Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ir kas zināms par šo ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dxidm.html
Draugs sev meklē traktoru
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dxidm.html
Draugs sev meklē traktoru
psss....
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nezinu vai tas ir raditajs, bet shis autins jau kopsh aprila eseska stavemsiem wrote:Ir kas zināms par šo ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dxidm.html
Draugs sev meklē traktoru
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Šķiet, ka pirms kādiem 2 mēnešiem bija 7.2. Tā jau izskatās labi aprīkots un stalts, bet tas alfamotors starp sābistiem nav pārāk augstā vērtē.emsiem wrote:Ar vienu un to pašu ciparu ?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja man būtu nepieciešams 9-3 dīzelis, tad šis būtu pirmais ko skatītos! Vienīgi pamēģini par tādu cenu, ar līdzvērtīgu nobraukumu un aprīkojumu, nopirkt 2008.g. SAAB Zviedrijā vai Vācijā. Domāju, tur vajag piemest klāt nobrauktos km... bet nu, kā jau teica, auto stāv placī ilgi un cena nokritusi. Jātestē, jāved uz Arteh.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ja to vispār ļaus...mrpinkeyes wrote:jāved uz Arteh.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vinam cena tiesam ir kritusi. Aprikojums ir loti labs. Man ir tiesi blakus ofiss, pusdienlaika varam kopa apskatit vismaz vizuali. Vaditaja benkim gan diezvai tadam jaizskatas pie 187 000
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Alfa, vismaz cik dzirdēts, un izbraukts ar viņu rāmīšu auto, tirgo vizuāli smukus auto ar maziem nobraukumiem, kas ļooooti reti ir īstie. Man C30 ex-īpašnieki pirka Alfā, salons un vizuālais konča, bet par motora stāvokli attiecībā pret odometra rādijumu varētu pastrīdēties, neliekas tik dzīvs, ka vajadzētu.
Bet, auto ir stingri, nav izļurkāti, bez graboņām un čīkstoņām. Diezvai kāds pirktu, ja rakstītu 250-300K noskrējienus.
Bet, auto ir stingri, nav izļurkāti, bez graboņām un čīkstoņām. Diezvai kāds pirktu, ja rakstītu 250-300K noskrējienus.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu pie maziem nobraukumiem var jau būt kādi nesmukumi ar avārijām.rzmzr wrote:Alfa, vismaz cik dzirdēts, un izbraukts ar viņu rāmīšu auto, tirgo vizuāli smukus auto ar maziem nobraukumiem, kas ļooooti reti ir īstie. Man C30 ex-īpašnieki pirka Alfā, salons un vizuālais konča, bet par motora stāvokli attiecībā pret odometra rādijumu varētu pastrīdēties, neliekas tik dzīvs, ka vajadzētu.
Bet, auto ir stingri, nav izļurkāti, bez graboņām un čīkstoņām. Diezvai kāds pirktu, ja rakstītu 250-300K noskrējienus.
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
https://www.youtube.com/watch?v=2J5Db146mJA
Apspriestā kinozvaigzne laikam pārcēlusies uz manu pusi,šovakar lepni uz treilera stāvēja pie mana veikala.
Apspriestā kinozvaigzne laikam pārcēlusies uz manu pusi,šovakar lepni uz treilera stāvēja pie mana veikala.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es nesaprotu ko te visi Latvijā uz to nobraukumu skatās un šausminās par 200K desmit gadīgām autiņiem. NU NAV NEVAR parasti BŪT MAZĀK 200K desmit gadīgai mašīnai no Vācijas (nu protams ka ir tādi, kas tur pensionāriem stāv garāžās, vai tikai pilsētās braukā, vai kā otras auto, un dažreiz vācieši tos auto pārdod, bet parasti, kāda mārutka pēc tos auto viņiem pārdot).pepsis wrote:Nu pie maziem nobraukumiem var jau būt kādi nesmukumi ar avārijām.rzmzr wrote:Alfa, vismaz cik dzirdēts, un izbraukts ar viņu rāmīšu auto, tirgo vizuāli smukus auto ar maziem nobraukumiem, kas ļooooti reti ir īstie. Man C30 ex-īpašnieki pirka Alfā, salons un vizuālais konča, bet par motora stāvokli attiecībā pret odometra rādijumu varētu pastrīdēties, neliekas tik dzīvs, ka vajadzētu.
Bet, auto ir stingri, nav izļurkāti, bez graboņām un čīkstoņām. Diezvai kāds pirktu, ja rakstītu 250-300K noskrējienus.
Un kas tur slikts ka vairāk pa 200k, 250k vai pat 300k. Ja autiņs tos 200K 80% ir noripojis pa bāni tas pat ir ļoti labi, motors smuki iestrādājis (kārtīga DE apkatka ). Jo tā nav mazā Latvija ar sliktajiem ceļiem, jo nu pēc pieredzes saku, labāk 300k no Vācijas, kā 200K Latvijā pirkts jauns.
Reāli manam 9-3 (nācis no Holandes) ir 9 gadi un kad pirku nobraukums bija 230k, saimnieks teica, ka ir tikai notīti 20k, bet nu vajadzēja paiet vismaz pus gadam un ~30k, kad es tam sāku kaut cik ticēt, jo nu tiešām braucu un priecājos pa stāvokli, gan hadenē (nu labi hadenes stāvoklis jau vairāk liecina par to kā saimnieks attiecies nevis cik km nobraukti), gan motorā, gan salonā. ( re es pat pa mazo tēvzemi braucot esmu pa pusgadu kādus ~25K noripojis. Ja neizbraucu no Rīgas, tad darbs, mājas, treniņi, un citi sīkumi ir kā min. 1,5-2K mēnesī, kas ir ~ 20K gadā, kas ir ~200K 10gados, un tas kā minimums tikai braukājot 10 gadus pa Rīgu, nerunājot pa Latviju, un kur nu vēl pa Vāczemi).
Manuprāt ticēt ka auto virs 10 gadiem ir zem 200k nobraukums no Vācijas ir tas pats kas ticēt prostitūtai pēc 9 aborta, ka viņa ir nevainīga.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Un gribi teikt, ka tādi auto nepastāv? Pastāv un pat salīdzinoši bieži. Mani pēdējie 3 (protams - neskaitot Latvijā pirktos pagaidu auto) ir bijuši ar 78tk, 131tk un 152tk noskrējieniem
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pastāv. Bet ne dīzeļi no Vācijas.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pastāv! Nopirku 2006.g. 9-5 Aero no Stokholmas ar 130k noskrējienu, bet auto arī attiecīgi maksāja! Skaidrs, ka 300k dīzelim pa nesālītu Vācijas bāni nebūs ne vainas, bet nu nevajag norādīt pārdodot 2x mazāku nobraukumu. Par to runa!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pastāv, bet nu tiešām ne dīzeļi no Vācijas.
Nu varbūt man tā ir tikai trauma, bet pēc visa kas ir piedzīvots auto tirgū, pat no paziņām (par sūda perikupiem pat nerunājot) ir jābūt ļoti lieliem pierādījumiem un argumentiem lai es ticētu auto nobraukuma. Pusei jau Vācijā viņš tiek nodzīts.
Man vispār ir radies iespaids, ka 100% tīri odometri Latvijā ir kādiem 5-15 % auto.
Labi nav jēga cepties pa to visu (parāvās man te kaut kādas jūtīgās stīgas ) Vnk. gribēju teikt, ka nav ko baidīties no milzīgiem nobraukumiem, ja auto tehniskais stāvoklis ir labs un auto patīk, tad jāņem. Ja iepriekšējais saimnieks ir pa auto rūpējies tad liels nobraukums var spēlēt pat par labu, t.i. ka nebūs pašam vēl pēc auto iegādes jāmaina kaut kādi lieli mezgli, kurus parasti jāmiana pie 100k, 200k vai 300k nobraukuma, jo tie parasti nav tie lētākie prieki (piemēram tie, kas ir nopirkuši 9-5 benzīnus itkā "top zustan" stāvoklī pa 1000-1500 eur gan jau to ļoti labi zina )
Nu varbūt man tā ir tikai trauma, bet pēc visa kas ir piedzīvots auto tirgū, pat no paziņām (par sūda perikupiem pat nerunājot) ir jābūt ļoti lieliem pierādījumiem un argumentiem lai es ticētu auto nobraukuma. Pusei jau Vācijā viņš tiek nodzīts.
Man vispār ir radies iespaids, ka 100% tīri odometri Latvijā ir kādiem 5-15 % auto.
Labi nav jēga cepties pa to visu (parāvās man te kaut kādas jūtīgās stīgas ) Vnk. gribēju teikt, ka nav ko baidīties no milzīgiem nobraukumiem, ja auto tehniskais stāvoklis ir labs un auto patīk, tad jāņem. Ja iepriekšējais saimnieks ir pa auto rūpējies tad liels nobraukums var spēlēt pat par labu, t.i. ka nebūs pašam vēl pēc auto iegādes jāmaina kaut kādi lieli mezgli, kurus parasti jāmiana pie 100k, 200k vai 300k nobraukuma, jo tie parasti nav tie lētākie prieki (piemēram tie, kas ir nopirkuši 9-5 benzīnus itkā "top zustan" stāvoklī pa 1000-1500 eur gan jau to ļoti labi zina )
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1