Dīzeļmotora aķim ir jānodrošina 120 apgr/minūtē dzinējam, savādāk dīzeli palaist ir problemātiski. Benzīnniekiem pietiek ar 60-80 apgr.lawyer wrote:Aķis man ir kaut kāds mazs apkalpojamais (oriģinālais bija lielāks), bet tāpat griež... Bet kvēlsveces jau vēl nav nācies izmantot šajā sezonā...
Dažādi jautājumi par 9-3
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tas nozīmē, ka pastāv iespēja, ka mans aķis nenodrošina tos vajadzīgos apgriezienus un tādēļ dzinējs lec tikai pēc pazāģēšanas?Arnijs wrote:Dīzeļmotora aķim ir jānodrošina 120 apgr/minūtē dzinējam, savādāk dīzeli palaist ir problemātiski. Benzīnniekiem pietiek ar 60-80 apgr.lawyer wrote:Aķis man ir kaut kāds mazs apkalpojamais (oriģinālais bija lielāks), bet tāpat griež... Bet kvēlsveces jau vēl nav nācies izmantot šajā sezonā...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Iespējas pastāv dažādas. Kā lai es zinu, vai Tev uzgriež tos 120 apgr, vai ne?! Vnk izstāstu teoriju. Tālāk jau pats secini - ir tā vai nav.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Labs jautājums - ir tā vai nav... Ehhh... kaut kāds baigais slinkums un arī laika trūkums vilkties uz servisu pārbaudīt aķa ražību :dry: Ja kādā aukstā ziema srītā negriezīs, tad laikam būs skaidrs ;)Arnijs wrote:Iespējas pastāv dažādas. Kā lai es zinu, vai Tev uzgriež tos 120 apgr, vai ne?! Vnk izstāstu teoriju. Tālāk jau pats secini - ir tā vai nav.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
man a gaja uz beigam tas akis, zinaju un vilku ar jauna iegadi. Un ka tam ari bija janotiek tas galigi nospraga tiesi tad kad vissmazak to vajadzeja! ;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tas jau klasisks Mērfija likums ;)Malder wrote:man a gaja uz beigam tas akis, zinaju un vilku ar jauna iegadi. Un ka tam ari bija janotiek tas galigi nospraga tiesi tad kad vissmazak to vajadzeja! ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Vai kādam izdevās atrisināt to problēmu ar dīzeļa motora (ne)lekšanu?
Man arī ir tieši tas pats, ka vajag ilgāk pagriezt starteri lai pielektu. Esmu pamanījis ka startera griešanas ilgums ir tieši proporcionāls laikam kas pagājis kopš auto darbināšanas. Jo ilgāk pastāv, jo ilgāk jāgriež. Tāda sajūta, ka degviela lēnām aiztek atpakaļ uz bāku (kāds pretvārsts vainīgs?). Biju Alfa Motors, tur nomainīja kaut kādas degvielas šļauciņas, bet tas nepalīdzēja.
Ir vēl 2 problēmas:
1) labi zināmais (dīzeļiem) EGR vārsts. Tas reizēm met ārā kļūdas, zūd motora jauda utml. Skaidrs, ka vajag iztīrīt. Noņēmu motora plastmasas pārsegu, bet diemžēl nebija vajadzīgo atslēgu lai to vārstu noņemtu. Jautāju Alfa Motors - prasa 120Ls. Liekas drusku tā kā par dārgu šādam darbiņam. Tagad dilēma - meklēt kaut kur Rīgā sakarīgu atslēgu komplektu un noņemties ar tīrīšanu vai braukt uz Alfa Motors.
2) stāvot Rīgas sastrēgumos > 40 minūtēm ātrumkārba (automāts) sāk slēgties ar lielu aizturi (pat 2-3 sekundes!), rezultātā sanāk stipra raustīšanās ātrumu pārslēgšanas brīdī. Pat no "parking" ieliekot atpakaļgaitā ir aizture 2 sekundes un tad straujš cirtiens, lai arī visu laiku ir nospiests bremžu pedālis. Īpaši jūtams arī braucot un slēdzoties starp 1, 2 un 3 ātrumu. Problēmas novērotas tikai stāvot ilgi sastrēgumos, ja brauc normālā režīmā tad viss pilnīgi OK.
Varbūt kādam ir kāds labs ieteikums?
Man arī ir tieši tas pats, ka vajag ilgāk pagriezt starteri lai pielektu. Esmu pamanījis ka startera griešanas ilgums ir tieši proporcionāls laikam kas pagājis kopš auto darbināšanas. Jo ilgāk pastāv, jo ilgāk jāgriež. Tāda sajūta, ka degviela lēnām aiztek atpakaļ uz bāku (kāds pretvārsts vainīgs?). Biju Alfa Motors, tur nomainīja kaut kādas degvielas šļauciņas, bet tas nepalīdzēja.
Ir vēl 2 problēmas:
1) labi zināmais (dīzeļiem) EGR vārsts. Tas reizēm met ārā kļūdas, zūd motora jauda utml. Skaidrs, ka vajag iztīrīt. Noņēmu motora plastmasas pārsegu, bet diemžēl nebija vajadzīgo atslēgu lai to vārstu noņemtu. Jautāju Alfa Motors - prasa 120Ls. Liekas drusku tā kā par dārgu šādam darbiņam. Tagad dilēma - meklēt kaut kur Rīgā sakarīgu atslēgu komplektu un noņemties ar tīrīšanu vai braukt uz Alfa Motors.
2) stāvot Rīgas sastrēgumos > 40 minūtēm ātrumkārba (automāts) sāk slēgties ar lielu aizturi (pat 2-3 sekundes!), rezultātā sanāk stipra raustīšanās ātrumu pārslēgšanas brīdī. Pat no "parking" ieliekot atpakaļgaitā ir aizture 2 sekundes un tad straujš cirtiens, lai arī visu laiku ir nospiests bremžu pedālis. Īpaši jūtams arī braucot un slēdzoties starp 1, 2 un 3 ātrumu. Problēmas novērotas tikai stāvot ilgi sastrēgumos, ja brauc normālā režīmā tad viss pilnīgi OK.
Varbūt kādam ir kāds labs ieteikums?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
120 Ls varētu būt 4 stundu darbs. Bišķi pa daudz. Domāju ka var izjaukt un iztīrīt ātrāk.
Dīzelim degviela nevar aiztecēt atpakaļ uz bāku tāpēc ka sistēmā gaiss nedrīkst būt :D
Dīzelim degviela nevar aiztecēt atpakaļ uz bāku tāpēc ka sistēmā gaiss nedrīkst būt :D
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Man Vikingos teica, ka pie vainas varētu būt tas, ka degviela aizplūst, kad auto stāv, bet uz pilnas dienas diagnostiku es pie viņiem vēl neesmu aizbraucis ar šo... pats esmu piefiksējis, ka gadījumā, ja auto stāv ar pakaļu uz leju, šī problēma ir izteiktāka - noliekto auto ar purnu nedaudz uz leju, citreiz pielec no pirmā grieziena... Bija doma, ka aķis vainīgs, bet liekas, ka tomēr ne...
Par EGR - neesmu interesējies... Bet pēc cenas spriežot, tas darbs Alfā prasīs gandrīz visu dienu...?! Pajautā varbūt Saab servisā Maskavas ielā...
Par tomātu - nekādas sajēgas...
Par EGR - neesmu interesējies... Bet pēc cenas spriežot, tas darbs Alfā prasīs gandrīz visu dienu...?! Pajautā varbūt Saab servisā Maskavas ielā...
Par tomātu - nekādas sajēgas...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Te ieliku iespējamos variantus, kāpēc dīzelis slikti lec.
Nav gan no saab, bet īpašas šķirbas jau nav, tas pats Bosch nožēlojamais sūknis.
Tā kā var aptuveni apjaust cik laika nepieciešams defekta atrašanai. Un šis saraksts ir tikai tad, kad ir dūmiņš no izpūtēja. Ja viņa naf, tad saraksts ir vēl garāks. :)
[file name=not.txt size=2323]http://www.saabclub.lv/images/fbfiles/files/not.txt[/file]
Tas EGR vārsts vispār ir anahronisms, normāliem dzinējiem šāds štrunts vispār neeksistē.
:laugh:
Nav gan no saab, bet īpašas šķirbas jau nav, tas pats Bosch nožēlojamais sūknis.
Tā kā var aptuveni apjaust cik laika nepieciešams defekta atrašanai. Un šis saraksts ir tikai tad, kad ir dūmiņš no izpūtēja. Ja viņa naf, tad saraksts ir vēl garāks. :)
[file name=not.txt size=2323]http://www.saabclub.lv/images/fbfiles/files/not.txt[/file]
Tas EGR vārsts vispār ir anahronisms, normāliem dzinējiem šāds štrunts vispār neeksistē.
:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Viss ko varu pateikt ir:Alexs wrote:Sveiki! Lūdzu padomu..visu mūžu esmu braucis ar bmw markas auto..ir bijis arī subaru un volvo s40..vēlos iegādāties SAAB 9-3 skaot ar 03 gadu uz augšu. Esmu dzirdējis,ka esot opel piekare viņiem un ,ka itkā saabiem mēdz biežāk nekā kautkam citam gļučīt turbīnas un.t.t tās visas ir tikkai baumas..tāpēc..kāds lietotājs..kādi būtu šīs mašīnas + un -?? runa iet par 2.0T 150.z.s. dzinēju 2003 gada modeli.
iepriekš paldies
1. 9-3 SS ir būvēts uz Vectra C platformas. Par Opel piekari - liekas, ka nebija gan...
2. Par īpašo turbīnu gļučīšanu - muļķības... Šī uzparikte Saabiem nav mazāk uzticama, kā citu ražotāju turbodzinējiem... Turklāt, Saab pieredze turbodzinēju būvē ir daudz lielāka nekā citiem...
3. Par +/- neko nevarēšu pateikt - vienīgais ko esmu dzirdējis, ir problēmas ar stūres hirdopastiprinātāju ... pats nākotnē gan skatos uz 1.9 TiD 150zs pēc feislifta - redzēs, kā būs ar degvielas cenām...
4. Par motoriem - cik zinu nebija tāda 2.0T ar 150zs...
Motoru izvēle ir šāda:
Benzīns
- 1.8 R4 122zs
- 1.8t R4 150zs LPT
- 2.0t R4 175zs LPT
- 2.0T R4 210zs HOT (līdz 2004. vai 2005.gadam tikai kā Aero)
- 2.8t V6 255zs LPT (tikai Aero, no 2006.gada laikam)
- 1.8t R4 BioPower 175zs LPT (laikam no 2007.gada tikai)
- 2.0t R4 BioPower 200zs LPT (laikam no 2007.gada tikai)
Dīzelis
2.2TiD R4 150zs (laikam līdz 2004.gadam tikai)
1.9TiD R4 120zs (no 2004.gada laikam)
1.9TiD R4 150zs (no 2004.gada laikam)
1.9TTiD R4 180zs (no 2007.g. laikam)
Vairāk kaut ko pateiks tikai tehniskie eksperti un lietotāji ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Tas 150Zs jau tas pats 1.8 150Zs vien ir! Samelots tiek ar to uzlīmīti uz bagāžnieka vāka. ;)
Piekare nav absolūti identiska, bet ar daudzām kopīgām detaļām no VektraC.
Piekare nav absolūti identiska, bet ar daudzām kopīgām detaļām no VektraC.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
lawyer.... Nav tāda jēdziena, kā Vectra-C platforma. Visi šie radniecīgie auto ir būvēti uz GM Epsilon platformas, kas nozīmē tikai to, ka gan 9-3, gan Vektrai ir viena platforma. Platforma ir ražošanas tehnoloģijas kopums, kas palīdz optimizēt līdzīgu automobiļu ražošanu, izmantojot vienādus tehnoloģiskos ciklus un procesus. Gatavā produkcija var būt pilnīgi atšķirīga, kā Opel un Saab gadījumā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Sorry, neprecīzi izteicos;)Arnijs wrote:lawyer.... Nav tāda jēdziena, kā Vectra-C platforma. Visi šie radniecīgie auto ir būvēti uz GM Epsilon platformas, kas nozīmē tikai to, ka gan 9-3, gan Vektrai ir viena platforma. Platforma ir ražošanas tehnoloģijas kopums, kas palīdz optimizēt līdzīgu automobiļu ražošanu, izmantojot vienādus tehnoloģiskos ciklus un procesus. Gatavā produkcija var būt pilnīgi atšķirīga, kā Opel un Saab gadījumā.
Bet 9-3 SS jau noteikti izmaksu samazināšanas nolūkos daudzas detaļas varētu būt tās pašas kas Vectra C, piemēram, spoguļu motoriņi, logu paceļamie motoriņi un vēl nezin kas, vai ne?
Turklāt - Vectra C vairs nav nekāds opelis mums pierastajā nozīmē, diemžēl arī pēc cenas vairs ne;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever