The 9-3 SE. Project: Griff
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Man ir nepilnu gadu vecs Simons 2.5" cat back. Oktobrī to SAAB utilizēšu. Ja ir interese... Būs arī Aero salons kupejai. Vadītāja beņķis gan ļoti sūdīgs
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Es domāju kad japiesien ar dratiKoreFun wrote:Domā metināt? Vai tomēr 100% variants- piesiet ar drāti? ))
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
A tas Simons uz 9-5 2.3T der?tranquillo wrote:Man ir nepilnu gadu vecs Simons 2.5" cat back. Oktobrī to SAAB utilizēšu. Ja ir interese... Būs arī Aero salons kupejai. Vadītāja beņķis gan ļoti sūdīgs
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Daudz laimes Dzimšanas Dienā!
Tieši šodien (23.12) Griffam palika apaļie 18 gadi
Neliela dāvana arī sagādāta. Apdeiti sekos
Tieši šodien (23.12) Griffam palika apaļie 18 gadi
Neliela dāvana arī sagādāta. Apdeiti sekos
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Tad jau lielais apsveikums ar pilngadibu!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Liels paldies Jancim, par laicīgi piedāvātu Viggen sajūgu, ka arī palīdzību iegādē
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Maladzets, tagad būsi neapturams
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Es sāku pamazām domāt, ka tā īsā kārba man vairs nebūs vajadzīga, jāmeklē garo
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Jaliek no dīzeļa
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Galveno ta aizmirsu
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Sita uzreiz ir jāved uz turbomotors.lv uztaisīt par td04 t19
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nē, jāpatestē sajūtas T25 vs TD04 no sākuma. Tālāk jau redzēs
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Kas ir braucis ar t19 pie t15 vairs nekad neatgriežas.KoreFun wrote:Nē, jāpatestē sajūtas T25 vs TD04 no sākuma. Tālāk jau redzēs
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Garret būs mazāks turbo lag, bet arī švakāks top end.
19T salīdzinot ar 15T bedre ir vēl lielāka, tāpēc iespējams labāk iet uz 18T setupu.
Ja nemaldos, tad Mitsu turbo, kas nāca uz T7 nāca ar mazāku korpusu kā 9k Aero Mitsu turbīnām. Tām jau 19T būtu piemērotāks.
Konča jau būtu uztaisīt GT28 setupu
19T salīdzinot ar 15T bedre ir vēl lielāka, tāpēc iespējams labāk iet uz 18T setupu.
Ja nemaldos, tad Mitsu turbo, kas nāca uz T7 nāca ar mazāku korpusu kā 9k Aero Mitsu turbīnām. Tām jau 19T būtu piemērotāks.
Konča jau būtu uztaisīt GT28 setupu
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nez, nez, man tagad uz T25 pilns būsts (virs 1 bar) parādās pie 3+ k RPM. Kādi 3200, 3300, bet īsti neatceros. Liekas, ka ar stock 15t vajadzētu iegriezties pat biš ātrāk.