Tehniskajā apskatē par pilošu eļļu arī neliks cipariņu!Vilcins wrote:Ja,un nav ella jamaina
Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Tas tik tāds maldīgs iespaids Palisai cik sena ir elektro auto vēsture un sapratīsi, ka tā ir tāda modes lieta(uz ko labi nopelnīt), kas nāk un iet. Un katru reizi stāsta par to superīgiem plusiem un cilvēki tic.elmo wrote:Manuprāt ar benzīnnieku nokļūt uz evakuatora ir lielāka iespēja, kā ar Elektro auto!
Biežākie iemesli kāpēc esmu braucis ar evakuatoru :
1.benzīna sūknis
2. Ckp
3. Plīsis radiators
4. Plīsusi radiatora pievada šļauka.
5. Di kasete
6. Nosprādzis ģenerators
7. Saliekts klanis
Elektro auto šādu komponenšu nav, tātad iespēja noplīst šo iemeslu dēļ ir 7x mazāk!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Tā nav nekāda mode, bet elementāra fizika!
Elektromotors ir efektīvāks par iekšdedzes dzinēju! Ar iekšdedzes dzinēju tu 80% enerģijas pārvērt siltumā un troksnī!
Elektro auto lielākā problēma ir akumulatora ietilpība! Tomēr tā ir tikai šķietama problēma!
Piemēram, man agrāk Nokia turēja lādiņu vismaz 5 dienas, bet smartphone ir jālādē katru dienu! Pagāja laiks, kamēr adaptējos, bet tagad neredzu vairs problēmu, jo ar ātro lādētāju pus stundā var uzlādēt par 70%.
Elektromotors ir efektīvāks par iekšdedzes dzinēju! Ar iekšdedzes dzinēju tu 80% enerģijas pārvērt siltumā un troksnī!
Elektro auto lielākā problēma ir akumulatora ietilpība! Tomēr tā ir tikai šķietama problēma!
Piemēram, man agrāk Nokia turēja lādiņu vismaz 5 dienas, bet smartphone ir jālādē katru dienu! Pagāja laiks, kamēr adaptējos, bet tagad neredzu vairs problēmu, jo ar ātro lādētāju pus stundā var uzlādēt par 70%.
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Elektro auto ir tikai ekonomsiki pamatots un izdevīgs, ja tam ir "vads". Ar to domāts mazāk vai vairāk pieslēgums tīklam ar īsiem pārtraukumiem! Ņemot kaut vai to tavu piemēru par tām telefona baterijām, kas tur par finansējumu ir iegrūst lai tikai palielinātu ietilpibu, ko tagad domā kā atpelnītelmo wrote:Tā nav nekāda mode, bet elementāra fizika!
Elektromotors ir efektīvāks par iekšdedzes dzinēju! Ar iekšdedzes dzinēju tu 80% enerģijas pārvērt siltumā un troksnī!
Elektro auto lielākā problēma ir akumulatora ietilpība! Tomēr tā ir tikai šķietama problēma!
Piemēram, man agrāk Nokia turēja lādiņu vismaz 5 dienas, bet smartphone ir jālādē katru dienu! Pagāja laiks, kamēr adaptējos, bet tagad neredzu vairs problēmu, jo ar ātro lādētāju pus stundā var uzlādēt par 70%.
Domāju, ka nākamais solis, ka būs sasniegti, kādi 5-10% no kopskaita parādisies pilsētās infrastruktura no kā varēsi baroties braucot un par to prasīs sākumā simbolisku(iebarošanas metode), tad jau pamatīgu kāpostu(atpelnīt ieguldīto investīciju), jo no tirgus būs pazuduši auto ar ko var braut "off grid" utt.
Un iedomājies reklāmu par parasto auto. Esi neatkarīgs un brauc kur gribi, kaut 2000km kaut uz viss mežonīgāko nostūri, kur pats nobrūvē savu E85 un turpini savu mežonīgo ceļojumu!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Nē, nu tas ir tavuprāt, un tev ir tiesības uz viedokli, bet tu paskaties uz faktisko situāciju ar tām pašām Teslām. Ir salīdzinoši bēdīgi. Tas, ka tu zini dažas iekšdedzes dzinēja auto sastāvdaļas un pat nenojaut par daļu komponentēm, kas ir iekšā elektroauto/Teslā, nenozīmē, ka tur nav kam nojūgties. Nešaubos, ka Tesla serviss darbojas nevainojami, vismaz garantijas laikā. Auto par tādu naudu jābūt atbilstošam servisam. Bet lai cik labs būtu serviss, iegriezties tajā gribas pēc iespējas retāk.elmo wrote:Manuprāt ar benzīnnieku nokļūt uz evakuatora ir lielāka iespēja, kā ar Elektro auto!
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Tur jau tālu nav jāmeklē Kas telefonā foši ekspodē ja saslēdz uz īso? Baterija UN tad to vajag iedomāties cik reizes lielākas tās ir auto. Paris gadus atpaķal ASV bija baigais Hīts elektro auto dragreisi ar pašu veidotiem auto, tur var labi pasaktīties(youtube), kas notiek ar elektro auto, ka saiet uz īso!envoy wrote:Nē, nu tas ir tavuprāt, un tev ir tiesības uz viedokli, bet tu paskaties uz faktisko situāciju ar tām pašām Teslām. Ir salīdzinoši bēdīgi. Tas, ka tu zini dažas iekšdedzes dzinēja auto sastāvdaļas un pat nenojaut par daļu komponentēm, kas ir iekšā elektroauto/Teslā, nenozīmē, ka tur nav kam nojūgties. Nešaubos, ka Tesla serviss darbojas nevainojami, vismaz garantijas laikā. Auto par tādu naudu jābūt atbilstošam servisam. Bet lai cik labs būtu serviss, iegriezties tajā gribas pēc iespējas retāk.elmo wrote:Manuprāt ar benzīnnieku nokļūt uz evakuatora ir lielāka iespēja, kā ar Elektro auto!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Da labi, es nevienu necenšos pārliecināt par to, kas ir labs, un kas ir slikts, salikt visu pa šiem plauktiem paliek paša ziņā.envoy wrote:rzmzr, Tu centies mani pārliecināt, vai sevi? (Tas bija retorisks jautājums). Tu pasniedz tikai to informāciju, ko esi dzirdējis, jo pats, būsim atklāti, diez vai esi jomas speciālists. Es arī nē. Ja pēc gadiem Tev stāstīs ko citu, Tu atkal visam ticēsi. Bija brīdis, kad ekoloģiskumā biju pats ievālējis jau līdz slimīgumam un gana tajā visā biju iedziļinājies, lai saprastu, cik NE-vienkārši tas viss ir.
Kāpēc vispār radās diskusija, tas ir tāpēc, ka vairumam cilvēku vēljoprojām ir absolūta neticība un skepse pret šo visu, lai gan tajā pašā laikā, pat Porsche izdomāja cept 100% elektro auto Mission E, atvēlot tam veselu rūpnīcu. Varbūt stilam, brenda respektam, kas to lai zina, bet ja agrāk elektro auto bija stila itemi, jo bateriju kapacitāte un nobraucamais kilometrs bija samērā smieklīgs (Tur tiešām būtu tā, atvedi uz traļa 4 krustojumus pirms saviesīga pasākuma, nodzini, piebrauci pašikot) tad tagad tas vairs nav nekāds joks, tā tehnoloģija iet uz priekšu, un agrāk vai vēlāk elektro auto būs nozīmīga tirgus daļa.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Vēlētos atgādināt, ka daļu elektroenerģijas Latvijā nodrošina TEC, kas dedzina dabasgāzi - šāda elektrība laikam nesanāks diez ko ekoloģiska
Vakar, piemēram, man bija biznesa darīšanās jānobrauc 180km vienā virzienā, kopā 360km un uzreiz! Visi elektroauto, izņemot varbūt 100k EUR vērto Teslu, būtu jālādē, un es atpakaļ Rīgā būtu kādas 8-10 stundas vēlāk vai pat vispār nākamajā rītā Es negribu pat pāris stundas nosist tikai tādēļ, lai gaidītu, kamēr elektroauto pāķos (ja tur vispār ir, kur uzlādēt) lādējas uz ātro. Tādēļ man pat kā otrais auto ģimenē nederētu ne e-Up, ne e-Golf, ne Leaf u.c. tml. Elektroauto kā trešo auto? Tad jau es labāk biroju iekārtošu mājās vai ārpus centra.
P.S. Es domāju plikos elektroauto izkonkurēs tādi, kuri elektroenerģiju ražos paši, kaut vai no ūdeņraža vai tā paša benzīna/dīzeļa (kā Opel Ampera/Chevrolet Volt), jo akumulatori vēl ilgi nespēs nodrošināt masveidā tādu attālumu kā esam pieraduši prasīt no iekšdedzes dzinēja.
Vakar, piemēram, man bija biznesa darīšanās jānobrauc 180km vienā virzienā, kopā 360km un uzreiz! Visi elektroauto, izņemot varbūt 100k EUR vērto Teslu, būtu jālādē, un es atpakaļ Rīgā būtu kādas 8-10 stundas vēlāk vai pat vispār nākamajā rītā Es negribu pat pāris stundas nosist tikai tādēļ, lai gaidītu, kamēr elektroauto pāķos (ja tur vispār ir, kur uzlādēt) lādējas uz ātro. Tādēļ man pat kā otrais auto ģimenē nederētu ne e-Up, ne e-Golf, ne Leaf u.c. tml. Elektroauto kā trešo auto? Tad jau es labāk biroju iekārtošu mājās vai ārpus centra.
P.S. Es domāju plikos elektroauto izkonkurēs tādi, kuri elektroenerģiju ražos paši, kaut vai no ūdeņraža vai tā paša benzīna/dīzeļa (kā Opel Ampera/Chevrolet Volt), jo akumulatori vēl ilgi nespēs nodrošināt masveidā tādu attālumu kā esam pieraduši prasīt no iekšdedzes dzinēja.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Jūs te pa riņķi vien - vieni saka, ka "ir forši, ja vien būtu infrastruktūra sakārtota", otri "sūds, attālumi mazi, neder". Taisnība visiem, bet no malas izklausās, ka strīdās un mēģina viens otram kaut ko pierādīt.
Par to "zaļumu" skaidrs - kamēr visu elektro enerģiju neiegūs no vēja, ūdens un saules, tikmēr necik zaļi tas neizskatās. Lai gan nevar apgalvot, ka TEC'ā saražotā enerģija tomēr nesanāk par kripatu ekoloģiskāka, t.i. mazāk piedrazo dabu, kā tā, ko iekšdedzes dzinējā ražo pats auto. Kāds gudrāks prāts aiz gara laika varētu samest uz papīra aptuvenus aprēķinus - dots "jānobrauc 1km" un divi varianti "dīzeļmīzeļmizkaste" un "tesla, kas sabarota ar TEC'ā no dīzeļa ražotu elektroenerģiju".
Par to "zaļumu" skaidrs - kamēr visu elektro enerģiju neiegūs no vēja, ūdens un saules, tikmēr necik zaļi tas neizskatās. Lai gan nevar apgalvot, ka TEC'ā saražotā enerģija tomēr nesanāk par kripatu ekoloģiskāka, t.i. mazāk piedrazo dabu, kā tā, ko iekšdedzes dzinējā ražo pats auto. Kāds gudrāks prāts aiz gara laika varētu samest uz papīra aptuvenus aprēķinus - dots "jānobrauc 1km" un divi varianti "dīzeļmīzeļmizkaste" un "tesla, kas sabarota ar TEC'ā no dīzeļa ražotu elektroenerģiju".
Last edited by edijs on Fri Sep 02, 2016 11:31 am, edited 1 time in total.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Par pirmo tvaika mašīnu arī noteikti visi teica, ka sūds.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Jā, par pirmo uzspridzināto Brālīša tvaika mašīnu Karlsons teica, ka sūds, viņam uz jumta esot vēl simts tādas tvaika mašīnas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Bija kaut kādā valstī aprēķinājuši, cik no Teslas varētu plēst nodokli, ja elektrību ražo ogles. Cipars tur bija ļoti lielsedijs wrote: Par to "zaļumu" skaidrs - kamēr visu elektro enerģiju neiegūs no vēja, ūdens un saules, tikmēr necik zaļi tas neizskatās. Lai gan nevar apgalvot, ka TEC'ā saražotā enerģija tomēr nesanāk par kripatu ekoloģiskāka, t.i. mazāk piedrazo dabu, kā tā, ko iekšdedzes dzinējā ražo pats auto. Kāds gudrāks prāts aiz gara laika varētu samest uz papīra aptuvenus aprēķinus - dots "jānobrauc 1km" un divi varianti "dīzeļmīzeļmizkaste" un "tesla, kas sabarota ar TEC'ā no dīzeļa ražotu elektroenerģiju".
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
visiem Teslas faniem ieteiktu palasīt arī ne tik glaimojošus viedokļus ko ja labi pameklē var atrast internetā .
Galvenā doma ir tā , ka vai tikai tas neizrādīsies burbulis , jo uzņēmumam ir milzīgi zaudējumi , īstie pārdošanas rādītāji esot zemāki nekā Teslas publicētie , jaunā rūpnīca jau galīgi nav gatava , kad un vai vispār reāli būs pieejams modelis 3 nav zināms , utt.
Neviens jau nesaka ka elektroauto ir slikti , bet vai Teslas plāni nav pārāk ambiciozi un vai pārējie reālie autoražotāji pieļaus ...
nesen iekš Sueddeutsche Zeitung bija pētniecisks raksts par šo tēmu , bet tās tomēr nav Vakara Ziņas .
Galvenā doma ir tā , ka vai tikai tas neizrādīsies burbulis , jo uzņēmumam ir milzīgi zaudējumi , īstie pārdošanas rādītāji esot zemāki nekā Teslas publicētie , jaunā rūpnīca jau galīgi nav gatava , kad un vai vispār reāli būs pieejams modelis 3 nav zināms , utt.
Neviens jau nesaka ka elektroauto ir slikti , bet vai Teslas plāni nav pārāk ambiciozi un vai pārējie reālie autoražotāji pieļaus ...
nesen iekš Sueddeutsche Zeitung bija pētniecisks raksts par šo tēmu , bet tās tomēr nav Vakara Ziņas .
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Nu bet tieši tā, elektrība jau nerodas no visuma ētera. Tāpat tiek dedzinātas fosīlijas, iežogotas upes un apvaldīts nukleārs. Tik vien tās ekoloģijas, ka dabas piecūkošana kaut kādā mērā pārceļas uz citu vietu, vai pat uz kaimiņvalsti. Nemaz nerunājot par baču ražošanu un utilizāciju. Kā arī jāņem vērā tāds fakts, ja (ja tas vispār notiks) elektro auto paliks pietiekoši daudz, tā visi atvieglojumi tiks anulēti - bezmaksas stāvvietas pilsētas centros, braukšana pa sab. tr. joslām, bezmaksas lādēšana, nodokļu atvieglojumi utt.lawyer wrote:Vēlētos atgādināt, ka daļu elektroenerģijas Latvijā nodrošina TEC, kas dedzina dabasgāzi - šāda elektrība laikam nesanāks diez ko ekoloģiska
Interesanti cik 100km izmaksā tai pašai teslai španis, un cik tas izmaksātu, ja tam piemērotu kaut ko līdzīgu degvielas akcīzei.
Tai pat laikā, ticu ka elektro auto būs mūsu nākotne, ja vien tiks atrisinātas akumulatoru problēmas - cena, ietilpība, uzlādes ātrums. Viss jau grozās tikai ap to. Savādāk, elektro auto, ka jau tika minēts, varētu būt letāks un vienkāršāks, gan ražošanā, gan ekspluatācijā.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Runājot par biznesa modeli, tur ir cita, liela diskutabla tēma, un ideoloģija, vismaz kā to prezentē pats Elons Masks, nebūt nav naudā/biznesā.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā