Izklausās, ka savā gaitā nemaz līdz Tolmetam neaizbrauks!lawyer wrote:Noteikti nē, mans 9-5 ir "party bomzis" ar standarta 2.0t + AT, turklāt vēl sapuvušām durvju apakšām
P.S. Tagad arī netirgojas
9-5
Re: 9-5
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
Re: 9-5
2000 g aero ! Kremkrasas salons , meh karba , kuzavs normals , sikiem vizualiem defektiem , nesmu apaksa lidis pedeja laika , nezinu ko sals sai ziema sadarijis , ieprieksejos 4 g turejas labi ! Par kedi nemaku teikt , esot pie manis nav mainita ! Nav vairs isti labs boosts , vai nu turbina gurst vai kas cits ! Noverojums , pie auksta starta izsit zilganus dumus , vai nu turbo, blivslegi , gredzeni ! Japamera kompresija tad var domat par gredzeniem ! Ikdiena pats braukaju , uz prieksu iet un briziem liekas ka nav nobraucams ! Garasho ella ! Salons vairs nav ka jauns , bet ja piepuce ir ok !
Re: 9-5
Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5
Tas man maz intresē kas tev izlauksās ! Tapēc ar ne..su kapeikas , jo labs aero maksās ap 3 k ! Protams ArTeh gan jau ka 3k salasitu , cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk , takā nelienu cita kabatā , bet kāds stipri pārmaksā , ar argumentu neviens cits jums kvalitatīvi nesalabos !Un ja arī 1,5 k tad kas tas ir !? Man to pašam nevajag jo remontu nauda tiek gūldīta pārējos 2 autiños ! Un Saabu netirgoju , ja kādam vajadzēs gan jau ka uzmeklēshofmaks wrote:Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk
Re: 9-5
Ir speciālas piedevas motoreļļai ar ko šito var ārstēt! Rumbulas plačos tikai tā notirgo sprāgušus zirgus! Testdraivu iztur, kā jaunais saimnieks nomaina eļļu, tā motoršādens.
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
Re: 9-5
Labi kompensatori INA 16x 24Eur = ~380EurWilsons wrote: cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk
Ķēdes komplekts ap 250Eur
Turbīnas remonts vidēji ap 400Eur
Vēl eļļa, filtri, blīves...
Izskatās, ka Jelgavā kāds ir pat gatavs piemaksāt, lai tikai dabūtu paskrūvēt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 9-5
Nezinu kas tev izklausās,bet ar 1tk labi ja pietiks salabot turbo un nomainīt ķēdi. Un tici man,ar to eļļas apetīte nezudīs. Un pietiks blatot - man vienalga cik mašīnās,vai ielasmeitās Tu tērē.Wilsons wrote:Tas man maz intresē kas tev izlauksās ! Tapēc ar ne..su kapeikas , jo labs aero maksās ap 3 k ! Protams ArTeh gan jau ka 3k salasitu , cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk , takā nelienu cita kabatā , bet kāds stipri pārmaksā , ar argumentu neviens cits jums kvalitatīvi nesalabos !Un ja arī 1,5 k tad kas tas ir !? Man to pašam nevajag jo remontu nauda tiek gūldīta pārējos 2 autiños ! Un Saabu netirgoju , ja kādam vajadzēs gan jau ka uzmeklēshofmaks wrote:Kompresijas mērīšana tev nedos verdiktu par gredzenu stāvokli. Izklausās,lai tas motors vēl labi kalpotu,nerītu eļļu,nedūmotu,tad jāieliek vismaz 1.5 tk
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-5
Ne nu kompensatorus var arī sabāzt no veca bmw jo šamejie der arī kaut kādiem bmw modeļiem ja skatās pielietojuma sadala
Ķēdei izsitis posmu, un saidzot .
Turbinai ķīniešu serdenis ar propeleriem , nebalansēts.
Ellu un filtru var nemainīt, jo tiko tak mainita
Tad jau sanāk
Ķēdei izsitis posmu, un saidzot .
Turbinai ķīniešu serdenis ar propeleriem , nebalansēts.
Ellu un filtru var nemainīt, jo tiko tak mainita
Tad jau sanāk
Re: 9-5
bija domats varstu gumijas ne kompensatori ! Turbinas rest ap 250 eurArnijs wrote:Labi kompensatori INA 16x 24Eur = ~380EurWilsons wrote: cik intresējos Jelgavā ķēdes maiņa , kompensatori , restaurēt turbīnu būs līdz 1 k ne vairāk
Ķēdes komplekts ap 250Eur
Turbīnas remonts vidēji ap 400Eur
Vēl eļļa, filtri, blīves...
Izskatās, ka Jelgavā kāds ir pat gatavs piemaksāt, lai tikai dabūtu paskrūvēt.
Re: 9-5
Es negribu nonivelēt jēdzienu "restaurācija", kas parasti saprotams ar detaļas vai mezgla atjaunošanu max. iespējamajā sākotnējā paskatā un kvalitātē. Pa 250Eur lielākais, kas sanāk -budžeta klases remonts ar turbīnas mūžu ~ 1 gadsWilsons wrote:Turbinas rest ap 250 eur
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629