Turbo restauracija.
Turbo restauracija.
Sveiki vajadziba paradijusies turbinu restauret kads var kaut ko ieteikt kur kvalitate un sapratigas cenas ?
9-5 Aero 2001
Re: Turbo restauracija.
Dreiliņu Andrejs.
Varu iedot kontaktus.
Varu iedot kontaktus.
Re: Turbo restauracija.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Turbo restauracija.
Kāpēc ir jāraksta tāds posts un nevar ielikt numuru.
Tu domā, ka Tev atbildēs: " Ooo paldies, ka pateici ka Andrejs ir labs meistars. Bet paldies, man viņa numuru nevajag"
Pastāv vēl varbūtība, ka Andrejs, negrib lai viņa numuru publicē, bet nu ja viņš ir tiešām labs meistars, tad tas arī būtu nesaprotami, kāpēc cilvēks negribētu sev jaunu klientūru un jaunus ienākumus
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Turbo restauracija.
Sen jau nav Dreiliņu Andrejs! Onkulīts tiešām labi taisa. 100 un 1 reizi pārbaudīts. Cenas protams arī patīkamas
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Turbo restauracija.
Iet runa par to pashu Andreju, kas Daugavgrivas iela strada? Tas pats kas manu ljurbu atdzivinaja un iedeva jaunu elpu vinai?
Tad ja...tur nav runa, meistars uz goda
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Turbo restauracija.
Es varētu uzsrakstīt kur nevajag restaurēt. Īpašas attiecības ar Nēringu.
Re: Turbo restauracija.
Lūgtum detalizētāk. Turbomotors vai tad nav uz goda? Vai arī Andrejs jūtami lētāks?
Man nav pieredzes šajā jautājumā, līdz šim nevienu turbu nebiju nokāvis. Taču tikko kā beidzot viena TD04 pamira, gan spiediens pazuda, gan eļļu sāka dzīt. Paņēmu no plaukta nākamo (un pēdējo), taču ar to joprojām no pakaļgaļa mutuļo eļļas smārds. Ej nu tagad saproti, vai problēma dziļāka un jārauj vaļā motors, vai arī no plaukta paņemtā turbīna no vismaz piecu gadu stāvēšanas bija tā iekaltusi, ka ātri nobeidzās. Tad nu esmu nobriedis beidzot vienu restaurēt.
Man nav pieredzes šajā jautājumā, līdz šim nevienu turbu nebiju nokāvis. Taču tikko kā beidzot viena TD04 pamira, gan spiediens pazuda, gan eļļu sāka dzīt. Paņēmu no plaukta nākamo (un pēdējo), taču ar to joprojām no pakaļgaļa mutuļo eļļas smārds. Ej nu tagad saproti, vai problēma dziļāka un jārauj vaļā motors, vai arī no plaukta paņemtā turbīna no vismaz piecu gadu stāvēšanas bija tā iekaltusi, ka ātri nobeidzās. Tad nu esmu nobriedis beidzot vienu restaurēt.
Mm? Stāsti! Nesen viens pēc detaļām piebraucis čalis kā reiz dziedāja slavas dziesmas, pirms tam esot kaut ko nesadalījis ar Turbomotoru, bet, lūk, Nēringā viss esot baigi labi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Turbo restauracija.
Cik sapratu, tas Andrejs ir no Turbomotors
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Turbo restauracija.
Tad kad Nēringa restaurētajai turbīnai pēc nepilniem 200km aukstā gala uzgrieznis noskrūvējās un ielidoja spārniņos (Audi A3 2.0TDI),40minūtes klausījos Nēringa šefa skaidrojumu pa telefonu..Tajās 40 minūtes sapratu,ka nesaprotu neko no turbīnām,automašīnām un dzīves kā tādas un tā kā man rokas no attiecīgas vietas aug par garantiju nevar būt nekāda runa.
Tajā laikā vēl aktīvi skrūvēju un tusēju Audi-style,pajautāju par to kantori tur un izrādās,ka diezgan daudziem ir bijusi līdzīga problēma.
Patinu atmiņu un atcerējos,ka kādreiz kad vēl nestrādāju individuāli saņēmu "atrestaurētu" ģeneratoru no tā kantora.Kaut kādai japāņu mašīnai.Viss jau būtu labi,bet viņš negriezās un sprūda.Es ļoti labi zināju kas par vainu,bet tā kā toreiz man izdevīgāk bija izlikties par dumju,tad palūdzu šefam viņu nosūtīt atpakaļ uz to kantori.Varēju jau pats tās trīs skrūves atlaist un novilkt vienmērīgi,bet ja jau ar garantiju..
Pāris gadu atpakaļ liku Turbomotora atrestaurētu turbīnu uz 1,9PD.Sāka k;upēt pēc kādiem 30k km,bet nevaru apgalvot,ka slikta restaurācija,jo motors tam Sharanam jau bija kapi un eļļu saimnieks arī vienmēr meklēja lētāko.
Tajā laikā vēl aktīvi skrūvēju un tusēju Audi-style,pajautāju par to kantori tur un izrādās,ka diezgan daudziem ir bijusi līdzīga problēma.
Patinu atmiņu un atcerējos,ka kādreiz kad vēl nestrādāju individuāli saņēmu "atrestaurētu" ģeneratoru no tā kantora.Kaut kādai japāņu mašīnai.Viss jau būtu labi,bet viņš negriezās un sprūda.Es ļoti labi zināju kas par vainu,bet tā kā toreiz man izdevīgāk bija izlikties par dumju,tad palūdzu šefam viņu nosūtīt atpakaļ uz to kantori.Varēju jau pats tās trīs skrūves atlaist un novilkt vienmērīgi,bet ja jau ar garantiju..
Pāris gadu atpakaļ liku Turbomotora atrestaurētu turbīnu uz 1,9PD.Sāka k;upēt pēc kādiem 30k km,bet nevaru apgalvot,ka slikta restaurācija,jo motors tam Sharanam jau bija kapi un eļļu saimnieks arī vienmēr meklēja lētāko.
Re: Turbo restauracija.
Kādreiz Andrejs strādāja turbomotorā! Cik sapratu tad aizgāja dēļ viņu attieksmes pret garantijām un klientiem kā tādiem.
Lūk viņa numurs 29416912. Zvanot varat teikt ,ka no Edgara. Vienmēr korekti un cilvēkam saprotami apskaidros bojājumus. Remontē ļoti labi! Darbojas arī ar turbo tūnēšanu saprāta robežās
Lūk viņa numurs 29416912. Zvanot varat teikt ,ka no Edgara. Vienmēr korekti un cilvēkam saprotami apskaidros bojājumus. Remontē ļoti labi! Darbojas arī ar turbo tūnēšanu saprāta robežās
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Turbo restauracija.
Nav mazsvarīgs moments - kādas detaļas tiek izmantotas restaurācijai. Oriģināli, vai ķīnas analogi.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Turbo restauracija.
100% nepateikšu kādas detaļas izmanto. Vienīgais ko zinu ir ka detaļas tiek piedzītas konkrētajam turbo un tā izmantošanai. Nav tas variants, kad vienkārši mauc iekšā remkomplektu ar pārliecību - jauns tak!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis