Motora atzīmes .
Motora atzīmes .
Sveiki! Ir aizdomas ,ka būs jārauj nost galva. Antifrīzs zūd,esmu noblīvējis visas vietas šaubīgās,nekur vairs neredzu sūci. Liepāja-Rīga-Liepāja apēdās 1 litrs antifrīza ,nekur noplūdi neredzu. Servisos apjautājos,tur man uzreiz kā pateicu ka SAAB ,iekruķija 1000 un uz augšu izmaksas .Tapēc laikam pašam būs japacinās ar to. Tikai jautājums kā pareizi salikt atpakaļ pa metkām to visu pasākumu pēc tam,lai neiebrauktu lielākos mēslos.
Re: Motora atzīmes .
Manam 9-5 galvas blīves maiņa ARTEHā izmaksāja zem 300 EUR
Protams, Tavējam varbūt ir citas problēmas vēl klāt, kas rada to 1k EUR rēķinu, bet nu man arī zuda dzesēšanas šķidrums pamatīgi un vainīga bija tieši galvas blīve:shifty:
Protams, Tavējam varbūt ir citas problēmas vēl klāt, kas rada to 1k EUR rēķinu, bet nu man arī zuda dzesēšanas šķidrums pamatīgi un vainīga bija tieši galvas blīve:shifty:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Motora atzīmes .
Pamēģini sākumā antifrīza bačokā iepumpēt gaisu ar pumpīti! Man griffinam savulaik bija radiatoram šuve panākusi vaļā un noplūdi uz pacēlāja nevarēja redzēt, bet kā dabūja slodzi, tā uzreiz dzina laukā pa vīli.
Re: Motora atzīmes .
Pa vienu dienu nobraukti 500km ,litrs nav,tad jau teorētiski vajadzēja būt noplūdei redzamai.elmo wrote:Pamēģini sākumā antifrīza bačokā iepumpēt gaisu ar pumpīti! Man griffinam savulaik bija radiatoram šuve panākusi vaļā un noplūdi uz pacēlāja nevarēja redzēt, bet kā dabūja slodzi, tā uzreiz dzina laukā pa vīli.
Re: Motora atzīmes .
Uz pacēlāja visa apakša sausa, nekur nav mitrums redzams?
Re: Motora atzīmes .
Sauss, vienīgais janorauj būs apakšā plastmasi,var būt kaut ko ieraudzīšu.elmo wrote:Uz pacēlāja visa apakša sausa, nekur nav mitrums redzams?
Re: Motora atzīmes .
Man pa 20min ar visu meklēšanu tapa tas spectūlis, ar ko nofiksēt aiz spararata motoru, atgriezu gabalu no minskas kārbas zobrata un pie sāna piemetināju plāksnīti un izurbu caurumu skrūvei Tāds kā tas pa labi http://www.serioussaab.co.uk/articles_p ... ools_L.jpg
Sagrozi motoru pirms jauc pa aizzīmēm, nofiksē ar to spectūli un viss, vari ar korektoru aizzīmēt uz zobrata un ķēdes, lai vieglāk pēctam salikt
Sagrozi motoru pirms jauc pa aizzīmēm, nofiksē ar to spectūli un viss, vari ar korektoru aizzīmēt uz zobrata un ķēdes, lai vieglāk pēctam salikt
Re: Motora atzīmes .
Nedaudz ir jāzina dzineja darbības princips, tad jau atrast ķēdes, vai zobsiksnas atzīmes nebūs problēmas.
Saabam nonemot varstu vaku ir atzīmes uz sadalenes un galvas, sagriežot tas, tad dzinejs ir kā saka krievi, pa metkam, ar nosacījumu kad pirmais virzulis ir augšā.
Saabam nonemot varstu vaku ir atzīmes uz sadalenes un galvas, sagriežot tas, tad dzinejs ir kā saka krievi, pa metkam, ar nosacījumu kad pirmais virzulis ir augšā.
Re: Motora atzīmes .
Varbūt, ka šis vārsts ir pie vainas:
Cik esmu lasījis pa ārzemju forumiem, tad daudziem šis vārsts laiž garām šķidrumu. Ir bijuši pat gadījumi, ka visu šķidrumu izlaiž ārā.
Diagnosticēt uz braucošas mašīnas, protams, būs ļoti grūti. Parūcini kādu stundu uz vietas, tad paskaties, vai zem mašīnas nav palikusi peļķe.
Bet šo vārstu var diez gan labi aizsniegt ar roku, līdz ar ko vajadzētu sajust, vai tur notiek noplūde.
Cik esmu lasījis pa ārzemju forumiem, tad daudziem šis vārsts laiž garām šķidrumu. Ir bijuši pat gadījumi, ka visu šķidrumu izlaiž ārā.
Diagnosticēt uz braucošas mašīnas, protams, būs ļoti grūti. Parūcini kādu stundu uz vietas, tad paskaties, vai zem mašīnas nav palikusi peļķe.
Bet šo vārstu var diez gan labi aizsniegt ar roku, līdz ar ko vajadzētu sajust, vai tur notiek noplūde.
Re: Motora atzīmes .
Nu bet slapjumu zem auto neredz! . Pirms ravēt visu nost - simptomi,zūd tosols ,lielos daudzumos. Ja uzskati,ka blivei beigas,tad jābūt vēl vismaz pāris simptomiem. 1.balti dūmi (biezi dūmi,īpaši aukstam motoram) 2.emulsija eļļā 3.paaugstināts spiediens dzesēšanas sistēmā 4.netīrs dzesēšanas šķidrums
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Motora atzīmes .
Nav jau norādīts, vai uz vietas ir darbināta mašīna, un skatīts, vai zem mašīnas palikusi peļķe.hofmaks wrote:Nu bet slapjumu zem auto neredz!
Cik es saprotu, tad mašīna ir aizvesta uz "bedri"/pacēlāja un vizuāli skatīts tikai motors, vai nav kāda noplūde.
Bet šis vārsts atrodas aiz motora, un noplūdes gadījumā šķidrums tek pa taisno uz zemes.
Un piekrītu tev, galvas blīves gadījumā ir jābūt vēl vairākiem simptomiem, ko autors nav norādījis - ir vai nav šādi simptomi.
Re: Motora atzīmes .
Ja tas vārstulis tek, tad uz pacēlāja normāls pipars to pamanīs,jo priekšējā sija būs slapja un lipīga
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Motora atzīmes .
Manā gadījumā, kad radiatoram bija panākusi vaļā vīle , to neredzēja "normāli pipari" divos servisos! Jo pilēja tikai slodzē, bet tukšgaitā nekas nepilēja! Vot tādi lūk pīrāgi!
Atnāca opis ar savu spectooli, atskrūvēja atifrīza bačoku, uzlika korķi ar trubiņu un pa trubiņu ar rokas pumpīti iepūta gaisu! Un ka tavu brīnumu, pa radiatora šuvi tek kā prieks!
Atnāca opis ar savu spectooli, atskrūvēja atifrīza bačoku, uzlika korķi ar trubiņu un pa trubiņu ar rokas pumpīti iepūta gaisu! Un ka tavu brīnumu, pa radiatora šuvi tek kā prieks!
Re: Motora atzīmes .
Opis izrādījās arī bij īstais pipars, salīdzinot ar parejiem
Re: Motora atzīmes .
By pass vārsts ir taustīts-sauss. Motoreļļa nav majonēzē,antifrīzs nav ar eļļas pleķiem. Vienīgais ,ka motors uzsilis izplešanās traukā nokrīt līmenis,jo gumijas caurule kad motors uzsilis paplešas ,atskrūvējot korķi viss antifrīzs satek atpakaļ traukā.