OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Jā, to es arī gribētu zinātbugaboo wrote:Galīgi nav slikti
Ja nav noslēpums cik šis pakalpojums maksāja ?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
75 EUR
No sākuma šķita, ka "daudz", tad tagad domāju pilnībā pretēji, ka tas laiks, kas tiek veltīts auto nostiprināšai, pieslēgšanai, gāzēšanai, datu nolasīšanai, izskaidrošanai un izdrukām - ir tā vērts! Plus vēl noteikti jāierēķina stenda un aprīkojuma izmantošana. Piemēram chiptuning.lv stends remontējas un izbraukt nebija iespējas.
Vienojāmies, ka uz nākamo reizi būs atlaide
No sākuma šķita, ka "daudz", tad tagad domāju pilnībā pretēji, ka tas laiks, kas tiek veltīts auto nostiprināšai, pieslēgšanai, gāzēšanai, datu nolasīšanai, izskaidrošanai un izdrukām - ir tā vērts! Plus vēl noteikti jāierēķina stenda un aprīkojuma izmantošana. Piemēram chiptuning.lv stends remontējas un izbraukt nebija iespējas.
Vienojāmies, ka uz nākamo reizi būs atlaide
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Nu ko, jāskrienās?
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Atjaunosim un turpināsim topicu!
1) Tas ir noticis un mans TID ir no šodienas aprīkots ar niknajām 299 TTID sprauslām, kas ilgi sūri meklētas Latvijā, bet atrastas ārpus! Šodien pie Jonixa ieskrūvētas, piekodētas un kompis vēlreiz remapots orientējoši uz 210 ps, 450nm! Paldies dīzelistu guru - Andrim!
Iet labāk, bet vai pietiekoši, lai likt uz strīpas pret Jurģa čipoto TTID ar 215 ps/430 NM...būs jāpārbauda vēlreiz
2) Bremžu upgrade ir tuvākais solis, jo diski + kluči un suporti jau ir nopirkti:
Priekšā: 314mm
Aizmugurē: 292 mm
Atrast suportus bija mega grūti un LV viņu praktiski nav (Signum 3.0D)
Pirms likt virsū laikam labāk aizvest uz smilšstrūklu un pulverkrāsošanu. Kādā krāsā krāsot? Varbūt dzeltenus?
Un pāris fotosnapšoti ar iztaisnotiem izpūtējiem
1) Tas ir noticis un mans TID ir no šodienas aprīkots ar niknajām 299 TTID sprauslām, kas ilgi sūri meklētas Latvijā, bet atrastas ārpus! Šodien pie Jonixa ieskrūvētas, piekodētas un kompis vēlreiz remapots orientējoši uz 210 ps, 450nm! Paldies dīzelistu guru - Andrim!
Iet labāk, bet vai pietiekoši, lai likt uz strīpas pret Jurģa čipoto TTID ar 215 ps/430 NM...būs jāpārbauda vēlreiz
2) Bremžu upgrade ir tuvākais solis, jo diski + kluči un suporti jau ir nopirkti:
Priekšā: 314mm
Aizmugurē: 292 mm
Atrast suportus bija mega grūti un LV viņu praktiski nav (Signum 3.0D)
Pirms likt virsū laikam labāk aizvest uz smilšstrūklu un pulverkrāsošanu. Kādā krāsā krāsot? Varbūt dzeltenus?
Un pāris fotosnapšoti ar iztaisnotiem izpūtējiem
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Kādas tad Tev ir tagad bremzes aizmugurē? Vai tad nav "BB" (292)?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
No ārpuses - konča!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Subjektīvi, bet jebkura spilgta krāsa būs pokemons, kas vairāk piestāv japāņu auto.
Es sliektos uz grafīta toni.
Nebūs arī jāpucē tik bieži. Spilgti, noputējuši supporti izskatās pēc kakuča.
Es sliektos uz grafīta toni.
Nebūs arī jāpucē tik bieži. Spilgti, noputējuši supporti izskatās pēc kakuča.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Jāiepilina kāds darvas piliens ar - aizmugurējā VNZ šķība!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Mazs update
I uzlikti lielie suporti priekšā, jauni bremžu diski un kluči: priekšā 314 mm Trw, aizmugurē Oto Zimmermann 292mm.
Tagad tas dīzelis beidzot stājas un pedālis ir palicis cietāks uzreiz.
Ielikts gaisa paneļfiltrs, vai ir izmaiņas? Godīgi?Nejutu.
Kalpaciņi riteņu skrūvēm no Arteha arī dabūti.
Kā izrādās dīzeļiem arī var būt problēmas ar boostu, tādēl šis turbo vakuma vārsts arī nomainīts, detaļa dārga, bet tagad turbīna it kā iepūš asāk.
Pārtaisītas lower un upper grille. Tas aizņēma kaudzi laika, bet pašam patīk, briedīti arī ieliksim.
Uz pasūtijumu tiek taisīts un no Bulgārijas atnāks downpipe, liksim virsū un skatīsim kādu efektu tā truba dos
Ar jaudu domāju pagaidām būs gana, šobrīd bez DP jābūt ap 210 hp/450 nm. Ir plāns padomāt par vizuālo vēl.
I uzlikti lielie suporti priekšā, jauni bremžu diski un kluči: priekšā 314 mm Trw, aizmugurē Oto Zimmermann 292mm.
Tagad tas dīzelis beidzot stājas un pedālis ir palicis cietāks uzreiz.
Ielikts gaisa paneļfiltrs, vai ir izmaiņas? Godīgi?Nejutu.
Kalpaciņi riteņu skrūvēm no Arteha arī dabūti.
Kā izrādās dīzeļiem arī var būt problēmas ar boostu, tādēl šis turbo vakuma vārsts arī nomainīts, detaļa dārga, bet tagad turbīna it kā iepūš asāk.
Pārtaisītas lower un upper grille. Tas aizņēma kaudzi laika, bet pašam patīk, briedīti arī ieliksim.
Uz pasūtijumu tiek taisīts un no Bulgārijas atnāks downpipe, liksim virsū un skatīsim kādu efektu tā truba dos
Ar jaudu domāju pagaidām būs gana, šobrīd bez DP jābūt ap 210 hp/450 nm. Ir plāns padomāt par vizuālo vēl.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Nu malacitis! Domaju par par resti. Ka diez izskatitos hrometa? Kaut ka tuksa uz doto bridi izskatas. Varbut hirsch dzivnieks uzlabos situaciju
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Nauri: +1! Par šo nebiju aizdomājies.
Ir kādi konkrēti ieteikumi, ražotāji?
Ir kādi konkrēti ieteikumi, ražotāji?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Koni FSD+eibach pederes
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Nav mums nekādi mega labie ceļi, lai būtu vajadzība pēc sēdinātām atsperēm. Labi izskatītos arī sedināts un R19 BBS diski
Pašam bija H&R sēdinātās atsperes. Murgs tas bija. Pirmā lieta, ko nācās nomainīt auto. Pat ar stock atsperēm viggen zemie sliekšņi mehiem liek lamāties, lai dabūtu auto uz pacēlāja. Var nojaust kāda bija situācija ar sēdinātām
Priekš stock atsperēm B6 Sport Bilstein būs mega labi. Ja vēlies sēdināt, tad labākais price/performance būs Bilstein B12 kits, kas ir B8 Sprint + Eibach atspere.
Būtu arī svarīgi saprast vai priekš sēdinātām atsperēm izvēlies arī atbilstošus amortizatorus ar atbilstošu gājienu
Pašam bija H&R sēdinātās atsperes. Murgs tas bija. Pirmā lieta, ko nācās nomainīt auto. Pat ar stock atsperēm viggen zemie sliekšņi mehiem liek lamāties, lai dabūtu auto uz pacēlāja. Var nojaust kāda bija situācija ar sēdinātām
Priekš stock atsperēm B6 Sport Bilstein būs mega labi. Ja vēlies sēdināt, tad labākais price/performance būs Bilstein B12 kits, kas ir B8 Sprint + Eibach atspere.
Būtu arī svarīgi saprast vai priekš sēdinātām atsperēm izvēlies arī atbilstošus amortizatorus ar atbilstošu gājienu
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver