Nav jau grūtākais tajā procesā pavirpināt kociņu. Neko citu jau tā uzparikte nedara. Bet ar rokām to visu procesu labāk "jūt" un manuprāt- arī ātrāk var pieslīpēt. Un tāpat - šāda veida pieslīpēšana nenodrošina 100% rezultātu uz hermētiskumu. Tam vajadzīga nedaudz cita pieeja, bet tas vairāk attiecas uz sportam būvētajām galvām. Ielai ar šo pietiek atliektiem galiem.
Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Kāreiz pretīgākais šajā procesā arī ir virpināt to kociņu. Un atrāk noteikti būs, jo ar rokām uz katru vārstu aiziet pāris minūtes, kad ar aparātu pārdesmit sekundes.Arnijs wrote: ↑Sat Sep 02, 2017 10:31 pmNav jau grūtākais tajā procesā pavirpināt kociņu. Neko citu jau tā uzparikte nedara. Bet ar rokām to visu procesu labāk "jūt" un manuprāt- arī ātrāk var pieslīpēt. Un tāpat - šāda veida pieslīpēšana nenodrošina 100% rezultātu uz hermētiskumu. Tam vajadzīga nedaudz cita pieeja, bet tas vairāk attiecas uz sportam būvētajām galvām. Ielai ar šo pietiek atliektiem galiem.
Un 100% rezultātu nenodrošina neviens veids, jo viss ir atkarīgs no vārstu šēžas piegriešanas
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Aparāts ir ilūzija, jo ātrums būs aptuveni vienāds. (pretējā gadījumā uz slīpēšanas pastu nežēlīgi iedarbosies centrbēdze un jau pēc dažām sekundēm tur viss ies pa sauso.) Es rēķinu 5 un vairāk min uz izplūdes vārstu un ap 2-3 uz ieplūdes, ja grib daudzmaz kvalitatīvi.
P.S. Un ir jau arī vienkāršāki, ar urbjmašīnu darbināmie tūļi, kas taisa turp/atpakaļ kustību, bet es kaut kā dodu priekšroku kociņam. Laikam bērnības trauma, jo bija koka rotaļlietas, bet nebija tādu vitamīnu, kā šodien
P.S. Un ir jau arī vienkāršāki, ar urbjmašīnu darbināmie tūļi, kas taisa turp/atpakaļ kustību, bet es kaut kā dodu priekšroku kociņam. Laikam bērnības trauma, jo bija koka rotaļlietas, bet nebija tādu vitamīnu, kā šodien
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Esmu darbojies ar tādu tūli. Sūds kas sūds. Pastu izmet ārā jo pārāk lieli apgriezieni. Labāk ar kociņu
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Gan jau ka eksistē arī jēdzīgs tools.
Iemetu konkrēto linku tīri idejas pēc.
Iemetu konkrēto linku tīri idejas pēc.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Drīz bomzim , kad atbraukšu , būs viena unikāla lieta! Bet nu pagaidām tas ir noslēpums priekš citiem
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Kardāns?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Es zinu, kas par lietu, bet lai pagaidām paliek
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re:90 Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Neko jūs nezināt
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
forumā spēle UZMINI NU!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Disko gaismas riteņos?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Jaa Tu uzminēji, tev pienākas blava, pusmetru ar ledenem kas paliks pāri pēc instalācijas disku iekšpusē, bus regulējamas, visos toņos