Sūknis ir tikai viens, tādēļ potenciāli problēma var slēpties arī jebkur posmā no sūkņa līdz bākaiandritis wrote:Nu, tāpat - slikti. Ar kārtīgu zāģēšanu. Un pat tagad, siltā, sausā garažā zem mājas, lec ar nelielu apdomāšanos. Jau ziemā man piezagās doma, ka visdrīzāk kaut kur rauj gaisu. Bet tas neatceļ jautājumu par kvēlsvecēm. Tās arī visdrīzāk nestrāda, jo spolīte spidometrā neiedegas. Tikai, jautājums, vai visas sveces beigtas, vai tikai viena, divas no tām, vai tomēr tām ir vēl arī vadības bloks, kas gļučī? Pirms pāris mēnešiem biju vienā servisā, bet tur kompis neko neesot rārdījis, kā vien pazeminātu degvielas spiedienu. Un tad vēl par to gaisu. Gaisu rauj tikai caur beigtām vakuuma caurulītēm? Vai vēl kādas iespējas?
Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Biju vienā dīzeļu speca garāžā. Šis saka, jāmaina turbīna, jo dūmo, spļauj eļļu, utt. Es nospriedu, labi - mainīšu. Bet kas ir pēc tam? Vai nav tā, ka būtu jātīra/jāizmazgā interkūlers, jāpārregulē kompis?
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Ja turbīna dzen eļļu, tad pēc turbīnas maiņas būtu stipri vēlams izmazgāt ne tikai IC, bet arī visas trubas un droseli.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Sen nav kvepinieki kautko te rakstijusi
Uzdoshu kartejos tehniski neizglitota cilveka jautajumus
Cik nu bus jedzigs price/perfomance, ja savam 2.2tid traktoram nomainitu/restauretu sprauslas? Ka tur isti ir ar to izpludes kolektoru? Ir jega vinu tirit? Cik tas aptuveni iesostu robu budgeta un vai tas dotu kadu jegu? Vai vienkarsi uzlikt miksto tam visam? Noskrejiens ir ap 350k km (uz odometra par 100k mazak) Nezinu, vai ir jega tam visam, uzturot gandriz 15 gadus vecu autinu, tapec jautaju oec padoma jums? Drizuma jamaina bus lielais dzineja spilvens, kas jau izmaksas ap 140€. Nu tad planoju kautko, kur vel var iztereties tam wagonam laikam jaatsak dzert, lai autinam nauda netiek
Uzdoshu kartejos tehniski neizglitota cilveka jautajumus
Cik nu bus jedzigs price/perfomance, ja savam 2.2tid traktoram nomainitu/restauretu sprauslas? Ka tur isti ir ar to izpludes kolektoru? Ir jega vinu tirit? Cik tas aptuveni iesostu robu budgeta un vai tas dotu kadu jegu? Vai vienkarsi uzlikt miksto tam visam? Noskrejiens ir ap 350k km (uz odometra par 100k mazak) Nezinu, vai ir jega tam visam, uzturot gandriz 15 gadus vecu autinu, tapec jautaju oec padoma jums? Drizuma jamaina bus lielais dzineja spilvens, kas jau izmaksas ap 140€. Nu tad planoju kautko, kur vel var iztereties tam wagonam laikam jaatsak dzert, lai autinam nauda netiek
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Man jau liekas, ka uz vasaru vajag riepās iepūst vasaras gaisu ar pļavu puķu smaržu, ja gribi ko jēdzīgu izdarīt!
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Līdz ar silta laika iestāšanos man ir laba un slikta ziņa.
Dīzelītim (9-5 Vector vagons ar 1.9TID un manuālo karbu) ir caura kondiškas caurule un salonā nav vēsuma, bet kā kompensācija tam ir vidējais degvielas patēriņš, kas nokrita no 6.0 l/100km uz 5.1 l/100km, brīžiem pat 5.0. Tas ir identiskas patēriņš kā sievas Peugeot 308 1.6HDI.
Ir arī cita lieta, kas mani sāk nomākt. Dažreiz aukstu iedarbinot liekas ka neiet visi cilindri. Vai tās būtu sprauslas? Kopš iegādes ir noripināti gandrīz 130K km.
Dīzelītim (9-5 Vector vagons ar 1.9TID un manuālo karbu) ir caura kondiškas caurule un salonā nav vēsuma, bet kā kompensācija tam ir vidējais degvielas patēriņš, kas nokrita no 6.0 l/100km uz 5.1 l/100km, brīžiem pat 5.0. Tas ir identiskas patēriņš kā sievas Peugeot 308 1.6HDI.
Ir arī cita lieta, kas mani sāk nomākt. Dažreiz aukstu iedarbinot liekas ka neiet visi cilindri. Vai tās būtu sprauslas? Kopš iegādes ir noripināti gandrīz 130K km.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Spriežot pēc LV ģeogrāfijas un fizikas likumiem, nevar tā būt, ka no kalna un pa vējam brauc gan no, gan uz Jūrmalu! Neko zem 7.4 neesmu redzējis uz 1.9 tarkšķa, mellus dūmus gan pakaļā nākas redzēt
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Atliek secināt, ka viens brauc, otrs pārvietojas. Bet 5 vidējais izklausās labi.. Tas ir tas pats vecais ikdienas maršruts? T.i., pie mājām ieliec kruīzā un pie darba izņem?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Man gan kaut kā turas zem 6(vidējais). Un kad iztīrīju ieplūdi, dūmi arī pazudaYukki wrote:Spriežot pēc LV ģeogrāfijas un fizikas likumiem, nevar tā būt, ka no kalna un pa vējam brauc gan no, gan uz Jūrmalu! Neko zem 7.4 neesmu redzējis uz 1.9 tarkšķa, mellus dūmus gan pakaļā nākas redzēt
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
7.4 l/100km pa šoseju priekš 1.9 TiD šķiet riktīgi daudz, tas ir par 1l vairāk kā bija manam traktoram riktīgi gāžot pa Norvēģijas fjordiem Pat bembim 7-7.5l/100km pa šoseju kompis rāda tikai tad kad agresīvi brauc riskējot uzrauties uz kāda fēna
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Maršruts Jūrmalas tālais gals Sloka (braucu gan pa apvedceļu, ga cauri) - Jūrmalas šoseja - Āgenskalna ģimnāzija - Lidosta - cauri Jūrmalai atpakaļ uz Sloku, gadās iebraukt arī Rīgas centrā.
Braucu visādi gan ar, gan bez kruīza. Ātrumu turu +5 km/h virs atļautā. Kompis videjo ātrumu rāda robežās no 48 - 51 km/h.
Absolūti vidējais patēriņš ir tie paši 6 l/100km. Patreizējo ciparu skaidroju ar kondiškas nestrādāšanu, bet ilgi tas jau nebūs, būs jāsaremontē.
Starp citu dīzeļa piedevu neesmu jau kādu pusgadu lietojis, bet vajadzētu.
Braucu visādi gan ar, gan bez kruīza. Ātrumu turu +5 km/h virs atļautā. Kompis videjo ātrumu rāda robežās no 48 - 51 km/h.
Absolūti vidējais patēriņš ir tie paši 6 l/100km. Patreizējo ciparu skaidroju ar kondiškas nestrādāšanu, bet ilgi tas jau nebūs, būs jāsaremontē.
Starp citu dīzeļa piedevu neesmu jau kādu pusgadu lietojis, bet vajadzētu.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Ap 50 kmh vidējais ir iespaidīgi. Es tādam savos maršrutos varu pietuvoties vien tad, ja šosejas posmus gāžu uz tiesību zaudēšanas robežas. Un vidējo patēriņu tas noteikti nesamazina.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Nu nav jau tik traki! Piemers-pedejais luksofors pirms shosejas, reseto nost skaititaju, tad tik mauc! Protams...ja dazhas dienas skaititsju nereseto, tad videjais atrums nokrit lidz kautkadiem padsmit km jo vins mulkis skaita ari kad stavedijs wrote:Ap 50 kmh vidējais ir iespaidīgi. Es tādam savos maršrutos varu pietuvoties vien tad, ja šosejas posmus gāžu uz tiesību zaudēšanas robežas. Un vidējo patēriņu tas noteikti nesamazina.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Es, ja mēru, tad no iekāpšanas auto pie darba līdz izkāpšanai mājās sētā. Nevis no Rīgas robežas līdz sava miesta robežai. Nu reizēm ir bijis tuvāk 50 kmh vidēji, bet tas ir vēlā vakarstundā, kad paveicas vai nu vispār ne reizi pa ceļam neapstāties, vai max vienu reizi uz ļoti īsu brīdi (Brīvības iela/gatve pilnā garumā uz zaļā viļņa).
Ja braucu pa otru pusi, t.i. caur Carnikavu, tad vidējo var dabūt kripatu lielāku, ņemot vērā, ka salīdzinoši garāks gabals pa šoseju, tad Jaunciema gatve, Viestura prospekts, taisns un tukšs Ganību dambis. Bet tāpat lielākais "ieguvums" sanāk uz atļautā ātruma pārsniegšanas rēķina.
Ja braucu pa otru pusi, t.i. caur Carnikavu, tad vidējo var dabūt kripatu lielāku, ņemot vērā, ka salīdzinoši garāks gabals pa šoseju, tad Jaunciema gatve, Viestura prospekts, taisns un tukšs Ganību dambis. Bet tāpat lielākais "ieguvums" sanāk uz atļautā ātruma pārsniegšanas rēķina.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Nevajag resetot pie pilsētas robežas! Resetot vajag uz katru uzpildi! Pielej bāku, nonullē un brauc līdz nākamai uzpildei! Tad arī redz īsto patēriņu un īsto vidējo ātrumu! Man vidējais ātrums no 16km/h ir uzkāpis līdz 31km/h jo esmu pasācis vairāk uz Jūrmalu vizināties! Ar visu to, ka uz Jūrmalas šosejas normāli iztīru rores, vairāk par 31km/h vidējais ātrums nekāpj!