Neticu .
Uzraksti PM ko konkrēti zini . Pārbaudīšu . Visam ir jābūt Ok .
Manā skatījumā problēma pie mums ir servisos ( Puiši , kam viss OK , neuztveriet to privāti ) - nav nekādas kvalitātes kontroles , sertifikācijas utt . Nemaz nerunājot par vispārējo darbinieku profesionalitātes līmeni . Un tad apskatēs lien ārā visādi brīnumi ar auto tikko no servisa utt . Diemžēl arī no dažiem dīleru servisiem ... Es nesaku ka apskašu sistēm ir ideāla ( kadru problēmas ir visur ... ) , bet kvalitātes kontrole , uzraudzība , apmācību process tur ir nostādīts tiešām labā līmenī . Un arī korupcija tur principā ir izskausta ...
Uzraksti PM ko konkrēti zini . Pārbaudīšu . Visam ir jābūt Ok .
Manā skatījumā problēma pie mums ir servisos ( Puiši , kam viss OK , neuztveriet to privāti ) - nav nekādas kvalitātes kontroles , sertifikācijas utt . Nemaz nerunājot par vispārējo darbinieku profesionalitātes līmeni . Un tad apskatēs lien ārā visādi brīnumi ar auto tikko no servisa utt . Diemžēl arī no dažiem dīleru servisiem ... Es nesaku ka apskašu sistēm ir ideāla ( kadru problēmas ir visur ... ) , bet kvalitātes kontrole , uzraudzība , apmācību process tur ir nostādīts tiešām labā līmenī . Un arī korupcija tur principā ir izskausta ...
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Arteh reguleju tuvas gaismas. Nakamaja diena TA izcakareja. Tur pat pie csdd dabuju velreiz regulet
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
MAn skatē samērīja tā, ka visos trīs mērījumos kreisā puse bija par kādiem 0.4-0.5 vienībām vajāk par labo pusi.. Pie kam roķenes mehānismam nav nekā kopēja ar darba bremzēm.Nauris_t16 wrote: ↑Mon Jan 15, 2018 9:51 am
Un man, teiksim, ir vienalga, ka TA atšķiras bremžu mērījumi starp boksiem, galvenais, lai viņiem nepeld mērījumi uz viena stenda, t.i. lai pareizi rāda kreiso/labo..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Zinu to pašu ,ko pats zini! Tur pat vecis aiz bārdas nav jāvalkā - tā pat viss skaidrs! Un jā,labi ka ieminējies - 30% tur tiešām strādā tādi,kas nezin pilnīgi neko! Ibio ja man lauznis sāk skaidrot ,ka saabam priekšējās sviras aizmugurējās bukses beigtas(bet nu viņš suka tik cēls,ka izlaidīs šoreiz)! Stāstu bukses uzbūvi un rādu,ka šis gumijas plānais gabaliņš ir no rūpnīcas preses - bet nē,viņš tak gudrāks!maris wrote: ↑Mon Jan 15, 2018 4:07 pm Neticu .
Uzraksti PM ko konkrēti zini . Pārbaudīšu . Visam ir jābūt Ok .
Manā skatījumā problēma pie mums ir servisos ( Puiši , kam viss OK , neuztveriet to privāti ) - nav nekādas kvalitātes kontroles , sertifikācijas utt . Nemaz nerunājot par vispārējo darbinieku profesionalitātes līmeni . Un tad apskatēs lien ārā visādi brīnumi ar auto tikko no servisa utt . Diemžēl arī no dažiem dīleru servisiem ... Es nesaku ka apskašu sistēm ir ideāla ( kadru problēmas ir visur ... ) , bet kvalitātes kontrole , uzraudzība , apmācību process tur ir nostādīts tiešām labā līmenī . Un arī korupcija tur principā ir izskausta ...
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tu jau aizbrauci auzaas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Māri, ne tikai servisos trūkst kadru bet arī tajā pašā csdd ir nekoponenti darbinieki bet, ne visi , tur reāli ir konveijera darbs, citreiz atbrauc ar tādām lietām par ko būtu jāliek divnieks bet nav ielikts vai otradak ir ielikts bet nevajadzētu, piem ielikts divnieks par putekļu sarga bojājumu Pusas sarniram , tajā pašā laikā un tajā pašā pusē bojāta bremzu lokana truba, ta kad spid jau audi, jebkurā mirklī var uziet gaisa, tad kas ir svarīgāk braukt ar sačakarētu Pusas gumiju, vai bremzu cauruli.
Un ir arī paziņas csdd tieši kas strādā uz auto pārbaudi priekš TA, reizēm pastāsta visādus brīnumus
Un ir arī paziņas csdd tieši kas strādā uz auto pārbaudi priekš TA, reizēm pastāsta visādus brīnumus
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Veertiiga info paardomaam!
Zjeel, ka zem shii topika, jo veelaak buus gruutaak atrast
Zjeel, ka zem shii topika, jo veelaak buus gruutaak atrast