Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Mjā, jāsaka, ka e90 ar 2.0D, lai arī nebija nekāds spridzeklis, taču līdz ~100kmh bija krietni interesantāks braucamais par 2.5i. Tam stokā bija 340 nm un 163 hp. Pēc nočipošanas kļuva itin lietotojams ikdienas vajadzībām pat priekš turbo izlutināta saabista.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Protams, protams. Es vairāk par garlaicību. Auto vadīšanas emocijas nesportiskā režīmā ar 328 žurku man bija tādas pat kā ar 1.6 carisma automātuSaabich wrote:Tas jau netikai bmw gandrīz visiem bez turbo, pie maziem apgr neceļ
Bet uzreiz atzīstos, ka esmu turbodīzelists un vispār turbīnu braucējs, tādēļ pārkāpjot uz atmo šķiet, ka ir iekāpts karietē :p (nu, ja neskaita pavisam lielos tilpumus) 4.0 bumers, protams, veras jau smuki.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pārkāpjot uz toyotu secināju, ka joprojām vienu un to pašu distanci veicu tik pat ātri kā ar turbo auto. Vienīgais, kas ir mainījies - ar vienu un to pašu degvielas daudzumu varu nobraukt 2x vairāk.
Vienīgais kas pietrūkst ir smaids uz šosejas, kad ej garām 3 fūrēm.
Vienīgais kas pietrūkst ir smaids uz šosejas, kad ej garām 3 fūrēm.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Smaids parādās pabeidzot apdzīšanas manevru, apdzīšanas laikā nav laika smaidīt
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Centrā gan jau ar kārtīgu velo aparātu var distanci vienā laikā veikt kā ar Koenigsegg Regeraelmo wrote:Pārkāpjot uz toyotu secināju, ka joprojām vienu un to pašu distanci veicu tik pat ātri kā ar turbo auto. Vienīgais, kas ir mainījies - ar vienu un to pašu degvielas daudzumu varu nobraukt 2x vairāk.
Vienīgais kas pietrūkst ir smaids uz šosejas, kad ej garām 3 fūrēm.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bet interesanti, nez kādēļ lielākā daļa sportisko auto, līdz tos nesāka spiest ES izmešu normas, neizmantoja turbīnas
P.S. Envoy, Tevis minētie paātrinājumi ir tikai teorētiski matemātiski aprēķini
P.S. Envoy, Tevis minētie paātrinājumi ir tikai teorētiski matemātiski aprēķini
Last edited by lawyer on Fri Jul 22, 2016 3:31 pm, edited 1 time in total.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
ko Tu gribi ar to teikt?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
martinnos wrote:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... adjop.html
Šejienietis (?) vai zināms vai Arnijam ir kāds vārds sakāms?
Ir kas zināms par šo auto ??
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tak tepat augstāk bija links uz attiecīgo foruma topiku, veltītu šim auto. Auto īpašnieks ir čalis vietējais.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Arī tagad var nopirkt bezturbo sporta auto, bet nav pieprasījuma. Kas reiz braucis ar turbo, neturbo iet ar līkumu!lawyer wrote:Bet interesanti, nez kādēļ lielākā daļa sportisko auto, līdz tos nesāka spiest ES izmešu normas, neizmantoja turbīnas
Rallijā jau 30 gadus atpakaļ saprata, ka bez turbo nav aršana!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nē, nu tu jau vari gudri filozofēt un midžināt, bet tie ZS un Nm cipari nemelo. Tie rādītāji ir tieši tāpat aprēķināti arī dīzelim un varam pieņemt, ka patiesībā iet labāk. Neredzu pamatojumu apgalvot pretējo.lawyer wrote:P.S. Envoy, Tevis minētie paātrinājumi ir tikai teorētiski matemātiski aprēķini
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Piespiedu pūte ir pats lētākais veids kā no dzinēja dabūt ārā ļoti lielus teorētiskās maksimālās jaudas un griezes momenta skaitļus, no kā jums te visiem kļūst miklas biksīteselmo wrote:Arī tagad var nopirkt bezturbo sporta auto, bet nav pieprasījuma. Kas reiz braucis ar turbo, neturbo iet ar līkumu!lawyer wrote:Bet interesanti, nez kādēļ lielākā daļa sportisko auto, līdz tos nesāka spiest ES izmešu normas, neizmantoja turbīnas
Rallijā jau 30 gadus atpakaļ saprata, ka bez turbo nav aršana!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja salīdzina dīzeli ar benzīnnieku, tad jebkurš dīzelis daudz lēnāk uzņem apgriezienus par benzīnniekiem. Dīzeļa galvenais trumpis ir lielajam griezes momenta burbulim - ja tajā brīdī ir max laba saķere, būs kaut kāds paātrinājums, ja ne - ostīs benzīnnieka dūmusenvoy wrote:Nē, nu tu jau vari gudri filozofēt un midžināt, bet tie ZS un Nm cipari nemelo. Tie rādītāji ir tieši tāpat aprēķināti arī dīzelim un varam pieņemt, ka patiesībā iet labāk. Neredzu pamatojumu apgalvot pretējo.lawyer wrote:P.S. Envoy, Tevis minētie paātrinājumi ir tikai teorētiski matemātiski aprēķini
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jēziņ, lawyer, kas tad ir zirgi!? Tā ir matemātiska izteiksme korelācijai starp griezi un dzinēja apgriezieniem, un viss!!!lawyer wrote:Ja salīdzina dīzeli ar benzīnnieku, tad jebkurš dīzelis daudz lēnāk uzņem apgriezienus par benzīnniekiem. Dīzeļa galvenais trumpis ir lielajam griezes momenta burbulim - ja tajā brīdī ir max laba saķere, būs kaut kāds paātrinājums, ja ne - ostīs benzīnnieka dūmusenvoy wrote:Nē, nu tu jau vari gudri filozofēt un midžināt, bet tie ZS un Nm cipari nemelo. Tie rādītāji ir tieši tāpat aprēķināti arī dīzelim un varam pieņemt, ka patiesībā iet labāk. Neredzu pamatojumu apgalvot pretējo.lawyer wrote:P.S. Envoy, Tevis minētie paātrinājumi ir tikai teorētiski matemātiski aprēķini
Un kā tu pats saki - "no luksofora, līdz luksoforam, kas tur ātrāks korķos", tad šeit viennozīmīgi - 150zs 320nm dīzelis būs dinamiskāks...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"