Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Gregeram:
sirsnīgi tik cildinoši :laugh:
Žēl gan, ka vairs neved
vēl viens glups jautājums (tā kā apakšā netieku :P ): manam auto ir paredzēta skrūve, pa kuru NOLIET eļļu no kārbas...?
sirsnīgi tik cildinoši :laugh:
Žēl gan, ka vairs neved
vēl viens glups jautājums (tā kā apakšā netieku :P ): manam auto ir paredzēta skrūve, pa kuru NOLIET eļļu no kārbas...?
Re:Dažādi jautājumi par 900
tas ir atkarīgs no auto (vai kārbas - ja tā ir mainīta iepriekš) gada. Ja pareizi atceros, tad līdz 1989.g. modelim ir noliešanas skrūve, bet jaunākiem vairs nav ... līdz ar to noliešana notiek atsūcot (caur ščupu) vai arī atlaižot diferenciāļa gala vāka skrūves, paverot vai noņemot to vāku un nolejot eļļu tādā veidā.Killers wrote:Gregeram:
sirsnīgi tik cildinoši :laugh:
Žēl gan, ka vairs neved
vēl viens glups jautājums (tā kā apakšā netieku :P ): manam auto ir paredzēta skrūve, pa kuru NOLIET eļļu no kārbas...?
bieži vien otrais variants var izrādīties vienkāršāks, jo tās 8nieces skrūves nāk vieglāk vaļā nekā lielā noliešanas skrūve, kura, ja pareizi atceros, ir ar iekšējo sešķani un viegli "noraujama" ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
hmmm. Bet nevar visu eļļu pilnībā noliet caur difa vāku. Paliek diezgan augsts slieksnis. Labāk ir caur ščupu nosūkt.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Pirmo reizi dzirdu, ka 900og karbai nav skruves, kuru izskruvejot varetu noliet ellu :blink:
Re:Dažādi jautājumi par 900
tas ir fakts. Korpusa lējumā ir vieta caurumam, tikai tas nav izurbs un vītne nav iegriezta. Ja ir vēlme pēc noliešanas skrūves, to viegli var iegūt pašrôcīgi iegriežot vītni ...ZingZeng wrote:Pirmo reizi dzirdu, ka 900og karbai nav skruves, kuru izskruvejot varetu noliet ellu :blink:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man ir bijusi 3x900og un visiem si skruve bija un visam parejam masinam gan 99, gan 9000, gan 9-3, gan 9-5 ari bija, tadel esmu nedaudz izbrinijies.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Iet runa par kārbas nevis motoreļļas nodalījuma skrūvi.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja, es sapratu, ka karbas un visiem maniem SAABiniem sis skruves ir bijusas, jo ellas parasti mainu pats un zem visam savam masinam esmu pabijis un redzejis ka tas no apaksas izskatas.
Re:Dažādi jautājumi par 900
nu ko, secinām, ka neviens no taviem auto nav bijis 900 OG (1990-1993) vai arī, ja ir bijuši šie gadi, tad:ZingZeng wrote:Ja, es sapratu, ka karbas un visiem maniem SAABiniem sis skruves ir bijusas, jo ellas parasti mainu pats un zem visam savam masinam esmu pabijis un redzejis ka tas no apaksas izskatas.
- kārbas bijušas mainītas un ieliktas no vecākiem auto:
- skrūve tikusi DIY iestrādāta pirms auto nonāca tavās rokās.
Tas ir tāpat kā es nezināju, ka 900 OG pēdējo gadu modeļiem bija advancētāks ātrumpārslēga dizains (ar metāla lodi plastmasas vietā), lai arī manā īpašumā ir MY 1993 auto, ... jo iepriekšējais īpašnieks bija to nomainījis ur pierasot plasmasas variantu ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
88.g. 900T (ASV specene)
90.g. 900SPG (ASV specene)
92.g. razojuma 93.g. modelis 900t (Eiropas specene)
Visi tris manuali.
90.g. 900SPG (ASV specene)
92.g. razojuma 93.g. modelis 900t (Eiropas specene)
Visi tris manuali.
Re:Dažādi jautājumi par 900
pēdējam mainīta kārba ... varbūt.ZingZeng wrote:88.g. 900T (ASV specene)
90.g. 900SPG (ASV specene)
92.g. razojuma 93.g. modelis 900t (Eiropas specene)
Visi tris manuali.
90.g. varbūt arī vēl nāca ar skrūvi ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nedomaju viss, ka mainita, jo tas pat 200K km nebija noskrejis, es katra zina nemainiju, ieprieksejais ipasnieks ari ne.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Sev par brinumu atradu so, bet uz manim tas laikam nav nekad attiecies.
---
There isn't one.
Saab deleted the transmission drain plug on the 900 in the early 1990s, claiming that the transmission oil was a "lifetime fill."
If you want to change the oil, the old gearbox lube will need to be drawn out through the transmission dipstick tube with a siphon pump. Saab recommends 10W-30 engine oil as the medium of lubrication. Check your Owners Manual for other options.
Note from a professional: It is not possible to properly drain all of the oil through the dipstick tube. It is preferable and recommended by SAAB to remove the stamped steel differential cover (8 bolts). With the car jacked up from the front, full draining is assured. The differential cover contains an oil "catcher" and filter which should be dismantled and cleaned--you will find bits of metal and junk here. Look for an excessive number of larger metal chips or "mud" which would indicate harsh use of the transmission and/or incipent pinion bearing failure. Be sure to use a new gasket when you put the cover back on. 10W-30 engine oil (petroleum oil, NOT SYNTHETIC OIL) is preferred.
---
There isn't one.
Saab deleted the transmission drain plug on the 900 in the early 1990s, claiming that the transmission oil was a "lifetime fill."
If you want to change the oil, the old gearbox lube will need to be drawn out through the transmission dipstick tube with a siphon pump. Saab recommends 10W-30 engine oil as the medium of lubrication. Check your Owners Manual for other options.
Note from a professional: It is not possible to properly drain all of the oil through the dipstick tube. It is preferable and recommended by SAAB to remove the stamped steel differential cover (8 bolts). With the car jacked up from the front, full draining is assured. The differential cover contains an oil "catcher" and filter which should be dismantled and cleaned--you will find bits of metal and junk here. Look for an excessive number of larger metal chips or "mud" which would indicate harsh use of the transmission and/or incipent pinion bearing failure. Be sure to use a new gasket when you put the cover back on. 10W-30 engine oil (petroleum oil, NOT SYNTHETIC OIL) is preferred.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kurbad
izklausās pēc teorijas, kura nesakrīt ar praksi, man ir 900og 1993.g. un iepriekšējai kārbai,kura pateica "kirdik", un kura nāca ar šo auto no rūpnīcas, bija eļļas nomaiņas skrūve, turpat kur visiem iepriekšējo gadu sābiem. Nebija eļļas līmeņa tausta, kā iepriekšējo gadu auto.
izklausās pēc teorijas, kura nesakrīt ar praksi, man ir 900og 1993.g. un iepriekšējai kārbai,kura pateica "kirdik", un kura nāca ar šo auto no rūpnīcas, bija eļļas nomaiņas skrūve, turpat kur visiem iepriekšējo gadu sābiem. Nebija eļļas līmeņa tausta, kā iepriekšējo gadu auto.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu man arī tākā likās, ka tikai ščups bija tas, kas pazuda pēc 1989.gada/sākot ar 1990.gadu :huh:
900aero clubsport #8