Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Esmu izmēģinājis EBC Red Stuff ar EBC diskiem. Tās bremzes var izmantot tikai uz trases, priekš pilsētas tie ir pārāk cieti.
Tagad esmu uzlicis maksimāli lielā diametra parastās ielas bremzes (arī aizmugurē!) un esmu apmierināts vairāk nekā uz 100%. Jo bremzes palika ļoti asas pilsētas režīmā, kā arī, dēļ lielāka diametra, tās ir grūtāk pārkārsēt, nekā mazāka diametra bremzes (runājot par parastām, ne sporta bremzēm). EBC, protams, nevar pārkārsēt, vismaz man neizdēvās pat Biķerniekos, bet lai tie sāk strādāt tās reāli ir jāsilda.
Ar 215 riepām varēja dabūt strādājošu ABS pie jebkura ātruma, ja bremzēt "grīdā", a uzliekot priekšā 225 riepas un bremzējot maksimāli iespējami strauji dabūju degošu eļļas spiediena lampiņu panelī
P.S. Uzliekot lielās bremzes tikai priekšā man baigi nepatika rezultāts, jo bremzējot straujāk purns pārāk tiecās pie zemes un priekšā ļoti ātri pārkarsa bremzes tāpēc, ka sanāca paliels disbalans starp priekšējo un aizmugurējo ass bremžu efektivitāti.
P.P.S. Ceru, ka Tu izlasīji, ka EBC kluči sāk strādāt pēc vismaz 300-400km pa pilsētu
Tagad esmu uzlicis maksimāli lielā diametra parastās ielas bremzes (arī aizmugurē!) un esmu apmierināts vairāk nekā uz 100%. Jo bremzes palika ļoti asas pilsētas režīmā, kā arī, dēļ lielāka diametra, tās ir grūtāk pārkārsēt, nekā mazāka diametra bremzes (runājot par parastām, ne sporta bremzēm). EBC, protams, nevar pārkārsēt, vismaz man neizdēvās pat Biķerniekos, bet lai tie sāk strādāt tās reāli ir jāsilda.
Ar 215 riepām varēja dabūt strādājošu ABS pie jebkura ātruma, ja bremzēt "grīdā", a uzliekot priekšā 225 riepas un bremzējot maksimāli iespējami strauji dabūju degošu eļļas spiediena lampiņu panelī
P.S. Uzliekot lielās bremzes tikai priekšā man baigi nepatika rezultāts, jo bremzējot straujāk purns pārāk tiecās pie zemes un priekšā ļoti ātri pārkarsa bremzes tāpēc, ka sanāca paliels disbalans starp priekšējo un aizmugurējo ass bremžu efektivitāti.
P.P.S. Ceru, ka Tu izlasīji, ka EBC kluči sāk strādāt pēc vismaz 300-400km pa pilsētu
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Greenstuff ir štrunts, kas tikai dod placebo efektu un cena praktiski tāda pati kā redstuff vai yellowstuff, ko parasti arī iesaka ņemt. Savādāk liec labu standartu un aizmirsti.
Plus, kā jau korefun teica, asīm jābūt sapārotām, nevar likt tikai visu uz priekšu, labi, ar greenstuff tur nekas nebūs, bet ar niknākiem kučiem jau vajag visus vienādus.
Eļļu nav jādzen laukā pa ščupu ne pie kādas slodzes, I call this a bullshit. Nepareizi salikta kartera ventilācija vai arī pilnīgs džekpots ar virzuļu gredzeniem un/vai vārstu blīvslēgiem, utt.
Korefun, man liekas, ka tev bija kkādi ļevie redstuff, man neviens no čomiem nav tā sūdzējies par red un yellowstuff Tikai par to, ka zem nulles t* kādus 2 kvartālus vajag pasildīt un tad jau aiziet. Starp citu, es saliku redstuff arī uz Montecarlo jaguara, viss baigi forši izņemot to, ka priekša nokalpoja 3k km un pakaļa 6k km. Šobrīd tur testējam ferodo DS2500, itkā nestājas tik asi, bet nu nav slikti.
Plus, kā jau korefun teica, asīm jābūt sapārotām, nevar likt tikai visu uz priekšu, labi, ar greenstuff tur nekas nebūs, bet ar niknākiem kučiem jau vajag visus vienādus.
Eļļu nav jādzen laukā pa ščupu ne pie kādas slodzes, I call this a bullshit. Nepareizi salikta kartera ventilācija vai arī pilnīgs džekpots ar virzuļu gredzeniem un/vai vārstu blīvslēgiem, utt.
Korefun, man liekas, ka tev bija kkādi ļevie redstuff, man neviens no čomiem nav tā sūdzējies par red un yellowstuff Tikai par to, ka zem nulles t* kādus 2 kvartālus vajag pasildīt un tad jau aiziet. Starp citu, es saliku redstuff arī uz Montecarlo jaguara, viss baigi forši izņemot to, ka priekša nokalpoja 3k km un pakaļa 6k km. Šobrīd tur testējam ferodo DS2500, itkā nestājas tik asi, bet nu nav slikti.
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tagad man bija Brembo diski ar Textar uzlikām (lielākais pieejamais komplekts no 9k). Tas jau šķiet ir "labs standarts"? Man nebija sūdzību par bremzēšanas spēku vai par pārkaršanu
Tinot atpakaļ filmu, varēja būt tā, ka iesākumā papurināja stūri, sākot spiest bremzes (diski savērpās?) un tad pēc kāda laiciņa sāka malt akmeņus (uzlikas sadalījušās)
Būtu jēga no šāda komplekta? http://www.neobrothers.co.uk/ebc-front- ... 4342-p.asp Bet tad līdzīgs ir jāliek arī aizmugurē, vai ne?
Tinot atpakaļ filmu, varēja būt tā, ka iesākumā papurināja stūri, sākot spiest bremzes (diski savērpās?) un tad pēc kāda laiciņa sāka malt akmeņus (uzlikas sadalījušās)
Būtu jēga no šāda komplekta? http://www.neobrothers.co.uk/ebc-front- ... 4342-p.asp Bet tad līdzīgs ir jāliek arī aizmugurē, vai ne?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
LAwyer, tie ir tie paši diski, kas man bija. Re kas notika ar viņiem:
https://www.saabclub.lv/forums/23/36475 ... 75#p146095
Kluči bija tikai ~pa pusei nodiluši, bet jau visi ar palisām un šur tur pat atdalījās slānis no pamata. Diskiem visas gropes aizauga un rādīja helikoptera skaņu bremzējot.
Ā un vēl par EBC - tie grooved diski ir ļoti cieti, rocene ļoti slikti strādāja ar tiem diskiem, un tāpat ar Redstuff tas disks ir nodilis tikpat cik kluči. Tas nozīmē, ka uzliekot Redstuff uz parastiem pilsētas diskiem dils bezmaz vai tikai disks
Kāda diametra Tev bremzes ir tagad virsū, un kādi ir varianti palielināt bremžu disku diametru?
Un es labāk mēģinātu priekšā ielas klučus, bet ar keramikas piedevu, ATE ceramic, vai tie paši DS2500. Un aizmugurē kāreiz mīkstākus klučus, TRW, vai līzīgus. Tas dos nedaudz vairāk sākuma asuma bremzēm, a ja vajadzēs strauji bremzēt, tad keramika priekšā strādās.
P.S. un ir vēl viens moments - jo vairāk lieto bremzes - jo vairāk viņi pārkārst Uz video izskatās (Ssubjektīvs viedoklis, varu kļūdīties!!), ka Tu pārār agri sāk lēnām piebremzēt pirms līkuma, kas papildus karsē bremzes un pārāk vēlu sāc pāatrināties. Attiecīgi bremzēšanas laiks atkal palielinās.
P.P.S. Liekas, ka cena pie NeoBros pārāk liela. Savulaik ņēmu rupji pa kkādiem 150Ls priekšu, ja nemaldos. Neobros jau tikai pārtirgo tālāk, varbūt labāk meklēt kur tieši EBC tirgo?
https://www.saabclub.lv/forums/23/36475 ... 75#p146095
Kluči bija tikai ~pa pusei nodiluši, bet jau visi ar palisām un šur tur pat atdalījās slānis no pamata. Diskiem visas gropes aizauga un rādīja helikoptera skaņu bremzējot.
Nevaru komentēt, ņēmu ADparts. Par sildīšanu - tā arī darīju pat vasarā, izbraucot no pagalmas kādi pāris kvartāli gāze+bremzes, lai kaut cik uzņem temp, jo savādāk strauji apstāties nav iespējams.Nauris_t16 wrote: ↑Fri Sep 01, 2017 8:12 am
Korefun, man liekas, ka tev bija kkādi ļevie redstuff, man neviens no čomiem nav tā sūdzējies par red un yellowstuff Tikai par to, ka zem nulles t* kādus 2 kvartālus vajag pasildīt un tad jau aiziet.
Ā un vēl par EBC - tie grooved diski ir ļoti cieti, rocene ļoti slikti strādāja ar tiem diskiem, un tāpat ar Redstuff tas disks ir nodilis tikpat cik kluči. Tas nozīmē, ka uzliekot Redstuff uz parastiem pilsētas diskiem dils bezmaz vai tikai disks
Kāda diametra Tev bremzes ir tagad virsū, un kādi ir varianti palielināt bremžu disku diametru?
Un es labāk mēģinātu priekšā ielas klučus, bet ar keramikas piedevu, ATE ceramic, vai tie paši DS2500. Un aizmugurē kāreiz mīkstākus klučus, TRW, vai līzīgus. Tas dos nedaudz vairāk sākuma asuma bremzēm, a ja vajadzēs strauji bremzēt, tad keramika priekšā strādās.
P.S. un ir vēl viens moments - jo vairāk lieto bremzes - jo vairāk viņi pārkārst Uz video izskatās (Ssubjektīvs viedoklis, varu kļūdīties!!), ka Tu pārār agri sāk lēnām piebremzēt pirms līkuma, kas papildus karsē bremzes un pārāk vēlu sāc pāatrināties. Attiecīgi bremzēšanas laiks atkal palielinās.
P.P.S. Liekas, ka cena pie NeoBros pārāk liela. Savulaik ņēmu rupji pa kkādiem 150Ls priekšu, ja nemaldos. Neobros jau tikai pārtirgo tālāk, varbūt labāk meklēt kur tieši EBC tirgo?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Diametrs priekšā bremžu diskiem ir lielākais, kāds 9k no rūpnīcas bija, precīzus mm nepateikšu. Bet aizmugurē, cik saprotu, c900 FPT un 9k turbo bija vienāda izmēra diski?
Priekšā, šķiet, neko lielāku neuzliksi ar 16" ratiem
Priekšā, šķiet, neko lielāku neuzliksi ar 16" ratiem
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Interesanti kādi izmēri tur ir.
Par riteņu diametru var neraizēties, ar R16 ir pilnīgi pietiekami, lai uzlikt 308mm priekšā un 300mm aizmugurē, ar ko ir pilnīgi pietiekami pat uz 1460kg smagas virsbūves!
OK, uz c900 tādas plašākas izvēles nebūs, bet varbūt var kko uzlikt no citām markām?
Par riteņu diametru var neraizēties, ar R16 ir pilnīgi pietiekami, lai uzlikt 308mm priekšā un 300mm aizmugurē, ar ko ir pilnīgi pietiekami pat uz 1460kg smagas virsbūves!
OK, uz c900 tādas plašākas izvēles nebūs, bet varbūt var kko uzlikt no citām markām?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Vai nu liec APracing komplektu, vai nu no normāliem komponentiem. Atkal jau, 95% no track day 900ajiem ir ar 9k priekšas bremzēm, neticu, ka tieši lawyer ar to ir par īsu
EBC diski ir mēsls, tāpēc arī sadila. TRW + redstuff viss ir ok. Un nedrīkst likt dažādus klučus pa asīm, jo pie asākas bremzēšanas pakaļa strādās mazāk kā priekša un attiecīgi priekša vairāk karsīs un ātrāk izbeigsies. Diskus pa lielam gan vienalga, var dažādus pa asīm.
Un jā, ir sarežģīti atslēgties no ielas braukšanas un mēģināt bremzēt īsi un asi.
EBC diski ir mēsls, tāpēc arī sadila. TRW + redstuff viss ir ok. Un nedrīkst likt dažādus klučus pa asīm, jo pie asākas bremzēšanas pakaļa strādās mazāk kā priekša un attiecīgi priekša vairāk karsīs un ātrāk izbeigsies. Diskus pa lielam gan vienalga, var dažādus pa asīm.
Un jā, ir sarežģīti atslēgties no ielas braukšanas un mēģināt bremzēt īsi un asi.
900aero clubsport #8
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
+ Vēl intensīvi palīdzot ar motoru nu nekam tur nevajadzētu būt par īsu. Man široks ar standarta 240mm ar bremzēm problēmas neradīja, kgan protams, ka bija par īsu un bremzēt nācās ātrāk. Turpretīm toreiz pa priekšu braucošais BMW bija paspējis uzkarsēt bremzes jau otrajā aplī un instruktors uzreiz ieteica labāk ieturēt distanciNauris_t16 wrote: ↑Mon Sep 04, 2017 8:03 am Un jā, ir sarežģīti atslēgties no ielas braukšanas un mēģināt bremzēt īsi un asi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Priekšā uzlikām Zimmerman ventilējamus perforētos ar green stuff, esam jau nedaudz piebraukājuši tagad un rīt dosimies kaujā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Kā bremzējās pilsētā, salīdzinot pret ielas bremzēm?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pēc tam, ka kluči piestrādājās, nejūtu atšķirību no iepriekšējiem - bremzes ir viegli dozējamas un auto stājas ļoti pārliecinoši, ja uzmin niknāk
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Pēdējais laiks atteikties no vakumnieka, lai būtu vēl vieglāk dozējamas neatkarīgi no vakuuma un motora apgriezieniem
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Grūti bija Mežezerā Es vairāk cīnījos ar auto, nekā darbojos ar to vienotā tandēmā
Tādēļ arī rezultāti tādi, bet nu, ja man nebūtu jāskrien prom ātrāk, domāju, ka palīstu zem 40 sek
Rezultāti: http://youngtimerrally.lv/youngtimer-ra ... rezultati/
https://www.youtube.com/watch?v=UPPVkA389gg
https://www.youtube.com/watch?v=Ykdm1LDj0GM
https://www.youtube.com/watch?v=hD-Fn4ewc4Q
https://www.youtube.com/watch?v=Jk1lx7oFdJ8
Tādēļ arī rezultāti tādi, bet nu, ja man nebūtu jāskrien prom ātrāk, domāju, ka palīstu zem 40 sek
Rezultāti: http://youngtimerrally.lv/youngtimer-ra ... rezultati/
https://www.youtube.com/watch?v=UPPVkA389gg
https://www.youtube.com/watch?v=Ykdm1LDj0GM
https://www.youtube.com/watch?v=hD-Fn4ewc4Q
https://www.youtube.com/watch?v=Jk1lx7oFdJ8
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Varu pateikt, ka praksē (daudzu gadu praksē), 900ā vakumnieks nekad nav čakarējis prātu un pedal feel ir super. Tas drīzāk attiecas uz viena vai vairāku karburatoru pasākumiem, kur ir problēmas jau civilizēti vakumnieku pielikt.
Edgar, es atkārtošos, ka greenstuff ir zemē nomesta nauda, vajadzēja red vai yellow.
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Es tik spēcīgi necentos startēt no vietas, nedaudz mierīgāk, lai nelauztu kārbu + tieši, ieliekot otrajā ātrumā, tur ir baigā bedre, es caur to izripināju vispār bez gāzes. Toties tālāk man bija krietni lielāks ātrums pirmajā līkumā, kur, starp citu, pamatīgi slīdēja, salīdzinot ar pārējo distanci. Roterus es gāju cauri ar 65-70, finišā man bija 120-125.
Bet, redzot kā cilvēki mēdz parcensties, es gāju ar diezgan rezervi, bremzēju diezgan ātri pirms roteriem, lai nesačakarētos meistarībā. Ar vēlāku bremzēšanu es būtu vēl 0,5sek nometis. Pirmais man nav ieskaitīts, jo es vienmēr braucu kā nullīte un tiesneši uz mani pārbauda lāzerus, kas šoreiz nenostrādāja. Un pēdējo es nebraucu, jo man apnika, es piekusu Es starp saviem braucieniem neatpūšos, es sēžu pa vidu, pie roteriem un skaitu visiem sodus + uzmanu skatītājus, kas, ne vienmēr ir adekvāti. Bet šoreiz uzskatu, ka trase bija saudzīgāka pret mašīnām un braucēju iemaņām, skatītāju bija 2x mazāk kā pagājušogad un pasākums noritēja uz saviem 95%
Bet, redzot kā cilvēki mēdz parcensties, es gāju ar diezgan rezervi, bremzēju diezgan ātri pirms roteriem, lai nesačakarētos meistarībā. Ar vēlāku bremzēšanu es būtu vēl 0,5sek nometis. Pirmais man nav ieskaitīts, jo es vienmēr braucu kā nullīte un tiesneši uz mani pārbauda lāzerus, kas šoreiz nenostrādāja. Un pēdējo es nebraucu, jo man apnika, es piekusu Es starp saviem braucieniem neatpūšos, es sēžu pa vidu, pie roteriem un skaitu visiem sodus + uzmanu skatītājus, kas, ne vienmēr ir adekvāti. Bet šoreiz uzskatu, ka trase bija saudzīgāka pret mašīnām un braucēju iemaņām, skatītāju bija 2x mazāk kā pagājušogad un pasākums noritēja uz saviem 95%
900aero clubsport #8