Īstās riepu īpašības tāpat var novērtēt tikai trasē. Līdz tam visiem liekas, ka viņu izvēle ir optimāla un riepām nav ne vainas (kas pa lielam tā arī ir, jo vēlmes un kritēriji mums ir dažādi) Un to niansēto atšķirību sāc sajust tikai tad, kad esi pamēģinājis kādus 10-15 atšķirīgus ražotājus. Jā protams - Ķīnas riepas ir ievērojami progresējušas, tomēr tās sīko nianšu priekšrocības paliek eiropiešiem.Pavils S wrote:Jā, ražo Ķīnā, tikai Yokohamas cena ir eiropiska, salīdzinot ar manis minētām riepām. Tas ir, es labāk izvēlēšos budžeta klases Rovelo, vai Sailum (tas pats nokopēts protektors no Notd Frost) gabalā par 50 €, pretstatā Yokohamai par 120€. Un varat ticēt, ka tie vairs nav tie ķīnieši, kurus vēl 10 gadus atpakaļ vēl lāgā par riepām nosaukt nevarēja, pat nobalansēt jēgā nevarēja.Arnijs wrote:Pēc parametriem man imponē Soft Frosti. Pēc cenas - visa Ķīna
Ziemas riepas
Re: Ziemas riepas
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Ziemas riepas
Arnim noteikti lielāka pieredze trasē , bet no savas ielas pieredzes un arī internetā atrastiem vācu testiem - ķīnas riepas ir Ok kamēr jaunas , bet tiko tās padilst tā ir pilnīgs p... , jo normāliem brendiem to saķeri dod ne tikai protektors bet arī gumijas sastāvs , bet lētie nokopē labu protektoru a gumija ir pilnīgs sūds Tas , starp citu , attiecās arī uz vasaras riepām
Re: Ziemas riepas
Iespējams, ka taisnība. Vairāk par "ķīniešiem" varēšu spriest otrajā sezonā, cerams arī trešajāmaris wrote:Arnim noteikti lielāka pieredze trasē , bet no savas ielas pieredzes un arī internetā atrastiem vācu testiem - ķīnas riepas ir Ok kamēr jaunas , bet tiko tās padilst tā ir pilnīgs p... , jo normāliem brendiem to saķeri dod ne tikai protektors bet arī gumijas sastāvs , bet lētie nokopē labu protektoru a gumija ir pilnīgs sūds Tas , starp citu , attiecās arī uz vasaras riepām
Pēdējos 8 gadus, ik gadu, manam darba auto liek tikai Premium riepas, pie tam dažādus brendus, ir ar ko salīdzināt. Patīkami, ka darba devējs rūpējas par manu drošību.
Bet manam auto pilnīgi pietiek ar "ķīnieti".
Vēl interesants fakts, par kuru es esmu nedauz izbrīnā. Mani kaimiņi ir uzlikuši krievu riepas (kaut kādas jaunās par zemu cenu) un ir neizsakāmi priecīgi, vēl piebilda, ka pārdevējs nespēj atkauties no pirk gribošiem
Lai vai kā, bet lai katram labi un droši ripo
SAAB 9-5 AERO universāls, 2001 facelift, melns. Bez gāzes iekārtas.
Re: Ziemas riepas
Varu padalīties savā pieredzē un apsvērumos.
1) Brendīgās riepas - kvalitāte laba, cena - slikta. Es skatos no tādas prizmas, ka ja brendīgā riepa ir apmēram 2x dārgāka, tad viņa tomēr nav arī 2x labāka uz ceļa. Var būt par procentiem 10-20% labāka. Un reizēm nemaz nav labāka. Tātad, kvalitātes/cenas attiecība ir par labu nebrendīgajām.
2) Agrāk biju brendīgo piekritējs. Pēdējos 3 gadus ir provētas visādas Antares, Lasa, Sailun, utt. Nevienu no šiem pirkumiem nenožēloju. Šīs riepas jaunas var nopirkt lētāk, nekā mazlietotas (lasīt, jau pacietas) brendīgās.
3) Šogad SUVam uzliku R18 Sailun šipenes. Mazlietotas, tagad būs 2. sezona. Ar 9mm atlikumu un joprojām mīksta gumija. Ļoti ļoti ok. Un neticami klusas, pat ar visām radzēm. Tā, ka vismaz Sailun stāv pāri mītam, ka ķīniešu ''lētās'' riepas ir labas tikai pirmo gadu.
...Ok, ''trases'' apstākļi SUVam ir citi. Man ir grūti spriest par apzinātām un neapzinātām sānslīdēm, taču vnk uz ceļa, kā arī bezceļa, rāpjoties pa kalniem, lejām un kupenām - neko vairāk nevajag.
1) Brendīgās riepas - kvalitāte laba, cena - slikta. Es skatos no tādas prizmas, ka ja brendīgā riepa ir apmēram 2x dārgāka, tad viņa tomēr nav arī 2x labāka uz ceļa. Var būt par procentiem 10-20% labāka. Un reizēm nemaz nav labāka. Tātad, kvalitātes/cenas attiecība ir par labu nebrendīgajām.
2) Agrāk biju brendīgo piekritējs. Pēdējos 3 gadus ir provētas visādas Antares, Lasa, Sailun, utt. Nevienu no šiem pirkumiem nenožēloju. Šīs riepas jaunas var nopirkt lētāk, nekā mazlietotas (lasīt, jau pacietas) brendīgās.
3) Šogad SUVam uzliku R18 Sailun šipenes. Mazlietotas, tagad būs 2. sezona. Ar 9mm atlikumu un joprojām mīksta gumija. Ļoti ļoti ok. Un neticami klusas, pat ar visām radzēm. Tā, ka vismaz Sailun stāv pāri mītam, ka ķīniešu ''lētās'' riepas ir labas tikai pirmo gadu.
...Ok, ''trases'' apstākļi SUVam ir citi. Man ir grūti spriest par apzinātām un neapzinātām sānslīdēm, taču vnk uz ceļa, kā arī bezceļa, rāpjoties pa kalniem, lejām un kupenām - neko vairāk nevajag.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Ziemas riepas
Interesanti, kā ar tiem ķīniešiem bremzējas uz ledus, sniega, sniega/dubļu šļurā - tur visu (būs auto apskādēts vai nebūs) var izšķirt dažu metru atšķirība bremzēšanas ceļā. Un vai ar tām var forsēt špūres uz šosejas pie 100-120 km/h
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ziemas riepas
Noperc un pamejginilawyer wrote:Interesanti, kā ar tiem ķīniešiem bremzējas uz ledus, sniega, sniega/dubļu šļurā - tur visu (būs auto apskādēts vai nebūs) var izšķirt dažu metru atšķirība bremzēšanas ceļā. Un vai ar tām var forsēt špūres uz šosejas pie 100-120 km/h
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Ziemas riepas
Nav nekadu problemu! Prieks pilsetas/shosejas pilnigi pietiek. Pagadijas paris reizes, ka vajadzeja reskacha bremzet. Mazliet pashljuc jau protams, bet apstaties paspejulawyer wrote:Interesanti, kā ar tiem ķīniešiem bremzējas uz ledus, sniega, sniega/dubļu šļurā - tur visu (būs auto apskādēts vai nebūs) var izšķirt dažu metru atšķirība bremzēšanas ceļā. Un vai ar tām var forsēt špūres uz šosejas pie 100-120 km/h
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Ziemas riepas
Personīgi esmu izmēģinājus tik pāris brendus(Dunlop, GoodYear, Michelin, Yokohama, Bridgestone) uz ziemas riepām.
Secinu ka:
1. Ka jaunas ļoti atškiras no lietotām, jo riepas nodilums nav proporcionāls tās ipašībām. Piemēram ja riepa nodilst par 20%, tad tās ipašības samazinas par kādiem 30% vai vairāk.
2. Ja ziemā pāriet no 16" uz 15" tad par cenām vispār nav jāiespringst, jo testa top 3 var dabūt sākot no 40-60 euro gab. un ar tām var mizot 1-3 sezonas un pēc tam vēl var labi pārdot, jo pircēju netrūkst, pie nosacījuma, ka ir brenda riepa.
Secinu ka:
1. Ka jaunas ļoti atškiras no lietotām, jo riepas nodilums nav proporcionāls tās ipašībām. Piemēram ja riepa nodilst par 20%, tad tās ipašības samazinas par kādiem 30% vai vairāk.
2. Ja ziemā pāriet no 16" uz 15" tad par cenām vispār nav jāiespringst, jo testa top 3 var dabūt sākot no 40-60 euro gab. un ar tām var mizot 1-3 sezonas un pēc tam vēl var labi pārdot, jo pircēju netrūkst, pie nosacījuma, ka ir brenda riepa.
Re: Ziemas riepas
Ni, ni, eksperimentējiet jūs, es ziemai izvēlos zināmu preciVilcins wrote:Noperc un pamejginilawyer wrote:Interesanti, kā ar tiem ķīniešiem bremzējas uz ledus, sniega, sniega/dubļu šļurā - tur visu (būs auto apskādēts vai nebūs) var izšķirt dažu metru atšķirība bremzēšanas ceļā. Un vai ar tām var forsēt špūres uz šosejas pie 100-120 km/h
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ziemas riepas
Nav ko eksperimentēt, brenda riepas ari ir ražotas visādas valstīs, Indonēzija, Taivānā, Malaizija, piemēram tie paši hankuki. Tagad vēl no Krievijas ir ienākušas kautkads brands, nu jau zinu 3 peronas kuri ir uzlikusi, un nesūdzas, cenas ziņā pat dārgākas ka sailuniem
Un man nav jegas pirkt pa entajiem simtiem čības , kuras līdz pavasarim būs plikas tā vai tā.
Nezinu, nejūtu nekādu diskomfortu braucot as sasipotiem sailuniem. Uzvedas kā pienākas.
Un man nav jegas pirkt pa entajiem simtiem čības , kuras līdz pavasarim būs plikas tā vai tā.
Nezinu, nejūtu nekādu diskomfortu braucot as sasipotiem sailuniem. Uzvedas kā pienākas.
Re: Ziemas riepas
Vasarā tagad braucu tikai ar ķīniešiem, poļiem vai nu kam tur cena labāka. Ziemai cenšos vēl turēties pie atzītiem bremdiem, bet skatos ka ķīnieši jau ir ļoti pievilkuši klāt dārgajiem bremdiem kvalitātes ziņā.
Re: Ziemas riepas
Es vispār maucu ar atjaunotiem Masteriem. Nav ne vainas-jau 5 sezona būs un vīlies neesmu.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ziemas riepas
Ja ir svaigs gads un protektors kādi 8mm un salda cena, kāpēc gan ne.
Bet ja uz visām 4 piemetot kādus eur 40 var paņemt jaunas budžeta, tad gan labāk iesaku nežmiegties.
Bet ja uz visām 4 piemetot kādus eur 40 var paņemt jaunas budžeta, tad gan labāk iesaku nežmiegties.
Re: Ziemas riepas
Manā uzskatijumā, ja ir salīdzinoši labas(6-7mm++ normāla gada) brenda riepas, tad var. Savādāk labāk jaunas ekonomiskās.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"