Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Un pēctam uzliksim uz strīpas Tavējo TTID pret Čipotu TID
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
vot tas buutu interesantiOSC wrote:Un pēctam uzliksim uz strīpas Tavējo TTID pret Čipotu TID
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Ar ttid divreiz gadā sanāk saskarties limitēto performanci, 100% gadījumu vainīgs DPF. Kad jau uzmeties LP labāk neiesaku pašam mēģināt pa šoseju dedzināt, var sanākt kā man, kad plīsa interkūlera silikona caurule (oriģinālā maksā nieka 120eur).
Problēmas risku mazinu savienojot patīkamo ar lietderīgo, vismaz 2x mēnesī aizbraucot ciemos uz Latgali pie vecākiem.
Problēmas risku mazinu savienojot patīkamo ar lietderīgo, vismaz 2x mēnesī aizbraucot ciemos uz Latgali pie vecākiem.
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
vai tā ir taisnība, ka ar dīzeli var braukāties/mīcīties pa pilsētu un nesatraukties par DPF aizaugšanu, ja ik pa brīdim (piem reizi-divas dienā) ielaiž taho bultu redlainā? vai šajos brīžos DPF tīrās un tas ir pietiekami DPF neaizaugšanai? vai tomēr brauciens pa šoseju ir tik un tā neizbēgams, lai pareizi elpotu?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Cik nu info ir sagrābstīts pa dažādiem resursiem, filtram vajag sasniegt noteiktu temperatūru un noturēt to (turot attiecīgus motora apgriezienus vismaz 2.2-2.5k) konkrētu laiku (20-30min), lai tas izdegtu.Henry wrote: vai tomēr brauciens pa šoseju ir tik un tā neizbēgams, lai pareizi elpotu?
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Nu nezinu par šosejām, pēc Tech datiem man izdevās pirms stundas deģenerēties:P uz Krasta ielas neko ekstra īpašu nedarot, bija nepārliecinoša sajūta, ka zvērīgi smird:O
Limited P esot bijis no turbīnas pārspiediena..
Turpinam testēt Kvēpu Pasaules gaišās un tumšās puses!
Limited P esot bijis no turbīnas pārspiediena..
Turpinam testēt Kvēpu Pasaules gaišās un tumšās puses!
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Es saviem klientiem vismaz 2x gadā veicu regeneraciju caur kompi piespiedu kārtā. Ja viņš sak ka ir ok,tad nemaz nepalaiž procesu.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Man vienīgajam šķiet, ka kautkas ar dīzeļa tehnoloģiju ir salaists dēlī jau startā? Kāpēc lai 2x gadā būtu jābrauc uz servisu tīrīt izpūtējs? Tas ir stulbi, tam būtu jānotiek automātiski vai patiesībā nebūtu jārodas tādai vajadzībai vispār!hofmaks wrote:Es saviem klientiem vismaz 2x gadā veicu regeneraciju caur kompi piespiedu kārtā. Ja viņš sak ka ir ok,tad nemaz nepalaiž procesu.
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Viss ir atkarīgs no tava braukšanas stila, degvielas kādu lēj un eļļas. Es biju nobraucis gadu ar kvēpfiltru un man ar viņu nebija nekādas problēmas vispār. Ne reizi nevajadzēja taisīt piespied reģenerāciju. Kad amputēju viņu kopā ar egr, kvēpfiltra iekšas izskatijās ļoti labā stāvoklī, pat uz sekundi palika žēl ka izgriezu. Dīzelīm patīk kad tu viņu iegriež normāli līdz kādiem 4+ rpm, dudināt ar viņu 1.5-2rpm viņš tev ātri nobeigsies. Ja negribi čakarēties ar to, un negribi mainīt savas privičkas ja ilgu laiku biji braucis ar benzīnu, izgriež viņu ārā un vairs tev nebūs neko jādeģenerē. Šīs common rail vairs nav tas vecais labais no 90-iem gadiem vaga 1.9 tdi kuram var liet iekšā rapšu eļļu un pieliet kerosīnu un močīt.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Yukki, secinājums ir vienkāršs - pārāk modernu traktoru esi iegādājies
Manējam nekas nav jātīra, jo visus kvēpus tas izmet atmosfērā
Manējam nekas nav jātīra, jo visus kvēpus tas izmet atmosfērā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Bet atpakaļceļā atkal ieslēdza Limited edition režīmu un nogrieza jaudu.
Bet domāju, ka es to filtru varētu arī nemaz ārā negriezt, gan jau ar manas sievas braukšanas stilu tas deģenerēsies pats. Leju Neste D.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Kadu laiku neesmu te nevienu ar saviem jautajumiem nomocijis
Pie ka lai versos, ka ne pie tehniski zinoshajiem SAABistiem!?
Jautajums bus atkal par dzeseshanas shkidrumu (mana gadijuma antifrizu):
Kadu laiku pamocijos ar limena zushanu, ik pa laikam pirku pa 0,5l un leju klat pa bishkim, kamer nu jau gandriz menesi, limenis beidzot nezud! Tagad aizdomas rodas, ka nav kautkas ok, ja tas shkidrums (kurs pirmstam bija skaisti rozigs) tagad ir palicis nevisai smuka krasa (foto nebusu pielicis) krasa-tuvak gaisi brunam. Cik palasijos pa internetu, nav labi tas! Tatad-vai tas bus risinajums, ja visu to shkidrumu izlietu ara, iztiritu visas trubas un ielaistu ieksha, jaunu un skaidru antifriizu? Vai varbut, jus tagad mani nobaidisiet un teiksiet, ka drizuma gaidamas ziepes!? ar dzeseshanu un uzsilshanu ir viss chotka! Paris dienas atpakal, cik nu te bija tie aukstumi, kamer traktoru no sniega notiru, priekshejais stikls jau saka pamatigi atkust. Pechka ari uzsilt samera atri (nemot vera ka tas ir dizelis). Temperaturas raditajs ari augstak par 90 gradiem necelajs augsha. Principa viss ir itka OK!!! Vot tikai tas substances krasa, man neliek mieru
Ja nu gadijuma ir kadi padomi, rakstat te, vai droshi PM
Paldies jau ieprieks!
Pie ka lai versos, ka ne pie tehniski zinoshajiem SAABistiem!?
Jautajums bus atkal par dzeseshanas shkidrumu (mana gadijuma antifrizu):
Kadu laiku pamocijos ar limena zushanu, ik pa laikam pirku pa 0,5l un leju klat pa bishkim, kamer nu jau gandriz menesi, limenis beidzot nezud! Tagad aizdomas rodas, ka nav kautkas ok, ja tas shkidrums (kurs pirmstam bija skaisti rozigs) tagad ir palicis nevisai smuka krasa (foto nebusu pielicis) krasa-tuvak gaisi brunam. Cik palasijos pa internetu, nav labi tas! Tatad-vai tas bus risinajums, ja visu to shkidrumu izlietu ara, iztiritu visas trubas un ielaistu ieksha, jaunu un skaidru antifriizu? Vai varbut, jus tagad mani nobaidisiet un teiksiet, ka drizuma gaidamas ziepes!? ar dzeseshanu un uzsilshanu ir viss chotka! Paris dienas atpakal, cik nu te bija tie aukstumi, kamer traktoru no sniega notiru, priekshejais stikls jau saka pamatigi atkust. Pechka ari uzsilt samera atri (nemot vera ka tas ir dizelis). Temperaturas raditajs ari augstak par 90 gradiem necelajs augsha. Principa viss ir itka OK!!! Vot tikai tas substances krasa, man neliek mieru
Ja nu gadijuma ir kadi padomi, rakstat te, vai droshi PM
Paldies jau ieprieks!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tas izskatās pēc eļļas dzesēšanas šķidrumā. Tā grūti teorētiski pateikt, bet šķiet, ka iemeslu/vietu, kur eļļa var ieplūst dzeses sistēmā, nav maz Jādodas vien būs uz servisu
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Bija tada aizdoma. Bet shkidrums nav ellains. Pirmais, laikam ko vajadzetu izdarit-izliet to visu suslu veco ara un iztirit visu sistemu, pectam ieliet svaigu antifrizu ieksha...skatities kas notiks atkal. Nobaudiju pie viena ari ellu (limeni un substanci) tur ari viss OK. Nu ir protams ta ella melna, bet normala stavokli (ne shkidra ne punkaina)lawyer wrote:Tas izskatās pēc eļļas dzesēšanas šķidrumā. Tā grūti teorētiski pateikt, bet šķiet, ka iemeslu/vietu, kur eļļa var ieplūst dzeses sistēmā, nav maz Jādodas vien būs uz servisu
Paradijas tas, kad vasara, pamaniju, ka bachoka, var teikt ir sauss lejot pakapeniski klat, kamer limeni dabuju gatavu, paradijas ari cita krasa.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Sievas tīselis ir salabots. Paskatoties, cik tas auto ir izmaksājis kopš pirkšanas, tam turpmākos 100 000km vajadzētu noiet bez eļļas maiņām, lai mēs varētu teikt, ka dīzelis rullē
1.cik ātri ir jāuzsilst dīzeļa motoram (lasi salonam) braucot?
Ir uzliktas 220V salona un motora apsildes, bet līdz to izmēģināšanai es gribu saprast, cik ir "priekš dīzeļa normāli", ja papildapsildes neizmanto un vai dīzelim pēc definīcijas jāsilst ilgāk? Kāpēc traktoristus tā apbižo?
2.vai kāds ir mēģinājis ielikt sēdekļa apsildi iekš 9-3, kur tā agrāk nav bijusi? Vai nav tā, ka tur tikai pogas jāpievieno pie esošajiem vadiem un sēdeklī spirāle no donora jāiemet?
1.cik ātri ir jāuzsilst dīzeļa motoram (lasi salonam) braucot?
Ir uzliktas 220V salona un motora apsildes, bet līdz to izmēģināšanai es gribu saprast, cik ir "priekš dīzeļa normāli", ja papildapsildes neizmanto un vai dīzelim pēc definīcijas jāsilst ilgāk? Kāpēc traktoristus tā apbižo?
2.vai kāds ir mēģinājis ielikt sēdekļa apsildi iekš 9-3, kur tā agrāk nav bijusi? Vai nav tā, ka tur tikai pogas jāpievieno pie esošajiem vadiem un sēdeklī spirāle no donora jāiemet?