GM gals...?
GM gals...?
Droši vien esat jau lasījuši par problēmām, kas skārušas GM un to, ka eksperti paredz, ka gadījumā, ja GM nesaņems no ASV valdības aizdevumu vairāku miljardu USD apmērā, tas kļūs maksātnespējīgs... GM jau ziņoja agrāk, ka vēlas pārdot Saab, bet tā arī laikam nekas vēl nav noticies... Reāli šobrīd Saab liktenis ir miglā tīts... Varbūt kādam ir vairāk info pieejams par šiem procesiem? Varbūt sanāks, ka drīz varēs teikt, ka mēs te visi reliktos pārvietojamies:blush:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:GM gals...?
Reti kura rūpnīca, tāpēc, ka koncerns ir uz bankrota robežas, ir izbeigusi eksistenci. Vai nu mainīsies īpašnieki, vai arī būs citi risinājumi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:GM gals...?
Kaut kur lasīju,ka volvo pakļūs zem bmw :) - ja arī saab, tad pavisam jauki B) :) B) . Mini,tas nāca tikai par labu :) ! Nu...,tas ir mans subjektīvais viedoklis.
Re:GM gals...?
Mans subjektīvais viedoklis par GM un SAAB...
Nezinu par Aero-X izmaksām, bet, manuprāt, vajadzēja momentā sākt viņu ražot... Varbūt minimāli modificēt un iemest kroplu otro rindu ar beņķiem, kur iepirkumu maisiņus samest...
Domāju, ka būtu sanācis spēcīgs konkurents pārējiem sportiskajiem ielas auto...
Ja vēl iznāktu feislifts 9-3 un 9-5 gan virsbūvei, gan rīku panelim... Domāju, ka SAAB būtu labi uzplaucis...
Bet kas ir izdarīts?
Izlaists briļļains 9-5, jaunais 9-3 arī nav nekas kardināli jauns... un vēl pāris nīkulīgi modeļi orientēti uz ASV tirgu... :S
Sliņķi un diedelnieki! :angry:
Nezinu par Aero-X izmaksām, bet, manuprāt, vajadzēja momentā sākt viņu ražot... Varbūt minimāli modificēt un iemest kroplu otro rindu ar beņķiem, kur iepirkumu maisiņus samest...
Domāju, ka būtu sanācis spēcīgs konkurents pārējiem sportiskajiem ielas auto...
Ja vēl iznāktu feislifts 9-3 un 9-5 gan virsbūvei, gan rīku panelim... Domāju, ka SAAB būtu labi uzplaucis...
Bet kas ir izdarīts?
Izlaists briļļains 9-5, jaunais 9-3 arī nav nekas kardināli jauns... un vēl pāris nīkulīgi modeļi orientēti uz ASV tirgu... :S
Sliņķi un diedelnieki! :angry:
Re:GM gals...?
iRAFAR... Lai ražotu Aero-x, ir vajadzīga jauna platforma, jo tas ir koncepts, tātad roku darbs. Tas nozīmē pamatīgas investīcijas rūpnīcas aprīkojumā. Tur arī visam pamatā ir aprēķini. Neviens neraus vaļā konvejeru, ja uz viņa netiks plānots saražot 7-ciparu skaitli! Lai vai cik pievilcīgs un kārdinošs neliktos Aero-x, viņš nekad nebūs masu produkts. Ja viņu saražotu tikai dažos desmitos tūkstošu, tad viņš būtu Ferrari cenā.
9-3 būs 6 gadi, bet 9-5 gan ir "aizsēdējies" Kas tur bij par jauno? 10, vai 11 gadā? Bet baidos, ka tas arī pabīdīsies uz nenoteiktu laiku, vai arī vispār netiks palaists, kamēr nebūs skaidrības ar pašu GM.
9-3 būs 6 gadi, bet 9-5 gan ir "aizsēdējies" Kas tur bij par jauno? 10, vai 11 gadā? Bet baidos, ka tas arī pabīdīsies uz nenoteiktu laiku, vai arī vispār netiks palaists, kamēr nebūs skaidrības ar pašu GM.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:GM gals...?
Bet Opel Insignia taču jau ir ražošanā (presē jau var lasīt pirmos tests-reportus, kuri it visumā cildinoši) - jaunajai 9-5 paaudzei bija jābūt uz tās pašas platformas...? Tādā gadījumā jau nevajadzētu īpaši tam jaunajam 9-5 kavēties...Arnijs wrote:iRAFAR... Lai ražotu Aero-x, ir vajadzīga jauna platforma, jo tas ir koncepts, tātad roku darbs. Tas nozīmē pamatīgas investīcijas rūpnīcas aprīkojumā. Tur arī visam pamatā ir aprēķini. Neviens neraus vaļā konvejeru, ja uz viņa netiks plānots saražot 7-ciparu skaitli! Lai vai cik pievilcīgs un kārdinošs neliktos Aero-x, viņš nekad nebūs masu produkts. Ja viņu saražotu tikai dažos desmitos tūkstošu, tad viņš būtu Ferrari cenā.
9-3 būs 6 gadi, bet 9-5 gan ir "aizsēdējies" Kas tur bij par jauno? 10, vai 11 gadā? Bet baidos, ka tas arī pabīdīsies uz nenoteiktu laiku, vai arī vispār netiks palaists, kamēr nebūs skaidrības ar pašu GM.
Vēl ir labs jautājums, kam tad Saab būs vajadzīgs, ja GM tiešām aiziet pa pieskari...?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:GM gals...?
Par Indiešu Tata neko neesi dzirdējis!?lawyer wrote:Bet Opel Insignia taču jau ir ražošanā (presē jau var lasīt pirmos tests-reportus, kuri it visumā cildinoši) - jaunajai 9-5 paaudzei bija jābūt uz tās pašas platformas...? Tādā gadījumā jau nevajadzētu īpaši tam jaunajam 9-5 kavēties...Arnijs wrote:iRAFAR... Lai ražotu Aero-x, ir vajadzīga jauna platforma, jo tas ir koncepts, tātad roku darbs. Tas nozīmē pamatīgas investīcijas rūpnīcas aprīkojumā. Tur arī visam pamatā ir aprēķini. Neviens neraus vaļā konvejeru, ja uz viņa netiks plānots saražot 7-ciparu skaitli! Lai vai cik pievilcīgs un kārdinošs neliktos Aero-x, viņš nekad nebūs masu produkts. Ja viņu saražotu tikai dažos desmitos tūkstošu, tad viņš būtu Ferrari cenā.
9-3 būs 6 gadi, bet 9-5 gan ir "aizsēdējies" Kas tur bij par jauno? 10, vai 11 gadā? Bet baidos, ka tas arī pabīdīsies uz nenoteiktu laiku, vai arī vispār netiks palaists, kamēr nebūs skaidrības ar pašu GM.
Vēl ir labs jautājums, kam tad Saab būs vajadzīgs, ja GM tiešām aiziet pa pieskari...?
Ilgu laiku Rover ar nevienam nebija vajadzīgs, bet š ku re ku atnāca Tuk-tuku ražotājs un nopirka Roveri! :)
Varu jau iedomāties jauno Tata Aero 9-5, vai piemēram ķīniešu Chery 9-5! :)Rezerves daļas uzreiz maksās tik pat cik pārējās ķīnas preces! :)
Re:GM gals...?
Kaut kāda roadsteru platforma jau ir...Arnijs wrote:iRAFAR... Lai ražotu Aero-x, ir vajadzīga jauna platforma, jo tas ir koncepts, tātad roku darbs. Tas nozīmē pamatīgas investīcijas rūpnīcas aprīkojumā. Tur arī visam pamatā ir aprēķini. Neviens neraus vaļā konvejeru, ja uz viņa netiks plānots saražot 7-ciparu skaitli! Lai vai cik pievilcīgs un kārdinošs neliktos Aero-x, viņš nekad nebūs masu produkts. Ja viņu saražotu tikai dažos desmitos tūkstošu, tad viņš būtu Ferrari cenā.
9-3 būs 6 gadi, bet 9-5 gan ir "aizsēdējies" Kas tur bij par jauno? 10, vai 11 gadā? Bet baidos, ka tas arī pabīdīsies uz nenoteiktu laiku, vai arī vispār netiks palaists, kamēr nebūs skaidrības ar pašu GM.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Kappa_platform
Manuprāt, vienīgais, kas traucē Aero-x kļūt par masu produktu ir jumta mehānisms... Jāatzīst, ka viena pamatīga oga zustu, ja tā nebūtu :)
Re:GM gals...?
Bija plānots to Aero-X būvēt uz apgraizītas Epsilon-II bāzes, jo viņš bija paredzēts- all wheel drive versijā.
Domāju šis arī paliks koncepta līmenī, vismaz pagaidām. Šobrīd esmu lasījis ziņu ka Zviedrijas valdība iespējams dos kaut kādu palīdzību ražotnēm savās mājās (SAABam un Volvo), jo ASV valdība kā galveno (pagaidām) iemeslu GM un Ford finansiālajai neatbalstīšanai min ražotnes ārpus ASV (respektīvi līdzekļi aiziet citas valsts ekonomikas uzturēšanai), piekam šīs ražotnes nes nenormālus zaudējumus.
Kas var nopirkt SAAB- tikai ne BMW ;), jo tam jau ir premium klases auto (tā sevi pozicionē SAAB 9-3 (3 sērija), 9-5 (5-sērija). Reālākie - ķīnieši, japāņi vai korejieši. Volvo savukārt iespējams nonāks TATA rokās, jo tie kādu brīdi atpakaļ no Ford jau atpirka Land Rover un vēl kaut ko. Protams spekulācijas ir iespējamas daudz un dažādas - nāks laiks nāks skaidrība;)
Domāju šis arī paliks koncepta līmenī, vismaz pagaidām. Šobrīd esmu lasījis ziņu ka Zviedrijas valdība iespējams dos kaut kādu palīdzību ražotnēm savās mājās (SAABam un Volvo), jo ASV valdība kā galveno (pagaidām) iemeslu GM un Ford finansiālajai neatbalstīšanai min ražotnes ārpus ASV (respektīvi līdzekļi aiziet citas valsts ekonomikas uzturēšanai), piekam šīs ražotnes nes nenormālus zaudējumus.
Kas var nopirkt SAAB- tikai ne BMW ;), jo tam jau ir premium klases auto (tā sevi pozicionē SAAB 9-3 (3 sērija), 9-5 (5-sērija). Reālākie - ķīnieši, japāņi vai korejieši. Volvo savukārt iespējams nonāks TATA rokās, jo tie kādu brīdi atpakaļ no Ford jau atpirka Land Rover un vēl kaut ko. Protams spekulācijas ir iespējamas daudz un dažādas - nāks laiks nāks skaidrība;)
Re:GM gals...?
Ir gana daudz cilvēku, kuriem patīk saab dizaina doma. Taču neapmierina kvalitāte-salona apdare, nav gana laba skaņas izolācija/pakojums u.c kaitinoši knifiņi,kurus potenciālais vācu atobuves piekritējs-būdams gana piekasīgs nevar neievērot.skirem wrote:Bija plānots to Aero-X būvēt uz apgraizītas Epsilon-II bāzes, jo viņš bija paredzēts- all wheel drive versijā.
Domāju šis arī paliks koncepta līmenī, vismaz pagaidām. Šobrīd esmu lasījis ziņu ka Zviedrijas valdība iespējams dos kaut kādu palīdzību ražotnēm savās mājās (SAABam un Volvo), jo ASV valdība kā galveno (pagaidām) iemeslu GM un Ford finansiālajai neatbalstīšanai min ražotnes ārpus ASV (respektīvi līdzekļi aiziet citas valsts ekonomikas uzturēšanai), piekam šīs ražotnes nes nenormālus zaudējumus.
Kas var nopirkt SAAB- tikai ne BMW ;), jo tam jau ir premium klases auto (tā sevi pozicionē SAAB 9-3 (3 sērija), 9-5 (5-sērija). Reālākie - ķīnieši, japāņi vai korejieši. Volvo savukārt iespējams nonāks TATA rokās, jo tie kādu brīdi atpakaļ no Ford jau atpirka Land Rover un vēl kaut ko. Protams spekulācijas ir iespējamas daudz un dažādas - nāks laiks nāks skaidrība;)
Tapēc minēju domu(cerību)par vāciešiem. Un,lai nogrābstās kam jānogrābstās, ja pie šprices nāks ķinieši,tad ne vien detaļas būs lētas,bet auto kopsummā.
p.s
esmu dzirdējis viedokli,ka saab's beidzās ar 9000k
p.s.s
bet tas viss ir zīlēšana kafijas biezumos...!kā būs, ja būs :side:
Re:GM gals...?
Gustavs... SAABs beidzās ar 900 OG 9k jau bij viena virsbūve ar Fiat Croma un Lancia Thema
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:GM gals...?
dzeki ta mos sametamies!?! :P
ja saab'u panems bmw es savejo taja pasa diena noslicinasu daugava... :S
ja saab'u panems bmw es savejo taja pasa diena noslicinasu daugava... :S
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:GM gals...?
Man uz tādu GM dziļi nospļauties! Sabojāja labu auto :angry:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:GM gals...?
Piekritu Malderam.Jasametas:)Manuprat jaunie SAABi izskatas pec visa ka,tikai ne SAAB.Visi razotaji viena katla,pec vienas sejas.Paskatas piem. uz jauno Volvo,tirais Ford Mondeo.Japani ari pec vienas shnites:(Butu jauki,ja pasaule butu kaut viens razotajs,SAAB,kas saglabajis savu,individualu uztveri par auto,ka tas bija "senos" laikos.Es protams apzinos,ka musdienas tas nav iespejams,bet pasapnot ir forsi:)
SAAB 9-3 SE 2002 stock 150hp
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:GM gals...?
Sametamies un ko?
Vajag biznesa plānu.. Es piedāvāju turpināt 9ooOG ražošanu, novērst atsevišķās nepilnības, kas caur 20 gadu pieredzi bijušas, bet vismaz saglabāt SAAB ideju.. Nenodot ne BMW, ne Opel (GM whatever), ne Austrumu tīkotājiem..
šodien teica, ka vajag Latvijai strukturālas pārmaiņas. To vismaz 70% Lavijas GDP ir fikcija, ko veido finansu starpniecība (fiansial intermidiation) utml. man nav jāatkarto. Domāju ka Latvijā skrūvēts SAAB nav sliktākā nominācija uz jauno nacionālo eksportpreci.
Vajag biznesa plānu.. Es piedāvāju turpināt 9ooOG ražošanu, novērst atsevišķās nepilnības, kas caur 20 gadu pieredzi bijušas, bet vismaz saglabāt SAAB ideju.. Nenodot ne BMW, ne Opel (GM whatever), ne Austrumu tīkotājiem..
šodien teica, ka vajag Latvijai strukturālas pārmaiņas. To vismaz 70% Lavijas GDP ir fikcija, ko veido finansu starpniecība (fiansial intermidiation) utml. man nav jāatkarto. Domāju ka Latvijā skrūvēts SAAB nav sliktākā nominācija uz jauno nacionālo eksportpreci.