SAAB LPG topiks


User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: SAAB LPG topiks

Post by Mahmuds »

Arnijs wrote: Opera bija cita, bet katastrofa notika tieši dēļ stienīšu dzeses... Tāpēc jau "samainīt" bija pēdiņās
Katastrofa notika tādēļ, ka bija izvilkti par daudz GRAFĪTA stienīši, ar kuru palīdzību regulē reaktora reaktivitāti (tie palēnina neitronus), savukārt reaktora apkopē maina degvielas stienīšus (cirkonija caurules pildītas ar urānu).
User avatar
Flesh
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 630
Joined: Sun Jan 11, 2009 2:46 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Flesh »

Man jau patīk, ka no LPG līdz AES ir tikai viens solis :lol:
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: SAAB LPG topiks

Post by Vilcins »

Ja nav par ko parunāt, tad var, par jebko parunat.
Jur4ix
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 34
Joined: Sat Jul 12, 2014 9:38 am

SAAB LPG topiks

Post by Jur4ix »

Sveiki,

Interesē Jūsu domas par 4.paaudzes komplektu - Viss no BRC, sprauslas, kompis un reduktors, ko Jūs domājat ? Tiek noņemta 5.paaudze, jo 3 sprauslām ir nesadegšana un kopējās izmaksas remontam ir diezgan palielas.
Kādas atsauksmes ir par Emmegas 4.paaudzi?
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: SAAB LPG topiks

Post by hofmaks »

Iesaku lpg tech vadību, hana vai baracuda sprauslas un shark reduktoru. Ar brc reduktoriem ir bēdīgi- strādā kā grib. Emmegas strādā normāli- līdz 2 gadiem
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Jur4ix
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 34
Joined: Sat Jul 12, 2014 9:38 am

SAAB LPG topiks

Post by Jur4ix »

Vai tiešām tikai vienam cilvēkam ir viedoklis? Paldies Hofmaks par viedokli.
Ir vēl divi varianti no meistara:
1.Stag q next kompis, Baracuda Sprauslas, reduktors turbot 1200, brc varsts.
2. Stag GO fast 200, reduktors shark 1500, sprauslas STAG AC.
Padalieties, lūdzu, ar savu pieredzi un zināšanām. Labākais veids kā pārbaudīt kādu tehniku ir tā saimnieka atsauksmes.
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: SAAB LPG topiks

Post by Vilcins »

Vienkārši visiem ir vienalga :mrgreen:
Man personīgi Hirsch stāv virsu
Gold reduktors
Barakudas sprauslas
KING vadība, kurā ir adaptīvā, pielāgojas pēc auto ecu parametriem
Un ja grib nobarot jaudu, neaizmirst par lielo multivarstu balona, resno barošanas vadu uz reduktoru.
Vairums gāzes meistariem vispār nav sajēgas ka uzlikt gazi saabam un kur nu vēl jēdzīgi saregulet.
Pieredze, nu jau ar trīs sagazetiem saabiem.
Martiness
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 19
Joined: Sun Jan 03, 2016 2:21 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Martiness »

Vilcins wrote: Thu Sep 28, 2017 10:28 pm Vienkārši visiem ir vienalga :mrgreen:
Man personīgi Hirsch stāv virsu
Gold reduktors
Barakudas sprauslas
KING vadība, kurā ir adaptīvā, pielāgojas pēc auto ecu parametriem
Un ja grib nobarot jaudu, neaizmirst par lielo multivarstu balona, resno barošanas vadu uz reduktoru.
Vairums gāzes meistariem vispār nav sajēgas ka uzlikt gazi saabam un kur nu vēl jēdzīgi saregulet.
Pieredze, nu jau ar trīs sagazetiem saabiem.
Vispār pamanīju, ka daudzi šajā forumā "piemin" tehniskas problēmas, kad "atvelk" ar gāzi. Kā tur īzsti ir? Jo es piemēram nekad gāzi neslēdzu ārā, kad vajag spiežu grīdā tfu, tfu nekādas problēmas nav bijušas. Varbūt kāds var tehniski paskaidrot, kas tieši tur ir slikti, kad griež līdz redlainam ar gāzi? :think:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB LPG topiks

Post by lawyer »

Vecīt, lpg nav domāts, lai ar to grieztu dzinēju līdz redlainam - lpg tāpat kā dīzelis ir domāti, lai iesiptu kapeiku. Tā ka dudini vien tāpat pa mierīgo un domā, kā žmiedzas kapeikas, nevis sapņo par redlainiem :wink::mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
Martiness
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 19
Joined: Sun Jan 03, 2016 2:21 pm

Re: SAAB LPG topiks

Post by Martiness »

lawyer wrote: Fri Sep 29, 2017 10:51 am Vecīt, lpg nav domāts, lai ar to grieztu dzinēju līdz redlainam - lpg tāpat kā dīzelis ir domāti, lai iesiptu kapeiku. Tā ka dudini vien tāpat pa mierīgo un domā, kā žmiedzas kapeikas, nevis sapņo par redlainiem :wink::mrgreen:
Vispār jau es vēlējos, lai kāds tehniski zinošs cilvēks paskaidro, kādēļ/vai tas ir slikti. :think:
Ar "redline" domāju normālas apdzīšanas manevrus. Un, ko nozīmē iesiptu* kapeiku? Auto jau bija aprīkots ar gāzes iekārtu, kad to iegādājos, tā arī braucu uz gāzes, kad izbeidzas tad dažķārt piemirstās iepildīt. Skaidrs, ka gāze arī ir ekonomiski izdevīgāks "kurināmais", kā arī videi krietni draudzīgāks, jo neesmu no tiem cilvēkiem, kuri nopērk vecu dīzeli un izgriež visu, ko vien var izgriezt.

P.s.
Saprotu, ka ikdienā pārvietojies ar bmw dīzēli, taču domāju, ka neesam pazīstami, tādēl par "vecīšiem" droši vari saukt savus "pacanus" powerā. :whistle::hand:
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: SAAB LPG topiks

Post by hofmaks »

Ar gāzi ir tā- nekad neko nevar zināt. Uz apdzīšanu nekad redlainā neiet- ja vien nemet no 5 uz 2 robu.
Gāzei nepatīk augsti apgriezieni. Kăpēc- lai arī viņai lielāks oktāns tīri tehniski nespēj pilnvērtīgi nobarot lielus apgriezienus. Tas viss saistīts ar regulējumu un reduktoru. Degvielas spiediens sistēmā 3 bar , gāzes 1.6 + ļoti mainīgs. Ja pat liksi 2 reduktorus , tad radīsies problēma ar tukšgaitu jo gāzes būs par daudz + nesavilksi adaptācijas. Dzīvē ir vienkārši - ieliec labu gāzes komplektu, pabaro auto ar steroīdiem un brauc. Gribi riktīgi atstiept- pārslēdzies uz e98. Un visā pamatā, lai nebūtu problēmu,adaptācijām jābūt normas robežās
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
platais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 335
Joined: Tue Oct 20, 2009 12:19 pm
Location: Ogre/Riga

Re: SAAB LPG topiks

Post by platais »

Nav nekāda vaina gāzei, pārlika man Heinrihs gāze - Artehā likto setu (kādi 3 gadi braukts) no otra 9k, bet ar jaudīgākām sprauslām, iet ļoti ok, starpība starp gāzi un benzīnu nav ikdienā jūtama, tā kā bieži braukāju tālākus gabalus, ekonomiju jūtu stipri.

BET/ Vienīgi - Heinrihs gāzē ielika reduktoru neērtā vietā, kaut prasiju, lai liek aiz motora, tāpat tās lielās sprauslas pašā centrā, ar spīdīgi/ zilajiem elementiem ir visai neglītas (varbūt manas gaumes jautājums, ne viņu vaina), 2x nespēja gāzes līmeņa dačiku ielikt tā ,lai man līmeni rāda, un pēc gāzes ielikšanas bieži vien met čekendžin, sākotnēji bieži vel drebēja vēss uz gāzes. Kad pie apkopes teicu,ka dreb, viņi man teica ,ka tas jau man tieši uz benzīna (dačiku bija atslēguši tanī brīdī, nevareju objektīvi norādīt , kā vien bilst, ka ikdienā var redzēt kur kas ir ieslēgts, lai saprastu,ka tas ir uz gāzes), pēc apkopes situācija uzlabojās, čekendžins gan mēdz iedegties, neko sliktu tanī brīdī nejūtu, bet idejiski nav patīkami (būs jānolasa,kas tur ir), pārslēdzot uz benzīnu pēc brīža pazūd (ti ātrāk nekā ,ja turpinātu braukt ar gāzi).

BET redzot kā notiek kalibrācija, man nepalika pārliecība,ka viņi līdz galam saprot kas notiek.

