Šorīt atkal tas simbols iedegās un motors uzreiz ar pirmo griezienu tika iedarbināts. Pašas kvēlsveces man pirms mēneša servisā pārbaudīja un teica ka esot labas, domāju ka vaina ir kaut kur citur... tikai kur?lawyer wrote: Par to spirāles simbolu panelī - tā tas ir - var šķilt motoru tikai tad, kad tā nodziest... ja tā padomāju, šis simbols ir tikai pāris reižu iededzies šosezon... Varbūt tiešām pie vainas varētu būt kvēlsveces vai arī kaut kas ar tāsm saistīts... otrdien savu slēdzienu dos Vikingi...
Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Re:Kur meklēt labu
Re:Kur meklēt labu
Kas arī svarīgi, tā nelekšana nekādi nav saistīta ar āra temperatūru... man tā nelekšana sākās maijā līdz jūlijā es nomainīju tās atgaisošanas trubiņas... tagad rudenī atkal tas atsākās, bet vienalga cik ārā grādi - +10 vai 0... Redzēsim, ko rīt Vikingu gudrie prāti teiks par šo parādību...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Šodien sāku meklēt internetā citus līdzīgus gadījumus ar Saab/Opel dīzeļa konkrēto motoru. Secinājumi:
1) tauta runā, ka tas "glow plug" jeb štrunts kas uzsilda degvielu pirms startēšanas nemaz nav vajadzīgs un +5 grādos tas nemaz neslēdzas iekšā (tāpēc arī to reti var redzēt iedegamies).
2) esot zināma izplatīta problēma ar "injector seals", kuru dēļ ir grūti piestartēt auto, jo tās blīves laiž garām eļļu un kādu laiku auto pastāvot, tā eļļa tiek tieši degvielā pie cilindra.
Cik sapratu, tad katram cilindram esot savs "injector seal", jo viens kekss diagnosticēja šito problēmu kaut kādā krutā Bosch servisa centrā un tur paziņoja ka konkrēti tam un tam cilindram, tā un tā blīve laiž garām eļļu. Un tā izrādījās taisnība un atrisināja problēmu.
Nez kā to "injector seal" sauc latviski un cik (un kur?) maksātu tās nomainīt. Varbūt tas ir rūpnīcas defekts un dīleris šos maina bez maksas?
1) tauta runā, ka tas "glow plug" jeb štrunts kas uzsilda degvielu pirms startēšanas nemaz nav vajadzīgs un +5 grādos tas nemaz neslēdzas iekšā (tāpēc arī to reti var redzēt iedegamies).
2) esot zināma izplatīta problēma ar "injector seals", kuru dēļ ir grūti piestartēt auto, jo tās blīves laiž garām eļļu un kādu laiku auto pastāvot, tā eļļa tiek tieši degvielā pie cilindra.
Cik sapratu, tad katram cilindram esot savs "injector seal", jo viens kekss diagnosticēja šito problēmu kaut kādā krutā Bosch servisa centrā un tur paziņoja ka konkrēti tam un tam cilindram, tā un tā blīve laiž garām eļļu. Un tā izrādījās taisnība un atrisināja problēmu.
Nez kā to "injector seal" sauc latviski un cik (un kur?) maksātu tās nomainīt. Varbūt tas ir rūpnīcas defekts un dīleris šos maina bez maksas?
Re:Kur meklēt labu "lidmašīnu"?
Injector seal gadījumā nav vārsta blīvslēgs vai kas tamlīdzīgs?
Tehniskie eksperti, neziniet, ko tas nozīmē?
Par bezmaksas maiņu - aizmirsti ;) Uz to tikai varētu cerēt garantijas laikā...
Tehniskie eksperti, neziniet, ko tas nozīmē?
Par bezmaksas maiņu - aizmirsti ;) Uz to tikai varētu cerēt garantijas laikā...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Kur meklēt labu
"Injector seal" vajadzētu būt sprauslas (inžektora) blīvslēgam. Bet tādā gadījumā, kur tur eļļa? :huh: