Mazs update:
1) Spararats vairs negrab, sajūgs darbojas labi. Ja kādam vajag veco komplektu, kur disks un kurvis vēl ir ok, dodiet ziņu.
2) Auto ir pārčipots kārtējo reizi pie Foxa čoma no UK, uz stenda auto uzrādīja: 215 hp, 493 nm
Ar rezultātu esmu +- apmierināts ņemot vērā, ka vēl joprojām braucu ar stock turbo un standartā nāk 150 hp un 320 NM.
3) Ir rezerves turbīna jau iegādāta un iespējams kādreiz taps 1756 hibrīds ar target power - 240/250 hp un ierobežotu griezi līdz kādiem 515NM, jo stock Sachs sajūgs vairāk neturēs.
4) Ar šo visu setupu auto brauc labāk nekā pēc vasaras.
5) Šonakt atbraucu no Vilņas, nobraukts ap 600KM un iztērēts mazāk par busbāku. Tas nozīmē, ka ar pilnu bāku mierīgi braucot joprojām var norullēt 1100-1200 KM pa šoseju.
Uz turieni - aizbraucu ar 6.3 l/100, jo iekš LT izkacināju Audi A6 3.0 tdi, my 2008, vai bija čipots nezinu, bet biš kūpēja, līdz 220 turējos viņam astē, tad jams atmetās vai tālāk negāja, izgriezu 230 un tālāk jau bija jādzēšas, tāpēc pateikt, vai ietu vairāk nezinu. Sajūtas? Daudz stabilāks par E60 un par 9-5 Hirschu, principā iet kā pielīmēts, nešūpojas, kluss un stabils. Atpakaļ atbraucu ar 5.4 l.
6) Vispār braukt 300KM pa nakti ar šo "žileti" man sagādāja mazliet stresu, jo man midžināja pretīmnākošās mašīnas un slēdza tālos kādi 45-50 šoferi 3 stundu laikā. Tas ir vnk pakaļā, jo viņi visi domāja, ka es kāds lohs un maucu ar tālajiem, bet Saabam pēc xenona lampiņu nomaiņas tuvie lukturi ir kā prožektori. Tie kas nāca pretī un midžināja bija gan X5, X6, gan fūres, gan autobusi. Es tikai devu pretī ar tālajiem un sapratu, ka šim auto ir vēl viens liels pluss - nakts redzamība
Es neticu, ka pēkšņi nestrādā automātiskā līmeņošana?
7) Plāni uz pavasari/ vasaru? Pārkrāsot 18 OZ diskus, iespējams kāds vizuāls uzlabojums un iespējams biš vairāk kumeļu.