Pārlikšana izmaksāja 500 eur + 12 eur par jauno dačiku balonā ,kas arī nerāda līmeni, toties rāda savadāk- vienmēr 3 punktiņus, nevis vienmēr tukšu gāzes balonu. Sākotnēji viņi norādija, ka manos vados vaina, tad teicu,ka paši tak pārvilkāt, man vecie vadi palika kastē. Kkas sapiņķerēts ar līmlenti pie pārslēgšanas slēdž, otrā pusē, kaut varēja tak izmantot no vecajiem vadiem štekerīti, ja pašiem tāda nav.

Vārdu sakot - pa lielam ir ok, bet līdz galam apmierināts neesmu, ja nu kādam noder šis viedoklis.
Protams pats vainīgs - gribēju ieekonomēt uz vecā seta rēķina, nevis likt jaunu Artehā :)
Jur4ix
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 34
Joined: Sat Jul 12, 2014 9:38 am

Re: SAAB LPG topiks

Post by Jur4ix »

Man arī tā bija. Kad braucu uz gāzi, tad tāds nedaudz nestabils, tukšgaitā stiprāk raustījās. Pārbaudīja sprauslas, 3 cilindros parādīja nesadegsanu, karoč sprauslas jāmaina. Nezinu, kā ir tavā gadījumā, gan jau ka sprauslas nav vainīgas.
Varbūt vēl kāds var savu viedokli izteikt par augstāk manis minētiem 3 gāzu iekārtu komplektiem???
platais wrote: Fri Sep 29, 2017 12:08 pm Nav nekāda vaina gāzei, pārlika man Heinrihs gāze - Artehā likto setu (kādi 3 gadi braukts) no otra 9k, bet ar jaudīgākām sprauslām, iet ļoti ok, starpība starp gāzi un benzīnu nav ikdienā jūtama, tā kā bieži braukāju tālākus gabalus, ekonomiju jūtu stipri.

BET/ Vienīgi - Heinrihs gāzē ielika reduktoru neērtā vietā, kaut prasiju, lai liek aiz motora, tāpat tās lielās sprauslas pašā centrā, ar spīdīgi/ zilajiem elementiem ir visai neglītas (varbūt manas gaumes jautājums, ne viņu vaina), 2x nespēja gāzes līmeņa dačiku ielikt tā ,lai man līmeni rāda, un pēc gāzes ielikšanas bieži vien met čekendžin, sākotnēji bieži vel drebēja vēss uz gāzes. Kad pie apkopes teicu,ka dreb, viņi man teica ,ka tas jau man tieši uz benzīna (dačiku bija atslēguši tanī brīdī, nevareju objektīvi norādīt , kā vien bilst, ka ikdienā var redzēt kur kas ir ieslēgts, lai saprastu,ka tas ir uz gāzes), pēc apkopes situācija uzlabojās, čekendžins gan mēdz iedegties, neko sliktu tanī brīdī nejūtu, bet idejiski nav patīkami (būs jānolasa,kas tur ir), pārslēdzot uz benzīnu pēc brīža pazūd (ti ātrāk nekā ,ja turpinātu braukt ar gāzi).

BET redzot kā notiek kalibrācija, man nepalika pārliecība,ka viņi līdz galam saprot kas notiek.

Pārlikšana izmaksāja 500 eur + 12 eur par jauno dačiku balonā ,kas arī nerāda līmeni, toties rāda savadāk- vienmēr 3 punktiņus, nevis vienmēr tukšu gāzes balonu. Sākotnēji viņi norādija, ka manos vados vaina, tad teicu,ka paši tak pārvilkāt, man vecie vadi palika kastē. Kkas sapiņķerēts ar līmlenti pie pārslēgšanas slēdž, otrā pusē, kaut varēja tak izmantot no vecajiem vadiem štekerīti, ja pašiem tāda nav.

Vārdu sakot - pa lielam ir ok, bet līdz galam apmierināts neesmu, ja nu kādam noder šis viedoklis.
Protams pats vainīgs - gribēju ieekonomēt uz vecā seta rēķina, nevis likt jaunu Artehā :)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: SAAB LPG topiks

Post by Ainars »

Braucu ar Artehaa liktu gaazi... es nevienu sliktu vaardu nevaru teikt.. NEVIENU.. straadaa ideaali, nekas neraustaas, ari pie "redlaina".. paterinsh nemainaas vai braucu agresiivi vai mieriigi.. 400km ar 48l

Ja man butu izveele, tikai tur liktu.. daargak ka standarta kantorii, bet vismaz stradaa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: SAAB LPG topiks

Post by Aigars »

Pievienojos Aināra teiktajam - pa 4,5 gadiem problēma bija tikai vienu reizi - uzberot gāzi sāka pārslēgties uz benzīnu - bija nokritusi viena vakuuma trubiņa :)))
Post Reply