I'll be back!!!
I'll be back!!!
http://www.saabplanet.com/saab-ab-retur ... -industry/
Ja šis ir taisnība, tas izskaidro, kāpēc SAAB neļāva izmantot ķīnīzeriem brenda vārdu. Īstenībā man jau bija tāda klusa aizdoma+cerība, ka tā varētu notikt.
Ja šis ir taisnība, tas izskaidro, kāpēc SAAB neļāva izmantot ķīnīzeriem brenda vārdu. Īstenībā man jau bija tāda klusa aizdoma+cerība, ka tā varētu notikt.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: I'll be back!!!
Kā reiz, nesen lasīju milzumdaudz info par Grippen lidmašīnām, un ka jaunajam modelim, kurš pavasarī tiks publiski atklāts, ir jauna veida radaru sistēma. Iespējams, ja aizies ar radaru sistēmas tirgošanu, redzēsim arī kādu jaunu SAAB'u.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: I'll be back!!!
Kaut kur lasīju, ka koncentrēsies uz militāro transportu.
Re: I'll be back!!!
poh, militārais, ne militārais. labs piemērs ir G klase un hammeri
neticu, ka nebūs zem kāda tupeles... bet nu labāk būtu zem VAG, nevis GM
pa lielam, ja atdzims auto rūpnīca, kā tāda, tad tas būs brīnums
neticu, ka nebūs zem kāda tupeles... bet nu labāk būtu zem VAG, nevis GM
pa lielam, ja atdzims auto rūpnīca, kā tāda, tad tas būs brīnums
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: I'll be back!!!
Man kaut kāds čujs par šito bija pēc tam, kad parādījas ziņa, ka ķīniešiem kategoriski tika aizliegts izmantot SAAB brenda vārdu. Jau toreiz domāju - vai tikai kāds neshēmo SAAB kā auto markas atdzimšanu kaut kādā veidolā...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: I'll be back!!!
Tur jau shemotaji paradijushies!Gac wrote:Man kaut kāds čujs par šito bija pēc tam, kad parādījas ziņa, ka ķīniešiem kategoriski tika aizliegts izmantot SAAB brenda vārdu. Jau toreiz domāju - vai tikai kāds neshēmo SAAB kā auto markas atdzimšanu kaut kādā veidolā...
Kautkad vel vasaras sakuma lasiju, ka SAAB ka tads nebus, bet bus NEVS, vairak ies uz to pusi, lai taisitu elektromobilus. Dizians un parejais bus vecais labais SAAB. Dzivosim redzesim. Ta jau protams forshi butu, ja atdzimtu jau savu treso reizi tas koncerns!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: I'll be back!!!
Būsim reāli, lai izstrādātu auto, ko var laist tirgū, vajag miljardus $ un SAAB AB to nevar un ilgi vēl nevarēs pacelt
Cita opcija ir licence no kāda cita ražotāja, bet vai tas ir vajadzīgs? Ka, piemēram, parādās kāds Ķīnā izstrādāts HuņJaņ vai Indijas Džamlumpurs ar SAAB logo?
Cita opcija ir licence no kāda cita ražotāja, bet vai tas ir vajadzīgs? Ka, piemēram, parādās kāds Ķīnā izstrādāts HuņJaņ vai Indijas Džamlumpurs ar SAAB logo?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: I'll be back!!!
Var jau būt ,ka tie plānojas kkādi kartingi ar radaru, armijas vajadzībām, nelielā skaitā ar saab logo , var jau skatīties arī ne tik grandiozos mērogos