Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Auto ir 1992 gada SAAB 9000 CS 2.3 Turbo S
Sveiki. Esmu iestrēdzis Dānijā. Nekad mani sābiņš nebija pievīlis, bet šorīt pēkšņi ne no šā ne no tā parādās check radiator level.
Uzlēju antifrīzu... skatos ka pa divām vietām viņš pil ārā? Tas būs caurs pečkas radiators ?
Iepūšot gaisu izplešanās traukā pa tām vietām viņš gāžas vēl vairāk....
video ar problēmu:
https://goo.gl/photos/MYubDgA1HsF6v7aC8
Un kur jūs ieteiktu meklēt problēmu , ka piešķiļot viņš uzreiz noslāpst?
Lūdzu,palīdziet
Sveiki. Esmu iestrēdzis Dānijā. Nekad mani sābiņš nebija pievīlis, bet šorīt pēkšņi ne no šā ne no tā parādās check radiator level.
Uzlēju antifrīzu... skatos ka pa divām vietām viņš pil ārā? Tas būs caurs pečkas radiators ?
Iepūšot gaisu izplešanās traukā pa tām vietām viņš gāžas vēl vairāk....
video ar problēmu:
https://goo.gl/photos/MYubDgA1HsF6v7aC8
Un kur jūs ieteiktu meklēt problēmu , ka piešķiļot viņš uzreiz noslāpst?
Lūdzu,palīdziet
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Salonā priekšā grīda nav slapja? Bet tur tik labi tek, ka, manuprāt, būs kāda no caurulēm nomaukusies no salona apsildes radiatora. Lai tiktu klāt, jānoņem ugunssienu (to polsterēto starpsienu starp motortelpu un tā saucamo "akvāriju") un tad jānoņem salona gaisa filtra korpuss un jāizgroza salona ventilatora bundulis ārā. Tad tiksi pie "pečkas" radiatora un redzēsi, kas īsti par vainu. Ja ir klimatkontrole tad arī tās radiatoriņš traucēs piekļūt pie "pečkas" radiatora. Jaucot redzēsi, kas un kā. Piņķerīgi ir, bet nav nekā tur sarežģīta.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Tieshi taa kaa Guntis raxta - kad nonjemta bliivgumija un horizontaalaa plaaxne (ca 6, vai 8 skruuves (videejaa gara)), tad jaanjem nost "ugunssienas" (vert plastmasa ar dreebes apshuvumu), labaas puses dalja (pasazjiera). Taa turas uz 2 uzgrieznjeim saanos. Neiznjemot nevar izvilkt salona gaisa filtra korpusu.
Nupat kaa skruuveeju saveejam - izdevaas salauzt, jo otru skruuvi biju palaidis garaam Tomeer turas arii uz vienas
Nupat kaa skruuveeju saveejam - izdevaas salauzt, jo otru skruuvi biju palaidis garaam Tomeer turas arii uz vienas
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Paldies jums par atbildēm! Ar to tikšu galā , bet man ir lielāks lūgums: Uz ko lai skatās , kapēc mašīna negrib rūcēt?
Griežot motoru, viņa pielec uz vienu sekundi un uzreiz noslāpst , turot vai spaidot gāzi nekas nemainās.
Bet šeit ir interesantākais,kas neliek domāt,ka būtu beigts sūknis vai aizdedzes komponentes:
Atradu motortelpā tādu taka vakuma klapīti, vai kas tas ir domāts, tur iepriekšējais saimnieks laikam kaut ko ķīmiķojis , aizķēru to trosīti aiz tās ļipiņas un tad mazliet pieturot gāzīti mašīnu var pielaist ,bet viņa noslāpst ,ja atlaiž pedāli , kā arī gāzes pedālis manāmi paliek smagāks un itkā spiežas ar aizķeri , ja pielieku to trosi tur klāt.
Šeit bilde ,par ko iet runa:
http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... q2hl90.jpg
Griežot motoru, viņa pielec uz vienu sekundi un uzreiz noslāpst , turot vai spaidot gāzi nekas nemainās.
Bet šeit ir interesantākais,kas neliek domāt,ka būtu beigts sūknis vai aizdedzes komponentes:
Atradu motortelpā tādu taka vakuma klapīti, vai kas tas ir domāts, tur iepriekšējais saimnieks laikam kaut ko ķīmiķojis , aizķēru to trosīti aiz tās ļipiņas un tad mazliet pieturot gāzīti mašīnu var pielaist ,bet viņa noslāpst ,ja atlaiž pedāli , kā arī gāzes pedālis manāmi paliek smagāks un itkā spiežas ar aizķeri , ja pielieku to trosi tur klāt.
Šeit bilde ,par ko iet runa:
http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... q2hl90.jpg
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Gadījumā nav drosele? Nezinu kā ir ar T5, bet man uz T7 ir 3 reizes tādas pašas problēmas bijušas.Duke11 wrote:Paldies jums par atbildēm! Ar to tikšu galā , bet man ir lielāks lūgums: Uz ko lai skatās , kapēc mašīna negrib rūcēt?
Griežot motoru, viņa pielec uz vienu sekundi un uzreiz noslāpst , turot vai spaidot gāzi nekas nemainās.
Bet šeit ir interesantākais,kas neliek domāt,ka būtu beigts sūknis vai aizdedzes komponentes:
Atradu motortelpā tādu taka vakuma klapīti, vai kas tas ir domāts, tur iepriekšējais saimnieks laikam kaut ko ķīmiķojis , aizķēru to trosīti aiz tās ļipiņas un tad mazliet pieturot gāzīti mašīnu var pielaist ,bet viņa noslāpst ,ja atlaiž pedāli , kā arī gāzes pedālis manāmi paliek smagāks un itkā spiežas ar aizķeri , ja pielieku to trosi tur klāt.
Šeit bilde ,par ko iet runa:
http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... q2hl90.jpg
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
tranquillo, tu domaa limp mode?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Problēma uzdradās grābstoties gar drošinātājiem...
Aķīša noņemšana uz 10min un pielikšana to varētu labot???
Auto tā saucamajā "limp mode" darbojas ,kad uzlieku to trosīti uz to "droseli" - noņemot nost pedālis spiežas maigi kā iepriekš .
Iepriekšējais saimnieks laikam tā bija uztaisījis,ka tā trose nav jāizmanto ,jo viņa pirmstam tur nebija uzķerta.
Aķīša noņemšana uz 10min un pielikšana to varētu labot???
Auto tā saucamajā "limp mode" darbojas ,kad uzlieku to trosīti uz to "droseli" - noņemot nost pedālis spiežas maigi kā iepriekš .
Iepriekšējais saimnieks laikam tā bija uztaisījis,ka tā trose nav jāizmanto ,jo viņa pirmstam tur nebija uzķerta.
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Prasās vairāk info par mašīnu.
Auto ir ar TCS un elektronisko droseli?
Check engine deg/mirgo?
Auto ir ar TCS un elektronisko droseli?
Check engine deg/mirgo?
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Izskatās, ka tas ir tas pats retais Turbo S, kas bija nesen vēl ss.lv. Un tur bildēs bija redzams, ka auto ar TCS. Emm.. 92.gads, Jetronic, elektriskā drosele, TCS.. es neriskētu braukt ārpus Latvijas. Jūtu līdzi, bet iesmeju, jo ir savs puds sāls izēsts ar šāda tipa gļukiem.
Par gāzes trosi - nevis iepriekšējais saimnieks uztaisījis, lai nav jāizmanto, bet ar elektrisko droseli ir tā, ka pēc noklusējuma trose netiek izmantota, pedāļa stāvokli nosaka pie pedāļa esošais potenciometrs, kas tālāk dod signālu uz kompi un tas, savukārt, kontrolē motoru. Nepieciešamība pēc troses parādās tad, kad elektronika sāk gurķoties. Teorētiski, var braukt ar atvienotu trosi (un tā ir bijis, ka nokrīt un nepamani), bet jāņem vērā, ka, ja gaitā ieraus kādu gļuku un sistēma pārslēgsies uz manuālo režīmu, tad tev pastāv iespēja pavisam nepiemērotā brīdī, teiksim, pie apdzīšanas, nokļūt visai bīstamā stāvoklī.
Teorētiski, ja 9k ir ierāvis Limp Modi, tad saviem spēkiem no tās vaļā netikt, vajag pieslēgties ar kompi. Bet no pieredzes - izskaidrojuma nav, taču ir bijis, ka it kā ierauj limp modi, pedālis ciet, taču pēc dažiem restartiem aiziet kā smērēts. Tiesa, man toreiz zem haubes bija baigā ķīmija..
Tas, ko tu raksti par troses pievienošanu, atvienošanu, utt. - atcerējos, ka ir ļoti no svara, lai elektriskā drosele pie starta spēj brīvi ievilkt trosi. Palūdz, lai kāds pastartē un paskaties, ko tajā brīdī dara drosele. Tur milimetrs šurpu turpu, trose par daudz nospriegota un pakaļā, rauj TPS (throttle position sensor) kļūdu ar visām izrietošajām sekām.
Beidzot atvērās tevis iemestā bildīte un sapratu, par kuru "ļipiņu" ir runa. Tad tieši tā - ja trose atvienota un limp mode ir spēkā, tad auto pieleks uz īsu brīdi un tūlīt noslāps. Ja trose pievienota, tad jātur pedālis, lai neslāpst. Pie tam, jātur gana stipri. Pabraukt var, bet nu čābīgi. Kad es vēl neko nezināju par limp modēm, kādu laiciņu nobraukāju ar to - vienkārši pieregulējot gāzes trosi, lai visu laiku ir augstāki apgriezieni. Smejies vai raudi, bet, ja tev tajā galā nav iespējas tikt pie saab speciem ar kompi, tad šis var noderēt, lai tiktu mājās.
Par gāzes trosi - nevis iepriekšējais saimnieks uztaisījis, lai nav jāizmanto, bet ar elektrisko droseli ir tā, ka pēc noklusējuma trose netiek izmantota, pedāļa stāvokli nosaka pie pedāļa esošais potenciometrs, kas tālāk dod signālu uz kompi un tas, savukārt, kontrolē motoru. Nepieciešamība pēc troses parādās tad, kad elektronika sāk gurķoties. Teorētiski, var braukt ar atvienotu trosi (un tā ir bijis, ka nokrīt un nepamani), bet jāņem vērā, ka, ja gaitā ieraus kādu gļuku un sistēma pārslēgsies uz manuālo režīmu, tad tev pastāv iespēja pavisam nepiemērotā brīdī, teiksim, pie apdzīšanas, nokļūt visai bīstamā stāvoklī.
Teorētiski, ja 9k ir ierāvis Limp Modi, tad saviem spēkiem no tās vaļā netikt, vajag pieslēgties ar kompi. Bet no pieredzes - izskaidrojuma nav, taču ir bijis, ka it kā ierauj limp modi, pedālis ciet, taču pēc dažiem restartiem aiziet kā smērēts. Tiesa, man toreiz zem haubes bija baigā ķīmija..
Tas, ko tu raksti par troses pievienošanu, atvienošanu, utt. - atcerējos, ka ir ļoti no svara, lai elektriskā drosele pie starta spēj brīvi ievilkt trosi. Palūdz, lai kāds pastartē un paskaties, ko tajā brīdī dara drosele. Tur milimetrs šurpu turpu, trose par daudz nospriegota un pakaļā, rauj TPS (throttle position sensor) kļūdu ar visām izrietošajām sekām.
Beidzot atvērās tevis iemestā bildīte un sapratu, par kuru "ļipiņu" ir runa. Tad tieši tā - ja trose atvienota un limp mode ir spēkā, tad auto pieleks uz īsu brīdi un tūlīt noslāps. Ja trose pievienota, tad jātur pedālis, lai neslāpst. Pie tam, jātur gana stipri. Pabraukt var, bet nu čābīgi. Kad es vēl neko nezināju par limp modēm, kādu laiciņu nobraukāju ar to - vienkārši pieregulējot gāzes trosi, lai visu laiku ir augstāki apgriezieni. Smejies vai raudi, bet, ja tev tajā galā nav iespējas tikt pie saab speciem ar kompi, tad šis var noderēt, lai tiktu mājās.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Pabraukt var mierīgi, tikai jāiemācās bremzēt ar kreiso kāju.
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
edij - taisnība jau tev ir, tas ir taspats SAAB
motors nevar atkauties braucot ar to trosi ?
un rezumējumā : vienīgais veids,lai tiktu vaļā no tās slimības jāsauc specs ar kompi?
motors nevar atkauties braucot ar to trosi ?
un rezumējumā : vienīgais veids,lai tiktu vaļā no tās slimības jāsauc specs ar kompi?
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Jā, ja trose nav pieregulēta, tad jāmācās ar kreiso kāju bremzēt.. Arī tā ir braukts, labo no gāzes pedāļa nenoņemot.
Es domāju, ka motors šādā režīmā kā reiz ilgāk kalpos dēļ reducētās jaudas!
Es domāju, ka motors šādā režīmā kā reiz ilgāk kalpos dēļ reducētās jaudas!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Palīdziet man salabot manu SAAB ,lai varu tikt mājās.
Varbūt kāds var iedot kontaktus,kur meklēt kādu kas Latvijā var pieslēgties ar to kompi un noresetot to režīmu ?