SAAB un ziema
SAAB un ziema
Drošivien liksies diezgan stulbs jautājums, bet.. Kā jau sievete es esmu saskatījusies visādus video ar saabiem - kā viņi iet, dažādas fīčas, kuras ir manaa saabaa,lai saprastu, kā izmantot u.t.t.. Uzgāju vairākus video, kur ziemā sābs nelec, pie aptuveni -18 un kādas 3 minūtes pagāja, kamēr beidzot pieleca.. Gribēju jautāt,kā jums ir ziemā? Vai ir tāda problēma, vai tas ir bieži sastopams sābu vidū, vai tas tomēr ir atkarīgs tikai un vienīgi no individuālā mašīnas stāvokļa?
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB un ziema
Muļķības, Katrīn! Nekādas problēmas ar savu saab piedarbināšanu nav bijušas. Viss ir atkarīgs no auto tehniskā stāvokļa.
Šogad, kad laukos no rīta bija pat -34 grādi, SAAB pieleca uz trešo griezienu.
Pārbaudīt vajag akumulatoru, dzesēšanas šķidrumu. Šogad sanāca ieberziens, ka no Zviedrijas atvestais SAAB pirmo lielo -20 grādu salu sagaidīja ar sasalušu antifrīzu
Šogad, kad laukos no rīta bija pat -34 grādi, SAAB pieleca uz trešo griezienu.
Pārbaudīt vajag akumulatoru, dzesēšanas šķidrumu. Šogad sanāca ieberziens, ka no Zviedrijas atvestais SAAB pirmo lielo -20 grādu salu sagaidīja ar sasalušu antifrīzu
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: SAAB un ziema
Varu teikt to pasu, manam Saabam pagajusa ziema nekadas problemas nesagadaja jebkuros apstaklos pieleca ar 3 apgriezienutranquillo wrote:Muļķības, Katrīn! Nekādas problēmas ar savu saab piedarbināšanu nav bijušas. Viss ir atkarīgs no auto tehniskā stāvokļa.
Šogad, kad laukos no rīta bija pat -34 grādi, SAAB pieleca uz trešo griezienu.
Pārbaudīt vajag akumulatoru, dzesēšanas šķidrumu. Šogad sanāca ieberziens, ka no Zviedrijas atvestais SAAB pirmo lielo -20 grādu salu sagaidīja ar sasalušu antifrīzu
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: SAAB un ziema
Man gan laikam saabi ziemā ar evakuatoru procentuāli ir braukuši biežāk kā vasarā!
Re: SAAB un ziema
Ja runa ir par benzīna dzinēju tad tiešām ziemā problēmas nav. Vienīgais, kas novērots pie liela sala ap -25C', ka aķim jābūt darba kārtība, jo prasīgs uz starta strāvu Bet parasti ar 3-6 apgriezienu pielec, neatkarīgi uz grādiem. No savas pieredzes cik novērots, tad ilgāk jāgriež parasti drīzāk ir ap +1C' līdz +5C'.
Personīgi esmu piedzīvojis divus gadījumus, kad nācies nejēgā zāģēt:
1. Kad benzīna sūknis bija uz miršanas robežas un kad tas nopampa
2. Pirms nopampa kloķvārpstas sensors.
Bet no Troļu sērijas, nekad nevienam nevar slavēt un teikt cik Saab ir labs, pēc tam vienmēr ir problēmas Tāpēc vienmēr jāsaka, ka otru tik dārgu auto pie uzturēšanas nav
Personīgi esmu piedzīvojis divus gadījumus, kad nācies nejēgā zāģēt:
1. Kad benzīna sūknis bija uz miršanas robežas un kad tas nopampa
2. Pirms nopampa kloķvārpstas sensors.
Bet no Troļu sērijas, nekad nevienam nevar slavēt un teikt cik Saab ir labs, pēc tam vienmēr ir problēmas Tāpēc vienmēr jāsaka, ka otru tik dārgu auto pie uzturēšanas nav
Re: SAAB un ziema
Pagaidām vienmēr viss normā, pašam 9-3OG vibrators.
Vienu reizi gan pamatīgi pievīla:
Pagājušo gad kad uzfisa -35 C, servisa čaļi sajāja aizdzedzes slēdzeni, kā rezultātā, sābs palika uz divām dienām ar sabloķētu kulisi, kamēr atradu slēdzeni ar vecā tipa atslēgām, banāniem. Ātrāk nesanāca, jo paši nemaz neņēmās līst un taisīt - nemāk saabus, nācās pašam blakus 2 darbiem skraidīt un meklēt un vēl mainīt.
Vēl noveicās, ka sanāca izvilkt noķīlējušu slēdzeni.
Rezultātā aizsala degvielas filtrs un nācās sildīt.
Vienmēr sveces sildu ap 20 sek, kad galīgi vēss sildu pat divreiz un lec no pusapgrieziena. Ja neleks, tad to miskasti tolmetēsim
Vienu reizi gan pamatīgi pievīla:
Pagājušo gad kad uzfisa -35 C, servisa čaļi sajāja aizdzedzes slēdzeni, kā rezultātā, sābs palika uz divām dienām ar sabloķētu kulisi, kamēr atradu slēdzeni ar vecā tipa atslēgām, banāniem. Ātrāk nesanāca, jo paši nemaz neņēmās līst un taisīt - nemāk saabus, nācās pašam blakus 2 darbiem skraidīt un meklēt un vēl mainīt.
Vēl noveicās, ka sanāca izvilkt noķīlējušu slēdzeni.
Rezultātā aizsala degvielas filtrs un nācās sildīt.
Vienmēr sveces sildu ap 20 sek, kad galīgi vēss sildu pat divreiz un lec no pusapgrieziena. Ja neleks, tad to miskasti tolmetēsim
Last edited by intervall on Wed Nov 02, 2016 9:15 am, edited 1 time in total.
Re: SAAB un ziema
tā arī ir kā džeki saka - problēmu nebūs, ja auto ir darba kārtībā.
kad iepirku 9-3og 2.0T, tad šim antifrīza vietā bija ūdens. labi, ka to pārbaudīju pirms ziemas sezonas. ja šķidrumi ir atbilstošā stāvoklī un aķis kārtībā, tad problēmām nevajadzetu būt.
kad iepirku 9-3og 2.0T, tad šim antifrīza vietā bija ūdens. labi, ka to pārbaudīju pirms ziemas sezonas. ja šķidrumi ir atbilstošā stāvoklī un aķis kārtībā, tad problēmām nevajadzetu būt.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: SAAB un ziema
SAABi tieši vislabāk sevi parāda ziemā , paskaties kā 96. un 99. iet pa ziemas trasēm .
Bet ja Tev ir opelis un vēl ar fiata motoru , tad ne par ko nevar būt drošs
Bet ja Tev ir opelis un vēl ar fiata motoru , tad ne par ko nevar būt drošs
Re: SAAB un ziema
Ja dīzelim ir laba AKB, kvēlsveces funkcionē un bākā ziemas dīzelis, kā arī pirms ziemas nomainīts degvielas filtrs, nevajadzētu būt nekādām problēmām
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever