Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Prieks lasīt tādus garus aprakstus! https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... oeiih.html Un pārdevējam nav mute lieki jādzesē, vairākiem interesentiem vienu un to pašu stāstot.
Maķenīt gan izklausās pēc tā, ka saimnieces vīrs dzejojis.
Maķenīt gan izklausās pēc tā, ka saimnieces vīrs dzejojis.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sarunāju rīt šo aizbraukt apskatīties. Apraksts gan ar 80% liekvārdību, bet trūkst info par reģistrācijas numuru un piezīme vai strādā AAC. Un sarunas gaitā, protams, vīrs tiek pieminēts jo braucis esot viņšedijs wrote:Prieks lasīt tādus garus aprakstus! https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... oeiih.html Un pārdevējam nav mute lieki jādzesē, vairākiem interesentiem vienu un to pašu stāstot.
Maķenīt gan izklausās pēc tā, ka saimnieces vīrs dzejojis.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šis jau pirms gada (vai nedaudz vairāk) ssā tirgojās ar tādu pašu tekstu... Laikam nepārdeva toreiz.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man pēc pirmajām rindkopām apnika lasīt.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Biju šodien apskatīju vizuāli pat teiktu ļoti ok , izņemot pāris rusas punktus uz aizmugures arkām un dīvaino buhti uz aizmugures vāka, bet ar to ar prieki beidzās, iedarbinās ar kādu trešo tarkšķi, motors sauss ok bet dīvainas sīcošas skaņas izdvesa visu test draivu cekin lampina izmet ka ir kļūda, automāts slēdzas ok bet nu kaut kā neiet autiņš, kaut kā gurdens likās priekš 205z/s , katrā ziņā Martina auto ar 185z/s gāja krietni ņiprāk....kaut gan klakšķis Martina autiņa automātam izbiedēja no iegādes....
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Paldies par info, ietaupīji kādu stundu no mana laikaklio99 wrote:Biju šodien apskatīju vizuāli pat teiktu ļoti ok , izņemot pāris rusas punktus uz aizmugures arkām un dīvaino buhti uz aizmugures vāka, bet ar to ar prieki beidzās, iedarbinās ar kādu trešo tarkšķi, motors sauss ok bet dīvainas sīcošas skaņas izdvesa visu test draivu cekin lampina izmet ka ir kļūda, automāts slēdzas ok bet nu kaut kā neiet autiņš, kaut kā gurdens likās priekš 205z/s , katrā ziņā Martina auto ar 185z/s gāja krietni ņiprāk....kaut gan klakšķis Martina autiņa automātam izbiedēja no iegādes....
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja šī ir vienīgā lieta, kas neapmierināja, un ja tas tiešām ir defekts, tad varam aprunāt cenu.klio99 wrote:kaut gan klakšķis Martina autiņa automātam izbiedēja no iegādes....
Bet "slēdzienu" gribētu no kāda servisa cilvēka vai ArTeh'a, jo ArTeh's trīs gadu laikā ne reizi nav pat ieminējies par to klikšķi.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pfff, klakšķis kārbā.. Kur problēma nomainīt kārbu, ja nu kaut kāda zapte vēlāk sanāk? Ar 9k to pieņem par pašsaprotamu lietu, ka kārba kaut kad mirs, jautājums tikai par laiku.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Klakšķis ir nospiežot bremzes pedāli (kad ielikts Parkingā) - nu tajā brīdī, kad "atslēdzas" drošība ātrumkloķa kustināšanai.edijs wrote:Pfff, klakšķis kārbā..
Cerams, ka kāds saprata
SAAB 9-5 Aero 2006
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Manam 9-5 aero ar bija tāds pats klikšķis.martinnos wrote:Klakšķis ir nospiežot bremzes pedāli (kad ielikts Parkingā) - nu tajā brīdī, kad "atslēdzas" drošība ātrumkloķa kustināšanai.edijs wrote:Pfff, klakšķis kārbā..
Cerams, ka kāds saprata
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nobraukti jau pāri 60k km ar visu aprakstīto klakšķi 9-5 Aero un 9000 noripojis jau pāri 100k km ar graboņu kārbā, par kuru minēja pat iepriekšējais saimnieks - nekāda vaina, galvenais lai ausis nav bailīgas!defektivais wrote:Manam 9-5 aero ar bija tāds pats klikšķis.martinnos wrote:Klakšķis ir nospiežot bremzes pedāli (kad ielikts Parkingā) - nu tajā brīdī, kad "atslēdzas" drošība ātrumkloķa kustināšanai.edijs wrote:Pfff, klakšķis kārbā..
Cerams, ka kāds saprata
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas klikšķis bija jau "no dzimšanas" vai parādījās kādā brīdī?kristians_s wrote:Nobraukti jau pāri 60k km ar visu aprakstīto klakšķi 9-5 Aero
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es sapratu - maniem abiem 9-5 ir (bija) tas pats.martinnos wrote:Klakšķis ir nospiežot bremzes pedāli (kad ielikts Parkingā) - nu tajā brīdī, kad "atslēdzas" drošība ātrumkloķa kustināšanai.edijs wrote:Pfff, klakšķis kārbā..
Cerams, ka kāds saprata
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Hahahhaa... es taa reecu... un tapec vinsh nenopirka?
Man ari ir tas klakshkjis... tatad beigts tomaats
Man ari ir tas klakshkjis... tatad beigts tomaats
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ar tikko no rūpnīcas izripojušu nav gadījies braukt, bet iekāpjot jebkurā 2000šo gadu sākuma tomātos vai tas saab, vai vw vai kia - klikšķi sadzirdēt varēju, tā ka uzskatu, ka tam tā jābūt.martinnos wrote:Tas klikšķis bija jau "no dzimšanas" vai parādījās kādā brīdī?kristians_s wrote:Nobraukti jau pāri 60k km ar visu aprakstīto klakšķi 9-5 Aero