Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Melns nav, ir, ka jau lielākā daļa kruīzeru, gaiši brūns, smilšukrāsas. Melns ir 11 gada ar 125 kkm, bet ar piecām vietām un dārgs.
SAAB un SUBARU
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Mjā.. man jau tā nav pārlieku siltas jūtas pret kruīzeru kopskatu (kaut kas ne līdz galam patīk priekšgala dizainā), bet nu ar melnu vēl varētu mēģināt sadzīvot. Gaišbrūnais atkrīt, tie man vienā maisā ar spaiņa krāsu. Bet melnu LC tirgu papētīšu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vai tad tādi maz ir? Es domāju - Volvo stock izpildījumā?elmo wrote:Kāda starpība cik litri un turbīnas, galvenais, 400hp zem haubes.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tad tev vajag uzaudzeet puzu, nodziit matus vai ari saakt draudzeties ar gumijas zabakiem, jo gribesies ielist kados dubljos bet medz gadities tadi kas nelaizh cauri
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu nezinu - Pajero, Nissan Pathfinder, Čevi Captiva. Tad vēl kaudze ar true amerikāņiem - Dodge Durango, Fordi, un pārējie Tahoe.edijs wrote:Kāpēc tieši xc90... Kādas alternatīvas no septiņvietīgiem džipveidītajiem? Nekā daudz jau nav, kā arī citos tā vieta aiz trešās rindas ir vēl mazāk. Vēl man no svara ir, lai tas transporlīdzeklis arī kaut necik kust uz priekšu, dēļ tā varētu pat ar sačipotu dīzeli sadzīvot. Minivenu formāts pagaidām neuzrunā, lai gan saprotu, ka no praktiskās puses vojādžers būtu kuplā bērnu bariņa pārvadāšanai pašā laikā.
Vojādžeriem, IMHO, ir padebīla konfigurācija, kad otrajā rindā ir divas vietas un trešajā trīs, lai gon normāli būtu otrādāk.edijs wrote:Minivenu formāts pagaidām neuzrunā, lai gan saprotu, ka no praktiskās puses vojādžers būtu kuplā bērnu bariņa pārvadāšanai pašā laikā.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Dārgi tie TLC ir, vai pamatoti figzin... Tas pats Latvenergo izsolē ar stāvokli viduvējs ar sākumscenu 12,5K.edijs wrote:Bet melnu LC tirgu papētīšu.
No citas puses iekš GAZ 66 vietas pietiktu daudz bērniem
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā ir:andrejsb wrote:Vai tad tādi maz ir? Es domāju - Volvo stock izpildījumā?elmo wrote:Kāda starpība cik litri un turbīnas, galvenais, 400hp zem haubes.
http://blog.caranddriver.com/2016-volvo ... d-59-mpge/
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pajero tak tāds maziņš. Pathfinder uzmetu aci, bet šams tikai bildēs izskatās milzīgs, realitātē vieta gan trešā rindā, gan aiz tās rādījās mazāka esam kā iekš XC90. Nu jā, un vēl te pāris bēdu stāsti ar Pathfinderiem no pazīstamiem ļaudīm.. Captiva vizuāli netīk.andrejsb wrote:Nu nezinu - Pajero, Nissan Pathfinder, Čevi Captiva. Tad vēl kaudze ar true amerikāņiem - Dodge Durango, Fordi, un pārējie Tahoe.
Ar to xc90 ir viens plus un reizē mīnuss - tādus ielās redz baigi daudz. Plus, jo 1) liek domāt, ka neba velti tik daudz, gan jau tam ir pamatojums; 2) volvisti stāsta, ka rezerves daļas nav grūti sameklēt šrotos, jo netrūkst šķilto (vai taisnība, nezinu). Tāpat arī nezinu, vai tādam Durango ir grūtāk kaut ko dabūt - varbūt pat vieglāk un maksā mazāk. Ok, bet tas savā ziņā ir otršķirīgi, auto iegāde nav excel aprēķins, jāvadās pēc jūtām un patikas. Jā, un mīnus lielajam xc90 daudzumam uz ielām - garlaicīgi braukt ar to, kas ir tik daudziem. Nav jau vairs gluži tas vecums, kad vajadzētu auto ar ko izcelties, bet tomēr.
Man atkal šāda konfigurācija šķiet jēdzīgāka, ja regulāri ir vairāk kā pieci pasažieri - nav jāloca beņķi šurpu turpu pie katras apstāšanās, jo bērni tiek iekšā/ārā pa eju starp vidējās rindas diviem krēsliem.andrejsb wrote:Vojādžeriem, IMHO, ir padebīla konfigurācija, kad otrajā rindā ir divas vietas un trešajā trīs, lai gon normāli būtu otrādāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Amerikāņiem ir daudz visādu minivenu un suv/minivenu krustojumi! Gandrīz katrā lielākajā tirdzniecības centrā vari krustu šķērsu tādus izložņāt! Man tur iepatikās viens KIA ražots suv/minivena krustojums, kuram tie vidējie beņķi grozās gan ar muguru pret braukšanas virzienu, gan pa braukšanas virzienam ar kožu, rožu un pat dibena masāžu!Motori tur arī tādi normāli nāk, nevis no mopēdiem.
Eiropā gan neko tādu nepiedāvā.
Kādu laiku pavizinājos arī ar 2013.gada Captiva. Vot lai nu kas, bet vietas tur ir dafiga vairāk kā iekš XC90 ar trešo sēdekļu rindu.
Bet nu tik neērtos beņķos sen nebiju sēdējis! Līdz 100 km/h rauj labi, bet pēc tam vispār vairs neiet. Un rij lopiski, tas 2 litru dīzelis man rija 14 litrus uz 100. Tad jau pat BMW 3.0 sd ir ekonomiskāks, jo man vidēji ap 11 turās.
Eiropā gan neko tādu nepiedāvā.
Kādu laiku pavizinājos arī ar 2013.gada Captiva. Vot lai nu kas, bet vietas tur ir dafiga vairāk kā iekš XC90 ar trešo sēdekļu rindu.
Bet nu tik neērtos beņķos sen nebiju sēdējis! Līdz 100 km/h rauj labi, bet pēc tam vispār vairs neiet. Un rij lopiski, tas 2 litru dīzelis man rija 14 litrus uz 100. Tad jau pat BMW 3.0 sd ir ekonomiskāks, jo man vidēji ap 11 turās.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tiešām ir, hmm interesanti, LV cenu lapā arī ir: http://volvocars.musamotors.lv/auto/cenulapas/xc90, formāli runājot, tas gan vairāk nav 2.0, bet iekšdedzes dzinējs plus elektro (ražotājs sola 2.1 l/100 km!?), bet any way arī tie 320zs ko izspiež no 2.0 arī ir apbrīnas vērts.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izspiež! Pareizs vārds kā raksturotu to čemodānu. Auto pirmajam īpašniekam. Vismaz US tirgū ir V8 dzinējs...andrejsb wrote:Tiešām ir!, LV cenu lapā arī ir: http://volvocars.musamotors.lv/auto/cenulapas/xc90, formāli runājot, tas gan vairāk nav 2.0, bet iekšdedzes dzinējs plus elektro, bet any way arī tie 320zs ko izspiež no 2.0 arī ir apbrīnas vērts.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu papēti durango, no skata ļoti impozants auto.edijs wrote: Tāpat arī nezinu, vai tādam Durango ir grūtāk kaut ko dabūt - varbūt pat vieglāk un maksā mazāk.
Par voyageriem, nu vot man liekas ka pilnvērtīga 3 cilvēku (aļa šaran) otrā rinda, un milzīgs bagāžnieks vai 2-3 papildus sēdvietas būtu daudz reālāk lietojama konfigurācija. Teorētiski vojadžeriem kam vēl nebija stowngo sistēma, trešo rindu varēja ielikt pa vidu, bet tāpat tas tāds kroplīgs beņķis salīdzinājumā ar otrās rindas TV krēsliem
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Viss kā pie cilvēkiemtranquillo wrote: Vismaz US tirgū ir V8 dzinējs...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pats labākais, ka tas 400 hp lops neko netērē!andrejsb wrote:Tiešām ir, hmm interesanti, LV cenu lapā arī ir: http://volvocars.musamotors.lv/auto/cenulapas/xc90, formāli runājot, tas gan vairāk nav 2.0, bet iekšdedzes dzinējs plus elektro (ražotājs sola 2.1 l/100 km!?), bet any way arī tie 320zs ko izspiež no 2.0 arī ir apbrīnas vērts.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
No pieredzes varu pateikt ka Pajero ir daudz ietilpigāks un praktiskāks pa xc90. plus vinam arī 4x4 ka normaliem džipiem bet nu no bobikiem nevienam nebūs normali izmantojama 3 rinda, viņas tur ir tikai lai pircejus pievilinātu a reali izmantot nevar!!! No miniveniem iesaku Toyota sienna bet nu labu komplektciju tik no amisiem var dabuut, te uzvietas nebuus
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5