Kāds interesē? 1.9 motors? Tad Jāskatās uz dpf, egr, droseļklapēm, uz ziemu arī kvēlsveces, aķis, pārbaudīt kā pūš turbīna, pirms pirkšanas izbraukt, ja nav čipots tad 150 lopu ir jāpūš 240KPa absolute tas ir 1.4bar, ja Z19DTR ar 180 lopiem tad līdz 280KPa tas ir 1.8 bar (TTiD). Sprauslas pārbaudīt būtu vēlams vai pa daudz negāž uz ''obratku''. Pārējais kā parastiem vāģiem.Yukki wrote:Davaj dīzeļu lietotāji, lawyer ieskaitot, ar ko man jārēķinās, mainot zupu uz traktordegvielu? Benzīns šķiet dārgi, gāze man apnikusi dēļ biežajām uzpildēm un lieka svara un tomēr apkopjamiem agregātiem iekš auto, gribu pamēģināt pabraukt pa mello:0
Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Mans virtuālais draug - YukkiYukki wrote:Davaj dīzeļu lietotāji, lawyer ieskaitot, ar ko man jārēķinās, mainot zupu uz traktordegvielu? Benzīns šķiet dārgi, gāze man apnikusi dēļ biežajām uzpildēm un lieka svara un tomēr apkopjamiem agregātiem iekš auto, gribu pamēģināt pabraukt pa mello:0
Ar savu 1.9TID vagonu esmu kopš 2013.g. maija noripinājis 108K km, esmu 2x nomainījis siksnu, kas jāmaina kopā ar ūdenssūkni. Nobiruši pa šo laiku ir 2 siknas ruļļi un 1 spriegotājs, stūres pastiprinātāja sūknis (nomainīja ar lietotu), ir mainīti bremžu diski un priekšējās uzlikas, priekšā pāris balsti piekarē, xenonu spuldzes. Pa lielam, tas arī viss, tikai braukšanas vaina. Nekad nav bijušas problēmas ar EGR vārstu vai kvēpu filtru.
Absolūtais vidējais degvielas patēriņs 6l/100km.
Ok, jauda protams, salīdzinot ar iepriekš lietotajiem 9K aero, ir daudz mazāka, bet nav arī tā ka pietrūktu, ja motors ir iegriezies viss ir pat ļoti pieņemams. Tikai jāpierod.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Foxtrot- cepuri nost tam ko esi izveicis un lai labi ripo . Nav īsti saprotama dažu cilvēku skepse, bet varbūt tā ir skaudība ka viņu tīzeļi tā neiet. Domāju tu savējo aprakstu varēji ielikt arī projektu sadaļā. Jautājums, kur to visu izveici un +/- izmaksas tam procesam, lai arī citi 1.9 tid īpašnieki zin par ko lieta grozās, ja nu kādam sagribās kaut ko vairāk par standarta tīzeļa "varēšanu". Un gribu oponēt Lawyeram par griezi- tā, kā reiz dīzeļiem ir ātrāk dabūnama (zemākos apgriezienos) nekā benzīnam, cita lieta tīzeļa dzinēja apgriezieni negriežas kā benzīns un pārnesumi ir īsāki, tas gan.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tev gadījumā pašam nav traktors?lawyer wrote:elmo wrote:lawyer wrote:
P.S. Īsti arī nesaprotu, kādēļ cilvēki tērē par auto vairākus desmitus tūkstošu EUR (vai maksā daudzu simtu EUR līzingu mēnesī) un izvēlas dīzeļus...? Tiešām nauda vairāk benzīnam neatliek?
Varu tikai iedomāties, ko tu saki apgāzētu auto īpašniekiem.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
kautkā Jums te puiši pašvaki ar humora uztveri šodien
Vispār jau es gribēju pateikt ka SAAB inženieri nav radījuši nevienu dīzeļa dzinēju , bet tikai mēģinājuši virsbūvē kura varbūt nemaz nav tam īsti piemērota iebāzt opeļa , isuzu vai fiata radītu dzinēju
bet par to ka GM piebeidza SAABu laikam jau neviens te neiebildīs ...
Tākā šodie atslābstam ,iedzeram un gaidam Trampa uzvaru
Vispār jau es gribēju pateikt ka SAAB inženieri nav radījuši nevienu dīzeļa dzinēju , bet tikai mēģinājuši virsbūvē kura varbūt nemaz nav tam īsti piemērota iebāzt opeļa , isuzu vai fiata radītu dzinēju
bet par to ka GM piebeidza SAABu laikam jau neviens te neiebildīs ...
Tākā šodie atslābstam ,iedzeram un gaidam Trampa uzvaru
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Tieši tā, Intervall, jau vairāk kā 10 gadus lietoju 9-3og 2.2TiD - baigais tarkšķis un vibrators, bet joprojām iet un šķiet, ka ir gatavs iet vēl ilgi, varbūt pat daudz ilgāk kā es gribētu Un šajos 10+ gados tikai vienreiz ir atstājis mani uz ceļa, kad pats saviem spēkiem nevarēju tikt līdz servisam (sabira pusass gultnis)
Un šajā auto galvenais ir tas, ka mani ar garantiju nogādā no punkta A uz punktu B, vienmēr, bez izņēmumiem
Foxtrot_kilo, neapvainojies, mēs tikai mēģinām argumentēti diskutēt
Jurģi, jā, tiešām dīzeļu ir ļoti daudz Eiropā saradies, bet kādēļ? Tiešām 85% cilvēku ir sākuši braukt 30-40 un vairāk km gadā?
jankab, žēl gan, ka Tevi tik viegli ir izprovocēt uz tik nesmuku vārdu lietošanu - banu par to vajadzētu saņemt Tev
Yukki, ja vien Tu netaisies ņemt to dīzeli jaunu vai mazlietotu LV, lielākais izaicinājums ir atrast auto ar reālu noskrējienu
Un Tu tiešām tik daudz brauc, ka Tev vajag dīzeli?
Un šajā auto galvenais ir tas, ka mani ar garantiju nogādā no punkta A uz punktu B, vienmēr, bez izņēmumiem
Foxtrot_kilo, neapvainojies, mēs tikai mēģinām argumentēti diskutēt
Jurģi, jā, tiešām dīzeļu ir ļoti daudz Eiropā saradies, bet kādēļ? Tiešām 85% cilvēku ir sākuši braukt 30-40 un vairāk km gadā?
jankab, žēl gan, ka Tevi tik viegli ir izprovocēt uz tik nesmuku vārdu lietošanu - banu par to vajadzētu saņemt Tev
Yukki, ja vien Tu netaisies ņemt to dīzeli jaunu vai mazlietotu LV, lielākais izaicinājums ir atrast auto ar reālu noskrējienu
Un Tu tiešām tik daudz brauc, ka Tev vajag dīzeli?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Lawyer, viss ok, katram savs, kā jau teicu.
Nevēlos uzsākt mūžīgās dīzelis vs benzīns diskusijas.
Pats lietoju gan dīzeļus, gan benz. Katram savas priekšrocības.
Man patīk dīzeļa grieze pret patēriņu. Benzīnnieks ar, teiksim, 400+nm griezi patēriņā būs kosmoss, un tas man (absolūti subjektīvi, vadoties tikai pēc saviem personīgajiem braukšanas paradumiem) - nav pieņemams.
Nevēlos uzsākt mūžīgās dīzelis vs benzīns diskusijas.
Pats lietoju gan dīzeļus, gan benz. Katram savas priekšrocības.
Man patīk dīzeļa grieze pret patēriņu. Benzīnnieks ar, teiksim, 400+nm griezi patēriņā būs kosmoss, un tas man (absolūti subjektīvi, vadoties tikai pēc saviem personīgajiem braukšanas paradumiem) - nav pieņemams.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Kāpēc dīzelim īsāki robi? Tieši pretēji, ar lielāku griezi robus var likt garākus, jo motors spēj pagriezt arī ar mazāku attiecību. 300 uz kloķenes iziet cauri, teiksim, 4:1 pirmajam robam, kas ir 1200 riteņos. 400nm no dīzeļa iziet cauri 3:1 pirmajam robam, tie paši 1200 riteņos, + ir uzņemts lielāks ātrums, ja vēl pierēķina klāt kādā ātrumā griežas riteņi, kad jāmet nākošajā. Šis, protams, ir utopiskā variantā ar lineāru vai taisnu griezes līkni līdz redlainam. Jauda ir relatīvi skaitļi, ja tā iet cauri robiem, nevis 1:1 taisnajā.
Un dīzelis tik tiešām lielāku jaudu attīsta zemos apgriezienos, jo rotējošā masa dīzelim ir lielāka, tamdēļ motors iegriežas lēnāk. Bet, griezi dod garākais gājiens un rezultējošā 14:1+ kompresija, un dīzeļdegviela, kā tāda.
Un dīzelis tik tiešām lielāku jaudu attīsta zemos apgriezienos, jo rotējošā masa dīzelim ir lielāka, tamdēļ motors iegriežas lēnāk. Bet, griezi dod garākais gājiens un rezultējošā 14:1+ kompresija, un dīzeļdegviela, kā tāda.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Es taisījos ņemt vecu tīseli pa lēto, vienu auto, bet pagaidām nav izdevies atrast, nu, meklēts arī nebija aktīvi.lawyer wrote: Yukki, ja vien Tu netaisies ņemt to dīzeli jaunu vai mazlietotu LV, lielākais izaicinājums ir atrast auto ar reālu noskrējienu
Un Tu tiešām tik daudz brauc, ka Tev vajag dīzeli?
Nobraucu ar vienu auto 20000km (gāze), ar otru 10000km (E95) gadā, i čo, kāda degviela man jāņem? Pieļauju, ka ja abiem auto būs tīselis, abi skraidīs vienādi tos vidējos 15k km gadā, jo pašreiz neraujos ar benzīnu tālos gabalos, tāpēc tam arī nobraukums mazāks.
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
9-5 1.9TiD Hirsch tomāts 189000km pēc autoDNA datiem vajadzētu jābūt +30000km, patiesībā xxxxxx...
2gadi ~40000km
Nomainīti:
Aizmugurējie amotriņi
Visi bremžu diski + kluči
Zobsiksna + ūdenssūknis
Iztīrīts ieplūdes kolektors, SWIRL, DPF, EGR izrvēti un atprogrammēti
Kārbai eļļa
Akumulators
Priekšējā stabilizatora atsaites
Aizmugurē divas lodbukses
Balstrāmim aizmugurējās bukses
Xenon spuldzītes
Gaisa filtrs 2x
Salona filtrs
Regulāras eļļas maiņas
+visādi nenozīmīgi sīkumi
Šobrīd ArTehā gaida saremontētas visas sprauslas
kkā tā...
2gadi ~40000km
Nomainīti:
Aizmugurējie amotriņi
Visi bremžu diski + kluči
Zobsiksna + ūdenssūknis
Iztīrīts ieplūdes kolektors, SWIRL, DPF, EGR izrvēti un atprogrammēti
Kārbai eļļa
Akumulators
Priekšējā stabilizatora atsaites
Aizmugurē divas lodbukses
Balstrāmim aizmugurējās bukses
Xenon spuldzītes
Gaisa filtrs 2x
Salona filtrs
Regulāras eļļas maiņas
+visādi nenozīmīgi sīkumi
Šobrīd ArTehā gaida saremontētas visas sprauslas
kkā tā...
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Es arī nesaprotu kāda jēga grūst naudu traktorā, kas paredzēts lai ietaupītu kapēku Un lai cik Tu satķūnētu savu 1.9 tid viņš nebūs spējīgs apdzīt stock Aero...
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Man gan liekas, ka apspriežamais eksemplārs ieliks Airim. Ar vidējo patēriņu /2 no Aero patēriņa
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
Kamēr nav jaudas stenda izdrukas grūti spriest! Bet pēc apraksta spriežu ka pacelts līdz ttid līmenim un tas ir lēnāks pa Aero!
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
pabraucu 1 gadu ar diizeli. sapratu ka man besii diizelis
shosejas rezhiimaa benzinauto nemaz tik daudz neeed.. pilseetaa dizelis arri eediis
vismaz normaalas jaudas dizelis eedis 10
shosejas rezhiimaa benzinauto nemaz tik daudz neeed.. pilseetaa dizelis arri eediis
vismaz normaalas jaudas dizelis eedis 10
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem
pēc steidžota aero jauda nedaudz pietrūks uz šosejas
pat nevis jauda, bet gan tās rezerve
Dizeļatriceklis nedaudz kretinē pilsētā stāvot
bet vis vairāk nepatīk tomāts
degvielas izmaksas praktiski 1:1 ar gāzēto airi
tik nav blusas un boosts jāķersta regulāri
pat nevis jauda, bet gan tās rezerve
Dizeļatriceklis nedaudz kretinē pilsētā stāvot
bet vis vairāk nepatīk tomāts
degvielas izmaksas praktiski 1:1 ar gāzēto airi
tik nav blusas un boosts jāķersta regulāri
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR