Tagad SaaB aizmuguri rotā Hirsch uzlīme, ir uzstādīts Hirsch style difuzors un dubultās trubas!
Tas īstenībā bija ilgi, nogurdinoši un pinķerīgi, jo iepriekš pieredzes ar bunduļu piemeklēšanu nebija. Skaidrs bija viens, ka trubām jābūt smukām, nekāda kolhoza, tāpēc tika izskatīti visi iespējamie varianti, bet visi nederēja, dēļ ierobežotās vietas, kur ievietot bunduļus. Trubas ieejai jābūt no iekšmalas stūra un izeja, tā lai trāpīt tieši iekšā pa vidu diffuzora caurumā. Bija zināmi izmēri - platums - max 40, garums līdz 45 cm. Budžets šim pasākumam jau tā tika sasniegts un pārsniegts ļoti ātri, jo viss maksā un ar to ir jarēķinās:
- Difuzors
- Krāsošana
- Izpūtēji
- Y pipe, pārejas, trubas, gumijas
- Darbs, metināšana, griešana, uzstādīšana.
- DPF un 2.katalizatora izgriešana un pēc tam arī ECU programmēšana
Pēc ilgiem meklējumiem pa LV kantoriem, sapratu, ka būs jānopauzē ar šo projekta daļu līdz vasarai. Paņēmu atvaļinājumu un aizbraucām uz Alūksni atpūsties un pilnīgi nejauši SS.LV meklētājā ierakstīju vienkārši “Alūksne” ar domu, ko interesantu pārdod Alūksnē?
Un uzpeldēja Alūksnes šrots, kur bija 2009g. Audi A6 3.0 TFSI jeb 290 zs, sazvanīju, izpūtēji IR un pietam lieliskā stāvoklī, braucu pakaļ, izmēru un esmu uz pakaļas, jo pēc sākotnējiem aprēķiniem tie DER. Riskēju, ņemu, čalis atdod pilnā garumā abus ar 2m trubām..
Uzgaļu izejas diam: 7.5-8 cm (ovālas formas)
Rīgā tiek sakopti korpusi, uzgaļi nopulēti ar slapjo smilšpapīru, vēlreiz nomēru platumus, garumus un rezervēju servisa apmeklējumu. Pēdējo Y pipe nopirku angārā Vagonu ielā, izrādās Rīgā tādu mantu pa adekvātu ciparu nav.
Sākām mēs plkst 12:00, finišējām 18:00.
Tiek apgraizīts bampers, iepriekš izlasīta instrukcija, jo sava ķīmija, kā uzlikt difuzoru ir un tas mums aizņēma 2h. Ir daudz jāpiegriež, jāuztaisa papildus caurumi vecā bampera korpusā un tas prasa lielu vērību. Tiek uzstādīts difs un secināts, ka ir ļoti ļoti labi un nekur kasjaku nav.
Tiek pielikti klāt vēlreiz bunduļi un tiek secināts, ka visu varēs uztaisīt, praktiski 1:1, jo izliekumi nav jāpārmetina, Y pipe der un pat banku stiprinājumu vietas, pēc Vilka uzlabojumiem atbilda kā no rūpnīcas. Tiek “pieaudzēts” papildus metāla gabals, lai nepārtaisot gala stiprinājumus visu var uzlikt.
Tiek uzlikts Y pipe, noregulēti izpūtēju attālumi difa caurumā un sametināts
Tiek noravēts viss gatavais izpūtējs un izgriezts katalizators un DPF. Viss smuki aizmetināts un pielikts atpakaļ, nokrāsojam un nopūšam ar pretrūsas grubuli.
Šķiļam klāt un saprotam, ka paveikts liels darbs, jo viss sanācis, kā ieplānots.
Izputēju bankas nebubina uz nerviem nekrīt, bet izskatās nesalīdzināmi labāk un 9-3 Aero dupša izskats tagad pienes ūdeni
Izgāzu pa šoseju, iet labāk, kvēpu nav, turba iegriežas visā diapazonā ātrāk un vieglāk, it sevisķi no zemajiem rpm.
Nākamnedēļ programmēju ārā DPF, pēc tam downpipe un visas pārējās izvirtības, tā lai tie Audi bunduļi rūktu vairāk, SaaBs lidotu ātrāk un ekonomiskāk…
300grami katiņa un ap 3kg DPF tika šovakar uzreiz pārdoti labākajam uzpircēja piedāvājumam, un dabūti 50 EUR, jo DPF esot “Tukšais” jeb gandrīz bezmetālu. Varbūt kāds dotu vairāk, bet negribējās gaidīt un vadāt to ķīmiju.
Jāsabildē pa dienu smukāk
Liels paldies Vilkam par acetonu, kombinezonu un tūningu