neslēdzās atpakaļgaita
neslēdzās atpakaļgaita
Sveiki, man te tāda štelle. SAABam 9-5, 2.0T, manuālā. Kad motors darbojas nevar iekabināt atpakaļgaitā, bet izslēdzot aizdedzi, var, un tad slēdzās ļoti labi.
Varbūt vēl kādam tā ir bijis, tas nav saistīts ar aidedzes atslēgu?
Varbūt vēl kādam tā ir bijis, tas nav saistīts ar aidedzes atslēgu?
Re:neslēdzās atpakaļgaita
To sviru, kas zem ātrumpārslēga bumbas, uz augšu velc? ;)jurris wrote:Sveiki, man te tāda štelle. SAABam 9-5, 2.0T, manuālā. Kad motors darbojas nevar iekabināt atpakaļgaitā, bet izslēdzot aizdedzi, var, un tad slēdzās ļoti labi.
Varbūt vēl kādam tā ir bijis, tas nav saistīts ar aidedzes atslēgu?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Nu nenormāli smieklīgi, būtu labāk pa tēmu runājis....
Re:neslēdzās atpakaļgaita
nav tā, ka pārāk strauji visu mēģini darīt? Ja normāli izgaida ar izspiestu sajūgu, kamēr nokrīt apgriezieni - problēmu nav!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Sorry :)jurris wrote:Nu nenormāli smieklīgi, būtu labāk pa tēmu runājis....
Galīgi nekā nevar ielikt vai arī liekas ar krakšķi?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Man Mazdai bij līdzīga problēma, bet pirms likšanas atpakaļgaitā vajadzēja uzgāzēt, uz lielākiem apgriezieniem viss baigi labi štepselējās, bez jebkādas aizķeres!
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Var arī mēģināt sajūgu vēlreiz piespiest un atlaist vai ielikt citā robā, palīdz.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Man arī, ja strauji "cērt" atpakaļgaitas robā ir tieksme likties caur "krakšķi", bet ja to dara ne pārāk strauji un pagaida kamēr apgriezieni nokrīt līdz tukšgaitas - nekādu problēmu.
Man liekas, tas viss dēļ pārāk biežas atpakaļgaitas izmantošanas - pie katras noslāpēšanas / atslēgas izņemšanas... :huh:
Man liekas, tas viss dēļ pārāk biežas atpakaļgaitas izmantošanas - pie katras noslāpēšanas / atslēgas izņemšanas... :huh:
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Var tur gāzēt vai negāzēt, likt lēnām, vai rallija režīmā,izspiest sajūgu 3 reizes, no tā nekas nemainās. Izslēdzam aizdedzes atslēgu un skaisti ieliekam atpakaļgaitā, pielaižam autiņu un braucam. Izņemt no ātruma nav problēmu arī pie rūcoša motora. Pie kam vaina parādijās pēkšņi.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:neslēdzās atpakaļgaita
... brauc vien uz kādu servisu. Dīvaini kautkā - saprastu vel ja "ietu pa zobiem" pie ielikšanas, bet no tevis var saprast, ka ir kā pret sienu kaut velc robā ar abām rokām...:blink:jurris wrote:Var tur gāzēt vai negāzēt, likt lēnām, vai rallija režīmā,izspiest sajūgu 3 reizes, no tā nekas nemainās. Izslēdzam aizdedzes atslēgu un skaisti ieliekam atpakaļgaitā, pielaižam autiņu un braucam. Izņemt no ātruma nav problēmu arī pie rūcoša motora. Pie kam vaina parādijās pēkšņi.
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Man arī itin bieži pie likšanas atpakaļ gaitā kaut kas nav riktīgi, velk uz krakšķi. Ja pirms tam bijis pirmā robā vai dajebkurā citā, tad ieslīd ideāli. Un tas notiek tik bieži, ka vienkārši tagad esmu jau iemanījies pirms atpakaļgaitas vienmēr iekabināt pirmajā un tad pakaļgaitā. Jā, un interesanti, ka tā gadās arī tad, ja auto ir stāvējis un pirms tam noparkots, pēdējo reizi to pašu pirmo robu izmantojot. Bet nē, iestartē, pa taisno liec atpakaļgaitu - gadās kraaaaakšss.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Tad drīzāk velk uz to, ka sajūga kurvim kāda atsperes lapa ir pa pieskari (vai arī kāds cits sajūga defekts) un disks pavisam nedaudz velk līdz (tik, cik lai piedotu primārajai vārpstai pastāvīgu rotāciju) un, par cik atpakaļgaitai nav sinhronizatoru, tad arī varētu būt šādi simptomi.jurris wrote:Var tur gāzēt vai negāzēt, likt lēnām, vai rallija režīmā,izspiest sajūgu 3 reizes, no tā nekas nemainās. Izslēdzam aizdedzes atslēgu un skaisti ieliekam atpakaļgaitā, pielaižam autiņu un braucam. Izņemt no ātruma nav problēmu arī pie rūcoša motora. Pie kam vaina parādijās pēkšņi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Pirmajam ātrumam ir sinhonozātori?
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Jā, bet skatoties tagad sīkāk, šķiet, ka arī atpakaļgaitai ir. Par cik ar kārbām neesmu nekad ķēpājies, tad arī zināšanas šai jomā ne visai. Bet mehānika jau vien ir - tātad viss ir loģiski izsmadzeņojams.jurris wrote:Pirmajam ātrumam ir sinhonozātori?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:neslēdzās atpakaļgaita
Piekrītu Arnijam
ja vari ieštepselet 1,2,3 utt arī pie ieslēgta motora tad aizdedzei šeit nav nekāda sakara ar apakaļgaitu, vairak izklausās pec kaut kada devēja vai mehānismam ir pienācis gals kas atbild par atpakaļgaitu, sajūgam tur arī nevajadzetu būt. Bet tas ir tikai pieņemums par cik no parsatam karbām jau labu laiku esmu atteicies
ja vari ieštepselet 1,2,3 utt arī pie ieslēgta motora tad aizdedzei šeit nav nekāda sakara ar apakaļgaitu, vairak izklausās pec kaut kada devēja vai mehānismam ir pienācis gals kas atbild par atpakaļgaitu, sajūgam tur arī nevajadzetu būt. Bet tas ir tikai pieņemums par cik no parsatam karbām jau labu laiku esmu atteicies