Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Stipri prasās pēc smuka Downpipe.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Do88 IC un sēni īsti nevar nobildēt ne no viena rakursa. Sēne arī labi svilpo
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
OBD ports
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
ECU
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Un te joprojām var ērti gulēt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Eļļas radiators
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu viss, uz maximu vairs nevarēs braukt, citādi radiatoram pret augstajām apmalēm hanuriki!lawyer wrote:Eļļas radiators
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Barošana ir pa taisno pārceļojusi no 9k 2.3t - parastie standarta 9k inžektori, tukšgaitas vārsts un degvielas spiediena regulators, bākā ir OEM sūknis (laikam Walbro bija).
Šodien braucot pa šoseju garāku gabaliņu, likās, ka kurls palikšu - ļoti skaļš tas auto ir, salīdzinot ar e39
Pēc tā, kā tas uzņem apgriezienus, šķiet, ka virs tiem 3k rpm atvērsies pati elle
Šodien braucot pa šoseju garāku gabaliņu, likās, ka kurls palikšu - ļoti skaļš tas auto ir, salīdzinot ar e39
Pēc tā, kā tas uzņem apgriezienus, šķiet, ka virs tiem 3k rpm atvērsies pati elle
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Par pēdējo teikumu - arī salīdzinot ar E39?lawyer wrote: Šodien braucot pa šoseju garāku gabaliņu, likās, ka kurls palikšu - ļoti skaļš tas auto ir, salīdzinot ar e39
Pēc tā, kā tas uzņem apgriezienus, šķiet, ka virs tiem 3k rpm atvērsies pati elle
Ļoti smuki un akurāti viss
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Čotka. Patīkami redzēt akurāti saliktu projektauto! Malacis- tā turpināt!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Smuki, vienīgais jautājums, vai tieši šai auto šādas investīcijas bija jāgulda?
SAAB og900S Aero Convertible
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
ne nu, P S C šitā pateiktOra wrote:Smuki, vienīgais jautājums, vai tieši šai auto šādas investīcijas bija jāgulda?
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Hmmm, nezinu, ko Tu ar to domāji, bet manuprāt, tieši šāds auto bija ļoti labs izejmateriāls šādam projektam - laba virsbūve (rūsas maz), turklāt, viena no stingrākajām c900 virsbūvēm (stingrāks ir tikai 2d sedans), kā oriģināls nevienam nav interesants (pliks Somijas lauku variants). Ar tādu c900, kurš oriģināli būtu ko vērts (piemēram, T16 Aero kupeja vai Monte Carlo kabris), neko tādu nedarītuOra wrote:Smuki, vienīgais jautājums, vai tieši šai auto šādas investīcijas bija jāgulda?
KoreFun - protams, e39 taču arī ir tikai traktors, tas nekas, ka dižciltīgs un R6, tam gan ir milzīga priekšrocība RWD izskatā, bet ir arī milzīgs trūkums - 1820kg pašmasa, ko uzreiz var sajust ejot līkumā, bet visu cieņu BMW inženieriem, ka ir dabūjuši uztaisīt tādu mamutu ļoti labi vadāmu c900 tam gan tiks garām īzī, jo tas ņammā 98E, sver par kādiem 500-600kg mazāk,slēdzas manuāli un zs tam ir/būs vairāk
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Nu tagad vajag kādu video, kā iet!
Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition
Tagad brīvākos brīžos nedaudz pabakstāmies ap auto - šoreiz ieskrūvējām āķīšus bagāžnieka grīdas vākā,lai ar gumijām varētu kaut kādas mantas nostiprināt
Tāpat apgājām apkārt auto ar modru aci un apstrādājam rūsas punktus
Un nomainījām kapota emblēmu uz ko atbilstošāku
Tāpat apgājām apkārt auto ar modru aci un apstrādājam rūsas punktus
Un nomainījām kapota emblēmu uz ko atbilstošāku
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever