saab 9-5
Re:saab 9-5
Nē. Bet var pamainīt braukšanas stilu ;)stabins wrote:nesen nopirku 9-5, un nevaru pierast pie motora apgriezieniem ???
: baigi lēni krīt apgriezieni kad nomet gāzi!!!
manam tēvam ar ir 9-5 un tieši tas pats vai tur var ko regulēt???:dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:saab 9-5
kad saveejo iegaadaajos suudzeejos visiem par sho "fiichu" pa labi un pa kreisi, bet gada laikaa pieradu un pat jau biju aizmirsis par to. katra zinjaa man tas vairak netraucee. bet jaa, 9-5 laikam tas raksturiigi visiem ...stabins wrote:baigi lēni krīt apgriezieni kad nomet gāzi!!!
Re:saab 9-5
Kā jūs nesaprotat ka 9-5 speciāli būvēts grantenei. Nav tak domāts asfaltam. :D
Re:saab 9-5
Griffinam gan neko tādu neesmu novērojis! :D
Re: Re:saab 9-5
ssinii liinija nekas nav jauns? man ar 2.0t bio ar tas pats un ljoti kaitinossi. parsledzot atrumus vienmer apgriezieni nevis nokrit ,bet paceljas, un ieliekot nakamaja parnesuma delj taa ka abgriezieni uzlec laizzot sajugu massina taka saraustas, nenotiek lidzena parslekssnas. un tas ljooti kaitina. vel noveroju, ja ieliek neitralaja un ripinas tad apgriezieni stav ap 1.3k rpm, bet kad apstajas tad tik nokrit lidz normai.
SAAB 9-5 2.0t BioPower SportCombi
Re: saab 9-5
Tad kad saabam ir kartiga jauda,un manuala karba tas pat nedaudz ir lietderīgi,parmetoties uz nakamo robu nezud grieze,jo apgriezieni vel turas kur bij
Re: saab 9-5
nu nezinu, man pa pilsetu ljoti trauce ka ta sarausta parslegssanos, jamegina parslegties bez gazes atlaissanas vai ari varbut tur cita vaina ka ta sarausta(piem. sajugam)?Vilcins wrote:Tad kad saabam ir kartiga jauda,un manuala karba tas pat nedaudz ir lietderīgi,parmetoties uz nakamo robu nezud grieze,jo apgriezieni vel turas kur bij
SAAB 9-5 2.0t BioPower SportCombi
Re: saab 9-5
Kurš muļķis ripinās neitrālajā!? Gribi taupīt, liec 5tajā robā un ripinies līdz brīdim, kad jau sāk rīstīties!
Re: saab 9-5
laikam esmu tas mulkkis vismaz ieraugot pa gabalu luksafora sarkano es iemetu neitralaja un lidz luksaforam leenam ripinos un tad bremzeeju! varbut daru ko nepareizielmo wrote:Kurš muļķis ripinās neitrālajā!? Gribi taupīt, liec 5tajā robā un ripinies līdz brīdim, kad jau sāk rīstīties!
SAAB 9-5 2.0t BioPower SportCombi
Re: saab 9-5
Protams kad nepareizi,redzi zalo spied grida,ja nakamaja zalais,neatlaid,ja sarkanais liec pa memajiem
Re: saab 9-5
Pamēģini ielikt augstākā pārnesumā un ripināties, tieši tāpat kā neitrālajā! Tie ir ekonomiskas braukšanas pamati!realais wrote:laikam esmu tas mulkkis vismaz ieraugot pa gabalu luksafora sarkano es iemetu neitralaja un lidz luksaforam leenam ripinos un tad bremzeeju! varbut daru ko nepareizielmo wrote:Kurš muļķis ripinās neitrālajā!? Gribi taupīt, liec 5tajā robā un ripinies līdz brīdim, kad jau sāk rīstīties!
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: saab 9-5
Elmo! Paldies par padomu, pameginashu rit no rita ta padarit lidz shim ari esmu neitralo rubijis ieksha un ripinajies lidz luksoforam.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: saab 9-5
Fuel cut-off atslēdz degvielas padevi, kamēr riteņi ar inerci griež motoru, bet neitrālajā motors kurina tikpat daudz degvielas cik tukšgaitā. Neitrālajā var likt tad, kad motors jau sāk rīstīties!
Ar šito var paspēlēties mašīnās, kur borta kompjūters uzrāda momentāno patēriņu, SAABā diemžēl tikai vidējo patēriņu uzrāda, tāpēc nav tik interesanti.
Man savulaik sieva uzdāvināja dāvanu karti DBS skolā uz ekonomiskas braukšanas kursiem, kad patēriņš bija ap 25 litri uz 100! Tur visādas gudrības mācīja, kuras uz automāta diemžēl nav pielietojamas!
Ar šito var paspēlēties mašīnās, kur borta kompjūters uzrāda momentāno patēriņu, SAABā diemžēl tikai vidējo patēriņu uzrāda, tāpēc nav tik interesanti.
Man savulaik sieva uzdāvināja dāvanu karti DBS skolā uz ekonomiskas braukšanas kursiem, kad patēriņš bija ap 25 litri uz 100! Tur visādas gudrības mācīja, kuras uz automāta diemžēl nav pielietojamas!
Re: saab 9-5
gadijumaa ne zemaakaa? joi ja iemetis augstaakaa aboroti nokritiis tuvu robezzai lidz tukssgaitai un atsaks padot zupu? es vismaz metu zemaaka lai aboroti paceljas un paiet ilgaaks laiks lidz nokriit liidz tam tukssgaitas apgriezienu diapazonam!elmo wrote:Pamēģini ielikt augstākā pārnesumā un ripināties, tieši tāpat kā neitrālajā! Tie ir ekonomiskas braukšanas pamati!realais wrote:laikam esmu tas mulkkis vismaz ieraugot pa gabalu luksafora sarkano es iemetu neitralaja un lidz luksaforam leenam ripinos un tad bremzeeju! varbut daru ko nepareizielmo wrote:Kurš muļķis ripinās neitrālajā!? Gribi taupīt, liec 5tajā robā un ripinies līdz brīdim, kad jau sāk rīstīties!
SAAB 9-5 2.0t BioPower SportCombi