Moš noder - par MB servisu runājot - Uz Deglava ielas ir tāds MBest serviss, varu teikt tikai labākās atsauksmes, cenas pieņemamas, attieksme laba un ar kvalitāti problēmu arī nav bijis.maris wrote: Vai tev ir zināma kāda laba vieta kur to remontēt , jo es ar MB tādu neesmu atradis - vai nu kruti un slimi dārgi , vai arī pilnīgie šķūņi un viss tikai krieviski , līdz ar to visu nākās darīt pašam
Vajag ikdienas ģimenes auto!
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Man jau vispār kopā pēc būtības vēl ir veseli 4 SAABi
Bet nu labi, varam uztaisīt atsevišķu offtop par to, kā ir uzturēt vecu BMW dīzeli
Bet nu labi, varam uztaisīt atsevišķu offtop par to, kā ir uzturēt vecu BMW dīzeli
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Cik nu man pieredze ar BēeMwē bobiku, tad pašas detaļas ir dārgākas kā Saab, bet plīst retāk kā Saabam. Liels pluss ir tāds, ka daudz ko piedāvā čainīzeri.
Lielākās problēmas kas bijušas, tad izdila plastmasas zobrats, kas saslēdz pilnpiedziņu, Wess piedāvāja likt jaunu mezglu pa 1500eur, bet beigās sarunājām, ka apmetīs to zobratu uz otru pusi, kur zobi veseli un varēs vēl savus 300k nomaukt.
Lukturu čurātāja motors nobeidzās, Wess ielika pa 35eur, tas ar čakarējās, beigās Vilks ielika ķīnieti pa 7,5eur un tas strādā kā Dievs. Pie pirkšanas tika mainītas aizmugurējās atsperes pa 500eur. Un tad vēl vadītāja durvju loga mehānisms nomainīts uz čainīzeri. Nu un šoziem vēl nomainītas visas 6 kvēlsveces, jo strādāja tikai 1 no 6 un pie - 10 vairs neleca. Tas pa lielam arī viss.
Rīt braucam uz pirms TA apkopi, redzēs kas būs ritošajā pēc 2 gadu ekspluatācijas.
Lielākās problēmas kas bijušas, tad izdila plastmasas zobrats, kas saslēdz pilnpiedziņu, Wess piedāvāja likt jaunu mezglu pa 1500eur, bet beigās sarunājām, ka apmetīs to zobratu uz otru pusi, kur zobi veseli un varēs vēl savus 300k nomaukt.
Lukturu čurātāja motors nobeidzās, Wess ielika pa 35eur, tas ar čakarējās, beigās Vilks ielika ķīnieti pa 7,5eur un tas strādā kā Dievs. Pie pirkšanas tika mainītas aizmugurējās atsperes pa 500eur. Un tad vēl vadītāja durvju loga mehānisms nomainīts uz čainīzeri. Nu un šoziem vēl nomainītas visas 6 kvēlsveces, jo strādāja tikai 1 no 6 un pie - 10 vairs neleca. Tas pa lielam arī viss.
Rīt braucam uz pirms TA apkopi, redzēs kas būs ritošajā pēc 2 gadu ekspluatācijas.
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Paturpināšu topiku. Vai kādam ir pieredze ar Čevi Captiva? Jā, saprotu, ka no true čevi tur ir tikai bļemba, auto nāk no korejas GM divīzijas. Interesē salona ietilpība un bagāžnieka ietilpība, vai aizmugurē var izvietoties 3 cilvēki, uzturēšanas izmaksas, gaismas. Doma ir par pirmās paaudzes, kas gāja ar 2.0d. Pēc apskatiem daudzi saka, ka ietilpīgs salons un bagāžnieks, lai arī pēc teh. datiem nekas īpašs. Kāpēc Captiva - izmēri, cena, pietiekams aprīkojums, 7vietas, var droši atstāt jebkurā vietā un neuztraukties, ka pazudīs spoguļi, bamperi, fāras un pilnpiedziņas bloki (kā volvo XCxx gadījumā).
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Ja pareizi atceros, tad Edijam ir Chevijs. Pats vins shaja pasha topika mekleja ari lielu family vanandrejsb wrote:Paturpināšu topiku. Vai kādam ir pieredze ar Čevi Captiva? Jā, saprotu, ka no true čevi tur ir tikai bļemba, auto nāk no korejas GM divīzijas. Interesē salona ietilpība un bagāžnieka ietilpība, vai aizmugurē var izvietoties 3 cilvēki, uzturēšanas izmaksas, gaismas. Doma ir par pirmās paaudzes, kas gāja ar 2.0d. Pēc apskatiem daudzi saka, ka ietilpīgs salons un bagāžnieks, lai arī pēc teh. datiem nekas īpašs. Kāpēc Captiva - izmēri, cena, pietiekams aprīkojums, 7vietas, var droši atstāt jebkurā vietā un neuztraukties, ka pazudīs spoguļi, bamperi, fāras un pilnpiedziņas bloki (kā volvo XCxx gadījumā).
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Jā, man nav vērts dalīties ar pieredzi par Ševiju, jo manējais, lai arī jau GM paspārnē tapis un nav nosaucams par īstu amerikāni, tomēr tas ir jūtami amerikāniskāks par Captivu.
Bet par manu Ševiju - pagaidām esmu stāvā sajūsmā, savu funkciju pilda lieliski. Ietilpīgs, lēts, labi aprīkots, 7 vietas un aiz trešās rindas ielien nesalocīti bērnu rati, var atstāt jebkur kaut neaizslēgtu, utt.
Un korekcija - es sākotnēji meklēju kaut ko 7'vietīgu no SUV un wannabe džipu klases, ne vanu. Līdz minivenam nodzīvojos pilnīgi nejauši.. eksperimentālos nolūkos tā teikt. Un jāsaka, ka uz SUV'veidīgajiem vairs nestāv, ja runa ir par ģimenes pārvadāšanu pilnā sastāvā, tie SUV'i tādi paaugstināti universāļi vien ir un ar pārāko ietilpību neizceļas. Par septiņvietīgajiem jau esmu izteicies - ja trešā rinda jālieto diendienā, locot otrās rindas krēslu, tad tā ir baisākā ķēpa.
Bet par manu Ševiju - pagaidām esmu stāvā sajūsmā, savu funkciju pilda lieliski. Ietilpīgs, lēts, labi aprīkots, 7 vietas un aiz trešās rindas ielien nesalocīti bērnu rati, var atstāt jebkur kaut neaizslēgtu, utt.
Un korekcija - es sākotnēji meklēju kaut ko 7'vietīgu no SUV un wannabe džipu klases, ne vanu. Līdz minivenam nodzīvojos pilnīgi nejauši.. eksperimentālos nolūkos tā teikt. Un jāsaka, ka uz SUV'veidīgajiem vairs nestāv, ja runa ir par ģimenes pārvadāšanu pilnā sastāvā, tie SUV'i tādi paaugstināti universāļi vien ir un ar pārāko ietilpību neizceļas. Par septiņvietīgajiem jau esmu izteicies - ja trešā rinda jālieto diendienā, locot otrās rindas krēslu, tad tā ir baisākā ķēpa.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Kādu laiku braucu ar Captiva 2013 gada. Auto ir tiešām ietilpīgs! Bija arī trešā sēdekļu rinda, kas pilnībā ielokās grīdā! Visā visumā uzticams un praktisks auto. Bet katrai maizītei ir arī sava garoziņa. Līdz 100km/h pietiekami sprigans, bet pēc 100 neiet ne lūgdams. Rij suļķi neadekvāti daudz priekš tās performances ko viņš spēj dot. Un priekšas sēdeklis ir salīdzināms ar Rīgas trolejbusa sēdekli, nu man šķita gaužām neērts.andrejsb wrote:Paturpināšu topiku. Vai kādam ir pieredze ar Čevi Captiva? Jā, saprotu, ka no true čevi tur ir tikai bļemba, auto nāk no korejas GM divīzijas. Interesē salona ietilpība un bagāžnieka ietilpība, vai aizmugurē var izvietoties 3 cilvēki, uzturēšanas izmaksas, gaismas. Doma ir par pirmās paaudzes, kas gāja ar 2.0d. Pēc apskatiem daudzi saka, ka ietilpīgs salons un bagāžnieks, lai arī pēc teh. datiem nekas īpašs. Kāpēc Captiva - izmēri, cena, pietiekams aprīkojums, 7vietas, var droši atstāt jebkurā vietā un neuztraukties, ka pazudīs spoguļi, bamperi, fāras un pilnpiedziņas bloki (kā volvo XCxx gadījumā).
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Pamēģini izskatīt variantu par Crysler Grand Voyager. Es vēl ar veco modeli dabūju pabraukāt. Kolosāli! Ne tikai es, bet arī sīči vienmēr bija sajūsmā ar komfortu un ietilpībuandrejsb wrote:Paturpināšu topiku. Vai kādam ir pieredze ar Čevi Captiva? Jā, saprotu, ka no true čevi tur ir tikai bļemba, auto nāk no korejas GM divīzijas. Interesē salona ietilpība un bagāžnieka ietilpība, vai aizmugurē var izvietoties 3 cilvēki, uzturēšanas izmaksas, gaismas. Doma ir par pirmās paaudzes, kas gāja ar 2.0d. Pēc apskatiem daudzi saka, ka ietilpīgs salons un bagāžnieks, lai arī pēc teh. datiem nekas īpašs. Kāpēc Captiva - izmēri, cena, pietiekams aprīkojums, 7vietas, var droši atstāt jebkurā vietā un neuztraukties, ka pazudīs spoguļi, bamperi, fāras un pilnpiedziņas bloki (kā volvo XCxx gadījumā).
Kā piemērs - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dmoln.html
SAAB 9-5 AERO universāls, 2001 facelift, melns. Bez gāzes iekārtas.
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Dzirdēts, ka šis 2.8 dīzelis rij, kā elmo saka, neadekvāti daudz priekš sniegtās performances, plus pretīgi tarkšķ. Ne velti krietni izplatīgāks ir gazificēts 3.3 benzomotors.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Paldies kungi par ieteikumiem. Par CV un CGV man ir daudz info, esmu pavizinājies, gan ar īso (M/T 2.5d), gan ar garo variantu (A/T 2.8d). Par performanci, es pat teiktu, apbrīnojami labi priekš tiem nedaudzajiem lopiņiem. Arī 2.8d ar 4 robu A/T tīri lietojams, apetīte gan ir pamatīga, pilsētā mierīgi var ar 15 litriem rēķināties, kas nebūtu tas trakākais, jo nebraukāju nemaz tik daudz, lai tie pāris liekie litri man bojātu garastāvokli. Bet nu nepatīk man tas aparāts. Un gabarīti tādi ka par Rīgu mīcīties diez ko komfortabli nav. Un tā trešā rinda man nav vajadzīga ikdienā, bet tikai kā rezerves variants. Man vajag, lai kaut cik normāli izvietotos 5 cilvēki un liels bagāžnieks. Un kādu kripatu interasantāks par Zafira, Touran utt.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Tam gan es nepiekrītu, ja atvērsi ss.lv, benžas variants būs labi, ja viens no 5, ja skatās 2005 un uz augšu. Un tie 3.3 parasti ir visplikākie SE komlektācijas.edijs wrote:Ne velti krietni izplatīgāks ir gazificēts 3.3 benzomotors.
Feins variants būtu jaunais CT&C, ar 3,6 benžas dzinēju, bet cenas jau ir ~ 15kilo, tik daudz investēties negribas. Ā un vēl akmentiņš CGV dārziņā, kopš sāka ražot beņķus, kas ielokās grīdās, otrās un trešās rindas beņķi izskatās ļoti neerti. Teikšu godīgi, tādos ilglaicīgi braucis neesmu, bet izskatās ļoti neērti.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Apstiprini manis lasīto par ietilpību. Nu es cenšos braukt mierīgi, kad esmu ar ģimeni, performance rādītāji, līdz ar to nav tik būtiski, savukārt beņķus gan gribētos ērtus, lai arī nevaru teikt, ka iekš 9-5 justos ideāli ērti, kaut kas tur nav riktīgi ar vietu kājām, attālumu līdz stūrei, vai kaut ko tādu.elmo wrote:Kādu laiku braucu ar Captiva 2013 gada. Auto ir tiešām ietilpīgs! Bija arī trešā sēdekļu rinda, kas pilnībā ielokās grīdā! Visā visumā uzticams un praktisks auto. Bet katrai maizītei ir arī sava garoziņa. Līdz 100km/h pietiekami sprigans, bet pēc 100 neiet ne lūgdams. Rij suļķi neadekvāti daudz priekš tās performances ko viņš spēj dot. Un priekšas sēdeklis ir salīdzināms ar Rīgas trolejbusa sēdekli, nu man šķita gaužām neērts.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Vēl man, protams, patīk XC90, bet fāru un AWD bloku zagšanas epidēmija nevar teikt, ka iepriecina.
Hmm, kāds monstriņš, un nodoklis arī monstrīgs (541e). Bet nē, nevajag, pildīšanās ik pēc 300km utt.
Hmm, kāds monstriņš, un nodoklis arī monstrīgs (541e). Bet nē, nevajag, pildīšanās ik pēc 300km utt.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Kādu laiku atpakaļ vizinājos ar darba Grand Voyager 2.8 CRD AT, tika pirkts jauns, lūza uz nebēdu viss pēc kārtas (finanšu daļai bija acis kvadrātā par šī auto izmaksām), dzinējs drausmīgi tarkšķēja un priekšējais panelis nejauki vibrēja no tā, bet bija tiešām ietilpīgs - 6-7 cilvēki ērti varēja sasēsties un braukt tālu, piekares komforts arī uz goda
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Vajag ikdienas ģimenes auto!
Tas bija jau jaunais (kantainais) Grand Voyager?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008