Tik daudz ir skaidrs. Varbut uz kadu jurmalnieku savu SAABU parrakstit? Kadai krievu estrades zvezdai pienemsimSilver wrote:Ja mašīnas turētājs deklarēts Jūrmalā tad pienākas caurlaude:)
Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Esmu deklareets Juurmalaa, pienemu piedaavaajumus...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Noteikti ir veids kaa darba devejs var nokartot tev caurlaidi par dazhiem eiro. Painteresejies pashvaldiibaa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
izskatas, ka ta ari darishu. Jo pats bushu ta Jurmalas uznemuma vaditajs un visi dokumenti tapat caur mani ies. uzsitishu kadu PM uz to pashvaldibu, redzes ko vini atbildesAinars wrote:Noteikti ir veids kaa darba devejs var nokartot tev caurlaidi par dazhiem eiro. Painteresejies pashvaldiibaa
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Man domāt, ka tās sarunas par ģimenes auto jāpārceļ šurp, tur tā lamāšanās tāda nosacīta.
Andrej: mīlzīga bundža ir pluss, ja vēlies ērti operēt ar četriem bērniem mašīnā. Jo vairāk vietas un ērtāka iekāpšana/izkāpšana, jo labāk. Tiesa, Voyager ir līdzīgi. Par vietu bagāžai aiz trešās rindas - izskatu kā variantu garo bāzi. Ja jau buss, tad buss.. Ikdienai tas, protams, ir nevajadzīgi par lielu. Taču tā "ikdiena" mums nosacīta - uz Rīgas centru un atpakaļ nav jāvizinās. Bērniem plānā mājmācība un kaut pulciņus piemeklēsim vai nu tepat Ādažos vai arī tuvumā (Berģi/Jugla/Mežciems). Ar Voyager ir viena bēda - ticība neļauj, gluži kā vilkt zeķes zandalēs. Smieklīgi jau tas no vienas puses ir, taču ikdienas satiksmē nu ļoooti liels procents Voyageru vadītāju uzvedas, maigi sakot, dīvaini. Tie nav tikai stereotipiski aizspriedumi sabiedrībā, tur ir arī pamats.. Nevēlos būt vienā katlā ar šiem. Par motoriem - nezinu kā ar 3.8, taču ir braukts ar 3.3 un tas nu ne sūda negāja.. Rija gan kā izbadējusies gosniņa - tātad daļu bagāžas aizņem liels gāzes balons. Tad jau XC90 ar benzomotoru izklausās interesantāk. Hmm, bet kāpēc ne 2.9T, nevis 3.2/4.4?
Andrej: mīlzīga bundža ir pluss, ja vēlies ērti operēt ar četriem bērniem mašīnā. Jo vairāk vietas un ērtāka iekāpšana/izkāpšana, jo labāk. Tiesa, Voyager ir līdzīgi. Par vietu bagāžai aiz trešās rindas - izskatu kā variantu garo bāzi. Ja jau buss, tad buss.. Ikdienai tas, protams, ir nevajadzīgi par lielu. Taču tā "ikdiena" mums nosacīta - uz Rīgas centru un atpakaļ nav jāvizinās. Bērniem plānā mājmācība un kaut pulciņus piemeklēsim vai nu tepat Ādažos vai arī tuvumā (Berģi/Jugla/Mežciems). Ar Voyager ir viena bēda - ticība neļauj, gluži kā vilkt zeķes zandalēs. Smieklīgi jau tas no vienas puses ir, taču ikdienas satiksmē nu ļoooti liels procents Voyageru vadītāju uzvedas, maigi sakot, dīvaini. Tie nav tikai stereotipiski aizspriedumi sabiedrībā, tur ir arī pamats.. Nevēlos būt vienā katlā ar šiem. Par motoriem - nezinu kā ar 3.8, taču ir braukts ar 3.3 un tas nu ne sūda negāja.. Rija gan kā izbadējusies gosniņa - tātad daļu bagāžas aizņem liels gāzes balons. Tad jau XC90 ar benzomotoru izklausās interesantāk. Hmm, bet kāpēc ne 2.9T, nevis 3.2/4.4?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Ford S-Max esot ietilpīgs, uzticams un tīri labi arī braucot. XC90 ir vairāk statusa auto ("džips" taču), bet no lielajiem "džipiem" laikam lētākais, vispraktiskākais un ar vislabāko aprīkojumu, turklāt to ir daudz - nebūs problēmu ne ar servisu, ne ar detaļām
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Nu xc90 ir liela iespēja palikt bez lukturiem. Lēti nebūs.
Šobrīd ar skatos, ka man nākamais braucamais varētu būt S-Max.
Ja no džipiem, tad viennozīmīgi Land Cruiser, dārgāks nekā xc90, bet noteikti uzticamāks. Vispār nav problēmu, ne dīzeļiem, ne benzīnniekiem.
Šobrīd ar skatos, ka man nākamais braucamais varētu būt S-Max.
Ja no džipiem, tad viennozīmīgi Land Cruiser, dārgāks nekā xc90, bet noteikti uzticamāks. Vispār nav problēmu, ne dīzeļiem, ne benzīnniekiem.
SAAB un SUBARU
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Jā, xc90 regulāri redz ielās bez lukturiem. Sajūta, ka sper vairāk kā bembjiem. Vai arī bembisti ātrāk ieriktē vietā citus. Taču šis punkts mani pārlieku neuztrauc - dzīvoju mežā, kur nariki apkārt naktīs nestaigā, uz veikalu braucu Ādažos, ofiss ir Vecrīgā. Protams, gadās jau visādi, arī gaišā dienas laikā pilsētas centrā zem kamerām.. Tādā ziņā par 9k ir nulle satraukumu, par šo tomēr nedaudz būtu.
Par LC biju piemirsis, ka šis arī mēdz būt 7-vietu izpildījumā. Jāpapēta sīkāk, kā šams izskatās, kādi motori. Vizuāli gan pārlieku neuzrunā. Lai gan XC90 arī īpaši neuzrunā, kaut kas ar to priekšu nav īsti lāgā.
S-max - kā paskatos uz sētā mītošo focusu, kuru pie nieka 165k sāk pārņemt rūsa visos pakšos, tā man pāriet vēlme vispār domāt par fordu. Arī braukšana ar focusu ir kā ar tabureti, kas neveicina patiku pret šo brendu. Bet apsolos palūrēt dzīvē kādu s-max un nebalstīties uz seniem stereotipiem.
Par LC biju piemirsis, ka šis arī mēdz būt 7-vietu izpildījumā. Jāpapēta sīkāk, kā šams izskatās, kādi motori. Vizuāli gan pārlieku neuzrunā. Lai gan XC90 arī īpaši neuzrunā, kaut kas ar to priekšu nav īsti lāgā.
S-max - kā paskatos uz sētā mītošo focusu, kuru pie nieka 165k sāk pārņemt rūsa visos pakšos, tā man pāriet vēlme vispār domāt par fordu. Arī braukšana ar focusu ir kā ar tabureti, kas neveicina patiku pret šo brendu. Bet apsolos palūrēt dzīvē kādu s-max un nebalstīties uz seniem stereotipiem.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Es nezinu kā jums, bet iekš vecā XC90 mani pārņem šaurības sajūta! Chevrolet Captiva tādā ziņā likās daudz plašāka un vietas arī 7ņas. Koža, roža, bloototh utt. Degvielu gan rija daudz!
Jaunais XC90 jau cita lieta un ja vēl tas hibrīda izpildījums ar 400 zs, mmm, končiņa!
Jaunais XC90 jau cita lieta un ja vēl tas hibrīda izpildījums ar 400 zs, mmm, končiņa!
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Visērtākie lielie ģimenes auto nāk no jeņķiem ar lieliem beņķiem un lieliem katliem zem haubes . Eiropas auto ir ļoti šauri, nepatīk 2+3+2 rindu izkārtojums. 2+2+3 ir pavisam cits komforts. Vēl viena lieta. Ko pēc tam Eiropas auto var ievilkt bagāžniekā? Ne SUV klasē gribētu izteikt Toyota Sienna ar 3.5 V6. Cena gan viņiem stāv labi augstu pat vecākiem modeļiem... Ja katru dienu ar tādu nebrauc, tad par benzīnu rīšanu gan jau nevajadzētu satraukties, jo lielākos izbraucienos galvenais ir komforts
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
ja skaties lietotu pilnpiedziņas Volvo , tad pievērs uzmanību tieši pilnpiedziņas sistēmai - tas ir vājais punkts , lielākai daļai palietotu pilnpiedziņas auto tā nedarbojas vai vispār ir amputēta , bet ir braucēji kas tādus auto lieto un par to vispār nenojauš , jo uz laba ceļa jau nav atšķirības .
Bet vispār runājot par SUV tipa autiņiem , lielākai daļai palietotu pilnpiedziņa jau sen nestrādā , bet jauni vispār pārsvarā tiek pirkti bez tās ...
Un nekad nevajag testēt tās sistēmas 2 riteņiem atrodoties uz asfalta , 2 smiltīs un riktīgi uzgāzējot - ar to arī tā beigsies
Bet vispār runājot par SUV tipa autiņiem , lielākai daļai palietotu pilnpiedziņa jau sen nestrādā , bet jauni vispār pārsvarā tiek pirkti bez tās ...
Un nekad nevajag testēt tās sistēmas 2 riteņiem atrodoties uz asfalta , 2 smiltīs un riktīgi uzgāzējot - ar to arī tā beigsies
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Par šaurību iekš XC90 piekrītu - ārēji tāds masīvs, iekšā nekas īpašs. Pie stūres sajūta nu gandrīz kā S60, ja neskaita, ka sēdi augstāk. Otrā rinda - pff, ja atbīdu savu beņķi kā nākas, tad tur tak vieta mazāk kā 9k! Var jau būt, ka šo sajūtu rada apstāklis, ka paši beņķi otrajā rindā ir ar mazāku padibeni. Ja tur sēž bērni, tam it kā nav lielas nozīmes.
Patēriņam tomēr ir nozīme arī tālākos pārbraucienos. Ir atšķirība, vai nelielā brīvdienu izbraucienā nokurini 50 vai 100 euro. Varbūt ne tik liela atšķirība finansu izteiksmē, ka drīzāk psiholoģiski nepieņemami. Iespējams, ar to var strādāt un galvu sakārtot. Negribētos atlikt kādu braucienu vien finansiālu apsvērumu dēļ. Ar gāzotu 9k patēriņš ir tik smieklīgs, ka par to vispār netiek domāts - brauc tik, kur, kad un cik tālu gribi, robu budžetā nejūt.
Patēriņam tomēr ir nozīme arī tālākos pārbraucienos. Ir atšķirība, vai nelielā brīvdienu izbraucienā nokurini 50 vai 100 euro. Varbūt ne tik liela atšķirība finansu izteiksmē, ka drīzāk psiholoģiski nepieņemami. Iespējams, ar to var strādāt un galvu sakārtot. Negribētos atlikt kādu braucienu vien finansiālu apsvērumu dēļ. Ar gāzotu 9k patēriņš ir tik smieklīgs, ka par to vispār netiek domāts - brauc tik, kur, kad un cik tālu gribi, robu budžetā nejūt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Tam gan nevar nepiekrist. Nesen ar bērniem aizšāvām uz Pērnavu, tur krustu šķērsu, vēl Latvijā dažu labu līkumu, pirms atgriezties Rīgā un ar traktoru nobraukts kaut kas ap pus bāku, par ko finansiāli vispār nav vērts aizdomāties.edijs wrote:Negribētos atlikt kādu braucienu vien finansiālu apsvērumu dēļ. Ar gāzotu 9k patēriņš ir tik smieklīgs, ka par to vispār netiek domāts - brauc tik, kur, kad un cik tālu gribi, robu budžetā nejūt.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Volviķiem lukturus zog tāpēc, ka tos ir ļoti viegli izņemt ārā. Landkruizerus vispār požizņi zog ... pēdējā laikā gan mazāk, tagad TOP zagļu mīlulis ir RAV4.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Sadzīviski jautājumi par vissko 2. daļa
Cik zinu, tad daudzi šo jautājumu tagad risina liekot papildus skrūves, t.i. liekot skrūves vispār, jo no rūpnīcas nāk tikai kaut kādas plastmasas tapiņas, kuras var izvilkt ar pirkstiem.Gac wrote:Volviķiem lukturus zog tāpēc, ka tos ir ļoti viegli izņemt ārā.
Vot VilkačSaabam pareiza pieeja - lai nomainītu spuldzi, pēc idejas jāņem nost bampers. Pamēģini nozodz tādu lukturi.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH