Offtop 2. daļa
Re: Offtop 2. daļa
Ne punktiņos un plaisas vien ir tā vaina, vislielākā bēda ir stikla nolietojuma it īpaši slotiņu darba zonā, tas stikls ir braucot pret sauli necauredzams . Tādēļ vilkatim arī nomainījās prieksas stikls.
Re: Offtop 2. daļa
Diezgan laikietilpīgs pasākums bet šrotos pa 40 jevro var atrast diezgan svaigus stiklus ... es paskatījos ko man tie stiklu kungi piedāvā pa 150 eiro... labāk braucu ar savu sabeigto ....
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Offtop 2. daļa
Ahā, tad stiklumeistars tas bija, pie kā savulaik Andrejsalā braucu mainīt behai stiklu. Biju tur ieskrējis, kantori vairs neatradu. Skatos webā, ka nedaudz mainījuši atrašanās vietu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Offtop 2. daļa
Ups, laikam Tev neatbildēju mailā piektdien, labošos publiski: mana pieredze ar 2 stikliem ir sekojoša:
-9-5 iespieda līmi, neatceros vai urba, bet viss labi, akmens iesistais caurums nekur tālāk neiet un cauri nelīst
-9000 es nobraukāju ar vertikālu plaisu visā garumā, kas rezultējās ar lupatās sapuvušu rāmi zem priekšējā loga. Stiklinieki atrada metinātāju, tas sačakarēja priekšējos skaļruņus, kautko sametināja, pēc pusgada logā atkal plaisa pa skaisto. Pats atradu metinātāju, grūti gāja, neviens tādu darbu negrib uzņemties, šie arī jaunu stiklu ielika, viss puslīdz OK, bet ar superturbo līmi tāpat dabūju padarboties sirsnīgi, lai aizziestu atlikušos caurumus.
Domāju, ka Tev jāsāk ar metinātāju, jo ja lokās bundža/loga brille, tad nekāda urbšana un pat jauns logs nebūs ilgtermiņa risinājums.
Cita starpā mazliet reklāmas: Auto izstādē Saint Gobain Autover stiklu izplatītājs blakus stendā izrādīja tehnoloģiju, kur iesistus caurumus un plaisas aizlīmēja ciet, kā nekas nebūtu bijis, izskatījās tiešām neticami, ka pēc tam nevarēja pat redzēt, kur bijis caurums. Es tagad noteikti meklētu caur viņiem,kuri kantori to dara profesionāli tsk urbj un līmē ar pareizajiem rīkiem, jo viņi paši laikam paši to nedara, tikai izplata produkciju
-9-5 iespieda līmi, neatceros vai urba, bet viss labi, akmens iesistais caurums nekur tālāk neiet un cauri nelīst
-9000 es nobraukāju ar vertikālu plaisu visā garumā, kas rezultējās ar lupatās sapuvušu rāmi zem priekšējā loga. Stiklinieki atrada metinātāju, tas sačakarēja priekšējos skaļruņus, kautko sametināja, pēc pusgada logā atkal plaisa pa skaisto. Pats atradu metinātāju, grūti gāja, neviens tādu darbu negrib uzņemties, šie arī jaunu stiklu ielika, viss puslīdz OK, bet ar superturbo līmi tāpat dabūju padarboties sirsnīgi, lai aizziestu atlikušos caurumus.
Domāju, ka Tev jāsāk ar metinātāju, jo ja lokās bundža/loga brille, tad nekāda urbšana un pat jauns logs nebūs ilgtermiņa risinājums.
Cita starpā mazliet reklāmas: Auto izstādē Saint Gobain Autover stiklu izplatītājs blakus stendā izrādīja tehnoloģiju, kur iesistus caurumus un plaisas aizlīmēja ciet, kā nekas nebūtu bijis, izskatījās tiešām neticami, ka pēc tam nevarēja pat redzēt, kur bijis caurums. Es tagad noteikti meklētu caur viņiem,kuri kantori to dara profesionāli tsk urbj un līmē ar pareizajiem rīkiem, jo viņi paši laikam paši to nedara, tikai izplata produkciju
Re: Offtop 2. daļa
Mana "krutā" Toyota ar tukšu bačoku... Nevaru pierast pie tā, ka nesignalizē par mašīnai svarīgām lietām... bet savukārt pīkst par viskautko un neatklāj par ko... Pieliešu mazliet tosolu, lai jau tiek...
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Offtop 2. daļa
Tā taču Toyota, tosola trūkums nekaitē! Es kapotu esmu atvēris 2x.pirmo reiz, lai nobildētu svaigu motortelpu, bet otro reizi, lai ielietu logu šķidrumu! Visādi citādi nav par ko sūdzēties!Smith wrote:Mana "krutā" Toyota ar tukšu bačoku... Nevaru pierast pie tā, ka nesignalizē par mašīnai svarīgām lietām... bet savukārt pīkst par viskautko un neatklāj par ko... Pieliešu mazliet tosolu, lai jau tiek...
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Offtop 2. daļa
Vispār jaunā Rav 4 patika. Paziņa kā nesen savu beidzot saņēma. Maksimāli aprīkots, bet nu cipars arī iespaidīgs (43k). Lielākais arguments, kāpēc tādu nepirkt ir iespēja nopirkt mazlietotu Lexus RX
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Offtop 2. daļa
Kursh pazaudeja 9-5 Wagonu (tumsha krasa)???!!! Metajas celja mala, uz Jurmalas shosejas, virziena no Rigas, kautkur 1km lidz iebrauksanai Jurmala.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Offtop 2. daļa
Nu ja ārā ir tumsa un auksts, visticamāk, ka klani nolocīja! Es spriežu tikai pēc personīgās pieredzes!
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Offtop 2. daļa
Braucot sorit garam, ari padomaju par toelmo wrote:Nu ja ārā ir tumsa un auksts, visticamāk, ka klani nolocīja! Es spriežu tikai pēc personīgās pieredzes!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Offtop 2. daļa
Nissanam tas pats ir.Smith wrote:Mana "krutā" Toyota ar tukšu bačoku... Nevaru pierast pie tā, ka nesignalizē par mašīnai svarīgām lietām... bet savukārt pīkst par viskautko un neatklāj par ko... Pieliešu mazliet tosolu, lai jau tiek...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Offtop 2. daļa
Smith, davai, apņemamies 2017.gadā atgriezties pie saabiem.Smith wrote:Mana "krutā" Toyota ar tukšu bačoku... Nevaru pierast pie tā, ka nesignalizē par mašīnai svarīgām lietām... bet savukārt pīkst par viskautko un neatklāj par ko... Pieliešu mazliet tosolu, lai jau tiek...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Offtop 2. daļa
Par RAV4 runājot - jaunais modelis galīgi nepatīk. Ja no ārpuses vēl kaut cik, tad salons ir vienkārši briesmīgs - cietā plastmasa, kā ar cirvi iztēsts. Nezinu, kā citi, bet ar 2 litru automāta kombināciju vēl arī rēc un neiet. Nepatīk man arī Toyotas jauno modeļu zilais salona apgaismojums. Hyundajam sakarīgāks.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Offtop 2. daļa
Jaunais iekšpusē ir tāds pats kā 2015 gada modelis! Un viduskonsole ir mīksta kā švamme. Par 2 litru benzīnu piekrītu, taisa troksni un neiet! Dīzelis vēl kaut cik kust, bet hibrīds jau ir raķete, salīdzinot ar pirmo.Gac wrote:Par RAV4 runājot - jaunais modelis galīgi nepatīk. Ja no ārpuses vēl kaut cik, tad salons ir vienkārši briesmīgs - cietā plastmasa, kā ar cirvi iztēsts. Nezinu, kā citi, bet ar 2 litru automāta kombināciju vēl arī rēc un neiet. Nepatīk man arī Toyotas jauno modeļu zilais salona apgaismojums. Hyundajam sakarīgāks.