c900 `89 kabrio
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Beidzot ir pienākusi iespēja pāršūt jumtu.
Pagaidām esmu ievirzījis sarunas ar diviem vietējiem šūšanas kantoriem, nākošnedēļ varētu zināt arī precīzākas nianses.
Vēl izskatu variantu sūtīt gatavu no vācijas (eurotop.de), bet tur cipars diezgan skarbs - 1k euro, plus vēl uzstādīšanas maksas šeit uz vietas.
P.S. Varbūt, kāds var ieteikt arī sev zināmu šuvēju vai ražotāju? Nav obligāti jābūt no Rīgas vai Latvijas.
Pagaidām esmu ievirzījis sarunas ar diviem vietējiem šūšanas kantoriem, nākošnedēļ varētu zināt arī precīzākas nianses.
Vēl izskatu variantu sūtīt gatavu no vācijas (eurotop.de), bet tur cipars diezgan skarbs - 1k euro, plus vēl uzstādīšanas maksas šeit uz vietas.
P.S. Varbūt, kāds var ieteikt arī sev zināmu šuvēju vai ražotāju? Nav obligāti jābūt no Rīgas vai Latvijas.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: c900 `89 kabrio
Ir Liepājā viens kantoris,cik zinu viņiem daudz pasūtijumi no eiropas valstīm.Darba esot daudz. Ja ir interese varu iedot kontaktus.
Re: c900 `89 kabrio
Man arī, lūdzu, kontaktus no Liepājas jumtu meistariem. Uzreiz gan nevajag, jo vēl cauri netek, bet jābūt gatavam tādam pavērsienam..
Re: c900 `89 kabrio
Man gan šķiet, ka 1k par jaunu vācu jumtu nav dārgi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: c900 `89 kabrio
no pieredzes ( tas gan bija pirms kāda laika ... )
Ja vien nedomā pats to jumtu mainīt tad pirkt un sūtīt nav jēgas , jo tieši pati maiņa jau ir tas sarežģītākais . Līdz ar to atrod kādu kas maina un tad jau atkarībā no tā ko tev ieteiks - sūtīt vai taisīt uz vietas . Ir taču te meistari kas noņem veco un pēc vecā izmēriem uztaisa jaunu un paši arī uzliek .
Ja vien nedomā pats to jumtu mainīt tad pirkt un sūtīt nav jēgas , jo tieši pati maiņa jau ir tas sarežģītākais . Līdz ar to atrod kādu kas maina un tad jau atkarībā no tā ko tev ieteiks - sūtīt vai taisīt uz vietas . Ir taču te meistari kas noņem veco un pēc vecā izmēriem uztaisa jaunu un paši arī uzliek .
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Nomazgāju divus gadus vecos putekļus un aizbraucu uz TA pēc klasiskajiem vieniniekiem. Kopš pagājušās apskates ir nobraukti tieši 120 km.
Augusta vidū sarunāju jumta pāršūšanu, līdz tam cītīgi sekošu līdzi laika prognozēm.
Augusta vidū sarunāju jumta pāršūšanu, līdz tam cītīgi sekošu līdzi laika prognozēm.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: c900 `89 kabrio
Forši
A ko tikai 120km? Elektrorūķa un jumta dēļ?
A ko tikai 120km? Elektrorūķa un jumta dēļ?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Jā, dēļ gļukojoša ecu nevarēju pat no sētas izbraukt ārā.lawyer wrote:Forši
A ko tikai 120km? Elektrorūķa un jumta dēļ?
Vēl radās dažas neskaidrības - kas ir tas par brīdinājuma signālu ja atslēgu iespiež iekšā dziļāk. Un kāpēc man labajā spogulī rakstīts "objects in the mirror are closer than they appear" ja auto ir ievests no Zviedrijas?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: c900 `89 kabrio
Ja vien spogulis nav njemts no US donora, vai ari fabriikjii pa rokai gadiijies tad, iespeejams, taadeelj, ka shamie savos ziedu laikos celjoja shurpu turpu paari diikjim - diezgan daudzi Vaacijaa, CH, BE un, varbuut, arii, SE ripot ir saakushi US, bet palietoti attirgoti atpakalj. Ja ODO nomainiits, tad pateiks vien zinaataajs. Visredzamaakaa paziime aarpus ODO ir: - ja auto darbojoties, iesleedz atpakaljgaitu, tad vajadzeetu izgaismoties baltai saanu gaismai no priexeejaa labaa pagriezienu luktura. Un protams - "shift assistant" - kontrollampinja, kas panelii iedegas kad jaasleedzas uz augshu, bet Tavaa (autom.kaarba) gadiijumaa taadas nebuus.
Attieciibaa par jumtu - tur ir paliels skaits specifisku skruuvju (aizm. moldings, gumijas liiste virs priexeejas rindas "galvas"), kaa arii 2 saanu spriegojoshaas troses. Jaucot aaraa, taas, vai liela dalja no taam, visticamaak tiks nolauztas, jo vnk. ieruuseejushas. Taalredziigi buutu apgaadaaties ar jaunaam liidziigaam, vienoties ar darbu veiceeju par aizvietoshanu, vai arii samierinaaties, ka gluzji taa kaa bija vairs neizskatiisies. Bet nu jumts jau buus jauns, tas galvenais
Attieciibaa par jumtu - tur ir paliels skaits specifisku skruuvju (aizm. moldings, gumijas liiste virs priexeejas rindas "galvas"), kaa arii 2 saanu spriegojoshaas troses. Jaucot aaraa, taas, vai liela dalja no taam, visticamaak tiks nolauztas, jo vnk. ieruuseejushas. Taalredziigi buutu apgaadaaties ar jaunaam liidziigaam, vienoties ar darbu veiceeju par aizvietoshanu, vai arii samierinaaties, ka gluzji taa kaa bija vairs neizskatiisies. Bet nu jumts jau buus jauns, tas galvenais
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Par jumtu esmu jau samierinājies, ka būs atkāpes no orģinālā izpildījuma, galvenais lai nav tās vizuāli nelec ārā atšķirības un lai nelaiž garām ūdeniifka wrote:Ja vien spogulis nav njemts no US donora, vai ari fabriikjii pa rokai gadiijies tad, iespeejams, taadeelj, ka shamie savos ziedu laikos celjoja shurpu turpu paari diikjim - diezgan daudzi Vaacijaa, CH, BE un, varbuut, arii, SE ripot ir saakushi US, bet palietoti attirgoti atpakalj. Ja ODO nomainiits, tad pateiks vien zinaataajs. Visredzamaakaa paziime aarpus ODO ir: - ja auto darbojoties, iesleedz atpakaljgaitu, tad vajadzeetu izgaismoties baltai saanu gaismai no priexeejaa labaa pagriezienu luktura. Un protams - "shift assistant" - kontrollampinja, kas panelii iedegas kad jaasleedzas uz augshu, bet Tavaa (autom.kaarba) gadiijumaa taadas nebuus.
Attieciibaa par jumtu - tur ir paliels skaits specifisku skruuvju (aizm. moldings, gumijas liiste virs priexeejas rindas "galvas"), kaa arii 2 saanu spriegojoshaas troses. Jaucot aaraa, taas, vai liela dalja no taam, visticamaak tiks nolauztas, jo vnk. ieruuseejushas. Taalredziigi buutu apgaadaaties ar jaunaam liidziigaam, vienoties ar darbu veiceeju par aizvietoshanu, vai arii samierinaaties, ka gluzji taa kaa bija vairs neizskatiisies. Bet nu jumts jau buus jauns, tas galvenais
Kā jau biju rēķinājies pēc pirmajiem tālākiem pārbaucieniem sāk līst ārā visādas "vaboles":
1) Dzeses radiators ir sazaļojis un sācis sulot, tādējādi īsti vairs nepilda savas funkcijas. To liek manīt arī temperatūras bultiņa panelī, kāpjot kādu gabalu virs vidus iedaļas, bet ieslēdzot salona apsildi noslīd atpakaļ. Vai šos radiatorus vēl mūsdienās ražo?
2) Brīžiem pagriežot aizdedzes atslēgu līdz gala pozīcijai starteris nesāk griezties. Parasti līdz šīs darbības atkārtošana vai arī atslēgas pieturēšana (piespiešana) gala pozījā uz sekundi vai divām. Šis ož pēc serdenes maiņas, vai arī varētu pietik ar apkopi?
3) gar abām aizmugures lampām bagāžniekā tek iekšā ūdens. Mēģināt zem lampām pa perimetru smērēt kādu hermētiķi vai varbūt var pielāgot blīvējumu no kāda cita modeļa, ražotāja? Varbūt, kādam c900 sedana īpašniekam ir bijusi līdzīga kaite?
4) Pasažiera durvju apakšā bija labi paslēpies rūsā caurums, būs vien jāmeklē kāds metinātājs/krāsotājs. Kā arī uzgāju sīkākus rūsas pleķīšus, kurs pirms ziemas miega vismaz jāiekonservē.
5) Gaismas slēdzis rotē pa savu asi, nesapratu vai problēma ir slēdzī vai jau pašā panelī. Standarta kaite?
Nedaudz arī patīrīju motortelpu un zem filtra kastes atradu kāda dzīvnieka midzeni, kam garšo zīles
Pagaidām viss.
Katrā ziņā vismaz tagad esmu apzinājis kopējo stāvokli un nu var objektīvāk domāt ko darīt tālāk.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: c900 `89 kabrio
1) Dzeses radiatoru noteikti kādu var piemeklēt, tai nevajadzētu būt problēmai - tos ražo čupām visādus
3) Man ap abiem aizmugures lukturiem konkrēti ir hermētiķis saspiests - bez tā arī iet bagāžniekā ūdens
3) Man ap abiem aizmugures lukturiem konkrēti ir hermētiķis saspiests - bez tā arī iet bagāžniekā ūdens
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: c900 `89 kabrio
2) Brīžiem pagriežot aizdedzes atslēgu līdz gala pozīcijai starteris nesāk griezties
- papildus serdenei var but veel arii citi iemesli - startera ievilceejrelejs, arii bojaats akumulators (peedeejais mana pieredze). Diemzjeel serdeni nekad neesmu jaucis un nezinu, vai iespeejams to sadaliit sastaavdaljaas/sakopt. Aarvalstu forumos noteikti samekleesi labaaku padomu.
3) gar abām aizmugures lampām bagāžniekā tek iekšā ūdens.
- jaa, man ar teceeja gar vienu no taam. Savulaik, skjiet, uzsists un labojot sapleesta bliive. Ja lampas "ligzda" nav izruuseejusi, tad var izliidzeeties ar hermeetikji. Autokraasaas.lv plasha izveele, vai arii vnk. Depo panjemt melno "Soudal" - neshpetna kjite - liip visam, kam pieskaras, bet vislabaak pie pirkstiem un dreebeem, citaadi savu darbu veic jo labi un iztur UV, un nelabveeliigus laika apstaakljus/vidi.
4) Pasažiera durvju apakšā bija labi paslēpies rūsā caurums, būs vien jāmeklē kāds metinātājs/krāsotājs.
- tais pashaas "Autokraasaas.lv" (un visur citur noteikti ar) par nelielaam naudaam nopeerkams stiklaskjiedras audums + poliesteru svekji (resin) - abi kopaaa ap 12 Eur. + veel spaktele ap 8 Eur + 120/320/500 smilshpapiirs ap 3 Eur + gruntskraasa 5 Eur + baloninjsh kraasas peec koda 12 Eur + Tavs laiks, pacietiiba un jaatziist arii zinaama netiiriiba sliipeejot.
Nesen vienam 9K saanus shaadi pielaapiiju - ar visu manu liikrociibu sanaaca visai pieklaajiigi, nekur nebija jaaved un jaaraizeejais par metinaataaju parastajiem nedarbiem. Citaadi pie metinaataaja laikam vienkaarshaak
5) Gaismas slēdzis rotē pa savu asi, nesapratu vai problēma ir slēdzī vai jau pašā panelī. Standarta kaite?
- VIEGLI/MAIGI pagrozot (tikai lai izkustinaatu, citaadi var nolauzt kas atlicis nenolauzts) pa labi / kreisi izvelc sleezdi laukaa (virzienaa uz sevi) - uz taa korpusa cilindra jaabuut, skjiet, 3 kjepinjaam, kas to balsta/notur statiskaa poziicijaa panelja izgriezumaa. Ja to nav, tad sleedzis var griezties viss kopumaa.
Taadaa gadiijumaa var uz laiku izliidzeeties uztinot (uz sleedzja zaljaa plastmasas cilindra), vietaa, kur tas balstaas panelii, 1 kaartu izolaacijas lentas, vai vairaak, ja nepiecieshams.
Ja griezjas tikai rokturis, tad tur kkas sleedzii iekshaa nomalts. Labaa zinja, ka sleedzis viegli izjaucams - saac ar apgaismes lampinju vidusdaljaa un taalaak darbs pats paraadiis kaa veicams - vismaz zinaasi kas nomalts. Cik atminos man ir kaads ar veselu vidu, bet nolauztaam kjepaam - varu atdot eksperimentiem.
- papildus serdenei var but veel arii citi iemesli - startera ievilceejrelejs, arii bojaats akumulators (peedeejais mana pieredze). Diemzjeel serdeni nekad neesmu jaucis un nezinu, vai iespeejams to sadaliit sastaavdaljaas/sakopt. Aarvalstu forumos noteikti samekleesi labaaku padomu.
3) gar abām aizmugures lampām bagāžniekā tek iekšā ūdens.
- jaa, man ar teceeja gar vienu no taam. Savulaik, skjiet, uzsists un labojot sapleesta bliive. Ja lampas "ligzda" nav izruuseejusi, tad var izliidzeeties ar hermeetikji. Autokraasaas.lv plasha izveele, vai arii vnk. Depo panjemt melno "Soudal" - neshpetna kjite - liip visam, kam pieskaras, bet vislabaak pie pirkstiem un dreebeem, citaadi savu darbu veic jo labi un iztur UV, un nelabveeliigus laika apstaakljus/vidi.
4) Pasažiera durvju apakšā bija labi paslēpies rūsā caurums, būs vien jāmeklē kāds metinātājs/krāsotājs.
- tais pashaas "Autokraasaas.lv" (un visur citur noteikti ar) par nelielaam naudaam nopeerkams stiklaskjiedras audums + poliesteru svekji (resin) - abi kopaaa ap 12 Eur. + veel spaktele ap 8 Eur + 120/320/500 smilshpapiirs ap 3 Eur + gruntskraasa 5 Eur + baloninjsh kraasas peec koda 12 Eur + Tavs laiks, pacietiiba un jaatziist arii zinaama netiiriiba sliipeejot.
Nesen vienam 9K saanus shaadi pielaapiiju - ar visu manu liikrociibu sanaaca visai pieklaajiigi, nekur nebija jaaved un jaaraizeejais par metinaataaju parastajiem nedarbiem. Citaadi pie metinaataaja laikam vienkaarshaak
5) Gaismas slēdzis rotē pa savu asi, nesapratu vai problēma ir slēdzī vai jau pašā panelī. Standarta kaite?
- VIEGLI/MAIGI pagrozot (tikai lai izkustinaatu, citaadi var nolauzt kas atlicis nenolauzts) pa labi / kreisi izvelc sleezdi laukaa (virzienaa uz sevi) - uz taa korpusa cilindra jaabuut, skjiet, 3 kjepinjaam, kas to balsta/notur statiskaa poziicijaa panelja izgriezumaa. Ja to nav, tad sleedzis var griezties viss kopumaa.
Taadaa gadiijumaa var uz laiku izliidzeeties uztinot (uz sleedzja zaljaa plastmasas cilindra), vietaa, kur tas balstaas panelii, 1 kaartu izolaacijas lentas, vai vairaak, ja nepiecieshams.
Ja griezjas tikai rokturis, tad tur kkas sleedzii iekshaa nomalts. Labaa zinja, ka sleedzis viegli izjaucams - saac ar apgaismes lampinju vidusdaljaa un taalaak darbs pats paraadiis kaa veicams - vismaz zinaasi kas nomalts. Cik atminos man ir kaads ar veselu vidu, bet nolauztaam kjepaam - varu atdot eksperimentiem.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: c900 `89 kabrio
1) Radiatori, šķiet, ka šobrīd ir uz specpasūtījumum neviens tos uz vietas netur. Man nissens iet jau 9 gadus.
2) Maini kontakgrupu kamēr nav par vēlu
3) Es liktu hermētu, caurspīdīgu sanitāro silikonu, jo, uzliekot jebko niknāku, smagi nožēlosi nākamreiz, kad tur kaut kas būs jādara. Ūdens var nākt arī gar aizmugures AL paneļa stiķējuma vietām ar virsbūvi.
4) Es kabrioletam ar stikleni neko nesmērētu, sametinātu un, sliktākajā gadījumā, ar otiņu piekrāsotu.
5) 900og / 9000 / 9-3og - es vairs nevienu nelipinu ar ļozeni, agrāk arī domāju, ka 900og ir unikāls sledzis, kak skazaķ - eto vešč očeņ redkaja i dorogaja
2) Maini kontakgrupu kamēr nav par vēlu
3) Es liktu hermētu, caurspīdīgu sanitāro silikonu, jo, uzliekot jebko niknāku, smagi nožēlosi nākamreiz, kad tur kaut kas būs jādara. Ūdens var nākt arī gar aizmugures AL paneļa stiķējuma vietām ar virsbūvi.
4) Es kabrioletam ar stikleni neko nesmērētu, sametinātu un, sliktākajā gadījumā, ar otiņu piekrāsotu.
5) 900og / 9000 / 9-3og - es vairs nevienu nelipinu ar ļozeni, agrāk arī domāju, ka 900og ir unikāls sledzis, kak skazaķ - eto vešč očeņ redkaja i dorogaja
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: c900 `89 kabrio
Šorīt paliku benzīntankā, pagriežot atslēgu panelī nostaigā tehometra bultiņa, nomirgo lampiņas, bet starteris klusē. Ar bažām par iespējamajām sekām nācās auto atstāt tuvākajā plaša patēriņa servisā, vismaz stāv tagad aiz sētas nevis Ķengargā uz ielas.
Cerams, ka problēma ir pietiekoši elementāra un vietējais elektriķis būs spējīgs tikt galā.
Stulbākais, ka nākošās nedēļas sākumā auto obligāti ir jābūt braucošam dēļ sarunātas rindas izstāvēšanas pie šuvēja.
Cerams, ka problēma ir pietiekoši elementāra un vietējais elektriķis būs spējīgs tikt galā.
Stulbākais, ka nākošās nedēļas sākumā auto obligāti ir jābūt braucošam dēļ sarunātas rindas izstāvēšanas pie šuvēja.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: c900 `89 kabrio
Kontaktgrupa.
Tikai parastais elektriķis viņu nenomainīs, vai arī būs viss aplauzts un šķībi salikts, jo jāņem nost visa kulise, pretaizdzīšanas fīča
Tikai parastais elektriķis viņu nenomainīs, vai arī būs viss aplauzts un šķībi salikts, jo jāņem nost visa kulise, pretaizdzīšanas fīča
900aero clubsport #8