93 2.0T cilindrs
93 2.0T cilindrs
Sveiciens visiem!
Tātad manam 2003.g 93 2.0T sābam izskatās, ka nestrādā kāds cilindrs (motors raustās, skan kā dīzelis, nav jaudas, patēriņš kosmoss)..
Un rekur uzgāju šādu video - https://m.youtube.com/watch?v=ckWTEyH3xW4
Gandrīz gadu es lēju 98 benzīnu, un nesen pielēju 95 nedaudz pabraukāju un pēkšņi sāka raustīties un drebēt motors..
Kā jums liekās, tas tiešām varètu būt dēl zema oktānu skaitļa degvielā?
Tātad manam 2003.g 93 2.0T sābam izskatās, ka nestrādā kāds cilindrs (motors raustās, skan kā dīzelis, nav jaudas, patēriņš kosmoss)..
Un rekur uzgāju šādu video - https://m.youtube.com/watch?v=ckWTEyH3xW4
Gandrīz gadu es lēju 98 benzīnu, un nesen pielēju 95 nedaudz pabraukāju un pēkšņi sāka raustīties un drebēt motors..
Kā jums liekās, tas tiešām varètu būt dēl zema oktānu skaitļa degvielā?
Re: 93 2.0T cilindrs
Viss var būt! Tik pat labi sveces, DI kasete un citi brīnumi.
Un jā, ar 95to rij par 1,5 litriem uz simta vairāk.
Un jā, ar 95to rij par 1,5 litriem uz simta vairāk.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: 93 2.0T cilindrs
Šim kasete nav, ja tas ir SS/SC ar T8.elmo wrote:Viss var būt! Tik pat labi sveces, DI kasete un citi brīnumi.
Un jā, ar 95to rij par 1,5 litriem uz simta vairāk.
Check engine met ārā?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: 93 2.0T cilindrs
SS viņš ir. Un Check Engine jau bija pirms tam.. Dēļ kaut kāda apsildes elementa.tranquillo wrote:Šim kasete nav, ja tas ir SS/SC ar T8.elmo wrote:Viss var būt! Tik pat labi sveces, DI kasete un citi brīnumi.
Un jā, ar 95to rij par 1,5 litriem uz simta vairāk.
Check engine met ārā?
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: 93 2.0T cilindrs
Nu tad jāskatās kāda kļūda tiek izmesta... Internetā 100% neviens neko nepateiks, kā tikai izteikt minējumus.Kaso wrote:SS viņš ir. Un Check Engine jau bija pirms tam.. Dēļ kaut kāda apsildes elementa.tranquillo wrote:Šim kasete nav, ja tas ir SS/SC ar T8.elmo wrote:Viss var būt! Tik pat labi sveces, DI kasete un citi brīnumi.
Un jā, ar 95to rij par 1,5 litriem uz simta vairāk.
Check engine met ārā?
Darbība balstās trim lietām: skābekļa, degvielas un aizdedzes. Tālāk jau jāskatās .
Cilindrs arī grab?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: 93 2.0T cilindrs
Pats cilindrs itkā neliekas ka grab, vairāk motors pats lēkā..tranquillo wrote:Nu tad jāskatās kāda kļūda tiek izmesta... Internetā 100% neviens neko nepateiks, kā tikai izteikt minējumus.Kaso wrote:SS viņš ir. Un Check Engine jau bija pirms tam.. Dēļ kaut kāda apsildes elementa.tranquillo wrote:
Šim kasete nav, ja tas ir SS/SC ar T8.
Check engine met ārā?
Darbība balstās trim lietām: skābekļa, degvielas un aizdedzes. Tālāk jau jāskatās .
Cilindrs arī grab?
Un jā es jau precīzu minējumu arī negaidu, jāredz jau dzīvē protams..
Vairāk likās jocīgi par to degvielas maiņu, ka tas varētu ietekmēt darbību.
Elmo! Ja godīgi ir jūtams ka 95 pazūd ātrāk.. A varbūt mums Latvijā 95 benz. ir patiesībā zemāks un 98 varētu būt jau takā uz 95 pusi?
Re: 93 2.0T cilindrs
nu par šito es reāli nebrīnītos.Kaso wrote: A varbūt mums Latvijā 95 benz. ir patiesībā zemāks un 98 varētu būt jau takā uz 95 pusi?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: 93 2.0T cilindrs
Gluži ne par tēmu, bet runājot par degvielu, tīri pēc sajūtām, liekas, ka 95 un 98 mix's dod vislabāko atdevi, un vistīrāk-vieglāk strādā.
Ar 95 jūtās, ka nav top-enda, ar 98 dobjāk rūc, labāk smaržo un iet labāk nekā ar E95.
Par patēriņu, nu tur tīri process, no E98 var vairāk dabūt ārā, izmantojot to pašu degvielas daudzumu, ja auto ir spējīgs adaptēties tam, kas bākā (Principā, jebkurš turbomobīlis adaptēsies)
Tagad par tēmu: Noteikti aizved kādam parādīt, kur var nolasīt kļūdas. Misfairi notieikti ir saglabājušies, galvenais, aķi nost nevieno, lai nenodzēšas. Ja klepo visu laiku, no iedarbināšanas līdz izslēgšanai, tad tur notiekti ir lielāka problēma (nevis, piemēram, aizlietu sveču gadījumā, brīdi uz trijiem podiem, pēc tam atkal viss normāli).
Paskaties sveces, vai ir smukas. Ogļu melnas vai albīno-baltas nav labs rādītājs.
Ar 95 jūtās, ka nav top-enda, ar 98 dobjāk rūc, labāk smaržo un iet labāk nekā ar E95.
Par patēriņu, nu tur tīri process, no E98 var vairāk dabūt ārā, izmantojot to pašu degvielas daudzumu, ja auto ir spējīgs adaptēties tam, kas bākā (Principā, jebkurš turbomobīlis adaptēsies)
Tagad par tēmu: Noteikti aizved kādam parādīt, kur var nolasīt kļūdas. Misfairi notieikti ir saglabājušies, galvenais, aķi nost nevieno, lai nenodzēšas. Ja klepo visu laiku, no iedarbināšanas līdz izslēgšanai, tad tur notiekti ir lielāka problēma (nevis, piemēram, aizlietu sveču gadījumā, brīdi uz trijiem podiem, pēc tam atkal viss normāli).
Paskaties sveces, vai ir smukas. Ogļu melnas vai albīno-baltas nav labs rādītājs.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: 93 2.0T cilindrs
Tā vien sanāk, tīri izmaksu ziņā, lejot 98'o tas pats vien sanāk un izskatās, ka būs vien jāturpina!rzmzr wrote:Gluži ne par tēmu, bet runājot par degvielu, tīri pēc sajūtām, liekas, ka 95 un 98 mix's dod vislabāko atdevi, un vistīrāk-vieglāk strādā.
Ar 95 jūtās, ka nav top-enda, ar 98 dobjāk rūc, labāk smaržo un iet labāk nekā ar E95.
Par patēriņu, nu tur tīri process, no E98 var vairāk dabūt ārā, izmantojot to pašu degvielas daudzumu, ja auto ir spējīgs adaptēties tam, kas bākā (Principā, jebkurš turbomobīlis adaptēsies)
Tagad par tēmu: Noteikti aizved kādam parādīt, kur var nolasīt kļūdas. Misfairi notieikti ir saglabājušies, galvenais, aķi nost nevieno, lai nenodzēšas. Ja klepo visu laiku, no iedarbināšanas līdz izslēgšanai, tad tur notiekti ir lielāka problēma (nevis, piemēram, aizlietu sveču gadījumā, brīdi uz trijiem podiem, pēc tam atkal viss normāli).
Paskaties sveces, vai ir smukas. Ogļu melnas vai albīno-baltas nav labs rādītājs.
Un jā, jāved vien autiņš pie spečukiem, lai saved kārtībā.. Nav man tādu iemaņu
Re: 93 2.0T cilindrs
Tas jau izsenis praksē pārbaudīts, izmaksas ar 95 un 98 ir diezgan līdzīgas, pie tam ar 95 netiek izmantots pilns potenciāls. Īpaši izteikti patēriņa atšķirība vērojama uz čipšotiem braucamajiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: 93 2.0T cilindrs
Kā izskatās svece nestrādājošā cilindrā?
Joka pēc var pārmest spoles ar vietām.
nu un kompressiju varētu pamērīt.
Joka pēc var pārmest spoles ar vietām.
nu un kompressiju varētu pamērīt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 66
- Joined: Wed Nov 02, 2016 7:08 pm
Re: 93 2.0T cilindrs
Mans 3litru jau vismaz 5gadus tik ēd 92....murrā motors kā paēdis runcis....sveces nav mainitas 6gadi....nesen gan sāka klepot...tipa kā Tev cilindrs neiet....vainiga man viena DI kasete..spole...pārmetu spoli no otra griffina un murrā tālāk...Kaso wrote:Sveiciens visiem!
Tātad manam 2003.g 93 2.0T sābam izskatās, ka nestrādā kāds cilindrs (motors raustās, skan kā dīzelis, nav jaudas, patēriņš kosmoss)..
Un rekur uzgāju šādu video - https://m.youtube.com/watch?v=ckWTEyH3xW4
Gandrīz gadu es lēju 98 benzīnu, un nesen pielēju 95 nedaudz pabraukāju un pēkšņi sāka raustīties un drebēt motors..
Kā jums liekās, tas tiešām varètu būt dēl zema oktānu skaitļa degvielā?
Re: 93 2.0T cilindrs
95to benzīnu šķaida ar spirtu, bet 98 ir tīra manta. Turklāt es 95 neleju, jo uz bākas vāciņa man rakstīts 98.Henry wrote:nu par šito es reāli nebrīnītos.Kaso wrote: A varbūt mums Latvijā 95 benz. ir patiesībā zemāks un 98 varētu būt jau takā uz 95 pusi?
Turklāt praksē pierādījies, ka ar 98 var nobraukt vairāk, tāpēc 95 ir arī neizdevīgs, kaut maksā dažus santīmus litrā lētāk.
Re: 93 2.0T cilindrs
Un kā Tu domā.... No kā kasetes mirst?sandisgg33 wrote:....sveces nav mainitas 6gadi....nesen gan sāka klepot...tipa kā Tev cilindrs neiet....vainiga man viena DI kasete..spole...pārmetu spoli no otra griffina un murrā tālāk...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 93 2.0T cilindrs
wow! sveces 6 gadus nemainīt labais !